Auteur |
Bericht |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 24, 2007 18:58 |
 |
Squeaking Dobby schreef: |
JKR zei het herself: Er blijft nog genoeg om over te discussieren na het zevende boek... dus dan blijft het forum ook wel nodig lijkt me Dus don't worry.....
|
Discusiëren kan je naar mijn mening altijd.
Als het niet is over wat de personages gaan doen, dan heb je het over wat ze hebben gedaan.
Maar ik dacht toch dat zowat alles duidelijk moest zijn na boek 7? |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 25, 2007 19:22 |
 |
1) Gaat alles wel beantwoorden worden? Misschien laat JKR wel een paar dingen onbeantwoord. Niet de grote dingen, of course, maar de minor stuff.
2) De discussies hoeven niet te stoppen omdat het boek uit is. Er zal iig nog maanden kunnen na worden gediscussierd over boek 7 zelf. En daarna nóg maanden als de Nederlandse versie uitkomt en de mensen die de Nederlandse boeken pas kopen kunnen meedoen.
3) Je kan altijd nog een keer alle boeken lezen en dan gaan zoeken waar de hints zitten over de dingen die in boek 7 aan de orde kwamen. JKR zegt dat ze dr zijn, dat word natuurlijk het moment waarop je ook echt kan zien of je dingen die je hebt gevonden ook werkelijk naar iets leiden. |
 |
Chaja-girl
3e jaars

Verdiend:
223 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 26, 2007 16:36 |
 |
Natuurlijk, je kunt altijd nadenken over wat was gebeurd als er iets anders gegaan ofsow, en bedenken hoe het verder gaat in het leven van de personen. |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 19, 2007 23:38 |
 |