Auteur |
Bericht |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 02, 2007 17:56 |
 |
Hallo lieve serie verslaafden,
Vele mensen die regelmatig downloaden hadden al reeds lange tijd geleden kennis gemaakt met de brilliante serie Heroes, maar nu is het tijd dat heel Belgie kennismaakt met deze geweldige serie. VT4 gaat zeer binnenkort (datum wordt nog bekend gemaakt) beginnen met de serie Heroes.
Heroes startte afgelopen september in de VS en Canada en was in beide landen de best scorende nieuwe serie.
Heroes is een serie over mensen die over de hele wereld ontdekken dat zij Superkrachten hebben en hoe die verandering hun dagelijks leven beïnvloedt.
Deze serie heeft een veelbelovende cast met veel bekende acteurs die al in andere bekende series te zien zijn geweest.
O.a Greg Grunberg (alias en mini rolletje in Lost), Leonard Roberts (Buffy the Vampire Slayer), Milo Ventimiglia (Gilmore Girls), en Hayden Panettiere (Ally McBeal, Guiding Light). Tim Kring (Crossing Jordan, Chicago Hope) is de man achter de reeks. De piloot aflevering wordt geleid door Dave Semel (American Dreams, Buffy, the Vampire Slayer, Beverly Hills 90210).En word door NBC/Universal/Tailwind geproduced.
Isaac Mendez
Hiro Nakamura
Simone Deveaux
Claire Bennet
Micah Sanders
Nathan Petrelli
Matt Parkman
Mohinder Suresh
Niki Sanders
Peter Petrelli
Mr. Bennet
Eden McCain
Sylar
The Haitian
In dit topic gelden regels in verband met spoilers vanuit Amerika/Canada..
Mensen die willen discussieren over Heroes episodes uitgezonden in de VS/Canada moeten dit posten in #272727 of #303030 (kijk zelf welke past)
Wat vinden/verwachtten jullie van deze serie...en bediscussieer hier natuurlijk de episodes en de personages
Edit by MLS:
Claimlijst
*Merenwen* - Peter Petrelli
MeLoveSnape - Mr Bennet
BeeGee Kenobi - Nathan Petrelli |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Laatst aangepast door BeeGee Kenobi op Vr Feb 09, 2007 19:11; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 02, 2007 18:03 |
 |
Als ik 'Superhelden' hoor, dan denk ik meteen aan ScienceFiction en van die dingen en als de serie daar werkelijk om draait, dan pas ik, want dat is niet bepaald mijn genre. Ik denk wel even naar de pilot te kijken om mijn mening van deze serie ook even te maken. Heroes schijnt ongelofelijk goed te zijn (*kijkt naar BeeGee*) en het feit dat VT4 zo maar Heroes gaat uitzenden vóór het verderzetten van LOST, is niet alleen schandalig (A), maar het bewijst ook dat Heroes wel goed moet zijn.
Ik heb het dus nog niet gezien, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk wel even kijken of het me de moeite waard lijkt om verder te gaan kijken.
Later dus meer reactie van mijn kant ^^ |
|
|
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 02, 2007 18:44 |
 |
Jeej een Heroes topic ^^ Ik hoop dat ze het ook snel in Nederland gaan uitzenden, want dit is echt een goede serie
Hiro is nog steeds mijn favoriet, hij is zo lief! ^^ Vooral als hij Engels probeert te praten.
Vorige aflevering was ook weer erg goed. [SPOILERS 1x13] Alleen Hiro's vader? Wat heeft hij er nu weer mee te maken? Of probeert hij gewoon Hiro veilig thuis te brengen. Ik snapte dat niet zo, maar wel vaag al die mensjes met die pistolen achter Hiro en Ando aan.
En ik vraag me inderdaad ook af wie Claire's vader is. Waarom zeggen ze dat haar moeder dood is, en eigenlijk leven ze allebei nog? En haar moeder heeft een kracht dat met vuur te maken heeft? En het zou inderdaad wel kunnen dat Lindermann haar vader is, want Lindermann is overal.
En Zach is lief ^^ Ik had vorige week bij Ausiello gelezen dat vorige week zijn laatste aflevering was, maar gelukkig is dat niet zo. Want Zach is leuk en hij moet erin blijven ^^
Arme Matt, dat hij geschorst is, maar wel weer goed dat het misschien goed komt met zijn vrouw, al vind ik die vrouw stom.
En ook arme DL, die het nu allemaal in zijn eentje moet doen. Micah heeft trouwens wel een coole power ^^ En ik weet nog steeds niet echt wat ik van Niki moet vinden.
Hmm, en ik vraag me af of Claire's vader volgende aflevering nog lang leeft. Eigenlijk maakt me dat niet zoveel uit, want hij is eng. Het komt door hem dat Greg nu geschorst is. Met z'n stomme bril.
En gelukkig leeft Sylar nog, want ik vond het al een rare manier om dood te gaan, had daar wel wat meer van verwacht ^^ [/SPOILERS] |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 03, 2007 0:35 |
 |
Yay! Eindelijk een Heroes topic!
Een aanrader voor de mensen die Heroes kijken of willen gaan kijken: lees de comics op de officiële website! Je krijgt er veel achtergrondinformatie door en ze zijn een lust voor het oog.
Ku kunt ze op de website heel interactief bekijken, en dan zitten er zelfs geheime dingen in (ik weet niet wat, heb het niet uitgeprobeerd). Downloaden in PDF formaat kan ook. |
|
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 03, 2007 14:38 |
 |
YAY! Heroes!
Wat een geweldig programma, het is te hopen dat het dan ook snel in Nederland uitkomt. Niet dat ik nu tekort kom want ik stream het gewoon elke keer. Een vriend van mij had mij ertoe aangezet het toch echt ff te proberen te kijken en het zit echt heel goed in mekaar. De acteurs/actrices zijn ook echt leuk. Mijn favoriete personage is Micah, dat jongetje is echt zó schattig (:
Ik vind het toch goed hoe ze alles weer met elkaar in verband brengen en op sommige momenten doet het me wel aan Lost denken (everything happens for a reason) en iedereen heeft ook hier met elkaar te maken, al gebeurt het in Heroes wel bewust en in Lost dus niet. Jep, defenitely een aanrader! |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 04, 2007 20:41 |
 |
HEROES. YATTA.
Ik las ergens dat iemand Heroes 'The new LOST in therms of Eye-candy' noemde. Hoe dan ook, ik hou van Heroes en ik claim meteen al Peter want Peter is schattig. OH en Isaac. Maar die heeft geen baard meer en dat is erg jammer.
Ohh, aflevering 13 van Heroes van geweldig en ik heb echt veel zin in morgen. Of eigenlijk overmorgen. Ik ben zeer benieuwd wat er gebeurd tussen HRG en Sylar. En natuurlijk met Claire en hoe het zit met Claude en alles. En Ted. Whoo ted. De promo's zijn heel erg belovend en Linderman, Hiro's vader en gewoon alles. Veel mensen denken dan HRG toch Claire's pappa is of Nathan. (NATHAN WTF XD)
Voor alle Heroes fans en mensen met een Livejournal is er nu Totallymyheroes. Word lid, promote en deel de Heroesliefde :D |
_________________ LET THEM EAT CAKE
qu'ils mangent de la brioche. |
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 06, 2007 13:12 |
 |
Yey dat is leuk, een Heroes topic!! About time!! =D Het was een briljante ep weer deze week!!!
[SPOILERS 1x14]Het was weer spannend!!!! Echt leuk met Claire en haar mommy!! Ik vind ze wel een schattig stel samen.. Maar het einde.. waaahhh.. haar vader is NATHAN!!!!! Dat vind ik dan totaaaal niet passen! Maar dat maakt de ship Claire/Peter wel wat ontoepasselijk.. Peter is Claires oompje!! Ik vind Claire en Zach wel leuk samen.. Dat vond ik altijd al, maar nu helemaal.
Ik moet trouwens wel lachen hoor om Peter en die onzichtbare gast. Dat accent en die botte brute humor van hem. Peter van een dak afgooien, die durft! Maar het is goed gekomen haha.. En toen hij Peter een knal voor zn hoofd gaf, geweldig!! Ben benieuwd wat het verder doet. Wel jammer dat Isaac nu weet dat Peter onzichtbaar is en het aan Mr. Bennet heeft doorgebeld.. aarrrghh.. En die kennen elkaar natuurlijk ook weer.. die onzichtbare en Mr. Bennet.. Maar Sylar had hem (en zn vrouw) wel mooi tuk, ha! Ik weet niet wat ik moet vinden, Mr. Bennet mag ik ook niet.. (arme Matt) maar Sylar moet niet Claire vermoorden! Maarja, dat zal ook wel niet gebeuren, hoop ik. Maar anyway, gelukkig dat die neger Mr. Bennet heeft gered en dus ook zn vrouw en Claire. Dat was wel fijn.
[/SPOILERS]
Ik kan niet wachten tot volgende week en hoe het verder gaat met Claire en co. en Peter!!!!!! =D |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 06, 2007 18:21 |
 |
Dit was echt een goede aflevering!!
[SPOILERS 1x14] WAa, Nathan is Claire's vader?? Dat maakt de Peter/Claire ship inderdaad een beetje raar En het maakt Nathan ook alleen maar stommer, hij is niet echt trouw aan zijn vrouw he.
En Peter wordt met de aflevering cooler ^^ Die onzichtbare man is inderdaad ook wel grappig. Ik zat echt zo van 'Wat, je gooit hem toch niet zomaar van het dak??' Gelukkig had hij de power van zijn nichtje <.<
En dat hele stuk met Sylar en Claire's moeder was ook spannend! Alleen ik zou sowieso nooti zo'n enge man uitnodigen voor het eten.. Er loopt zomar een vreemde man in je huis die zegt dat hij je hondje buiten heeft gevonden (Hoe weet hij dat het jouw hondje is) en dat loopt hij maar gewoon binnen en het eerste wat je doet is hem vragen of hij blijft eten. Beetje naief. Maar gelukkig is ze niet dood ^^ Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wat er gebeurd met Mr. Bennett. En hij kent Isaac en de onzichtbare man natuurlijk ook weer.
En Niki is weer vrij . Wat vaag zeg, heeft Lindermann daar nou voor gezorgd ofzo?
Het enige mindere van deze aflevering is dat Matt er niet in zat, voorderest was het echt een goede aflevering! [/SPOILERS] |
|
  |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 06, 2007 18:52 |
 |
[Spoilers voor 1x14. Hele grote spoilers]
First of all. OHMYGOD HET IS NATHAN. NATHAN IS PAPPA CLAIRE. CLAIRE HEEFT EEN NATHAN PAPPA. IK VERWACHTTE HET ZOOO NIET EN IK ZAT TE SCHREEUWEN VAN WHOAAA HET IS NATHAN. WANT OMG. HET IS NATHAN 0___0 WAHAHAHA I LOVE IT. HEROES IS AWESOME. I LOVE THEM EN HET IS NATHAN. OMG CONNECTIONS I LOOOVVVEEE IT! WHOA.
Peter en Claude.
Ik vertrouw Claude niet helemaal. Er is iets aan hem dat raar is. En vooral omdat HRG er iets over zei maar dan met zo'n rare toon. Alsof het niet van harte kwam dat hij nog leefde.
En hij duwde Peter van het gebouw. Oh, ik kon het wel zo hard slaan want hij vloog niet. Ik was zo geschrokken en awhh hij ging dus bijna 'dood' en dacht aan Claire. She's such a sweet girl. OH NOZ IT'S HIS COUSIN. WTF HAHAHAH. Eerst was het al niet zo'n stabiele ship maar nu helemaaaal niet. Whoa.
Maar hij genas en ik was blij. Toen snapte Peter alles en ik moest zo hard lachen toen Claude hem doodleuk neersloeg.
En Peter heeft dus meer dan alleen maar die absorberende krachten. Interessant :D
Simone en Isaac.
Waarom wilt hij haar nog? Ze weet echt niet wat ze wilt, gebruikt haar sleutel niet en dan weer wel. En ze is gewoon stom. Terwijl Isaac zo schattig rondloopt en sjiek schildert. Geweldig dat hij dus wel Peter schilderde maar hem dus niet kon zien. Alhoewel ik die taxi eerst niet snapte. Maar je zag ook geen deuken whatsoever. Mhh. Maar Simone moet eens een leven zoeken.
Claire en Zach.
CANON LIKE WHOA. Ze zijn zo schattig en Zach ook. Bij haar mamma was lief en Zach gelooft nu denk ik ook dat zijn geheugen ook is gewist. Of dat het in ieder geval mogelijk was.
Ze zijn schattig samen.
Mamma Claire en Nathan.
She went to Mexico lalala en Nathan is de pappa. Whoooa. Ik kan wel door blijven gaan hoe geweldig ik dit vind. Dit is wel 84756 keer beter dan HRG of Sylar of wie dan ook. Nathan. Ik vond het eerst een hilarisch idee maar GE-WEL-DIG. I love it.
Ik was bang dat we het eerst niet kregen te horen omdat toen Claire het vroeg zij het niet wilde vertellen. Maar ik was zo gespannen op het moment dat je de moeder ziet bellen. En toen viel ik van mn stoel. Oh yeah.
Nikki (en een beetje Micah)
Oke, sinds wanneer bestaan er handboeien voor een olifant. Hahaha, very lame. Maar ik vond die hele shrink toch al zo gaar. En toen sloeg Jessica haar in elkaar. Ze had het ook een klein beetje aan zichzelf te danken want ze wilde juist dat Jessica kwam. En toen opeens werd ze vrijgelaten. Nikki helemaal in paniek en toen SLOOT JESSICA HAAR OP. WHOAA JESSICA IS NU 24/7 Met Micah die scrabble speelt. Ik hoop dat ze goed is of goed tegen haar verlies kan :') Of anders arme Micah. Hahah, voor het eerst voor ik onze Miss Gollumia interessant.
Hiro en Ando.
Ando digs his sister. Whahahah. En ik vond het stom dat hij het schilderij verscheurde en zo heel erg 'Een man moet mijn opvolger worden' Het werd wel niet hardop gezegd maar zijn zus was slim en die neemt hij niet aan. Nu wel natuurlijk maar hahah de manier waarop Hiro dat aanpakte was geweldig. Ik hoop echt dat hij zijn krachten terug krijgt want die waren sjiek. Ik dacht eerst eigenlijk dat ze zijn zus voor hulp gingen vragen omdat ze slim was maar nu is het toch weer Hiro en Ando.
HRG, Haitain, Sylar en Nepmamma Claire.
Ik dacht echt dat het over was voor HRG. The end. Finito. Want Sylar had gelijk, die cel was goed en ik had geen idee hoe hij eruit moest komen. Geen idee waarom ik niet aan die haitain guy dacht. Het was nogal logisch dat hij hem zou komen redden maar toch dacht ik dat HRG verloren was. En toen zat Sylar in Claire's kamer. Die hele scene en alles vond ik gewoon zo creepy. Hij zat zo blij en eng op die bank Ice Tea te drinken en die moeder vertrouwde alles zo erg. Op het laatst niet meer en toen dacht ik dat ze dood ging. Wat ik inet wilde want hahah Mr Muggles en ze hoort niet dood te gaan. EN BAM HRG ÉN HAITAIN GUY. PAFPAF. Sylar weg en HRG saved the day. Ik was zo blij en nu zagen we dus hoe Haitain zijn krachten gebruikt. Ik dacht dat hij het met een schroevertje of wat het ook was deed maar gewoon zijn hand. Whoa.
Sylar is dus nu weer on the lose maar gelukkig is er niemand dood. Pfieef.
Geen Matt, Mohinder of DL in beeld deze keer. Maar NATHAN IS DE PAPPA ~_Ô
[/Spoilers]
FYI: Ik claim Peter Petrelli :D |
_________________ LET THEM EAT CAKE
qu'ils mangent de la brioche.
Laatst aangepast door *Merenwen* op Di Feb 06, 2007 20:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 06, 2007 20:55 |
 |
Spoilerhappiness!
Ik doe even mee met Nathan schreeuwen!!!
NATHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AWESOME!!!!!!!!!!!!! OMG DIT IS ZO GAAF! OMG OMG OMG OMG OMG, IK HOUD VAN DEZE SERIE!!!!!!!!
Naja, voor de rest ben ik het met *Merenwen* eens. En ik heb geen zin om een heel verhaal te typen want ik moet PB nog kijken
Oja, nog iets:
|
|
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 06, 2007 22:05 |
 |
OMG OMG OMG OMG! Wat een geweldige aflevering! ff spoilerkleur opzetten ^^'
Nathan! Weetje, ik kon hem nog niet streamen vanmorgen dus ging ik de preview maar kijken en toen dacht ik al van: die arm komt me bekend voor!
CLAIRE/PETER! OMG. Haha ^^ Das leuk om te zien. Ik heb het over het moment dat Peter zo over Claire praat als hij eenmaal van dat 30stories high building is gevallen. En mooi om te zien dat hij eindelijk gaat leren met zn krachten om te gaan. Maar ze lijken wel op die van Sylar, of niet? Sylar neemt ook andere kracht op, zij het door minder zuivere middelen, en Peter doet dat ook - blijkbaar door zich te herinneren hoe hij zich voelde toen hij voor het eerst bij die persoon was met die particular kracht. Maar ik denk dat Peter dus uiteindelijk niet gaat exploden, maar als het dus zou gebeuren zou dat dus zijn wat je kon zien toen hij doorhad hoe hij zn krachten moest controleren. Hij weet nu hoe hij ze moet oproepen, nu moet hij leren hoe hij ze van zich af kan houden en niet alles in 1 keer voelt, want ik neem aan dat dat gebeurde toen die onzichtbare hem op zn gezicht sloeg.
En Isaac is slecht o.O Of hij hoort iig bij HRG, heb ik hier iets over gemist ofzo? Anypoo, Sylar is er dus weer vandoor. Tuurlijk, nogal logisch eigenlijk want Sylar kan natuurlijk niet zo makkelijk gedood worden.
Claire's echte moeder ^^ Supercool!
Nicci. Nog een keer omg. Ze hebben haar vrijgelaten? Iemand op Death Row heeft alle schuld op zich genomen? Daar zit iemand tussen, zeker en vast! Enfin, het is eigenlijk Jessica nu, want je kon zien dat Nicci opgesloten zat in de spiegel, ja want zo was het gewoon. Haha, het zag er trouwens wel grappig uit dat zij zo op die spiegel zat te bonken. Maar dat betekent dus dat Jessica het heeft overgenomen, dus ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren! MEER MICAH!
HIROOOO! TSJAKKAAAA! Wat een geweldig personage ^^' Met zn missie om de wereld te redden en alles. Ik moet elke keer toch echt lachen om zijn uitbarstingen. Gaat ie opeens heel hard staan schreeuwen ofzo ^^ Kan niet wachten tot de volgende aflevering die er ook echt veelbelovend uitziet!
Ik claim Micah, net zoals ik op LJ bij Totallymyheroes al gedaan heb ^^ That kid is gewoon zó ongelooflijk cool ^^ |
 |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 06, 2007 23:02 |
 |
Mohinder is van mij! =D *fangirl*
[SPOILER] OMFG, OMG, OMG. Nathan O_o Ik zat -zoals iedereen hier- zowat te gillen xD Dit had ik dus niet niet verwacht, like whoa. Oké, ik kreeg al een idee toen Claire's mam ging bellen, en ik dacht echt iemand als Lindermann ofzo, maar Nathan? No way O_o
Oh, ik vind Peter/Claire nu nog leuker *kuch* Maar Zach/Claire is ook wel hip =)
Claire's real mummy is trouwens ook cool =D Flames! Maar - heeft ze nu dezelfde krachten als die vent in de woestijn?
En wat ben ik ongelooflijk opgelucht dat Mr. Bennett weer vrij is! Ik denk al - zo'n personage gaan ze toch niet afmaken, maar gelukkig, hij is er weer =) Ik vind hem echt geweldig, alhoewel ik hem soms ontzettend irritant tegenover Claire vind xD
Sylar is éng O_O Really, het was zo spannend met Claire's adoptiemoeder, ik wÃst gewoon dat er zoiets ging gebeuren, want het is Sylar. En hij is eng. Gelukkig is alles goed.
Ik schrok me trouwens kapot, toen Peter op die taxi viel O_o Ik dacht echt dat ie dood was en ik zat van 'WTF?' toen hij nog leefde en zich uit dat enorme stuk glas hees, lol.
Voor de rest; Jessica is ook eng, en Niki is veel leuker dan haar XD Jammer dat Matt en Mohinder er deze keer niet inzaten, Isaac is nog steeds hip met zijn schilderijen en Hiro is nog steeds liefde <3[/SPOILERS]
W00t, brilliante serie =D *lieft Heroes* |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 07, 2007 13:39 |
 |
Yeah, ik heb eindelijk een streaming website gevonden speciaal met Heroes episodes..eindelijk de ep gezien....en OMG!!!
SPOILERS
NATHAN LOVE!! *claimt Nathan* Ik vond um al hip maar dit maakt hem alleen maar hipper XD...
Daarnaast was ik zo verrast met m'n gevoel van blijdschap en opluchting toen Mr Bennet ineens de deur inbeukte om z'n vrouw te redden. Verrast omdat ik nooit had gedacht dat ik blij zou zijn Mr Bennet te zien..haha!
Ik had aan de ene kant wel verwacht dat Nathan Claire's daddy zou zijn..ik geloof dat we eerder in de serie al te horen hadden gekregen dat hij een affaire gehad had. Het lag gewoon erg voor de hand op de een of andere manier..
En ik wil weten wie die verappeltaarte Lindermann is!!! <_<
Hij wil Nicky/Jessica probably laten vermoorden of iig straffen voor de moord op z'n medewerkers...I'm curious...
Promo's voor de next ep
http://www.youtube.com/watch?v=Sor-TdRR86A
http://www.youtube.com/watch?v=OVP-EbG0cn8&NR |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Skywalker
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 08, 2007 0:04 |
 |
Na de Pilot was ik niet compleet overtuigd. Het leek niet echt súper te zijn, maar ik bedacht me om episode 2 alsnog te downloaden. Dat heb ik gekeken tussen 1 en 2 uur 's nachts. Ik was erg moe en heb dus bijna niks echt onthouden xD
Daarnet heb ik episode 2 herkeken en episode 3 erbij gezien. And... Ik ben verkocht ='D Het is een geweldige serie!
Ik vind Hiro, Claire, Peter, Mohinder en- Tsja, eigenlijk iedereen wel cool! xD Dat betekent dat ik dus zéker episode 4 ga downloaden. En dan 5. Enzovoorts. *Grins* Dus: Ik raad iedereen aan om het ook te kijken!
Edit: :0 Het moet ook in Nederland komen! T_T Dan kan ik m'n vrienden tenminste overhalen om te kijken, omdat ze veel te lui zijn om te downloaden. Of omdat ze niet weten hoe/niet mogen downloaden ofzoiets. Dus als het op TV komt is het een stuk makkelijker voor iedereen ^^ |
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 09, 2007 19:13 |
 |
Ik heb de inleidende post even uitgebreid (copyright: fok forum).....ik wil uiteindelijk een groot gedeelte van de belangrijkste informatie erin posten zodat we straks makkelijk nieuwe topics kunnen maken (mocht deze vol raken)...
Ik heb hier stiekum iets voor Nederlandse mensen die nog niet overtuigt zijn...heel stiekum hoor... |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
|
|