Auteur |
Bericht |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 17, 2006 1:24 |
 |
Heey menschen,
OMG I LOVE GREY'S ANATOMY!!!
Ik vind Meredith echt zielig... En McDreamy is gewoon een sukkel. Ik bedoel hij is wel super lief en sexy enzo, maar hij moet niet zo hooghartig doen. "I have a wife, I have responsebilyties" Alsof Meredith geen verantwoordelijkheden heeft. Hij doet haar alleen maar pijn want ik weet zeker dat ze uiteindelijk voor elkaar kiezen, dan kan hij dat toch beter meteen doen... Dat scheelt een boel gedoe...
En ik vindt McVet echt cute, "I never said I wasn't messed up either" echt zo zielig dattie nu gedumpt gaat worden.
En George. OWWWW, Hij is zooo lief. Hij is echt schattig, maar ik vind m niet zo bij die ene vrouw (Hoe heet die ook alweer... ???)
passen. Maarja, misschien vullen ze elkaar wel goed aan...
Ik vind Alex echt heel lief, hij is zo gemeen mar hij heeft echt een heel klein hartje, net als Christina. Misschien moeten die twee bij elkaar... (Grapje hoor, ik vind dat Alxex weer bij Izzy moet, die twee pasten echt bij elkaar...)
En Christina vind ik zielig, ze is echt heel lief maar volgens mij is ze ook een beetje Messed Up, misschien moet ze wat met McVet beginnen...
Nouja, ik hou maar op met speculeren, ik wacht gewoon tot Grey's Anatomy weer begint, wel zo makkelijk...
xox Josse. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Do Jan 11, 2007 16:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 10, 2007 20:37 |
 |
Nou hier wordt echt veel gepost... ^^ Ik dacht, de nieuwe afleveringen zijn weer begonnen dus ik kan hier mooi mijn vraag kwijt, niet dus... ^^
Ik doe het lekker toch...
Ik heb afgelopen maandag een aflevering gemist, heeft iemand enig idee waar ik die kan kijken? Downloaden of een herhaling?
Please, tell me!!!
xox Josse. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 31, 2007 22:50 |
 |
Waarom kijk je niet even op bitcomet, ik weet alleen nooit hoe de afleveringen heten maar gewoon gray's anotamy intypen en het seizoen en tada hoe je bit comet krijgt dat moet je ff dowloaden via google ofzo maar daar kan je alles vinden.
*spoiler
oh wat leuk izzy is echt zo rijk nu echt YAY en Meredith gaat ook altijd achter mcdreamy aan als hij weer miet wilt *grote zuch**/spoiler |
|
|
  |
 |
Ladies Marmelade
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 12, 2007 14:19 |
 |
Ik vind Grey's Anatomy echt een heel leuk programma! Ik volg verder geen enkel programma behalve GA!
Ik vergeet het alleen soms, dan kom ik daar maandag om negen uur achter.
Ik wil nu alleen eindelijk wel eens dat Meredith het aanlegt met Derek! Ik vind ze zooo lief. En George, die is cute!
Oja, en Alex vind ik steeds leuker worden. Hij was eerst afschuwelijk maar hij is zo lief met Izzy. |
Oh well, |
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 16, 2007 13:59 |
 |
OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG!
*SPOILER*
Dit kan niet waar zijn! Meredith dood??? 't Moet maar snel weer vrijdagochtend zijn!!! Ik wil weten of ze ook nog tot leven komt!!! En toen waren Denny en Dylan bij haar en McDreamy in tears. Zelfs Addison moest tranen.... zoow zielig!!!*END* |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
Liennuh
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 20:00 |
 |
*SPOILER*
Meredith gaat niet dood.. Anders waren er wel weken van te voren artikels en nieuwsberichten verschenen dat Ellen Pompeo zou gaan stoppen. Dat is altijd zo. Ook heet de volgende aflevering Some kind of Miracle.. .. Duss..
Kan niet wachten tot vrijdagochtend, nog zoveel dagen te gaan Wil echt het vervolg zien..
*SPOILER FILMPJE*
http://www.youtube.com/watch?v=JFXDg1okZqw
Oke dit moeten jullie even bekijken, het is echt een geweldig mooi filmpje!! Maar een MEGA spoiler!  |
|
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 21, 2007 19:00 |
 |
@ Liennuh
Ik verwacht ook niet echt dat ze dood gaat hoor. Maar toch, voor het geval dat... ik denk dat de andere Grey de pijp uit gaat... mss maar beter ook. Zo'n leven met Alzheimer's lijkt me verschrikkelijk. |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 22, 2007 0:06 |
 |
[Spoilers voor 3.16]Oh my god. Hoe gaan ze zich hier uit redden?
Ik haatte het zo erg dat dat kind nog steeds niks zei. Meredith zonk en zij stond daar maar wat. Maar thank god for Derek en wat een mooi moment was het toen hij uit het water kwam. Ik schrok me wel dood want wat was ze blauw.
Dit was echt een huil episode en daar heb ik niet echt veel problemen mee. Drama is wel leuk tot bepaalde niveau's maar WTF. Ze is dood of wat? Maar als Ellen niet stopt komt er dus inderdaad somekind of miracle. En drama is leuk, maar toch niet mensen uit de dood opwekken. Okay, ik wil niet dat Derek helemaal kapot gaat vanwege haar dood en dat alle interns zich minder prettig voelen. Ik vind ook dat Meredith moet blijven leven. En ja, ik vind haar wel een leuk personage in tegenstelling tot wat ik van vele andere hoor of lees. Ze moet niet door maar mensen opwekken uit de dood is zo cliche. Als ze dood is dan blijft ze ook dood. Toch. Ik wil niet dat GA een soort van cliché 'HELLO I'M THE EVIL TWIN' word. Als je snapt wat ik bedoel.
Maar het was een sjieke episode. Ik ben nog steeds een groot fan van Addie en van Addie/Alex. Echt, kijkt ze nu. En ik vond het zó geweldig dat Addie ook niet wilde dat Mer dood ging en dat ze zo heel zielig keek naar Derek. GE-WEL-DIG!
EN MARK EN DEREK. HOMG. TEARY EYES WHOO. Ik kan eigenlijk niet zeggen hoe mooi dat ik 'Soort van vrienden' moment vond.
Izzie was geweldig. Ik had ook weer teary eyes toen die mannen zoveel vertrouwen in haar hadden en hoe ze het erover hadden dat die man hun vriend was en dergelijke. Echt mooi. Het boren was eng maar geweldig. Izzie is back in the game. Ik denk dat boren en dergelijke haar specialiteit word. Mark was zo trots. Awh. En de chief ook :D
Christina. Ik voelde zo met haar mee. Het was alsof ze soort van wist dat er iets met Meredith was. 'She is my person'. Ik haat Burke dat hij dat niet begrijpt en zo heel erg goedkoop erover doet. Dude.
En ik vind Alex geweldig. Hij was vroeger een lul maar nu is hij nog steeds zo koud en kil en eikelig maar aan de andere kant zo aardig. Ik ben echt blij dat Addie hem dwong om met haar samen te werken want om een of andere reden is hij er zoveel beter van geworden. Nog steeds Alex maar dan toch iets anders. En hij had tranen in zijn ogen en GEORGE. Ik vond het voor alle interns zielig en Izzie's speech was GE-WEL-DIG. Echt.[/Spoilers voor 3.16] |
_________________ LET THEM EAT CAKE
qu'ils mangent de la brioche. |
|
  |
 |
Halfbloed prinses
2e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 22, 2007 21:23 |
 |
heejj allemaall,,
ik vind Grey's Anatomy geweldig. Ik volg ht natuurlijk al vanaf het begin.
Wie vinden jullie de leukste personage??
ik weet het niet ik vindt ze allemaal leuk:P
xxx |
_________________ Een lange tijd geleden waren er eens vier meisjes.
Een van de meisjes speelden He-Who-Must-Not-Be-Named.
He-Who-Must-Not-Be-Named kon níet naar beneden kijken.
De andere drie meisjes lagen dus altijd de hele middag op de grond... |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 26, 2007 18:33 |
 |
Heeyy
Ik heb het nog maar 1 keer geziien!!
en dat was met die muts hier boven me
Maar vond het wel leuk...
misschien kunnen we nog een keer samen kijken Halfbloed prinses ?
xD |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
shauke
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 12, 2007 20:45 |
 |
voor het moment mooiste serie op tv
alleen jammer dat het maar 1 keer per week word uitgezonden |
_________________ i em who i em |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 12, 2007 23:20 |
 |
Yay, weer Grey's. =D
Goed, Burke en Cristina moeten gewoon weer bij elkaar komen.
Ze kunnen gewoon niet zonder elkaar [/romantisch].
En ik vind George wel zielig, vanwege z'n vader.
Ah, ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
*post ook nooit nutteloze berichten* |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
dolfigirl
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 20, 2007 22:03 |
 |
Ik heb Mcdreamy gekozen want vindt het een super leuk setje. |
|
|
  |
 |
Smoky
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
489 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 20, 2007 22:20 |
 |
Ahh de afgelopen ep [inNL] was zo leuk he?
Super lief met Adisson en Alex! Ikhoop echt dat ze wat krijgen want ze zijn zo enorm lief bij elkaar! |
 |
dolfigirl
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 20, 2007 22:51 |
 |
Ja dat lijkt me ook erg leuk.
Was gisteren een hele leuke aflevering.
Grey die snurkt en dat Derrek naar een andere kamer gaat om te slapen(zonder dat Grey dat wist)
En Christina en Burk.
Was echt leuk om die twee zo te zien.
Hoop wel dat het goed komt tussen die twee en dat het weer als vanouds wordt. |
|
|
  |
 |
|