Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek : Mika Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 19:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh jee, Oh jee! Surprised Nog geen topic over Mika! Oh jee, Oh jee! Surprised
Wel voor al de fans hier is het Mika topic! Wink

Even wat over Mika,
Mika (die eigenlijk Mica heet) is van oorsprong Libanees, heeft in zijn jeugd een tijd in Parijs gewoond en is daarna naar London verhuisd. Daar is hij onder andere naar een muziek school geweest, en begon toen liedjes te schrijven. Maar niemand wilde zijn nummers uitbrengen, of alleen maar wanneer hij zijn stijl aanpaste.

Eind van het liedje: Mika kwaad, schrijft wraaknummer, zijn eerste hit 'Grace Kelly'. Inmiddels heeft hij zijn debuutalbum Life in Caroon Motion uitgebracht, een geweldige album naar mijn persoonlijke mening, met een aantal geweldige nummers als My Interpretation, Billy Brown, en natuurlijk Grace Kelly.

Wat vinden jullie van hem? (Voor de dames : ook over zijn zangtalent graag Wink)
Bewonder hier<<< zijn liedje en clipje.

Deel van de informatie is van Kirssy

Image

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.

Laatst aangepast door Miss Und@ztood op Do Apr 12, 2007 19:43; in totaal 4 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 19:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Klik*

Ik heb een paar liedjes van hem op de computer staan. En ik vind het wel leuke muziek. Het zijn hele vrolijke liedjes en daar word ik wel blij van. Ik heb niet zijn cd ofzo maar zijn liedjes staan in ieder geval op zijn computer.

Ik vind hem wel ok. Het is niet dat ik zo verslaafd ben als sommige mensen hier op dit forum *kuch*Helen*kuch* maar hij is wel leuk.

Ik heb hem bij Jensen gezien en ik vind hem ook een hele leuke spontane jongen. En ik vind dat ook wel belangrijk.

De liedjes die ik het meest draai van hem? Natuurlijk Grace Kelly maar dat komt ook omdat hij vaak op de radio enzo komt. En Lollipop ik vind dat liedje ook leuk ^^

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 19:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
*Klik*

Ik heb mijn post zo goed mogelijk aangepast.

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 19:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoezo ik verslaafd. Valt heel erg mee hoor. Ik heb fora gezien waar ze nog veel erger hyperen.

Ok. Mika (yay)
Hij heeft de styl van Queen, siccor sistor of hoe ze ook maar mogen heten en ik vind sommige liedjes op de stem van Rufus Wainwright lijken.

De liedjes, iig veel, zijn lekker vrolijk en je kan er lekker op trainen (Trainen met Mika, les 1)

Mijn favoriete nummer is wel Billy Brown

Citaat:
Oh Billy Brown had lived an ordinary life.
Two kids, a dog, and a cautionary wife.
While it was all going according to plan
Then Billy Brown fell in love with another man.

gewoon zeer droog.

Ook een mooi nummer is "over my shoulder"
Die staat achter het laatste nummer van de cd (Life in cartoon motion)
Kan je héérlijk bij in slaap vallen *heeft ervaring*

Ik heb ´m ook gezien bij Jensen maar dan op internet.
Die avond dat hij op tv kwam was ik zeer moe. Hij kwam bij Jensen en ik had nog nóóit van die gast gehoort maar toen ik die krullenbol zag had ik meteen zoiets van "wauw!"

Wist je trouwens dat hij Dyslectiesh is
in Frankrijk heeft gewoont
Zijn vader ontvoert is geweest
en dat (als ik het goed heb) zijn zus de cover van de cd heeft gemaakt

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Kirssy
Oude Forumnaam: Katie Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Kirssy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 19:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Even wat over Mika, misschien handig voor in de begin post^^
Mika (die eigenlijk Mica heet) is van oorsprong Libanees, heeft in zijn jeugd een tijd in Parijs gewoond en is daarna naar London verhuisd. Daar is hij onder andere naar een muziek school geweest, en begon toen liedjes te schrijven. Maar niemand wilde zijn nummers uitbrengen, of alleen maar wanneer hij zijn stijl aanpaste.

Eind van het liedje: Mika kwaad, schrijft wraaknummer, zijn eerste hit 'Grace Kelly'. Inmiddels heeft hij zijn debuutalbum Life in Caroon Motion uitgebracht, een geweldige album naar mijn persoonlijke mening, met een aantal geweldige nummers als My Interpretation, Billy Brown, en natuurlijk Grace Kelly.

Hij wordt vergeleken met o.a. Freddie Mercury, The Sissor Sisters en Robbie Williams, hoewel ik zijn stijl eigenlijk wel uniek vind. Deze grote namen dankt hij vooral aan zijn hoge bereik van vier octaven, wat iets bijhoorlijk bijzonders schijnt te zijn hoewel ik daar totaal geen verstand van heb :'D

Anyway, ik vind het een leuke artiest, mooie muziek.

Edit:: En natuurlijk is Helen mij weer voor met een enorme uitleg xD Ik dacht trouwens dat het idee van de cover van hemzelf kwam? Volgens mij heeft hij zelf een schetsboek waar hij altijd op die warrige manier in tekende. Of hij ook zelf de cover heeft gemaakt weet ik eigenlijk niet, maar volgens mij is het idee wel van hemzelf^^

Never give up at the things that make you smile
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 19:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kirssy schreef:

Ik heb een deel van je post in mijn beginpost geplaatst. Als je dit niet wil doe ik het er wel terug uit hoor. Zeg het dan maar. Wink

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 19:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kirssy schreef:

Hij wordt vergeleken met o.a. Freddie Mercury, The Sissor Sisters en Robbie Williams, hoewel ik zijn stijl eigenlijk wel uniek vind. Deze grote namen dankt hij vooral aan zijn hoge bereik van vier octaven, wat iets bijhoorlijk bijzonders schijnt te zijn hoewel ik daar totaal geen verstand van heb :'D

Anyway, ik vind het een leuke artiest, mooie muziek.

Owjaa is ook zo. Dat ik dàt er niet heb bij geschreven dat hij Libanees is en dat het Mica was wist ik niet maar ach, ik heb zelf ook mijn naam aangepast en Mika met een K vind ik wat mooier.

En ja idd, Ze wilde hem niet en hij is daar erg pissig om geworden dus zodoende Grace Kelly

"Should I bend over?
Should I look older just to be put on the shelf?"

Dat slaat op die lui die hem niet wilden

@ Krissy, kan ook best hoor. Ik meende dat hij zei dat zijn zus het was geweest maar het kan net zo goed hemzelf geweest zijn. Ik vind het iig een leuke cover.

Hij zei ook dat hij niet veel instrumenten kon bespelen maar wel geluiden met zijn stem kon maken

In het filmpje van Love Today kan je het goed horen .. naja, ik wel

Ow, ow, bijna vergeten .. hij is vrij lang. ergens in de buurt van mijn lengte 1,80 ofzo. Misschien wel langer.
Laten we zeggen tussen de 1.80 en 1.85

Edit:

Ring Ring (foto´s van Mika)

Ring Ring (Live)

Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 20:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aaaah, Mika *liefde*
Ik vind zijn muziek echt leuk.
De hele CD 'Life In Cartoon Motion' is geweldig als je vrolijk moet worden of gewoon zin hebt in hypere muziek (: En terwijl het op het eerste gezicht soms nogal onnozele tekst lijkt, zijn sommige nummers toch best heel diep.

Mijn persoonlijke favorieten zijn Grace Kelly, Lollipop, Over My Shoulder en Stuck In The Middle (:

Zijn stem vind ik zelf het meest lijken op die van Freddie Mercury (en zijn hele doen en laten eigenlijk ook, hoe hij zich beweegt en kleedt enzo... mijn eerste reactie toen ik hem zag: WTF Freddie Mercury leeft nog :')) en hij klinkt soms inderdaad ook als The Scissor Sisters. Freddie kun je vooral terughoren in de nummers Grace Kelly en Big Girl (You Are Beautiful), en The Scissor Sisters eigenlijk in elk nummer wel (alle hoge stukjes xD).

Ik zing Lollipop altijd als ik me verveel :') Ik weet niet hoe dat komt, ik begon het een keer te zingen op school en toen bleek dat een vriendin van me het nummer ook kende... Zongen we het samen totdat iedereen in de buurt het ook kende :') En nu elke keer als er niks gebeurd, begin ik met Lollipop en aangezien iedereen nu zat is van dat nummer draaien ze zich allemaal om en is het weer: 'Jannekeeeeeee, KAPPEN NOU MET DAT NUMMER!' [A]

En ik vind z'n accent lief (: Nou ja, accent, gewoon, de manier waarop hij praat (:

Nou ja, voor de rest heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk, behalve dat ik Mika gewoon helemaal lief en geweldig vind en dat ik vind dat hier nog wat meer picspam moet komen (: Dus nu ga ik lieve fotootjes van Mika zoeken.

Image

Image

Klikkerdeklik (:

Image

Image

Image

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 22 Sikkels

astroman is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Whaha, ik zag deze clip laatst op MTV en ik had helemaal niet door dat het Mika was Razz ik vind het niet egt veel bijzonders om eerlijk te zijn. en dat hij zo leuk zou zijn, tsja...daar moeten de dames het maar over hebben Wink

"Love All, Serve All"
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 20:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier nog iemand die naar Mika luistert ^^'' Ik ben niet echt een fan ofzo, maar z'n liedjes zijn wel leuk en hyper.

Anyway, ik kende hem eigenlijk al van Grace Kelly en vond het een leuk liedje, dus meer gedownload en gehypert tegen Fleuros, lol. Ik geloof niet dat iemand hier er toen naar luisterde, dat kwam later pas. Ah well.

Ik weet eigenlijk niet echt welk lied ik het leukst vind. Maar Relax, Take It Easy komt dicht in de buurt, net zoals Any Other World en Stuck In The Middle.

Maar ik kan echt níet uren naar hem luisteren. Na een halfuur heb ik al weer genoeg van, dus zo goed vind ik hem ook weer niet. En sommige deuntjes zijn héél erg gejat XD Nouja, het is leuk, je wordt er blij van, maar dat is ook alles xD

Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 239 Sikkels

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 20:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het helemaal met Changetje eens. Eigenlijk hoef ik er niks aan toe te voegen, behalve dan dat ik niet hyper over hem Razz

Zijn muziek is gewoon érg vrolijk en als je dat niet bent wordt je dat automatisch wel. Behalve als ik chagie ben, want dat wordt ik er alleen maar chagrijniger van. ^^ Maar goed. Ik leerde hem dus, zoals vele mensen hier, van Grace Kelly die elke keer op de radio werd gedraaid. Later heb ik dus wat nummers van 'm gedownload en ze zijn eigenlijk allemaal even leuk. Maar ik kan er inderdaad niet de hele dag naar luisteren. Hoog uit een uurtje.

Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Joy©e
Potionsmaster
Potionsmaster

Verdiend: 152 Sikkels

Joy©e is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ook ik ben besmet met het Mika-virus. Rudy heeft me aangestoken en dat vind ik dus helemaal niet erg. Mijn favoriete nummers zijn: Grace Kelly, Big Girl (heb ik mijn persoonlijk lijflied van gemaakt Wink), Lollipop, Billy Brown en My Interpretation.

Zijn muziek is gewoon om vrolijk van te worden en Helen heeft gelijk, het is heerlijke muziek om op te trainen. Dat zouden ze in de sportschool moeten draaien dan nam ik gelijk een abonnement. Wink

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 20:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als het goed is is dit zijn website. je kan er eens rondkijken en je kan ook delen van de CD horen.

Ik heb ook wat plaatjes voor je. Ook wat van YouTube af

Image
Het levensverhaal van Billy

Image
Deze heb ik zelf van YouTube gehaald. Ik vind het een zeer leuk koppie zo

Image
Mooie bruine ogen love

Image
Kachiiiingah!

Image

Voor de rest .. ik hoef ook niet de hele dag naar de CD te luisteren hoor maar dat heb ik met elke cd zo

Edit: @Joy©e. Als hij er zelf is .. ben ik er elke dag Wink

Laeta
Oude Forumnaam: tralalala Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns

Laeta is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 21:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Waaa, nu heeft hij zelfs al een eigen topic! Mika neemt het forum over *kruipt weg in een schuilkelder en barrikadeert de deur met allemaal niet Mika cd's*

Nee hoor, ik heb geen hekel aan Mika. Maar ik vind het eng hoe binnen een paar weken opeens iedereen hier mika avatars, signatures en posts heeft. En ik had nog nooit van die gast gehoord. Zijn muziek is niet slecht hoor, maar ik had ook niet dat ik van mijn stoel viel van bewondering(al zijn zijn clips wel aardig). En hij is niet lelijk, dat geef ik toe, maar ik hoef ook geen poster van hem boven mijn bed. Dus die hype snap ik niet helemaal, maar ik snap hypes meestal niet:P

Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds.
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 21:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja hoooooor. Het was natuurlijk een kwestie van tijd totdat die leipo een eigen topic ging krijgen. Het complete forum loopt warm voor hem, dus dit kon niet uitblijven.

Wat ik vind? Ik vind Mika een leipo. Punt. Al moet ik wel zeggen dat Helen me de laatste tijd nogal probeert te besmetten, en dan moet ik toch toegeven dat ik van zijn liedjes wel vrolijk wordt. =) Dus tja, maar verder vind ik Mika nog steeds een leipo, maar goed ook, hij is toch al van Helen. xD

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp