Auteur |
Bericht |
Morgan
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 28, 2004 19:41 |
|
Op het vorige forum stond een onderwerp over toverstokken.
Daarin stond waar mensen hem gekocht hadden voor hoeveel en hoe ze eruit zagen.
Nu heb ik een paar vragen:
Zou jij zelf een toverstok willen?
Heb je zelf een toverstok..zo ja, waar heb je deze gekocht ( als er een link van is, wil je deze geven ? ) en was het duur? |
|
|
|
|
Unni
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 29, 2004 20:01 |
|
Prof. Albus Dumbledore schreef: | Als ik er 1 koop... dan doe ik dat alleen in de winkel... via internet zijn zo'n dingen neit betrouwbaar. |
Natuurlijk is het betrouwbaar... e-Bay is naar het schijnt heel betrouwbaar, dus... En binnenkort kan je toch niet meer om het kopen via internet heen...
Ik koop er geen. Ik vind het een leuk idee voor verzamelaars enzo, maar ik ben niet zo into the merchandise
Hoewel ik het leuk zou vinden om stiekem op m'n kamer te spelen met m'n stok... en ga dat alsjeblieft niet dubbelzinnig zien ... Ik ben echt ene groot klein kind
Misschien koop ik 'm toch wel |
|
|
|
|
Morgan
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 29, 2004 20:04 |
|
Via de Alivander's in Amerika of Nederland ( als je het nederlandse adres weet... wil ik ook wel weten ) ??
En inderdaad internet kan betrouwbaar zijn, je moet gewoon goed opletten bijvoorbeeld de grotere namen zullen echt niet hun naam op het spel zetten door te bedriegen. |
|
|
|
|
Nikki Webster-fan
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 11, 2004 9:47 |
|
een vader van een vriendin is/was daar handig in en maakte voor ons zo een paar "toverstokken", ze waren echt mooi gemaakt en goed bewerkt
alleen is de mijne in twee gebroken omdat m'n zussie erop is gevallen! ik dat ding terug maken met plakband ...leuk hoor... |
|
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 28, 2004 0:37 |
|
Bright Moon schreef: | Prof. Albus Dumbledore schreef: | Als ik er 1 koop... dan doe ik dat alleen in de winkel... via internet zijn zo'n dingen neit betrouwbaar. |
Idem bij mij.
Ik zou heel graag een hebben, of iets anders van hp, maar zeker niet via internet.
Maar waar kan ik zo'n winkels vinden?
Kan iemand mij helpen? |
Ehh... in Japan hebben ze een officiele HP winkel, daar zullen ze die wel hebben...
Ik zou zelf ook wel een wand willen hebben. LL heeft er 1 en dies heel mooi ^^
Ik heb zelf al es een wand in elkaar geflanst, maar die ziet er heel verrot uit |
|
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 28, 2004 11:05 |
|
Ik hoef niet per se een toverstok, maar het zou wel leuk zijn om er eentje te hebben. Het is alleen wel jammer dat die dingen zo monsterlijk duur zijn, zo erg HP-fan ben ik nou ook weer niet om er een heel fortuin aan te besteden.
Misschien dat ik zelf maar eens een toverstok moet gaan fabriceren. ^^ |
|
|
|
|
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 30, 2004 20:58 |
|
I have one ^^. Een zelfgemaakte... . Gewoon een recht takje gezocht, en bewerkt met een zakmes, en later gelakt ^^.
Hier is het resultaat:
|
|
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 30, 2004 22:26 |
|
HP_Marije schreef: | I have one ^^. Een zelfgemaakte... . Gewoon een recht takje gezocht, en bewerkt met een zakmes, en later gelakt ^^.
Hier is het resultaat:
|
Wooow.. is het zo makkelijk??
Mmm, jammer dat het nu al laat is.. anders was ik gelijk naar buiten gerent opzoek naar een takje.
Hij ziet er trouwens wel heel mooi uit!! *jaloers* |
|
|
|
|
Unni
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 30, 2004 22:29 |
|
Waarom zou het niet betrouwbaar zijn via internet? Er zijn verschillende grote sites waar je kan nagaan of de verkoper al bedrogen heeft of niet... E-bay bijvoorbeeld
Als een persoon alleen maar goeie commentaar heeft, zal hij heus niet juist bij jou gaan cheeten
Ik heb er nog es over nagedacht, en ik denk dat ik er zelf één ga maken ^^
Alleen hebben we geen bomen in onze tuin |
|
|
|
|
Sambora
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 31, 2004 23:08 |
|
ik zou er zelf niet echt een willen hebben... vind het en beetje... nutteloos eerlijk gezegd...
maar ik zou er wel een willen als je er echt mee kon toveren...
* en nu schiet ineens een irri liedje in mijn hoofd van iedereen kan toveren... * |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 11:57 |
|
Mrs Malou Riddle schreef: | Bright Moon schreef: | Prof. Albus Dumbledore schreef: | Als ik er 1 koop... dan doe ik dat alleen in de winkel... via internet zijn zo'n dingen neit betrouwbaar. |
Idem bij mij.
Ik zou heel graag een hebben, of iets anders van hp, maar zeker niet via internet.
Maar waar kan ik zo'n winkels vinden?
Kan iemand mij helpen? |
Ehh... in Japan hebben ze een officiele HP winkel, daar zullen ze die wel hebben...
Ik zou zelf ook wel een wand willen hebben. LL heeft er 1 en dies heel mooi ^^
Ik heb zelf al es een wand in elkaar geflanst, maar die ziet er heel verrot uit |
Oeh..heeft LL er een!! Waaah I wanna see it!!
Ik wil ook graag een wand hebben, ik zit eraan te denken om net als Marije er eentje te gaan maken...al moet ik dan eerst wel een mooi takje vinden..
Ik heb straks met m'n studievereniging een Halloween feest..en ik wil als Hogwarts student gaan..inclusief Cloak en Wand...yeah!! |
|
|
|
|
Sage
5e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 12:53 |
|
Hehehe, ik ben met een Halloween feest een keer als Sirius gegaan, hoewel ik bij nader inzien beter als Snape had kunnen gaan, omdat die outfit veeeeeeeel beter leek...
Anyway, ik heb die wand van LL gezien toen we naar PoA gingen. Hij's mooi, maar voor zoveel geld zou ik het echt niet doen. Kun je er beter zelf één maken. |
_________________ Something that is upside down is easier to read when it is also back to front.
~::Stephen Briggs!::~ |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 13:42 |
|
Sage schreef: | Hehehe, ik ben met een Halloween feest een keer als Sirius gegaan, hoewel ik bij nader inzien beter als Snape had kunnen gaan, omdat die outfit veeeeeeeel beter leek...
Anyway, ik heb die wand van LL gezien toen we naar PoA gingen. Hij's mooi, maar voor zoveel geld zou ik het echt niet doen. Kun je er beter zelf één maken. |
Oeh...stoer!!
Hmm..misschien leuke bezigheid voor op een meet..make your own wand..neem mee..een goede tak en een goed mes.....haha zie je daar 20 HP fans met messen binnen komen..en met takjes werken.. |
|
|
|
|
Tim Lupos
6e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 01, 2004 15:06 |
|
Ik zou er ook wel een willen, maar dan kun je er net zo goed zelf een maken...
Een bamboetakje is hol daar doe je dan bijvoorbeeld een veer van iets in en je hebt al bijna een toverstok toch?
Kost het je ook nog eens (bijna) niets.
|
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 02, 2004 16:44 |
|
Tim Lupos schreef: | Ik zou er ook wel een willen, maar dan kun je er net zo goed zelf een maken...
Een bamboetakje is hol daar doe je dan bijvoorbeeld een veer van iets in en je hebt al bijna een toverstok toch?
Kost het je ook nog eens (bijna) niets.
|
Maar daar kun je dan weer zo moeilijk een punt op maken....de meeste Toverstokken lopen namelijk in een punt..
@Marije: van welke houtsoort had jij je Wand gemaakt?? |
|
|
|
|
|