Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wie is de 'ene die nooit zal terugkeren' Dooddoener? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
hermelientiepje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

hermelientiepje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Dec 28, 2006 19:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

srry ik heb niet allus gelezen duss ik d8 dat malfidus mee telde mr snape is wel egt een dooddoener hij is een spion voor voldemort zegt hij in boek 6 en ik betwijfel of hij het alleen mr zegt maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk

ik vermoedt dat snape eerst terugkeert naar voldemort om te vertellen dat hij ermee kapt mr dat voldemort hem dan vermoord iets in die richting in elk geval....

Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 28, 2006 20:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit hele topic gaat toch over boek 4 dus hoe kan je daar nou overeen gelezen hebben. Je had de rest wel goed...

En tja Sneep beweert inderdaad in boek 6 dat hij een dooddoener is. Maar de andere vijf boeken beweert hij dat hij wel aan de goede kant staat. Niemand kan echt met zekerheid zeggen of Sneep wel aan de goede of slechte kant staat. Maar ja dat is een andere discussie of Sneep goed is of niet.

Maar ja waarom zou Sneep naar Voldemort gaan en zeggen dat hij er mee kapt? Als hij dat zou doen dan zal hij heel erg dom zijn.. Dan kan je beter gewoon maar stil houden als je er mee wilt stoppen en niet zomaar zeggen...

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Marten Asmodom Vilijn is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 01, 2007 8:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

te laf was karkarof, sneep heeft hem vergoed verlaten maar heeft 10min na zijn oproep alles uitgelegd aan voldemort en zijn trouwste volgeling is nog steeds mvr. Anderling

nymf.anna
Oude Forumnaam: anna27 4e jaars
4e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

nymf.anna is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 01, 2007 11:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Asha schreef:
Je bedoeld dit citaat toch?

"En hier hebben we zes ontbrekende dooddoeners... drie zijn voor mij gesneuveld. Eentje was te laf om terug te keren... die zal boeten. Eentje heeft mij voorgoed verlaten... die zal uiteraard gedood worden... en een tje is nog steeds mijn trouwste volgeling en heeft mij al grote dienste bewezen."

Die te laf was is denk ik Karkarov. Degene die hem voorgoed heeft verlaten is Snape en Krenck is de laatste.

ik denk dat je gelijk heb wat betreft karkof(die is al gedood)en kenk maar ik denk dat hij het nog net wist van sneep

Marten Asmodom Vilijn schreef:
te laf was karkarof, sneep heeft hem vergoed verlaten maar heeft 10min na zijn oproep alles uitgelegd aan voldemort en zijn trouwste volgeling is nog steeds mvr. Anderling

sorry dat ik het niet in een doe maar ik denk dat als er iemand trou is aan perkamentus is dat dat anderling is

Jalf zegt: Niet dubbelposten! Daar hebben we de wijzigknop voor!

wil je mij een BPtje stuuren Question sorry, ik ben vanaf zaterdag t/m zaterdag op kamp Exclamation scouting Idea
desideriusD+
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

desideriusD+ is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 01, 2007 22:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

"En hier hebben we zes ontbrekende dooddoeners... drie zijn voor mij gesneuveld. Eentje was te laf om terug te keren... die zal boeten. Eentje heeft mij voorgoed verlaten... die zal uiteraard gedood worden... en eentje is nog steeds mijn trouwste volgeling en heeft mij al grote dienste bewezen."

Die te laf was om terug te keren was Sneep. Dat vertelde Sneep ook in hbp. Hij keerde een paar uur later in opdracht van Perk., zodat hij het vertrouwen van Perk. nog vasthouden.

Karkarof had hem inderdaad voorgoed verlaten en is inderdaad ook gedood.

Greetz DD+

jette1985
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 33 Sikkels

jette1985 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 10, 2007 16:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

We hebben het dus over de identiteit van 3 dooddoeners.
1:
Eén die te laf was om terug te keren en die daarom moest boeten.
2:
Eén die Voldemort voorgoed had verlaten en die gedood moest worden.
3:
Eén die Voldemort het meest trouw was en die hem grote diensten heeft geleverd.

Aangezien dit in boek 4 ter sprake komt, doet Draco nog niet in het rijtje mee. Nummer 2 is heel gemakkelijk. Dat is Karkarov. Hij werd bang zodra hij het teken zag oplichten en vluchtte. Later (in boek 5) werd zijn lijk gevonden. Op zich had het ook Sneep kunnen zijn, maar hij werd niet vermoord. Daarom denk ik dat het Karkarov was.
Nummer 3 is ook heel gemakkelijk. Dat is Krenk jr. Hij probeerde Voldemort naar zijn val te vinden en heeft Harry binnen zijn bereik gebracht.
Nummer 1 lijkt mij Sneep. Op het moment dat Voldemort dit zei, was hij in de overtuiging dat Sneep te laf was om terug te keren omdat hij een goed leven in het kamp van Perkamentus had. In boek 6 krijgt Sneep hier ook commentaar op van Bellatrix. Hij was pas verscheidende uren na het herijzen van Voldemort, naar Voldemort toegegaan. (in opdracht van Perkamentus).

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 10, 2007 16:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

hermelientiepje schreef:
MENSEN LUISTER

er zijn nog 2 dood doeners op school

*snape
*malfidus

so
*snape volgeling
*draco voorgoed verlaten
*karkarov lafaard

Ik weet niet wat je bedoeld maar misschien heb je Harry Potter 6 nog niet gelezen. Ik zeg het toch, het is geen spoiler meer. Sneep en Malfidus zijn van school weg. Dus die zijn niet op school.
En, Draco was 1 toen Voldemort "dood" ging. Dus die zal toen nog geen dooddoener zijn geweest. En Voldemort gaat uit van de dooddoeners van voor zijn val.
Voldemort dacht bij degene die hem voorgoed verlaten has volgens mij aan Sneep. Maar goed. Dit kan in ieder geval niet, sorry.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
witch-melissa
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 37 Sikkels

witch-melissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 10, 2007 18:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

jette1985 schreef:
1:
2:
3:

Aangezien dit in boek 4 ter sprake komt, doet Draco nog niet in het rijtje mee. Nummer 2 is heel gemakkelijk. Dat is Karkarov. Hij werd bang zodra hij het teken zag oplichten en vluchtte. Later (in boek 5) werd zijn lijk gevonden. Op zich had het ook Sneep kunnen zijn, maar hij werd niet vermoord. Daarom denk ik dat het Karkarov was.
Nummer 3 is ook heel gemakkelijk. Dat is Krenk jr. Hij probeerde Voldemort naar zijn val te vinden en heeft Harry binnen zijn bereik gebracht.
Nummer 1 lijkt mij Sneep. Op het moment dat Voldemort dit zei, was hij in de overtuiging dat Sneep te laf was om terug te keren omdat hij een goed leven in het kamp van Perkamentus had. In boek 6 krijgt Sneep hier ook commentaar op van Bellatrix. Hij was pas verscheidende uren na het herijzen van Voldemort, naar Voldemort toegegaan. (in opdracht van Perkamentus).

Ik dacht eesrt dat Karkarov de lafste was maar nu heb je me toch aan het twijfelen gezet Razz
En de volgeling die hem een dienst heeft bewezen is Krenk jr. idd.
Dus ik ben aan het twijfelen wat ik denk..

Kan ik een discussie met mijn vriendin hierover voeren en hopelijk komen we er met zijn 2e uit Smile

"WEASLEY IS OUR KING!"
No
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

No is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 12, 2007 10:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heeft niemand deel 4 en 6 grondig gelezen dan??????? Shocked
Lees het maar goed nog een keer jongens !!

1. Eén die te laf was om terug te keren en die daarom moest boeten.

Dat is duidelijk Karkarov omdat hij niet drufde terug te komen omdat hij vele dooddoeners heeft verradden.

2. Eén die Voldemort voorgoed had verlaten en die gedood moest worden.

Dat staat al in het deel 6. Voldemort dacht Sneep hem voorgoed verlaten had. Dat vertelde Sneep ook al in deel 6 hoofdstuk 2 . Lees hem grondig door. Daar geeft hij al de antwoorden. In de opdracht van Perkanmentus keerde hij terug naar voldemort.

3. Eén die Voldemort het meest trouw was en die hem grote diensten heeft geleverd.

Dat is al duidelijk. Dat is Barto Krenck Jr.

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2007 21:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja ik denk dat je gelijk hebt No. Het lijkt het meest logisch.
karkarov durfde niet terug omdat hij veel mensen had verraden, dat hebben we gelezen via de hersenpan van Perkamentus in boek 4.
Krenck jr, heeft veel voor hem gedaan dus die heeft zijn diensten bewezen.
Ik geloof dat Sneep voldermort voor goed heeft verlaten, maar ik vraag me wel af waarom hij hem dan nog niet gedood heeft. Misschien is Sneep sterker dan we dachten of slimmer.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
regulus arcturus zwarts
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 63 Sikkels

regulus arcturus zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 16:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

jette1985 schreef:
1:
2:
3:

hier sluit ik me bij aan. Ik dacht eerst ook dat Karkarov de laffe was maar die zou moeten boeten (dus wss niet dood) en die wat Voldemort voorgoed verlaten had die moest dood! En degene die is vermoord dat is Karkarov. En op dat moment denk Voldemort Sneep is te laf om terug te keren omdat Sneep pas een paar uur later kwam.

'Helaas ben ik absoluut niet van plan me zonder verzet over te geven, Cornelis. Ik heb helemaal geen zin om naar azkaban te worden gestuurd. Ik zou natuurlijk kunnen ontsnappen - maar wat een tijdverspilling, en eerlijk gezegd weet ik wel iets leukers.
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 16:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat Karkarov degene was die te laf was om terug te keren. Hij wordt later gedood, odanks dat Voldemort zegt dat hij alleen zal boeten. Ja, maar Voldemort vindt het toch niet erg om mensen te mollen, dus Karkarovs' dood is niets bijzonders.

Ik denk dat die trouwe volgeling Kreck Junior is. Dat lijkt me eigenlijk wel logish!

Ik denk dat Voldemort Snape bedoelde met: Eentje heeft mij voorgoed verlaten. Voldemort WIST nog niet dat Snape hem nog wel trouw was. Een paar uur later komt Snape ook bij Voldemort en dus telt diegene met eentje heeft mij voorgoed verlaten niet meer, Snape HEEFT hem niet verlaten. Al hoop ik wel dat hij dat nog doet.

Draco doet helemaal nog niet mee, dus hij komt niet in het rijtje voor!
Een dooddoener van 14? Lijkt me niet! 16, kan nog wel. Voldemort wqas ok 16 toen hij ze vader&grootouders om zeep hielp.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
HERMELIEN22
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 83 Sikkels

HERMELIEN22 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 10:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

degene die te laf was om terug te keren is karkarov wat duidelijk is hij ging niet naar het kerkhof toen dat teken op zijn arm brande en werd in boek 5 dood gevonden

degene die voldemort een dienst heeft bewezen is krenck jr hij heeft ervoor gezorgd dat harry de toverbeker vond en zo bij voldemort kwam

en degene die hem voorgoed heeft verlaten is sneep lees alle boeken maar eens door en je ziet dan wel waarom

Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 03, 2007 10:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

No schreef:

Dat is duidelijk Karkarov omdat hij niet drufde terug te komen omdat hij vele dooddoeners heeft verradden.

Dat staat al in het deel 6. Voldemort dacht Sneep hem voorgoed verlaten had. Dat vertelde Sneep ook al in deel 6 hoofdstuk 2 . Lees hem grondig door. Daar geeft hij al de antwoorden. In de opdracht van Perkanmentus keerde hij terug naar voldemort.

3. Eén die Voldemort het meest trouw was en die hem grote diensten heeft geleverd.

Dit klopt volgens mij ook. Voldemort dacht dat Sneep naar de goede zijde was overgestapt en daarom moest hij dood. Karkorov was gewoon laf en was niet echt een bedreiging voor Voldemor en daarom hoefde hij niet per see dood, want hij was denk ik ook te bang om naar de goede zijde over te stappen.

16-08-2005 ~ 31-12-08
HERMELIEN22
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 83 Sikkels

HERMELIEN22 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 16:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

A.Perkamentus schreef:
No schreef:

Dit klopt volgens mij ook. Voldemort dacht dat Sneep naar de goede zijde was overgestapt en daarom moest hij dood. Karkorov was gewoon laf en was niet echt een bedreiging voor Voldemor en daarom hoefde hij niet per see dood, want hij was denk ik ook te bang om naar de goede zijde over te stappen.

hoe bedoel je daarom moest hij dood? sneep is nog niet dood

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp