Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Peter Pippeling in eerste orde van de Feniks Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Alek
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Alek is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 9:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Josse schreef:
Je hebt wel gelijk. Peter moet iets goeds hebben, hij is immers Griffoendor. En Griffoendor is goed. XD
Uhmmm...
>>> Heeft hij moed?
JA, best wel. Misschien wordt die wel gedreven voor angst. Maar hij is JAmes, Lily, Sirius en Remus afgevallen. Daar moet je wel moed voor hebben
>>> Heeft hij hersens?
Zie hierboven. Nee dus. Als je hersens hebt haal je het niet in je hoofd om je beste vrienden af te vallen. Helemaal niet als dat toevallig JAmes, Sirius, Lily en Remus zijn. ^^
>>> Is hij lief?
Nee, nou misschien voor de slang van Voldemort, maar verder vind ik het niet bepaald een schatje.
>>> Is hij dapper?
Omdat hij zijn vrienden laat vallen. Of omdat hij terug komt bij Voldemort. Maar dan nog, dat is alleen uit angst. Maar misschien telt dat ook?
>>> Heeft hij durf?
Nee, want hij is bang. Dat vind ik dus niet...

WAAROM ZIT HIJ DAN IN GRIFFOENDOR?
Behalve dat het een foutje kan zijn van de soorteerhoed, blinde vlek ofzo...
Ik denk dat hij gewoon zo graag bij Griffoendor wilde horen. XD Hij wil namelijk wel heel graag belangrijk zijn. Misschien had de hoed iets van, Ach gosh, dat is zo een zielig hummeltje, die knikkeren we bij Griffoendor. Geen idee, maar het kán toch? Een andere verklaring heb ik ook niet. ^^

Jullie zijn wel flink bevooroordeelt door de afdelingen, namelijk:

* Hersens hebben en lief zijn, net zoals 'goed zijn' zijn geen eigenschappen van Griffoendor, enkel moed hebben en dapper zijn.
* 'Slecht zijn' is ook geen eigenschap van Zwadderich, maar sluw zijn en ambitieus zijn wel. En naar mijn mening is Peter Pippeling geen van de twee.
* Peter Pippeling heeft wel heel veel moed, dat heb je nodig om je vrienden te verraden.

Maar misschien ben ik nu offtopic aan het gaan...

Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp