Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Emma Watson (Hermelien Griffel) [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 0:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Alweer tijd voor een fris topic! Wat vinden jullie van Emma als actrice? Wat vinden jullie van haar andere films, haar kledingstijl etc.?

Go ahead maar weer^^

Profiel bekijkenStuur privébericht
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 0:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

MeLoveSnape schreef:
Wat vinden jullie van haar andere films?

Euhm... Emma heeft buiten de HarryPotter-films niet in anders films meegedaan...

Ik vind Emma een ongelooflijk goede actrice. Ze kan heel goede (kwade) smoelen trekken. Ze is wel niet zoals ze beschreven word zoals in het boek, maar who maters? Ze doet het goed, dus ik kan niet klagen. Ik vind dat ze heel goed scenes speelt waarin ze veel moet zeggen. Want als figurant op de achtergrond vind ik ze waardeloos, als anderen aan het woord zijn, bedoel ik dan. Mijn favoriete scene van haar vind ik ongetwijfeld die, waarin ze toond dat wat ze in haar mars heeft en Malfidus laat kennismaken met haar rechtse.

Verder staat haar kledingstijl tijdens premieres enzo me niet echt aan. Maar ik denk niet dat ze die zelf mag kiezen, zo wel heeft ze gewoon geen smaak wat kleren betreft.

Ik heb trouwens in Engeland in een Bed and Breakfast geslapen, waarvan de zoon van de bazin af en toe koffie ging drinken met Emma. Emma woont in Oxford en die zoon zou samen met haar in een sportclub zitten. Volleybal als ik me niet vergis. En die bazin zei dat ze veel shopt in één of andere Oxford sport-kledij-winkel.

Oh, en hier het filmpje waarin Emma de reporter slaat. Dit mocht hier niet ontbreken.

Image

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 0:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nieuw vers topic... Wink Emma vond ik eigenlijk alleen de eerste film goed gemaakt. De tweede ging wel,Toen was ze echt nog een "Hermelien Griffel" Als je haar nu gaat bekijken is eigenlijk ..ja uhuh..hoe leg ik het uit? te mooi voor Griffel te spelen. Voor mij mogen ze wel meer iets met het haar van haar doen. Want dat vind ik echt geen griffelstijl haar.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 9:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Emma, ook een mooie meid maar ik heb nooit echt gevonden dat Hermione écht lelijk was, ja oké alleen haar tanden, maar wie gaat er nou tanden aan maken. Ze geven Daniel toch ook geen groene ogen?. Maar ze was eerst zo'n lekkere betweter in de eerste 2 films. EN nu word ze steeds meer Emma. En dat vind ik jammer. En ja haar haar mag misschien iets wilder. Want ik vond dat dat in deel 3, nog niet had gemoeten en in deel 4 pas tijdens het Yule ball.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 67 Sikkels

WizardRA is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 11:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Emma wel een goede actrice en ook wel knap. Ik vond haar wel vooruit gaan in film 4 in acteerprestaties, behalve in uiterlijk, Hermelien trekt zich niks aan van de mode en in deel 4 wel. Maar als je zo kijkt naar OotP met die bruine jas *zoekt het plaatje* dit plaatje dan gaat het wel weer wat beter. En zoals iedereen in dit maar ook het vorige topic zei kan ze een beetje arrogant/volwassen doen in interviews, maar dat ligt volgens mij gewoon aan haar pubertijd.

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 12:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kom ik weer met mijn commentaar.

in de 1e film vond ik haar echt perfect voor Hermione maar dat werd al snel anders.
Ze is nu teveel Emma en te weinig Hermione. Ik mis het pluizige haar en de grote tanden. Het bemoeizuchtige heeft ze nog wel.
Ik ben dus geen fan van Emma maar ik wil ook geen andere Hermione hoor

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 14:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Kom ik weer met mijn commentaar.

in de 1e film vond ik haar echt perfect voor Hermione maar dat werd al snel anders.
Ze is nu teveel Emma en te weinig Hermione. Ik mis het pluizige haar en de grote tanden. Het bemoeizuchtige heeft ze nog wel.
Ik ben dus geen fan van Emma maar ik wil ook geen andere Hermione hoor

Ik ben het daar dus mee eens. (Hoe saai Rolling Eyes )

In de eerste en de tweede film vond ik haar dus echt helemaal Hermelien. Vanaf de derde film is der haar korter, minder pluizig en heeft ze ineens allemaal hippe kapsels. Dat past gewoon niet bij Hermelien.
Het zou wel raar zijn als er ineens een andere Hermelien is, dus dat zou ik ook niet willen. Dat vind ik met alle acteurs irritant, als ze ineens vervangen worden dus vandaar.

Verder vind ik haar als actrice op zich niet slecht. Ze is alleen gewoon niet zo Hermelien meer in de laatste films. Ik ben dus geen groot fan, maar ook geen groot tegenstander. Gewoon gemiddeld xD.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 21:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik heb nog niks gepost hier in dit nieuwe topic. Dus dat doe ik dan maar nu.

Ik vind Emma op zich wel ok. Al weet ik wel dat we nooit echt vriendinnen zou worden. Ze is niet echt mijn type. Ik weet eigenlijk sowieso niet wat ik van haar vind. Hermelien/Hermione vind ik zelf verschrikkelijk... Ik vind ook dat ze teveel haarzelf is en niet Hermione speelt in de films. Terwijl ze volgens mij een keer gezegt heeft dat ze in het echt niet echt op Hermelien lijkt. Dat zei ze een keer in het begin. Ze moet gewoon een keer er voor zorgen dat ze die Muggle kleren uitdoen en dat ze de krullers er weer in zetten. En haar wat minder "overdreven" maken.

Nou ja ik ben niet echt een Emma fan...

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 23:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik vind ook dat ze teveel haarzelf is en niet Hermione speelt in de films. Terwijl ze volgens mij een keer gezegt heeft dat ze in het echt niet echt op Hermelien lijkt. Dat zei ze een keer in het begin. Ze moet gewoon een keer er voor zorgen dat ze die Muggle kleren uitdoen en dat ze de krullers er weer in zetten. En haar wat minder "overdreven" maken.

Emma doet enkel wat er in het script staat, en daar kan ze toch niets aan doen. De regisseur en scenarist bepalen meestal wie wat doet of draagt. En ja, ze speelt zowat zichzelf, maar ik denk niet dat Emma naar de regisseur is gestapt om te vragen of ze zichzelf mocht spelen. Ze had geen andere keus. En als Rowling haar zeer goed vind voor Hermelien, dan is het wel goed zeker?

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 13:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Sander yay we zijn een keer niet met elkaar eens.

Ik zei ook al dat ik dacht dat ik Emma niet leuk vind omdat ik Hermione geen leuk personage vind. En persoonlijk vind ik Emma nou ook niet geweldig.

En klopt als ze teveel zichzelf speelde dan zei de regisseur er wel wat van. Maar toch vind ik dat ze dat doet. En dat van JKR? Tja ze kan nu moeilijk bij de 5e film gaan zeggen dat ze een van de hoofdpersonages niet goed vind. Al denk ik wel dat ze in zekere zin Emma wel leuk vind.

Maar ja ik wil ook niet dat iemand anders Hermione gaat spelen. Maar ik vind gewoon het hele personage niet leuk, en Emma is ook niet mijn typ.

Oude Forumnaam: MissPotter Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Juud is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 15:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind haar best een goede actrice, In de eerste 2 films was ze ook echt Hermione, maar nu niet meer. Zoals veel mensen hier zeggen speelt ze te veel zich zelf, en daar ben ik het mee eens, Waar is het pluishaar? het zijn nu meer perfecte krullen. Ook een sin een interview, ging ze echt heel raar met haar mond bewegen toen ze praatte, ik had echt zoiets van, mens wat DOE je?
IK denk ook dat Emma echt van aandacht houdt, ze is me iets té hyperactief. Ze is meer zo van: Look at me please, I play in Harry Potter, me, myself and I.
Spijt me voor de fans maar zo denk ik er nu eenmaal over. ze mag iets sympathieker overkomen.

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 15:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet precies wat je bedoelt met die mond. Net alsof ze iets heets in haar mond heeft en het niet wil uitspugen.
Je kan het goed zien in een filmpje die in het Dantopic staan. Daniel verteld hoe het is om 16 te zijn end aar is ook een klein stukje met Emma en daar kan je het goed zien.
In het 4e deel vond ik haar niet echt goed. Te overdreven en dat lachen toen Ron zijn Dressrobe kreeg .. zoo nep

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Stephanie_
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 99 Sikkels

Stephanie_ is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 18:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het wel eens met jullie dat ze zo veranderd is.. Oke, ze is nou wat ouder en zal nu wat meer op haar uiterlijk letten, maar toch.. Ik denk dat Hermelien dat niet zoveel kan schelen. Idd, ze doet soms heel raar met die mond :\ . Ze is in film 4 nog steeds wel het betwetertje, maar ze is veel feller enzo. Ik ben ook geen fan van haar. Rupert trekt veel leukere koppen en Dan, tja dat is gewoon de hoofdpersoon he Razz ?

Don't disapparate, Harry Potter, out of my mind..
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 19:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Smoky schreef:
Feel<Free schreef:
Mooie meid, redelijke actrice, slechte Hermelien.
mijn mening.
kom op regenboog riemen in HP ? ze is gewoon te knap om Hermie te zijn.

Er is nooit echt duidelijk gezegd dat Hermelien lelijk was toch Confused

Klopt maar ik had me Hermione anders voorgesteld. Meer het doorsnee meisje dat niet erg opvalt en ik vind dat de Hermione nu wel opvalt.

En om heel eerlijk te zijn vind ik Emma ook niet heel erg knap ofzo... Nou ja smaken verschillen.. Maar ik bedoel ik vind haar niet te knap voor Hermione dat sowieso niet... Maar ik zie Hermione sowieso niet als echt lelijk iemand...

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 08, 2007 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heej mensen,

Ik had me Hermione dus helemaal niet lelijk voorgesteld.
Eerder mooi. En ik vind ook niet dat ze te fel is in deel 4. Hermione is ook heel fel. Hoe ze op Ron reageerd en met haar S.H.I.T..
Maar ik vind Emma best een goede Hermione, ja ze is een beetje meisjesachtiger. Maar Hermione wordt ook niet meer beschrijven in deel 4 enzo. Ik ga er eigenlijk vanzelf vanuit dat ze dan veranderd.
Emma is wel heel anders dan Hermione. Maar misschien dat ze het daarom wel goed doet. (Vind ik dan...)

In ieder geval: EMMA LAAT JE NIET KISTEN! JE DOET HET GOED ZO!!!
(Ik weet dat ze dit waarschijnlijk niet leest maar ik wilde het toch even kwijt... Razz )

xox Josse.

The show must go on my moonlight

MiYuvi

Laatst aangepast door Josse op Do Jan 11, 2007 18:53; in totaal 1 keer bewerkt
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp