Auteur |
Bericht |
Inluezna
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 16, 2006 16:18 |
 |
Ik ben ook enorm blij Stafke heeft gewonnen ^^ Ik vond hem echt de terechte winnaar, hij is de beste schaatser en hij is ook nog hardstikke aardig en spontaan (: I love Staf ^^
Ik vond het een leuke finale gister (: Dat vliegen zag er heel mooi uit.
Eigenlijk is voor mij deze volgorde ook het beste. Ik had gehoopt dat Stafke eerste werd en Froukje tweede. En Kelly derde.
Omdat Froukje ook eigenlijk Nederlandse is. Maar ik vind haar ook veel aardiger en leuker dan Kelly. Op één of andere manier mag ik Kelly niet echt. Ze is niet zo spontaan, ik vind haar maar soms een stuk chagerijn :/ Maar dat heeft natuurlijk niet zoveel met het schaatsen te maken
Nee, ik vind Kelly meer zo'n schowschaatster. Ze word de hele tijd opgetilt en doet allerlei spagaten, mooi hoor, maar dan heeft Staf toch een veel betere techniek, vind ik (:
En Froukje is dan weer niet zo spectaculair als Kelly, maar ze kan toch wel redelijk schaatsen (;
Annyway, Staf is de terechte winnaar & hij heeft ook gewonnen, dus ik ben blij. (: |
|
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 16, 2006 19:22 |
 |
YEAH, Staf heeft gewonnen! En niet Froukje. Mijn moeder was echt kwaad gisteren dat Froukje door was en niet Kelly en ze wilde meteen niet meer kijken.
Dat vliegen vond ik persoonlijk weinig met schaatsen te maken hebben maar t was wel mooi. Beetje jammer dat de presentatoren niet het ijs op ging en onze eigen Frans Bauer wel ging.
Maar ik ben wel blij dat Staf gewonnen heeft ( Ik ben Nederlandse, niet dat dat wat uitmaakt.).
 |
|
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 16, 2006 20:35 |
 |
Het was terrecht dat Staf gewonnen heeft, hij was gewoon de beste en ik gunde het hem ook, het is gewoon een schatje (maakt voor mij niks uit dat ik nederlandse ben.)
Wel vond ik het stiekem heel leuk dat Froukje in de finale stond; ik vind haar zwaar onderschat, ze was gewoon heel erg goed en ze waren erg aan elkaar gewaagd, alle drie! Maar een terrechte winnaar!!! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 17, 2006 17:14 |
 |
ik snap wel dat staff gewonnen had hij komt simpatieker over dan kelly en froukje ik vond het wel goed dat kelly er eerder uit was gegaan want ze doet altijd een beetje van ik ben de beste en nu werd ze er uitgestuurt
jammer dat het programma alweer afgelopen is, ik hoop dat ze volgend jaar een nieuw dancing on ice maken met nederland en vlaamderen |
|
|
  |
 |
rots
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 17, 2006 22:10 |
 |
Staf was gewoon de beste. maar jammer dat froukje viel.
was bij de show. erg leuk om mee te maken, ook Frans Bauer op schaatsen.
sprak erna een fotograaf. zijn foto's van Dancing on ice staan op Photodatabase Photomania
Erg mooie foto's. Wouw dat ik die had. |
|
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 18, 2006 14:42 |
 |
Staf heeft gewonnen Staf heeft gewonnen Staf heeft gewonnen Staf heeft gewonnen Staf heeft gewonnen Staf heeft gewonnen
ja ik weet het, ik stop al. Ik vind het gewoon zo goed dat hij won, en niet Froukje. Ik had het nog wel overleefd moest Kelly winnen, maar Froukje? Nee merci. Zij stond naderhand gewon hysterisch te huilen omdat ze niet gewonnen had, daar krijg ik het van, zo'n mensen... je weet toch dat er maar één kan winnen, en dat is de BESTE
nu ja, niet dat het veel uitmaakt ofzo, maar zo denk ik erover
ps: had ik al gezegd dat Staf gewonnen heeft?  |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 24, 2007 16:55 |
 |
Er is in nederland een nieuw seizoen begonnen met alleen nederlanders. [Ik weet niet of ze in belgië ook een nieuw seizoen zijn begonnen]
In ieder geval, er zijn al 2 afleveringen geweest en er zijn een paar hele goede bij vind ik zelf. Sommige kunnen het echt al heel goed, wat ik bevoorbeeld niet van iedereen verwacht had...Misschien zit er nog wel een Staf 2 tussen  |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 24, 2007 18:24 |
 |
karinpotter schreef: | Ik weet niet of ze in belgië ook een nieuw seizoen zijn begonnen |
Wel, normaal ging het opnieuw België én Nederland samen zijn. Maar VTM, de Vlaamse Vrije Media Maatschappij heeft net een nieuwe reeks van Sterren op de Dansvloer en nog meerdere programma's nieuwe reeks gemaakt. En als Dancing on Ice er ook nog eens zou bijkomen, dan zouden ze niet weten wanneer ze het zouden moeten uitzenden. VTM zegt dat er misschien nog in de toekomst een samenwerking zal zijn... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
|