Auteur |
Bericht |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 19, 2006 16:54 |
 |
Ooooow, ok.
Dat had ik dus nog niet ontdekt (ik ben niet zo vaak op die site)
Maar dan mis ik alsnog die van Ron .
Hij zou er ook een krijgen (al heeft hij niet zo heel erg veel gedaan) |
 |
Feel<Free
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 20, 2006 21:09 |
 |
Zijn we er langzamer hand niet achter dat JK bijna achter elk klein ding waar niemand iets achter zoekt dat dat muisje bijna altijd een staartje heeft ?
waarom deze niet ?! |
_________________ Remus..You aren't allergic to anything other than silver, are you?"
[size=9]
Some people come into out lives and leave quickly,
others stay and leave footprints in our hearts |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 20, 2006 21:10 |
 |
Feel<Free schreef: | Zijn we er langzamer hand niet achter dat JK bijna achter elk klein ding waar niemand iets achter zoekt dat dat muisje bijna altijd een staartje heeft ?
waarom deze niet ?! |
Omdat ze ook wel eens "liegt"
Ze verteld wel eens wat en dat is dan helemaal niet waar en daarom hoeft de kast helemaal niks te betekenen en je zegt het zelf al
"dat dat muisje bijna altijd een staartje heeft"
Bijna is niet altijd |
 |
Agrippa
3e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 21, 2006 6:57 |
 |
Helen schreef: | Feel<Free schreef: | Zijn we er langzamer hand niet achter dat JK bijna achter elk klein ding waar niemand iets achter zoekt dat dat muisje bijna altijd een staartje heeft ?
waarom deze niet ?! |
Omdat ze ook wel eens "liegt"
Ze verteld wel eens wat en dat is dan helemaal niet waar en daarom hoeft de kast helemaal niks te betekenen en je zegt het zelf al
"dat dat muisje bijna altijd een staartje heeft"
Bijna is niet altijd |
Juist, denk ook aan de Mark Evans-affaire. Iedereen denkt "Haha, nou zijn we je te slim af Jo, dat is familie van Harry!" maar dan blijkt dat Mark gewoon beeldvulling was. In het Engels noemen ze dat een "red herring."
Een dwaalspoor, dus. |
_________________ I trust Snape completely
Airbenders rock!
"There will be books written about Harry- Every child in our world will know his name!"
-McGonagalls unexpected Seeing talents- |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 21, 2006 12:18 |
 |
heeYY..
ik denk dat ,dat niet meer in het boek of film voorkomt hoor..
ik denk dat het niet zo belangrijk is .
maar misschien die van
Lily evans : ze was tog heel erg goed in toverdranken misschien heeft dat er iets mee te maken? |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
LadyD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 21, 2006 15:14 |
 |
Ik heb zo'n idee dat dit niet heel erg belangrijk is.. Maar een aantal namen kunnen wel wat duidelijker worden gemaakt.. Je hebt 2 keer Tom Riddle erin staan, maar dat maakt niet uit.. Tom heeft een 'award' gekregen omdat hij Hagrid had beschuldigd van het openen van de Geheime Kamer. James Potter kreeg een 'award' voor zijn prestaties in het zwerkbal team. Bij Lily en Sirius denk ik dat ze er 1 gekregen hebben omdat ze zo slim waren. Van Bellatrix heb ik ook geen idee..
Maar zoals ik al zei denk ik niet dat dit echt belangrijk is.. |
_________________ I love you, I loved you all along
And I forgive you for being away for far to long
So keep breathing 'cause I'm not leaving you anymore!
Believe it hold on to me and never let me go |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 24, 2006 12:34 |
 |
LadyD schreef: | Bij Lily en Sirius denk ik dat ze er 1 gekregen hebben omdat ze zo slim waren. Van Bellatrix heb ik ook geen idee.. |
Natuurlijk is dit allemaal niet zo belangrijk, het is dan ook gewoon verfrissing voor Rowling's site. En volgens mij kàn je niet echt een beker krijgen voor slimheid, anders had Hermelien er al meerdere. Volgens mij kreeg Sirius er een voor iets speciaals. Misschien iets dat met zwerkbal te maken heeft, of dat hij iemand van de beukwilg gered heeft. En Lily zal wel een gekregen hebben wegens uitzonderlijke prestaties, zoals bijvoorbeeld een oogverblindende patronus oproepen in haar eerste schooljaren of zoiets. En bij Bellatrix is dat volgens mij oplichterij; dat ze met de pluimen van iemand anders is gaan lopen... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
jurrian
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 18, 2007 20:10 |
 |
ik hoop dat de geschiedenis van de prijzen en helden die hem hebben gekregen nog kunnen te weten komen in het laatste deel. Maarr ik denk het niet omdat harry nu wel de helden tegen komt maar niet prijzen die in zweinstein zijn. |
|
|
  |
 |
James Potter
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 19, 2007 9:32 |
 |
ik denk niet dat het nog bekend word gemaakt maar [/b]misschien
die van lilly en wie weet wordt dat belangerijk de andere zijn gewoon achtergrond dingen en waarschijnlijk is die prijs voor lilly dat ze weer iets goeds heeft gedaan ofzo want ze was een aardige en goede heks en misschien wordt dat nog belangerijk want we krijgen over lilly nog meer te weten dan we denken....... |
_________________ Harry Potter FaN |
|
  |
 |
|