Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Jason Mraz Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vind jij het móóiste nummer van ''We Sing, We Dance, We Steal Things?''

Make It Mine
0%
 0%  [ 0 ]
I'm Yours
35%
 35%  [ 10 ]
Lucky (ft. Colbie Caillet)
10%
 10%  [ 3 ]
Butterfly
10%
 10%  [ 3 ]
Live High
3%
 3%  [ 1 ]
Love For A Child
14%
 14%  [ 4 ]
Details In The Fabric (ft. James Morrison)
14%
 14%  [ 4 ]
Coyotes
3%
 3%  [ 1 ]
Only Human
3%
 3%  [ 1 ]
The Dynamo Of Volition
0%
 0%  [ 0 ]
If It Kills Me
3%
 3%  [ 1 ]
A Beautiful Mess
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 28

Auteur Bericht
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 18:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het Jason Mraz Topic

Image

Omdat we bij het Luister-topic veel uitwijden over Jason,
en er inmiddels vele Mraz-fans zijn opgestaan: hier het eigen topic over onze Mr. A-Z.
[Als een moderator dit geen goede argumenten vind en het wilt sluiten, kan ik natuurlijk niemand tegenhouden... ik heb geen permissie gevraagd.]

Biografie
Jason Thomas Mraz werd geboren op 23 juni 1977 in Mechanicsville, Virginia.
Na de middelbare school studeerde hij kort Musical Theater in New York, waarna hij naar San Diego verhuisde. Hij ontmoette de percussionist Toca Rivera in een coffee shop genaamd Java Joe's.
Ze begonnen te spelen - Jason met akoestisch gitaar, Toca met zijn djembe op verschillende locaties, zoekend een luisterend publiek en producer voor Jason's eerste album.
Dat lukte: in 2002 kwam zijn eerste album ''Waiting For My Rocket To Come'' uit.
Zijn eerste single ''The Remedy'' was een groot succes in Amerika, en werd een klein hitje in Nederland. In Amerika volgden ''Curbside Prophet'' en ''You And I Both'', maar in onze lage landen kwamen er geen singles meer.

Het tweede album ''Mr. A-Z'' volgde, en werd bejubeld in de Verenigde Staten, Azië en Australië. Hij tourde onder andere met Jewel en Alanis Morissette, en stond zelfs in het voorprogramma van Bob Dylan en voor de Rolling Stones.
In 2006 trad hij veel op in verschillende landen, waaronder Ierland en Groot Brittanië, om in het najaar een break te nemen van enkele maanden.
In 2007 bracht hij ''The Beauty In Ugly uit'', voor de Amerikaanse serie ''Ugly Betty'', in de Nederlandse versie ''Lotte'' (Net 5).
Begin 2008 bracht Jason zijn nieuwe plaat ''We Sing. We Dance. We Steal Things'' uit, met als eerste single een nieuwe versie van ''I'm Yours'', die de top40 al vlug haalde. Dit album staat vol met gevarieerde nummers over onderwerpen als scheiding, liefde en de wereld.

Facts
* Jason was op zijn 23ste (2001) kort getrouwd met een vrouw genaamd Sheridan.
Ze zijn gescheiden, maar nog steeds goede vrienden.
* Eén van Jason's grote hobby/'s is surfen, een typische sport in het zonnige San Diego.
* Jason's sterrenbeeld is Kreeft (gevoelig, fantasierijk, trouw) en zijn Chinese sterrenbeeld is de Slang (discreet, goede intuïtie, overmoedig en charmant).
* Misschien vermoedde je het al, maar zangeres Tristan Prettyman van ''Shy That Way''
heeft inderdaad een relatie gehad met hem gehad (Fleur, bedankt voor de info).
* Zijn lievelingskleur is groen.
* Het eerste nummer dat hij maakte was ''Spinning''.
* De roddel gaat dat Jason een relatie heeft met zangeres Colbie Caillet,

Waar je dit topic zoal voor kunt gebruiken?
* Het delen van je eigen hersenspinsels over Jason
* Het tonen van leuke filmpjes / artikelen / interviews / plaatjes
* Je favoriete Jason nummers als tips geven
* Jason Mraz nieuwtjes
* En verder alle interessante / leuke / onzinnige / grappige info over Jason.

Websites
*Official Jason Website (met weblog)
*Official Mraz Forum - Right Kind Of Phrase
*MySpace
*Wikipedia
*Tracklist (maar hij heeft inmiddels veel nieuwe songs die hier niet op staan)

Let's start the wordplay. [a]

Laatst aangepast door Sweet Hermione op Zo Mei 18, 2008 12:41; in totaal 17 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 398 Sikkels

LavenderBrown is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 18:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Om hopelijk als eerste te reageren, meldt zich hier een permanent en oorspronkelijk lid van de Nederlandse Jason foundation =D
Ik ga ook dit topic inderdaad opleuken met Jason-goodness, maar ik wil gewoon even melden dat hij de beste muzikant is voor mij op dit moment en ik vind zijn songs geweldig.
Hij is niet te doorgronden, maar als je zijn songs analyseert zie je waar hij het echt over heeft en hij is een briljante muzikant (:

Hij wordt altijd vergezeld door Toca Rivera, die op trommels mept bij zijn live shows en ze zijn zo close dat Jason zegt dat hij geen liedje over Toca kan schrijven, omdat er niet echt woorden voor zijn wat hij voor Toca voelt. Jason is opgegroeid in San Diego en is nu 29. Gewoon wat basisinformatie, Plot post de rest wel (:

Dit is mijn favoriete YouTube lied van hem:
Gypsy MC en hier vind je het enige lied van Jason wat ooit in Nederland is uitgebracht, maar wat maar klein succes vond: The Remedy.

Zijn andere clips zijn: Het über-lied wordplay , wat bij mij in WMP op nummer 2 van meest gedraaide nummers staat Geek in the Pink, het lied waarmee ik hem heb leren kennen en waardoor ik hem ben gaan adoreren en het mooie You and I both.
Één van mijn, waarschijnlijk het volgens mij mooiste lied van Jason is Plane - die zul je zelf moeten downloaden, want er is geen clip van.
Dit is een live versie van Plane.
Als je meer live songs van hem bekijkt op je vriend YouTube, zul je zien dat hij altijd van die subtiele Mraz-humor tussen zijn liedjes stopt, en dat hij altijd probeert wat van zijn show te maken wat het speciaal maakt. Volgens Jason weten hij en zijn band nooit wat ze gaan doen voordat ze het podium op gaan, het ligt volgens hem helemaal aan het publiek.

Dit is Jason's officiële site: www.jasonmraz.com, waar je zijn nieuwste single "The Beauty in Ugly" kunt vinden, voor het in Amerika hyperpopulaire TV-programma Ugly Betty.
Laat het Mrazism je overnemen!

EDIT @ Eva: Ik denk niet dat Bella Luna over de maan gaat o0 Hij vergelijkt volgens mij een meisje met de maan. Hij heeft ook wat met de maan, geloof ik. Maar als je naar de tekst luister hoor je dat hij het over een meisje heeft, de maan danst niet, hehe.

You're dancing naked there for me, you expose all memories - you are the ghost of royalty, imposing love - you are the queen and king combining everything, intertwining like a ring around the finger of a girl - I'm just a singer, you're the world
Even uit mijn hoofd hoor, dus ik weet niet of hij woordelijk klopt.

kill you.

Laatst aangepast door LavenderBrown op Ma Apr 02, 2007 18:43; in totaal 3 keer bewerkt
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 18:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Goh wat dom dat er niet eerder een topic was over deze man ^^. Yay Jason Mraz. Very Happy

Door Fleur en een beetje door Plot ben ik dus ook gaan luisteren naar Jason Mraz. Ik ken niet echt heel veel liedjes van hem maar de liedjes die ik ken zijn gewoon echt goed. (Zoals Bella Luna, Wordplay, The Remedy, Absolutely Zero enz). Nou ja Bella Luna is het eerste liedje die ik van hem hoorde. En toen ik de zin: ♪ Beautiful Luna ♪ hoorde toen was ik al verkocht. love Hij zingt gewoon over Luna love (ok het gaat eigenlijk over de maan maar ja Wink )

En door het "Wat luister je nu?" topic heb ik ook wel eens wat Jason liedjes voorbij zien gaan en die heb ik dan ook maar beluisterd.

Ik weet niet echt heel veel van hem omdat ik het tot nu toe nog een leuke zanger vind en meer ook niet. Dus ik zal hier wel vaker komen en ik hoop dat ik hem leuker ga vinden.

@Fleur en dan denk ik nog dat het over de maan gaat. Hij is een soort van "verliefd" op de maan. En dat is zeg maar een ode voor de maan. Zo zie ik het in ieder geval.

Laatst aangepast door Witch_Eva op Ma Apr 02, 2007 18:38; in totaal 1 keer bewerkt
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 18:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

YAY! Een Jasony topic! =D Ik zat er eigenlijk al op te wachten tot iemand hem ging openen ^____^

Well, ik ken Jasony sinds Fleur een vid had gevonden met als liedje Geek In The Pink. Die had ze toen gedownd en aan mij gestuurd. Meer gedownload en verslaafd geraakt ^^ Heel stiekem ben ik samen met Fleur de hype begonnen, maar ik word vaak vergeten xD Misschien omdat ik het niet zo heel erg gepromoot heb ^^''

M'n fav nummers van hem zijn You and I Both en Song For A Friend. You and I Both is gewoon lekker mee te blèren en Song For A Friend heeft gewoon zo'n geweldige tekst, echt heel mooi. Ook vind ik On Love, In Sadness en Absolutely Zero heel mooi. Vooral de laatste.

Hij is niet m'n favoriete zanger, want niemand kan Darren van de eerste plaats stoten, maar hij komt wel op de tweede plaats ^^

Anyway, ik heb niet iets echt te delen, behalve het bovenstaande verhaaltje ^^

Oh, make sure you check out his myspace =)

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 489 Sikkels

Smoky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 18:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay een Jason topic xD

Omdat iedereen hier zo enthousiast was over Jason, ben ik ook begonnen met luisteren, en nu ben ik min of meer verslaafd.
Jason is een geweldige zanger, en zijn teksten zijn echt geniaal.
Mijn favoriete nummers zijn: Geek in the pink, I'm yours, Oh love in sadness en Wordplay.

Op mijn I-pod staan nu ongeveer 20 nummers van hem, en ik zing ze de hele dag door mee.

Jason maakt heerlijke feel-good muziek waar je happy van wordt, en hij is ook nog eens erg knap <3

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 18:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Smoky schreef:
Jason maakt heerlijke feel-good muziek waar je happy van wordt, en hij is ook nog eens erg knap <3

Goed zo! Haha, hij maakt natuurlijk niet alleen feel good muziek.
Trouwens, een aanrader om te luisteren is Song for a Friend (zo mooi!) en Dream Life of Rand McNally, wat echt nergens en overal op slaat.

Op deze handige Jason fansite vind je alle liedjes die hij ooit gemaakt/gezongen heeft, dus ook live covers, zoals Land Down Under, Beautiful en Piano Man.
Een liedje van Jason heet Right kind of phrase, er is ook een forum over Jason met die naam: RKOP. Hier heeft Jasony het liedje Gypsy MC voor geschreven.

EDIT: *geeft hierbij full credit aan Cho als lieve kijker van het Dom-geek-in-teh-pink-filmpje-en-liefste-mens-op-aarde =D*

kill you.

Laatst aangepast door LavenderBrown op Ma Apr 02, 2007 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 19:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

JEEJSONN! JAAASON!
WIEEE!

All hail Plot.

Anyways, ik ben denk ik wel een van de eerste Jason-fans hier op het forum, óp de die-hard-kliek [/positief bedoeld] na. Een van de *eerste* fans hier was dus onze allerbekende Mrazgodin LavenderBrown (sorry Fleur, moest even [a]) en zij heeft me dan ook aangestoken, iets waarvoor ik haar nog steeds tot in het diepst van mijn hart dankbaar ben. Waarom? Nou eh, Jason Mraz' stem is goddelijk en überlief, zijn teksten fantastisch en zijn melodieën aanstekelijk (of lekker emo als je emo nodig hebt!). Ik ben dus zeker weteh een fan en dat zal nog lang zo blijven :] Mijn favo cd van hem is Mr. A-Z (slimme titel trouwens, ik had hem niet door tot Fleur het vertelde :') oenig).

En mijn favorite all-time songs of Jasonny zijn Childlike Wildlife, I'm Yours, Life is Wonderful, Plane, Bella Luna. Mijn lievelngszinnetjes zijn 'Dressed as a black plastic rose' en 'I'm just a singer, you're the world' en 'It takes no time to fall in love, but it takes you years to know what love is. Oh the prettiness.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik volgens mij nog maar.. pakweg 20 liedjes van hem heb gehoord, maar dr is nog genoeg tijd om te leren, tóch? :D

Oh en nog een laatste leuk nieuwtje dat Fleur al weet maar de rest nog niet denk ik; BELLA LUNA IS AL OP TV GEWEEST! Kennen jullie Familie? Dat is een grote, Vlaamse soap - de grootste, eigenlijk - die hier elke avond om vijf voor acht tot half negen ofzo op tv is. Door elke Vlaming wel al minstens 1x gezien, denk ik ^^.. Een paar maanden terug was er een scène bezig bij een vrouw, Veronique, in haar kantoor, die aan het praten was met een man, Bertje. En plots hoor ik daar op de achtergrond een liedje dat ik ken.. BELLA LUNA xOO En omg, een paar weken terug - anderhalf maand erna, dus - was er een soortgelijke scène bezig in hetzelfde kantoor, met dezelfde personages, en toen was het wéér bezig!!

Het is een begin, no?

I'm a fan! B)

Edit; Ik denk trouwens ook echt niet dat Bella luna over een maan gaat hoor. Ik denk wel dat hij wat meer diepgang heeft ^^'

Wat ik nog was vergeten te zeggen, is dat ik Jasonny ook gewoon zo lekker gek vind. Geek in the pink :DDD No, but seriously. Hij is anders dan de anderen, en al is het geen Wentworth Miller, ik vind hem pretteh sexeh! He's got the X-factor, gewoon. B)

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
Smoky
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 489 Sikkels

Smoky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 20:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

LavenderBrown schreef:
Smoky schreef:

Goed zo! Haha, hij maakt natuurlijk niet alleen feel good muziek.
Trouwens, een aanrader om te luisteren is Song for a Friend (zo mooi!) en Dream Life of Rand McNally, wat echt nergens en overal op slaat.

Tuurlijk maakt hij niet alleen feel-good muziek, maar zelfs zijn rustigge nummers weten mij op te vrolijken.
Meestal word ik van dat soort liedjes nog erger down, maar bij Jason eigenlijk niet.
Best knap dus xD

Zijn live nummers vind ik ook erg goed.
Meestal vind ik live nummers vervelend, omdat artiesten niet goed live kunnen zingen, maar Jason kan dat dus wel!

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 20:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Okee, mijn Jason-verhaal dan maar? ^^

Ik leerde Jason kennen nadat Fleur mij een filmpje stuurde van Dominic, zo'n fanfilmpje op YouTube. Op de achtergrond werd ''Geek In The Pink'' gebruikt, en ik werd helemaal wild en blij. Ik zwoer dat ik het nummer eerder had gehoord en nu had ik het eindelijk gevonden!
Fleur zei dat de rest van hem ook geweldig was en dus sloeg ik ook aan het downloaden. ''The Remedy'' herkende ik, dat nummer heb ik eerder gehoord. Dat kan ook kloppen, want het IS uitgebracht in Nederland.
(Ik vind eigelijk dat ik binnenkort een DJ moet mailen en moet vragen of ze The Remedy weer eens kunnen draaien...]

Inmiddels ben ik enorm groot fan geworden. Het is mijn grootste fandom die ik ooit heb gehad.

Jason Mraz maakt de muziek waar ik lang naar heb gezocht - popmuziek vol zelfspot, poëtische nummers die me diep ontroeren en af en toe een dosis songs vol sexyness en sensualiteit. Het klinkt misschien dramatisch maar hij zet me aan het denken. Sommige opvattingen van hem verwoord hij op een ideale wijze. Toch moet ik toegeven dat ik vele moeilijke teksten van hem nog niet helemaal begrijp. Maar ik ben zeventien, en hij is bijna dertig.

Ik bewonder Jason omdat hij veelzijdig is en werkelijk getalenteerd.
Vele artiesten kunnen best een toontje zingen, maar schrijven zelden hun eigen songs en bespelen geen instrument. Jason zingt, schrijft teksten èn muziek en speelt gitaar. Misschien niet zo bijzonder als je het opsomt, maar ik vind dat hij al die vier factoren geweldig doet.

En inderdaad Fleur, Mrazism (mijn term, mijn term!) for life.

---

Dit is één van mijn
favoriete Jason performances. Hij speelt ''Bella Luna''.
Halverwege de song sluit hij zijn ogen en heeft hij (volgens mij) niet helemaal
meer door wat hij aan het doen is... Héél sexy. ^^
Watch and enjoy.

Enkele leuke plaatjes van Jasonlove:

Jasony
Jason

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 10:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik vind het feit dat Bella Luna over de maan gaat ook wel diepzinnig. De maan is sowieso heel diepzinnig en als je erover zingt dan vind ik dat ook wel. Voornamelijk hoe hij het doet. Maar dat is wel leuk dat er mensen zijn die een verschillende ideeën hebben over waar Bella Luna gaat. Ach het maakt ook niet heel veel uit, het liedje is mooi. En mijn Luna zit erin love

Toen ik van Fleur iets hoorde over Jason Mraz toen kende ik hem ook niet maar toen ik "The Remedy" hoorde kwam hij mij wel bekend voor. Wel raar want in Amerika heeft hij volgens mij veel meer singles gehad. En in Nederland maar een. Maar daar kunnen wij verandering aan brengen.

Maar ja ik ben dus van plan om even YouTube door te spitten naar meer liedjes van hem. Want ik wil wel wat meer over hem weten qua liedjes dan.

edit: Ik zie dat Jason een slang is. Yay dat ben ik ook ^^. Alleen dat betekend wel dat hij dan 12 jaar ouder dan mij moet zijn. Maar ja slangen zijn lief. Daniel en JKR zijn ook slangen ^^

Laatst aangepast door Witch_Eva op Di Apr 03, 2007 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2007 19:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

LavenderBrown schreef:

Song For A Friend is al vele weken mijn favoriete song. Ik zing het constant in huis en maak m'n broer er soms een beetje gek mee.
De gehele songtekst is wonderful (en staat in mijn onderschrift), zoals:

When you're playing the fool now,
you're only fooling everyone else,
You're learning to love yourself

Well you're magic, he said, but don't let it go all to your head
Cuz I bet if you all had it all figured out - Then you'd never go out of bed

Ik vind zowel de live-versie als het origineel geweldig. Bij de liveversie zingt hij het meer met diepe emotie, daar raakt hij mij echt. Bovendien bracht het me letterlijk meerdere malen aan het huilen... ^^
Bij de originele versie heb je zo''n prachtig koor erbij en een groot instrumentaal stuk, dat is ook gaaf.
Bovendien duurt die versie 12 minuten, wat niet gek is.

Dream Life Of Rand McNally, als we EEN song vaak hebben besproken, Fleur... ^^ Die hele lyrics zijn super. Het gaat over een man die maar blijft reizen en zich nergens echt goed voelt. De laatste verse is heel lief, daar zingt ie over Java Joe's: I'll be foolish not to stay.
En het stuk van de Noordpool is toch echt mijn favoriet:
''Way to go, Mr. Nelly, way to go! Oh oh, now you're melting the pole, Mr. Nelly...

LavenderBrown schreef:
Op deze handige Jason fansite vind je alle liedjes die hij ooit gemaakt/gezongen heeft, dus ook live covers, zoals Land Down Under, Beautiful en Piano Man.

*bemoeid* En Winter Wonderland, ook een cover. ^^

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Wo Apr 04, 2007 20:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooh, Plot de niet-dubbelposter heeft net een heel mooi filmpje van Jason's nummer The Boy's Gone gevonden, op YouTube.
Voor deze korte, maar pretty live versie, klik hier.

Ik vind The Boy's Gone een heel mooi liedje, vooral om de eerste paar zinnen:
What'll happen to a face in the crowd when it finally gets too crowded? And what'll happen to the origins of sound, after all the sounds have sounded?

Ook hier even de clip van Jason's nieuwste, in Amerika uitgebrachte single: The Beauty in Ugly.

Leuk lied ook, ik vind de meeste liedjes van Jason leuker, want dit is erg pop-achtig, maar de tekst is heel goed (:
En Plot was wéér op speurtocht, en daar heeft ze een heel gaaf filmpje gevonden van Jason en een guest performance van ene Steve, waarbij ze the Remedy (en een stukje wonderwall!) zingen:
But you can't turn down Steve...

En het enige verkrijgbare filmpje van zijn liedje Dead End.

En om deze filmpjes-spam af te maken nog een mooie akoestische versie van The Remedy.

Echt, YouTube deze man voor een hoop verfrissende en geweldige concerten (:
Het geweldige van Jason is dat hij gewoon net zo goed studiowerk als live performances doet (soms nog beter live o0).

kill you.
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Wo Apr 04, 2007 21:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

En ik post niet graag dubbel, maar nu mag ik weer posten, yay. XD

Dit is een Gypsy MC improvisatie , it's so hot. ^^

Hier een aantal songs van Jason(26 minuten).
Geen idee wat hij aan het begin zegt, jullie wel? Ik hoor alleen een hoop gegil... Maar dat zou ik natuurlijk ook doen. XD

O, en als jullie ongeinspireerd zijn: Waarom hebben jullie bij de poll een bepaald antwoord gegeven? ^^

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Apr 04, 2007 22:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooh, filmpjes! Zal ze morgen eens bekijken, want nu is het een beetje laat (:

The Boy's Gone vind ik zelf ook heel mooi, vooral omdat hij heel rustig is. Mr. A-Z staat vol met dat soort liedjes, en het helpt me echt met leren als dat écht moet. Dus; iedereen die moeite heeft met concentreren, probeer het eens met Mr. A-Z ^^''

Bella Luna is ook mooi (126 keer gespeeld volgens WMP xD), en ik denk dat het over een meisje gaat en niet echt over de maan, maar dat hij het meisje met de maan vergelijkt. Hoewel iedereen het anders interperteert natuurlijk ^^

Heb trouwens in de poll op You and I Both gestemd, want dat blijft m'n fav Jasonlied.

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 20:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jason heeft een nieuwe entry op zijn website.

Hij besluit zijn verhaal met:

Citaat:
Beesting on the buttocks

03.28.07

But we are water and light and that is all. This is why the dawn of spring moves us so. Flowers are nothing but water and light. Our food is solely water and light, granted you don’t eat processed food in shiny and noisy packages. According to the human genome, everyone on this planet is 99.9% identical. Only the slightest variation in our genes makes us appear different. We even rock the same chemical happenings in us as a banana. So even more specific, consider yourself in the tribe of the living the next time someone asks what you are or where you’re from. Using a town name or a race description is entirely political and is no longer needed. You are light.

So when you’re out there this new season, making connections, sending love, experiencing rejection as well as romance, look to others with your light and welcoming gratitude and appreciation, and see them as doing the best they can with the light they’ve got. And maybe toss out a smile.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp