Auteur |
Bericht |
san
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 06, 2007 22:01 |
 |
Van mij mogen ze ook dikker zijn... hoe meer HP, des te meer leesplezier! |
|
|
  |
 |
Feel<Free
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 09, 2007 17:20 |
 |
Als Rowling ondanks meer pagina's de spanning in haar boeken kan houden, dan maak ze alsjeblieft dikker. Hp kan volgens mij niet dik genoeg zijn, want ik heb ze nu vrij snel uit. Dat ligt alleen volgens mij meer aan het feit dat ik niet kan stoppen met lezen, als aan dat de boeken te dun zijn. |
_________________ Remus..You aren't allergic to anything other than silver, are you?"
[size=9]
Some people come into out lives and leave quickly,
others stay and leave footprints in our hearts |
|
  |
 |
Earanë Ar-Feiniel
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 11, 2007 14:37 |
 |
Ik vind ook dat de boeken dikker moeten. Ik heb nog nooit hoofdpijn gekregen van een dik boek te lezen.
Ook lees ik nogal vlug waardoor ik de boeken altijd veel te vlug uit heb naar mijn zin. Hoe dikker hoe beter, vooral nu het het laatste boek is. Dan duurt het langer voordat het echt echt gedaan is en hebben we dus nog langer plezier van Harry Potter  |
|
|
  |
 |
witch-melissa
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 17:38 |
 |
Van mij mogen de boeken zo blijven behalve het laatste vind ik jammer dat ik het altijd zo snel uit heb. En wat de meeste al zeiden als het te dik word komt er vanalles in wat je al gelezen hebt. Maar ach 6 mocht voor mij nog iets dikke ik ben dus aant twijfelen sommige mogen zo blijven als ze zijn en sommige hadden miss iets dikker gemogen  |
_________________ Ron Weasley
"WEASLEY IS OUR KING!" |
|
  |
 |
-Ginny
Dreuzel

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 09, 2007 17:08 |
 |
De boeken mogen van mij 10 keer zo dik zijn, zolang de kwaliteit hetzelfde blijft (of groter!)
Wat betreft het hoofdpijn-syndroom van boek 6: ze moeten gewoon niet zeuren. Boek 6 is duidelijk een moeilijker boek dat je niet in een ruk kunt uitlezen, soms snap ik gedeeltes ook gewoon niet en lees ik ze over. En met alle bescheidenheid, ik ben een ervaren lezer, ik heb wel eens wat zwaarders gelezen. |
_________________ Any other world, any other time |
|
  |
 |
Hgriffel
2e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 09, 2007 17:29 |
 |
hehe
ik vind dat de HP juist goed dik mogen zijn!
ik vind het superleukk!
dus zeker lezen!!!
ik heb zelf nooit hoofdpijn van ze!!
(*alleen als ik tot 2 h 's nachts blijf lezen zonder een pauze* )
alllezz ga nog effe lezen
grtz |
_________________ *Harry Potter* ¨*Hermelien*¨ ¨¨*Ron*¨¨
FAN!!! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 09, 2007 21:50 |
 |
Nou ik doe dus mee met Harry Potter Read A Long en ik heb daarom de afgelopen week HP en de Steen der Wijzen gelezen. En ik vond hem echt veel te klein. Ik had hem echt zo in een middag uit. Ik ging er heel snel door heen.
En het klopt ook wel dat boekje is ook heel klein. Maar ik vond het gewoon irritant. Want ik ben het helemaal niet zo gewend. Boek 1 gaat gigantisch snel door de dingen, en heel veel dingen worden niet eens duidelijk uitgelegt. Soms heb je stukken en dat zou in de latere versies iets van 4 pagina's worden en in SdW wordt het 1 pagina. Ik vind boek 1 veel te beknopt. Dat mag van mij dus wel iets langer.
Ik heb alleen bij de laatste 3 boeken het idee dat hij niet echt veel langer had moeten worden. Ik vind een boek van 600+ wel goed. Dan wordt er lekker veel uitgelegt maar toch is het niet saai. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
HP Lover
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 09, 2007 23:11 |
 |
Ik vind dat geen een boek te dik is.. Ten eerste het is je eigen keuze om hem te lezen, ten tweede je leest het boek voor de lol. Ik zelf ben het wel eens met het hoofdpijn krijgen, komt omdat je heel veel info binnen krijgt en dat verwerken is best lastig.. Maar het is niet zo, dat het minders pagina''s moeten worden.. |
_________________ *AJ Styles* |
|
  |
 |
Smoky
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
489 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 09, 2007 23:53 |
 |
Witch_Eva schreef: | Nou ik doe dus mee met Harry Potter Read A Long en ik heb daarom de afgelopen week HP en de Steen der Wijzen gelezen. En ik vond hem echt veel te klein. Ik had hem echt zo in een middag uit. Ik ging er heel snel door heen.
En het klopt ook wel dat boekje is ook heel klein. Maar ik vond het gewoon irritant. Want ik ben het helemaal niet zo gewend. Boek 1 gaat gigantisch snel door de dingen, en heel veel dingen worden niet eens duidelijk uitgelegt. Soms heb je stukken en dat zou in de latere versies iets van 4 pagina's worden en in SdW wordt het 1 pagina. Ik vind boek 1 veel te beknopt. Dat mag van mij dus wel iets langer.
|
Ik moet stiekem best wel eventjes lachen.
Ik weet namelijk nog goed, dat toen boek 1 uit was, ik hem vreselijk dik vond,
en nu kijk ik niet eens meer op van een boek zoals GoF :')
Ik vind de boeken niet te dik, maar ook niet te dun.
Ze zijn goed zoals ze zijn. Ik ben het wel eens met Eva als ze zegt dat deel een wel beknopt was, maar JK wist toen ook nog niet dat HP zo'n succes zou worden. |
 |
Lilytje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 10, 2007 8:00 |
 |
Ik vind de boeken zeker niet te dik, van mij mochten ze zelfs nog dikker zijn. Ik heb HP1 ook pas nog eens gelezen, en ik vond hem ook veel te dun. Voor je het weet zijn Harry Ron en Hermelien al bij Pluisje. Vooral de eerste boeken mogen van mij dikker zijn. De laatste boeken vind ik eigenlijk precies goed, maar ik zou het niet erg vinden als ze nog dikker zouden zijn, en ik zou er zeker geen hoofdpijn van krijgen^^ |
"Dying? Not at all." |
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 18:39 |
 |
Het valt ook te zien hoe een lezer je bent. Ik weet, vroeger vond ik de boeken echt superdik. Ik zou er gewoon nooit aan beginnen. Maar ik ben meer beginnen lezen, dus nu vond ik ze niet zo dik meer ^^
Het is ook zo, vind ik, als je een HP begint te lezen dan kan je gewoon niet stoppen. En dan zijn ze ook sneller uit. Dus echt dik zijn ze niet (:
De eerste twee zijn wel nog redelijk 'dun' invergelijking met de anderen. Die mochten wel nog wat hoofdstukken meer bevatten. Maar je kan je verhaal natuurlijk ook niet rekken, want dan word het best saai (: |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 14, 2008 9:52 |
 |
Ik vind de boeken prima zo. Lekker dik, dus lekker veel te lezen. Ik vind ze ook echt niet te dik. Dat is toch juist leuk. En als je er eenmaal in zit, is het boek ook zo uit. Dik of niet. Just love it.
Ik zou het ook niet erg vinden als ze de boeken NOG dikker had gemaakt. Dan hadden we nog meer leesplezier.  |
|
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 21, 2008 12:23 |
 |
Ik vind de Harry Potter-boeken zeker niet te dik, want ik vind ze zo leuk om te lezen Als ik in de helft zit dan denk ik meestal: "oh nee, nog maar de helft te lezen "
haha!
Ik vind ze gewoon super en eerlijk gezegd heb ik nog nooit hoofdpijn gehad van Harry Potter te lezen... ik kan meestal gewoon niet stoppen met lezen: het is pure ontspanning!! |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
|