Auteur |
Bericht |
Neville
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 23:04 |
 |
Tjah, een dagje doorbrengen in het oude Rome in zijn glorieuze tijd lijkt mij echt hip. Ik hoor nu al vier jaar gezwets over oude Romeinen aan dat ik het wel eens met eigen ogen zou willen zien. Maar ook Pompeï kan ermee door, Rome scheen nogal een stinkstad geweest te zijn.. [a] |
_________________ ~ the End of the Beginning |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 9:55 |
 |
Eigenlijk zou ik liever in de toekomst willen zijn gewoon kijken hoe het dan is.
Maar als het in het verleden moet zijn denk ik toch wel in de pruikentijd. met die totaal rare mode! Dat lijkt me echt te gek. Maar wat me wel weer een beetje rot lijkt is dat vrouwen minderwaardig zijn enzoo. Ben geen feministe ofzo maar dat lijkt me wel jammer, dan zitten al die mannen lekker aan de wijn en mogen ze dansen met wie ze willen en de vrouwen moeten wachten todat ze gevraagd worden(schijnt zo geweest te zijn...) |
 |
norah
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 02, 2007 20:14 |
 |
ik vind de Middeleeuwen geweldig! echt waar,
niets liever dan daar een dag door te brengen.
maar de Klassieke Oudheid vind ik ook een leuk tijdperk.
maar de Middeleeuwen blijven het beste. ^^ |
_________________ I am no stranger to this place, where real life and dreams collide.
- oh no, I've lost my mojo! |
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 02, 2007 20:25 |
 |
De Middeleeuwen/Gouden Eeuw. :")
En dan als een rijk iemand.
Dan loop ik rond ik zo'n prachtige jurk. :") Mooi korset en woon ik in een prachtig huis, vol met meubels in Barokstijl. :3 |
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 02, 2007 20:40 |
 |
Ik zou naar 1970 willen gaan, klinkt dom, omdat het pas 37 jaar geleden is, maar ik zou mijn ouders wel eens willen zien, als ze rond mijn leeftijd zijn. Maar als het echt geschiedenis moet zijn ga ik denk ik naar de Middeleeuwen, lijkt me wel interessant om een veldslag te zijn van die tijd. De toekomst, zoals 2020/2030 wil ik ook wel zien en kijken wat er dan gebeurt, kan ik me alvast voorbereiden.  |
|
|
  |
 |
giomanach
1e jaars

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 9:23 |
 |
Ik zou wel eens naar het oude Egypte willen gaan voor 1 dag.
Dan kan ik eens in alle graftombes gaan rondkijken en hun geschrift leren ... |
_________________ "Horror and Moral terror can never be exonerated. They have no real value.
Pure evil has no real place." --Lestat |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 10:40 |
 |
ik zou graag eens in de middeleeuwen rondhangen...
in mooie burcht, met een prachtige baljurk aan en knappe en stoere ridders ontmoeten... *zucht*
jaja, ik weet wel dat het niet altijd zo ging..
ik vind het gewoon een fascinerende tijd, daarom schrijf ik er ook een boek over..  |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 14:51 |
 |
Hm.. misschien het oude Egypte? Lijkt me heel cool om te zien hoe bijv. de piramides gebouwd werden.. (en dan er echt bij zijn hé ^^)
Of anders de Middeleeuwen, ook een gave tijd.
Met allemaal mooie jurken ^^ |
|
|
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 17:02 |
 |
WizardRA schreef: | Ik zou naar 1970 willen gaan, klinkt dom, omdat het pas 37 jaar geleden is, maar ik zou mijn ouders wel eens willen zien, als ze rond mijn leeftijd zijn. Maar als het echt geschiedenis moet zijn ga ik denk ik naar de Middeleeuwen, lijkt me wel interessant om een veldslag te zijn van die tijd. De toekomst, zoals 2020/2030 wil ik ook wel zien en kijken wat er dan gebeurt, kan ik me alvast voorbereiden.  |
Uhm dat wil je niet de wereld is dan verslagen door mens etende zombies die overal rottende wonden hebben. (Is een film genaamd: Horizonica, wat een nederlandse horrorproductie is en dat dus daadwerkelijk ook gebeurd)
Maar ik wil nog wel een dag door brengen in het Wilde westen als Indiaan om te zien en voelen hoe het is om als iemand alleen te doden wat je echt nodig hebt en ook geloven in de natuurgoden. |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 17:50 |
 |
In de tijd van de oude Kelten! Het liefst bij 1 van hun feestdagen om te zien hoe ze het toen precies vierden, en hoe de Druïden de rituelen uitvoerden.
Ik ben namelijk gefascineerd bij de Kelten en hun Druïden. Naar mijn idee stonden hun het dichtst bij de natuur en de bron van het leven dan andere volken, en zou dus heel graag een dagje daar willen doorbrengen. |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 18:13 |
 |
@Sabine: Dat wil ik ook! Ik ben dol op Kelten
Ik ben erg benieuwt naar de hippietijd. Het lijkt me daar erg tof en iedereen is in peace en love Ik ben zelf een beetje een hippie dus en volgens mijn moeder hoor ik daar thuis. Hopelijk keert de hippietijd weer terug:D
De pruikentijd lijkt mij ook erg leuk. Een beetje in de tijd van Marie Antiounette:) Een tienerprinses die op erg jonge leeftijd al koningin van Frankrijk werd. Of jullie dat verhaal kennen weet ik niet. Lijkt me erg toffe tijd. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 17:38 |
 |
In de Middeleeuwen, zeker weten. Dan zou ik willen leren paardrijden en zwaardvechten en door ongeschonden natuur willen reizen. Alleen, dat kun je allemaal onmogelijk in een dag doen  |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 18:36 |
 |
Misschien zou ik wel naar de jaren tachtig willen. Vage jaren dat, qua kleding, muziek... Vreselijk eigenlijk, maar het lijkt me zo leuk om daar eens een kijkje te nemen. Ik ben wel benieuwd hoe dat dan is, sowieso als ik dàn 15 zou zijn, ik ben heel benieuwd wat ik dan gedragen had, naar welke muziek ik luisterde enz.
Ook vind ik de 19e eeuw heel interessant, alleen weet ik niet of ik hier zelf naar toe zou willen. Hoewel, het lijkt me erg fascinerend om te zien hoe mensen toen waren, en leefden. Het waren gewoon mensen zoals nu, alleen dan in zo'n totáál andere leefsituatie. Sowieso zou ik wel eens zo'n mooie 19e eeuwse jurk aan willen ^^
Middeleeuwen trekt me trouwens totaal niet, ik zou daar echt niet naar toe willen. De mensen waren toen echt dom eigenlijk, en véél te streng gelovig, ik denk dat ik binnen een paar uur al op de brandstapel zou liggem S: |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
lieske90
7e jaars

Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:06 |
 |
Ik zou wel eens in de jaren '70 en '80 willen zijn. En dan zou ik ook 16 willen zijn. Ik zou wel eens willen weten wat ik leuk had gevonden enzo, maar wat ik nu afschuwelijk vind. En wat mijn ouders toen allemaal uitspookten!
Maar als ik echt naar lang geleden moet gaan, kies ik toch voor de Romeinse Tijd. Ik weet niet, ik hoor daar zoveel over, dat ik het wel een keer zou willen meemaken. Ook de Pruikentijd lijkt me wel wat; en dan erg rijk zijn! |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 21:16 |
 |
lieske90 schreef: | Ik zou wel eens in de jaren '70 en '80 willen zijn. En dan zou ik ook 16 willen zijn. Ik zou wel eens willen weten wat ik leuk had gevonden enzo, maar wat ik nu afschuwelijk vind. En wat mijn ouders toen allemaal uitspookten!
Maar als ik echt naar lang geleden moet gaan, kies ik toch voor de Romeinse Tijd. Ik weet niet, ik hoor daar zoveel over, dat ik het wel een keer zou willen meemaken. Ook de Pruikentijd lijkt me wel wat; en dan erg rijk zijn! |
En dan maar hopen dat je niet in Frankrijk leeft in de tijden van de Franse Revolutie...
De jaren 60 zijn wel wat voor mij. Het in opstand komen van de jongeren tegen alle vormen van autoriteit. Ik zou dan waarschijnlijk lid zijn geworden van de Provo beweging. Alles om meer mensen aan te zetten tot actie! Dankzij de jongeren van toen is het geworden zoals het nu is. Meer vrijheid! |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
|