Auteur |
Bericht |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 23, 2007 23:57 |
 |
Als je ls dreuzel echt niet van het tovenaarsbestaan af weet, dan ga je hoogst waarschijnlijk ook niet denken: oh, een luide beng, zou dat toevallig een tovenaar zijn?
Dreuzels, en zeker de mensen in die buurt zijn mensen die enorm graag roddelen, maar er liever allemaal niets mee te maken hebben, dus ik veronderstel dat ze achteraf wel vragen gesteld kregen die ze dan oplostten door te zeggen dat harry doorsloeg ofzo, de duffelings kennende.
-x- |
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
Squeaking Dobby
4e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 24, 2007 15:53 |
 |
Dreuzels zullen toch niet kunnen geloven dat er tovenaars zijn.... En wat iemand anders ook al zei: ze horen niet goed en zien niet goed. Je gaat echt niet denken dat het een tovenaar zou zijn... zouden wij ook niet doen... De kast kan omvallen Of Dudley kan van de trap gevallen zijn (ik denk dat dat ook ongeveer dezelfde dreun zou geven ) Dus zo'n problem is het niet.... Het is nog niets vergeleken met de morgen nadat Voldemort verdwenen was, tóen zullen die dreuzels echt wel iets verbaasder geweest zijn, dan alleen van een knal bij de buren......
|
|
  |
 |
lieske90
7e jaars

Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 24, 2007 19:28 |
 |
]Ik denk dat ze het wel hebben gehóórd, maar ik denk niet dat het hen niet echt interesseert. Het kan inderdaad een harde dreun van iets anders zijn, en zoals Tom Barman zegt; waarschijnlijk is het helemaal niet echt van belang voor het verdere verloop van het verhaal. |
 |
|
| |