Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: South Park Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 11:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben benieuwd of dit topic levend blijft...

Maar goed, South Park dus. Het komt vaak 's avonds op de box en elke week komen er in Amerika weer nieuwe afleveringen bij. Niet alleen zijn de afleveringen supergrappig, ook adresseren ze vaak maatschappelijke onderwerpen zoals discriminatie en terrorisme. Ze hebben overal lak aan en spotten met iedereen: van Bill en Hillary Clinton tot de koningin van Engeland, van de DaVinci Code tot 24, van de Scientology sekte tot het Vaticaan.

Hoofdpersonen zijn Kyle, Kenny, Cartman en Stan.
Image

Ik ben nu bezig om alle eps te downloaden en lig elke keer weer in een scheur. Wat vinden jullie van deze serie? Wat vinden jullie ervan dat ze met alles de spot drijven? Kan alles door de beugel? Post away!

Profiel bekijkenStuur privébericht
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Verdiend: 0 Sikkels

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 11:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh, ik kijk South Park al sinds de 2e klas van de mavo, en het wordt eigelijk met het seizoen grappiger XD

Ik volg momenteel de amerikaanse afleveringen, want de Box zend steeds hetzelfde seizoen uit, lijkt het :S

Ik vind dat alles wel door de beugel kan. Als mensen het te ver vinden gaan moeten ze gewoon niet kijken.
Ik vond al die drama om die Scientology-aflevering echt overdreven.
Bij the Passion of the Jew had ik bij dat 'Wir mussen die Juden ausraufen (oid)!' wel even iets van 'dat ze dat zomaar durven O.o', maargoed, dat o.a. maakt South Park leuk.

Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 11:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

South Park Ma – Za om 19u30 en 23u
TMF [Belgium]

Ja, elke weekdag + zaterdag op TMF [België]. Ik heb er af en toe tijdens het zappen eens naar gekeken en had er al veel over gehoord, dus wou ik ook wel eens zien of de humor werkelijk zo hoog ligt. En ja hoor, die mannetjes zijn zó hilarisch. Ik heb het nog niet zo vaak gevolgd, maar misschien komt daar binnenkort wel verandering in..

See you in another life?
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 11:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

In Nederland is dit programma alleen op "The Box" of niet? Nou dat heb ik niet, daarom kan ik er nu ook niet naar kijken. Maar in de tijd toen het op Veronica was heb ik er wel vaak naar gekeken.

Ik vind het wel grappig. Ik vind het leuk dat er tenminste een programa is die op een leuke manier alles en iedereen belachelijk maakt. Ik vind persoonlijk wel dat alles kan. Ik heb in ieder geval nog nooit een aflevering gezien die ik te grof vond.

Alleen jammer dan dat ik het niet op tv kan zien, het is al een hele tijd dat ik South Park al niet gezien heb. En ik weet dat je het ook op YouTube kan kijken. Maar dat heb ik nog niet gedaan ^^

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 11:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee ik heb het nooit echt gevolgd. Ik heb het volgens mij echt jaren terug toen wel eens een tijdje gekeken, omdat het toen een hype was in mijn klas en iedereen er naar keek. xD Ik weet nog wel dat Kenny altijd doodging ofzo. xD Honderden keren maar ach. En ik had toen een paar grappige liedjes daarvan. Die ene was leuk... hij heette 'Kyle's mom is a appeltaart.' xD (Ik maak er zelf al maar appeltaart van want dat woord mag toch niet.) xD

Maar het is verder wel grappig, maar ik volg het verder niet. Ik kan het ook sowieso nu niet kijken want ik heb 'The Box' dus ook niet.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 12:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind South Park af en toe wel grappig maar ik vind het vaak wat Too Much, ik ben meer van de Simpsons en American Dad. We hebben ooit wel South Park behandeld bij het vak Culture, Arts and Society op mijn opleiding, maar die aflevering vond ik veel te grof.
Af en toe heb ik het idee dat South Park grof is om het grof zijn...iets wat totaal niet mijn soort humor is.
Ik zap er af en toe langs op de Box maar ik blijf eigenlijk nooit kijken.

Wisten jullie trouwens dat The Box straks wordt veranderd in Comedy Central? CC is een Amerikaanse zender die al meer terein heeft in Europa. Naast South Park word op deze zender straks ook Scrubs, The office en andere Amerikaanse comedy series uitgezonden. Ik zou eerder naar Scrubs of The Office kijken dan naar South Park.

Ik ben denk ik ook niet echt een tekenfilm persoon. American Dad en The Simpsons vind ik wel grappig maar ik kijk bijna nooit volledige afleveringen..

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 12:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had wel gehoord dat het veranderde ja. Nu wordt Scrubs volgens mij af en toe op Veronica uitgezonden.

Naja, ik kan het alleen maar toejuichen. Hoe meer humor hoe beter, als ze maar niet steeds alles herhalen. Nu ik wat vaker kijk begin ik het ook te merken...

Scrubs is trouwens in het begin wel leuk, maar gaat te lang door. Ik volg het wel (via de download) maar het is niet meer wat het geweest is.

On-topic: South Park daarentegen is nog steeds überstrak. Hun laatste aflevering over Pasen was erg goed. Parodie op de DaVinci code ^^

Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 13:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

BeeGee Kenobi schreef:
Af en toe heb ik het idee dat South Park grof is om het grof zijn...iets wat totaal niet mijn soort humor is.

Vooral oude afleveringen hadden dat, naar mijn idee. Bijvoorbeeld de film, die was erg grof. Ik vind dat afleveringen steeds beter worden omdat ze nu ook een (suf) moraal bevatten en echt maatschappijkritisch zijn.

Gisteren zag ik de aflevering van ''The Mormones''. Grappig, maar niet hun beste. Ik vond die van de Scientology-kerk erg leuk.

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 13:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ow, ik vind het heel leuk om te zien maar idd niet te veel en te vaak.
De poppetjes zijn simpel en ze hebben overal lak aan. Soms kan het idd ook wat te evr gaan maar over het algemeen vind ik het zeer leuk om te zien.

Ik wist trouwens wel dat een of andere muziekzender zou veranderen maar welke wist ik niet meer

Shirley, mijn broer kent dat hele lied uit zijn hoofd

Woei, Gryff van het jaar 2008!
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 17:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nog even wat leuke liedjes opgezocht van South Park The Movie. Enjoy!

It's Easy mmmkay

Kyle's Mom is a B***

La Resistance

Er wordt vrij veel gevloekt in deze liedjes! Hou daar rekening mee...

Bee
Oude Forumnaam: Super Mean Duiveltje Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 503 Sikkels

Bee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 19:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

South park is zo goed.

Zelf vind ik het niet zo erg dat het soms zo grof is.
Als het er lijkt over te gaan dan denk ik mar dat het gewoon SOuth park is en vind ik het normaal.

Ik heb juist weer een aflevering gezien.
Cartman is zo ongelooflijk grof.
Hij is geweldig.

Er is ook zo een aflevering waar de andere drie zich afvragen hoe het komt dat Cartman met hen rondhangt. En dan blijkt het dat hij ook opeens aan de bushalte stond t ewachten. Daarop besluiten ze Cartman volledig te negeren en niet veel later denkt Cartman dat hij dood/onzichtbaar is. (Ik weet het niet meer)

Ravenklauw!
Lupos123
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 151 Sikkels

Lupos123 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 09, 2007 20:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jeej, South Park! Ik vind die 24 aflevering ook vet, dat is zo funny Razz They snuck a snuke up your snizz
Wat ook zo'n goeie episode was toe ze dat spel gingen spelen, World of Warcraft(" Make Love, Not Warcraft "), en dat Stan's vader zo mee ging doen Razz
Soms zijn ze wel grof, als Cartman zo racistisch is bijvoorbeeld, soms gaan ze een beetje te ver, maar hee het is South Park, wanneer gaan ze niet te ver

OMG, die paas-aflevering was echt zo hilarisch, goeie spoof op the davinci code vond ik Laughing
Razz

Bee schreef:

Er is ook zo een aflevering waar de andere drie zich afvragen hoe het komt dat Cartman met hen rondhangt. En dan blijkt het dat hij ook opeens aan de bushalte stond t ewachten. Daarop besluiten ze Cartman volledig te negeren en niet veel later denkt Cartman dat hij dood/onzichtbaar is. (Ik weet het niet meer)

Ja, dat weet ik nog, dan loopt hij zo achteruit en zegt hij gedag aan butters, blijft hij gewoon leven en komen de anderen eraan, dat was heel grappig Razz

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 0:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMFG, South Park is echt kapotlache!!^^ Ze laten dat tegenwoordig weer zien op TMF en toen ik dat zag lach ik echt op de grond van het lachen.:') Die grapjes zijn soms droog maar toch grappig.^^ Die liedjes zijn ook leuk, hoewel er nogal veel gevloekt word.

Mijn vader vind South Park ook erg leuk, ik moet hem nog vertellen dat ze dat weer uitzenden op tv. Van mij mogen ze het echt blijven uitzenden!

I'll do anything for you.
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 15:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heb gisteren de alleereerste episode (Cartman gets an Anal Probe) maar weer eens gekeken. Op zich is de animatie nog best wel verschillend van wat we tegenwoordig zien. Veel minder beweging en je ziet nog aparte schaduwen onder de hoofden.

Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 15:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

MeLoveSnape schreef:
Heb gisteren de alleereerste episode (Cartman gets an Anal Probe) maar weer eens gekeken. Op zich is de animatie nog best wel verschillend van wat we tegenwoordig zien. Veel minder beweging en je ziet nog aparte schaduwen onder de hoofden.

Die aflevering hebben ze helemaal analoog gemaakt, dus met stukjes papier en dan stopmotion gefilmd. Na die aflevering vonden ze het te lang duren om er nog één zo te maken, dus zijn ze op digitaal over gegaan.

Gisteren heb ik de nieuwste aflevering gekeken, 'D-Yikes'. Yay, een parodie op '300' XD
Kvond 'm niet zo grappig als de paas-aflevering (lolz omg, die was echt geweldig), maar toch leuk. Vooral die mexicanen.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp