Auteur |
Bericht |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 12:56 |
 |
Dit is alweer het 6e reageertopic voor Fanfictions. Laat hier je mening achter over een verhaal dat hier op het forum hebt gelezen. Om alles goed te laten verlopen, zijn er enkele regels en is er een lijstje waar je je aan moet houden.
Regels:
- Geen reclame voor je eigen Fan Fic
- Geen grof taalgebruik
- Niet beledigen
- Negatieve feedback mag, maar breng het op een nette manier
- Geef argumenten
Lijstje
(Gelieve je aan dit lijstje te houden, zo blijft alles overzichtelijk)
De titel:
De auteur:
Reactie:
Veel plezier! |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
  |
 |
Zwart^Duiveltje
3e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 13:18 |
 |
Titel:
Voldemort's Kleinkind
Auteur:
death-angel
Reactie:
Ik vind het een heel mooi verhaal, best origineel bedacht! Ik vind het alleen wat jammer dat de hoofdstukken zo kort zijn. Ik zou de eerste en de tweede bijvoorbeeld bij elkaar in doen, dan is het eerste hoofdstuk zowieso al wat langer. Soms kun je dingen ook wat beter of langer omschrijven, zodat je ook meer woorden hebt. Het lijkt een beetje alsof je door het verhaal heen racet. Dat is wel jammer, maar verder vind ik het echt een heel leuk verhaal en ik blijf het ook zeker volgen. Misschien nog een kleine tip: Zoek een béta-reader. Er zijn genoeg mensen die dat willen doen denk ik! Als je niemand kunt vinden bied ik me ook wel aan als vrijwilliger! Stuur maar een pb'tje als je interesse hebt XD.
Titel:
Titelloos
Auteur:
Melanietjah
Reactie:
Het begin van je verhaal is best wel een beetje standaard. Iedereen -ik eerlijk gezegd ook- begint met de dag voor de hoofdpersoon (weer) naar Zweinstein gaat. Dat is het makkelijkste, dat weet ik, maar niet erg origineel (kijkt ook naar zichzelf). Verder vind ik dat je het wel allemaal leuk beschreven hebt. Ik kreeg een duidelijke indruk van je schrijfstijl en van de hoofdpersoon. Ik ben benieuwd naar het vervolg!
Misschien een kleine tip: Probeer iedere keer als iemand iets zegt, op een nieuwe regel te beginnen. Zo dus:
Harry en Ron liepen door de smalle gang van de trein en sprongen op het perron.
"Eindelijk weer terug naar Zweinstein," zei Harry. Ron knikte.
"Inderdaad. De vakantie heeft zo lang geduurd!"
Dat is wat duidelijker, omdat je dan beter kunt zien wie wat en wanneer zegt. Dit is alleen een tip hoor! Je moet het niet negatief opvatten! XD |
_________________ Happy Together Forever
Geschiedenis van de Toverkunst |
|
  |
 |
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 14:35 |
 |
De titel: Weird Dreams
De auteur: Mariky
Reactie: Marieke! Het is je weer gelukt!
Je nieuwe hoofdstuk Hij is hip
en nu wil ik meer  |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
  |
 |
zsandra19
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 19:19 |
 |
Ketenvuur
XilonaX
Geweldig stuk! Je beschrijft alles tot in de details! Maar ik heb weer toch vragen! Wat bedoelde Linyda met dat laatste over Ketenvuur? Wat gaat er gebeuren met iedereen? En zal Ryan jaloers worden op Ginny en Harry als ze elkaar weer zien? |
_________________ I'm a person and I'm nothingness more then a person. |
|
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 19:19 |
 |
De titel: Ketenvuur
De auteur: XilonaX
Reactie: Ik vind je verhaal nog steeds super! Je houdt het nog steeds spannend en geheimzinnig. Ik had echt niet verwacht dat die persoon Vilder zou zijn. Best zielig voor hem en natuurlijk voor mevr. Norks.
Over Ketenvuur. Misschien dat ik er helemaal naast zit, maar ik denk nu dat het iets is (misschien een betovering of vloek) dat ervoor gezorgd heeft dat niemand Harry meer kan herinneren en hij ook niets meer. En dat er zo voor zorgt dat Voldy kan winnen ofzo.
Nouja schrijf maar snel door, want ik wil nu echt weten wat er nou precies aan de hand is en natuurlijk hoe het gaat aflopen. |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
lotia scarlet
3e jaars

Verdiend:
203 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 22, 2007 20:47 |
 |
choices or chances
door Aradia
Heel mooi verhaal. Ik heb het net in een ruk doorgelezen. Het leest heel vlot en het is origineel met de nieuwe personages. Ik vroeg me in het begin echt af in welke tijd het zich afspeelde. Je kunt de lezers enorm nieuwschierig maken door het vier hoofdstukken lang over een persoon te hebben waar we niet veel over weten. Ik kijk zeker uit naar het volgende hoofdstuk.
Mijn naam is Remus Lupos
door Sabine
Hey, Weer een heel goed hoofdstuk. Ik geniet echt enorm van je verhaal. Het heeft een leuk hoog Remus gehalte en je weet dat ik daarvan hou. Het is goed dat je die vage schijnsels hebt uitgelegt want ik vroeg me al af wat die waren. (Je laatste zin was weer heel onheilspellend) Ik heb nu al medelijden met die arme Remus.
Past future love will concer all
Celtic_me
Hey, Super nieuw hoofdstuk. Arme Sasja. Die Jasper blijf maar met haar voeten rammelen. Dat is wel jammer ik zou ze zo graag terug bij elkaar zien. Die arme Remus is weer alleen. *aait Remus* Echt goed geschreven doe zo voort. Ik wacht op een volgend deel.
greetz Lotia |
_________________ *rent naar Remus*
*ziet draco rent naar Draco*
*kan niet kiezen*
*sleurt beiden naar goed en kwaad lijn*
*knuffelt bijde elks de helft*
*is gelukkig* |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 23, 2007 15:36 |
 |
De titel: Too Far Away
De auteur: Woody
Reactie: Weer een nieuw stuk =D Goed gedaan! Wat ik heel goed vind is dat je Draco net zo speelt als Rowling hem heeft neergezet en er ook niks anders aan maakt. Dat is goed! Verder is het weer een hip stukje en ben ik nu erg benieuwd hoe het gebeuren met Harry bij vliegles zal gaan ^^ |
  |
 |
lotia scarlet
3e jaars

Verdiend:
203 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 23, 2007 19:42 |
 |
Titelloos
door melanietjah
Hey, Ik heb je net je verhaal gelezen en ik vind het verhaal tot nu toe goede al is er nog niet veel gebeurt. Ik heb één grote tip:
- Als je iemand wilt laten roepen dan staat het beter als je in een gewoon lettetyper typt en een uitroepteken op het einde zet in plaats van hoofdletters te gaan schrijven. Zoals ik al zei het verhaal zit wel goed en ik ga het zeker bijven volgen. (Ik vind het super dat je tips van zwart^duiveltje opvolgt.)
Ketenvuur
door: XilonaX
Wat een spannend verhaal is dit toch. Ik heb momenten gehad wanneer ik dacht van omg waar slaagt dit nu weer op iun het beginvan het verhaal maar nu ik het echt goed ben beginnen lezen voel ik elke keer mee met je personages. Het is verschrikkelijk spannen en origineel. Ik ben heel benieuwd hou het verhaal verder zal gaan.
mijn 5de jaar
door:Dedaf
geweldig verhaal ook. Een heel origineel oogpunt en heel goed geschreven. Je hebt een heel leuke schrijfstijl. Het is fijn hzet verhaal eens in iemand anders zijn oogpunt te lezen en de manier waarop je alles wat ginny doet uitlegt is echt super.
doe zo voort.
Greetz Lotia |
_________________ *rent naar Remus*
*ziet draco rent naar Draco*
*kan niet kiezen*
*sleurt beiden naar goed en kwaad lijn*
*knuffelt bijde elks de helft*
*is gelukkig* |
|
  |
 |
Yunalesca
1e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 24, 2007 15:04 |
 |
De titel: Different For Girls
De auteur: Ladies Marmalade
Reactie:
Ik lees het nog . Leuk stukje, mijn vriendin en ik moesten er echt om lachen:D.. *wacht op de volgende*  |
_________________ It's the way you want to see, a never ending dream about you and me. |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 24, 2007 15:53 |
 |
Titel: Mijn 5de jaar
Auteur: dedaf
Reactie: hé daffie!! Je verhaal is echt heel erg goed!! Ga zo door!!
Liefz,
Addiie |
|
  |
 |
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 24, 2007 18:48 |
 |
De titel: Too Far Away
De auteur: Woody
Reactie: Woody, ik ben helemaal fan van jou verhaal!
Precies zoals Mariky zei, Draco blijft IC en weinig mensen doen je dat na!
Je bent echt een hele goede schrijver
Nou moet je wel verder gaan hoor
Anders vind ik het niet lief
Ik stuur de kanouters op je af xP
Vraag maar niks is een heel verhaal (valt ook wel mee)
Nou oké lange reacties lukken niet echt  |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
  |
 |
HermelienGriffel
1e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 24, 2007 18:56 |
 |
Titel: Mijn 5de jaar
Auteur: Dedaf
Reactie:
hey..
je verhaal blijft egt heel vet... zo kom je ook nog eens te weten hoe ginny zich voelt Ik hoop dat je verhaal nog heel lang verder gaat.. over dat je er een vervolg op schrijft. Ik vind je schrijfstijl ook heel goed en leuk...
doei groetjes
HermelienGriffel |
_________________ Ron en Hermelien samen??? |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 24, 2007 21:52 |
 |
Auteur: Potterfreaky
Titel: Sirius, the Black Sheep
Reactie: Goed stuk! Ik vind het echt vreselijk voor Sirius. Zijn familie is echt niet tof, en die Bella is al helemaal een appeltaart. Maar gelukkig is daar die lieve Nova om Sirius te steunen. =)
Ik ben echt benieuwd wat er met haar aan de hand is, dus schrijf snel verder. ^^ |
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Wo Apr 25, 2007 15:56 |
 |
Auteur: Potterfreaky
Verhaal: Sirius, the Black sheep
Reactie: Erg goed hoofdstuk! Arme Sirius... Bella en de rest van zijn familie gedragen zich echt te erg. Nova daartegen is wel lief. ^^ Ik ben ook erg benieuwd wat voor verhaal er nu achter haar zit dus ik raad je ook aan om maar vooral snel door te schrijven! |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
Aradia
4e jaars

Verdiend:
87 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 25, 2007 21:03 |
 |
Auteur: lotia scarlet
Titel: Zij en haar samen altijd één
Reactie: Whauw!
Ik heb zo snel mogelijk alles in een paar dagen tijd alles gelezen. Ik vind het echt een geweldig verhaal. Het verhaallijn, hoe je alles beschrijft, de personages... Echt ontzettend goed! Zeker voor zo'n jonge schrijfster
Ik ben echt benieuwd hoe je dit verhaal laat aflopen. Verder heb ik andere dingetjes al op msn uitgelegt en kan ik echt alleen maar zeggen dat ik het ontzettend goed vind. Ik hoop dat je gauw weer verder zult schrijven, ook al is er net een nieuw stuk bijgekomen! Ik zal een trouwe fan zijn!  |
 |
|