Auteur |
Bericht |
Dementor
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 11, 2007 23:16 |
 |
Ik vind Within Temptation écht een superband!!! ze zijn al jaren mijn Favoriete band!!
De nieuwste CD: "The Heart Of Everything" is echt een toppertje
Deze heb ik 9 Maart binnengekregen via Bol.com, mét handtekeningen van de bandleden!!
A.s Woensdag, 14 maart, ga ik naar WT in de Melkweg in A'dam heb er zo'n zin in!!!
WT Rocks Forever!!!
Liefs,
Dementor (Marcella) |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 11, 2007 23:24 |
 |
OMG... ik ga woensdag ook naar WT en de cd had ik ook al in m'n bezit!
Toch nog Ãemand die ook naar WT gaat van dit forum  |
|
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 12, 2007 17:28 |
 |
Zucht, ik wilde ook heel graag gaan maar ik kan niet. Ik moet die hele week studeren voor de toetsenweek, vol met PTA's. Kunnen ze dit soort dingen nooit op dat gooien wanneer ik niet bezig ben. Hoop dat het leuk zal worden!!  |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
shauke
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 12, 2007 20:37 |
 |
hun mooiste vind ik hun nieuwste What have you done? maar verder ook Stand my grond Memories ,............... |
_________________ i em who i em |
|
  |
 |
Dementor
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 13, 2007 10:12 |
 |
@ Richard: Hé, gaaf dat jij ook gaat Nog één nacht slapen en dan kunnen we uit onze dak gaan!!
@ Skay: Wat jammer dat je niet kunt! Veel succes met je toetsenweek, en zet hem op
BTW, Zaterdag 24 november, dit jaar, wordt er een speciale concert gehouden, voor de gene die dat nog niet wisten
Deze zal plaatsvinden in de Beurshal van Eindhoven, en wordt groots aangepakt en de band zal weer alles uit de kast halen om er een super avond van te maken, met veel Suportacts! Je zou het kunnen vergelijken met Java in Amsterdam, 2005! Alleen dan binnen De kaart verkoop begint 17 maart!
Liefs,
Marcella |
|
|
  |
 |
sfieke
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: *kijkt op de wegwijzer* in zwadderich bij draco malfidus aan het praten:P
|
Geplaatst:
Zo Mrt 25, 2007 21:33 |
 |
ieps ,
die muziek van Within Temtation is echt geweldig:p ik ga er in de zomervakantie op graspop heen:p ik vindt die vrouw zo een mooie stem hebben:p en ik zie graag gothic omdat ik het zelf ook beetje ben. en hun nieuwste album is gewoon super:p
sfieke |
_________________ zwadderich the best!
snape&draco in love?! hmm i think so!
you en me forever in love! |
|
  |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Di Mrt 27, 2007 16:54 |
 |
Within Temptation, wat zal ik daar nu eens van zeggen. Vroeger was ik echt fan van deze band. Ik hou echt van het tweede albuw, dat is echt geweldig. Mother earth is echt erg goed. Het eerste album is iets teveel gegrunt naar mijn smaak(mijn broer vidn dat album dan weer leuk. Toen kwam 'the silence force'. Dat was zoo saai. Alle liedjes leken op elkaar en het was erg mainstream. Heb nu net het nieuwe album the heart of everything in handen gekregen. Hoewel ik het tweede album nog steeds beter vind, os dit albuwm wel echt ene verbetering. Veel meer afwisseling en leukere liedjes.
Heb WT maar een keer live gezien(op appelpop). Was leuk, al was mijn zicht bagger en het geluid niet heel veel beter:P
|
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
Yulia__*
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 29, 2007 20:16 |
 |
Ik vind WT een erg goeie band, vooral de nummers ''Stand My Ground'' en hun nieuwe lied ''What Have You Done''
Ze zijn gewoon erg stoer.
Ik heb helaas geen albums van ze en heb ze ook nog nooit live gezien . |
ЅΛЩ 4
--------(L)
''Now Bring
Me That
Horizon''♥ |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 30, 2007 20:47 |
 |
Ik vind ze best goed. Normaal gesproken hou ik niet zo van Rock groepen en hun muziek. Maar Within Temptation heeft echt wel goede muziek. Ik vind Stand my Ground echt heel leuk! |
|
|
  |
 |
sfieke
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: *kijkt op de wegwijzer* in zwadderich bij draco malfidus aan het praten:P
|
Geplaatst:
Vr Mrt 30, 2007 20:50 |
 |
karinpotter schreef: | Ik vind ze best goed. Normaal gesproken hou ik niet zo van Rock groepen en hun muziek. Maar Within Temptation heeft echt wel goede muziek. Ik vind Stand my Ground echt heel leuk! |
eey
euuhhmm Within Temtation is gothic metal geen rock is meer iets voor my chemical romance enz..
grreeetttzzz:p |
_________________ zwadderich the best!
snape&draco in love?! hmm i think so!
you en me forever in love! |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 08, 2007 13:46 |
 |
sfieke schreef: | karinpotter schreef: | Ik vind ze best goed. Normaal gesproken hou ik niet zo van Rock groepen en hun muziek. Maar Within Temptation heeft echt wel goede muziek. Ik vind Stand my Ground echt heel leuk! |
eey
euuhhmm Within Temtation is gothic metal geen rock is meer iets voor my chemical romance enz..
grreeetttzzz:p |
Gothic metal? Ik dacht dat Within Temptation gothic rock was.
Nu eventjes mijn mening: Ik vind Within Temptation echt geweldig! Het is zeer leuke muziek en hun videoclips zijn altijd fantastisch. Zelf heb ik 1 cd van hen: the silent force. |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 08, 2007 14:53 |
 |
Ik ben geen superfan ofzo, maar ik vind wel dat ze mooie liedjes hebben. Angels vind ik gewoon een heel mooi nummer, en ik vind Memories ook heel leuk. Sharon heeft een mooie stem, maar het is niet dat ik hele CD's van ze koop, want als ik er te lang naar luister, dan wordt ik denk ik een beetje depri. xD |
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Apr 13, 2007 22:58 |
 |
Ik vind deze muziek best wel mooi, anders zal ik er geen cd van hebben. Maar ik vind ook niet alle liedjes mooi, sommige liedjes van ik dus echt.."bah". Maar tegenwoordig , san spreek ik van de laatste 2 jaar ofzo, maken ze veel betere en mooiere muziek dan ervoor. Ervoor vond ik die muziek nergens opslaan. Misschien komt het omdat ze dan pas echt "Goede" hits hebben gemaakt. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 7:51 |
 |
Narcissa schreef: | Ik vind deze muziek best wel mooi, anders zal ik er geen cd van hebben. Maar ik vind ook niet alle liedjes mooi, sommige liedjes van ik dus echt.."bah". Maar tegenwoordig , san spreek ik van de laatste 2 jaar ofzo, maken ze veel betere en mooiere muziek dan ervoor. Ervoor vond ik die muziek nergens opslaan. Misschien komt het omdat ze dan pas echt "Goede" hits hebben gemaakt. |
Voor je reageert eerste even 'research' doen
Within Temptation ontstond al in 1996, en was tóen nog voornamelijk een band met muzikanten. Pas later [na wat veranderingen onder de leden] voegde onder meer Sharon -de huidige zangeres- zich toe aan het geheel.
Sindsdien is Within Temptation [wat ooit begon met de naam The Circle] juist afgeweken van het originele concept, en is de band nu meer commercieler geworden sinds Sharon sinds juist heeft toegevoegd.
Velen vinden Within Temptation nú pas gaaf/goed/leuk, terwijl ze dat al waren vóór ze bekend waren en doorbraken De muziek die jij noemt is dus eigenlijk de 'ware' smaak van de band.
Omdat ze nu de afgelopen jaren bekend zijn geworden en ook willen doorbreken in de VS, hebben ze hun muziekstijl aangepast, aangezien nummers als Mother Earth en Stand My Ground op deze manier [met zang] hun toch wel goeds bleken te doen.
*Can't wait till november 24th!* |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 23:33 |
 |
Richard schreef: | Narcissa schreef: | Ik vind deze muziek best wel mooi, anders zal ik er geen cd van hebben. Maar ik vind ook niet alle liedjes mooi, sommige liedjes van ik dus echt.."bah". Maar tegenwoordig , san spreek ik van de laatste 2 jaar ofzo, maken ze veel betere en mooiere muziek dan ervoor. Ervoor vond ik die muziek nergens opslaan. Misschien komt het omdat ze dan pas echt "Goede" hits hebben gemaakt. |
Voor je reageert eerste even 'research' doen
Within Temptation ontstond al in 1996, en was tóen nog voornamelijk een band met muzikanten. Pas later [na wat veranderingen onder de leden] voegde onder meer Sharon -de huidige zangeres- zich toe aan het geheel.
Sindsdien is Within Temptation [wat ooit begon met de naam The Circle] juist afgeweken van het originele concept, en is de band nu meer commercieler geworden sinds Sharon sinds juist heeft toegevoegd.
Velen vinden Within Temptation nú pas gaaf/goed/leuk, terwijl ze dat al waren vóór ze bekend waren en doorbraken De muziek die jij noemt is dus eigenlijk de 'ware' smaak van de band.
Omdat ze nu de afgelopen jaren bekend zijn geworden en ook willen doorbreken in de VS, hebben ze hun muziekstijl aangepast, aangezien nummers als Mother Earth en Stand My Ground op deze manier [met zang] hun toch wel goeds bleken te doen.
*Can't wait till november 24th!* |
Bedankt! voor deze uitleg. Dit heb ik dus allemaal nooit geweten, En dat het ooit anders werd genoemd, is voor mij helemaal nieuw. Mother Eart was een van de eerste plaat die ik van hun hoorde, Sinds die tijd luister ik wel eens naar deze groep, en ja we moeten eerlijk toegeven Ze zijn héél goed vooruit gegaan! |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
|