Auteur |
Bericht |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 8:09 |
|
Ik ben vanochtend om weetikveel hoelaat wakkergespeelt door die *****fanfare. Waarom doen ze dat nou zo vroeg in de ochtend T___T
Maar goed...Ik ga vandaag niet veel doen..Ik hou niet zo van Koniginnedag ^^'' Ik vind het eigenlijk maar een zinloos feest en bij mij in de buurt zijn nooit leuke dingen te doen. En om nou een rommelmarkt op te gaan waar je 1 stap zet in de 5 minuten (vanwege de drukte) terwijl je toch niks koopt, vind ik ook zinloos xD
*mopper* |
|
Daniël
Schoolkampioen
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 9:58 |
|
Ik heb het niet zo op het Koningshuis, en blijf dus ook lekker thuis.
Ik vind het oneerlijk dat de Koningin wel een 'dag' heeft waarop iedereen vrij heeft etc. en 'gewone' mensen niet. De Koningin heeft immers niet zó veel te zeggen meer.
Dus ik geniet van Koninginnedag als vrije dag, maar zelf om 6.00 de vrijmarkt op? Dat doe ik niet |
[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal |
|
|
|
vinnie
4e jaars
Verdiend:
431 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 10:16 |
|
Ik ga vandaag optreden met mijn band in rotterdam. Het is de eerste keer voor mij, dus het is wel spannend |
_________________ O, nu zijn al mijn kinderen klassenoudste geweest!
Wat zijn Fred en ik dan?
De buren? |
|
|
|
boekenwurm
2e jaars
Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 11:14 |
|
Hm, ik ga denk ik niks doen. M'n vader is vandaag 50 geworden, en m'n broer en zus zijn er, dus dat is wel leuk.
Hier in ons dorp word er altijd wel wat georganiseerd met Koninginnendag maar het is nooit zoveel soeps. 's Ochtends komt er een fanfare langs, en 's middags kunnen de kleine kinderen spelletjes doen enz. Niks voor mij dus.
Om 12 uur begint de optocht met de praalwagens die de basisscholen hebben gemaakt, heel misschien ga ik dan nog even kijken. |
|
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 12:53 |
|
Ik doe niet zo heel veel aan koninginnendag. Ik ben alleen hier in het dorp even naar de vrijmarkt geweest, maar eigenlijk stelt dat hier ook niet zoveel voor. xD 10 kraampjes ofzo, maar we hebben ook maar 2000 inwoners. xD
Nu is hier verder 's avonds trouwens ook niets te doen, dus dat scheelt ook wel. Ow ja, lampionnenoptocht, maar daar doe ik toch maar niet aan mee. xD Dus ik heb er niet zoveel mee eigenlijk... |
|
|
Deanuz Snape
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 14:22 |
|
Eerlijk gezegd geef ik er geen ene BEEP om.
Vroeger was het wel zo van 'oeh Jottum koninginnedag, laten we iets gaan doen'. Maar nu dus echt niet meer. Ik volg het wel via NED1 als het moet ^^
Ik wou wel graag naar Amsterdam gaan, en daar een paar nachten blijven, maar mijn Tante's zijn samen op vakantie *gromt* Dus ik heb geen logeerplek =P |
_________________ Daan <3 Ruben Nicolai
SIRIUSly Obsessed. |
|
|
|
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 14:50 |
|
Gister koninginne nacht tot half drie weggeweest. En vandaag ? hmmm niet echt iets ofzo. ze hebben hier gewoon een markt en een springkussen...
En ja 's avonds gaat iedereen lekker café'n denk ik. En ik ook denk ik. |
|
Carla
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 15:23 |
|
Ik zit bij de harmonie en daarmee moest ik vandaag rondlopen. Wij moesten de kinderstoet met allerlei versierde fietsjes naar een plein brengen als harmonie. We hebben dus een rondje gelopen met al die kinderen achter ons aan. Ook zijn wij bij het bejaardencentrum geweest. Ook ben ik net nog even met mijn ouders naar de markt geweest, waar weinig te halen is behalve tweedehandskraampjes van kinderen en een paar springkussens. Ook hebben we nog even een ijsje gehaald. Verder staat er niet zo heel veel op de planning vandaag. Ik zou koninginnedag wel eens mee willen maken in een grote stad zoals Amsterdam, dan lijkt het mij geweldig, maar in dit dorp (net zoals in bijna alle dorpen) is er niet zo heel veel aan. Vanavond moet ik natuurlijk wel even het journaal kijken om te zien hoe het Beatrix verging dit jaar, maar ik moet toch zeggen dat ik het een beetje irritant begin te vinden dat ze elk jaar hetzelfde doen. Koekhappen, wat is daar nu leuk aan? En dansjes en liedjes zien we ook elk jaar. Kunnen ze niet een keer iets bijzonders bedenken? |
|
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 19:49 |
|
Bij ons is het traditie dat we elk jaar naar m'n opa en oma gaan om daar de vrijmarkt te bezoeken (: Dat is altijd heel gezellig omdat de hele familie zich dan verzamelt bij m'n opa en oma thuis (dat is zeg maar onze uitvalsbasis) en dan vertrekken we in groepjes om het dorp af te struinen (: En we komen altijd wel met Ãets terug :') Vandaag ook, heb een hele buit en een heleboel lol gemaakt ^^
Ik doe dus altijd wel Ãets aan Koninginnedag. Ga altijd gezellig met de familie op stap en hoewel ik zelf niet zo'n vrijmarktmens ben, loop ik sowieso altijd de hele vrijmarkt wel af. Wie weet wat je nog tegenkomt (: |
|
Kat
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 21:32 |
|
Gisterenavond zijn we nog eventjes weggeweest om naar een muziekopteden te gaan in Helmond. Die was zo erg dat we maar lekker bij ons kasteeltje zijn gaan zitten, en het daar gezellig hebben gemaakt.
Vandaag hebben we eventjes op de slingermarkt rongehangen, maar omdat dat ook al niets soeps was, zijn we maar naar Nuenen gefietst en hebben we wat spulletjes voor in de tuin gehaald.
Oh ja, we zijn ook in Nuenen een ijsje wezen eten, ik vind echt dat ze daar het lekkerste ijs hebben. hmmmm.. |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 21:40 |
|
Ik was van plan om vandaag helemaal niks te doen, en ik heb ook helemaal niks gedaan.Gewoon een beetje buiten zitten,internetten,lezen enz.
Ik werd trouwens vanochtend ook wakker gemaakt door de fanfare en door de f**king vlag die de hele tijd tegen mijn raam tikte omdat het waaide. Maar ja dat hoort erbij ^^
Nu hoor ik vuurwerk en mijn ouders gingen erheen, maar ik kijk zo wel even vanuit mijn raam en dan hoop ik ook dat ik iets van het vuurwerk kan zien. Ik had namelijk geen zin om er heen te gaan ^^
Een hele leuke koninginnedag dus. Vorig jaar heb ik volgens mij ook weinig aan koninginnedag gedaan. Normaal ga ik naar Ommen dat is een dorp bij mij in de buurt en daar is het altijd heel gezellig en dan ga ik op het terasje zitten enzo. Maar vorig jaar was het super druk daar dus ik ben er nu ook maar niet heen gegaan ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 21:54 |
|
Vanaag heb ik dus lekker lui gedaan..helemaal niks, dan behalve rond het Forum neuzen, en met Eva gepraat. haha dus niet echt veel hé , Voor mij was het dus gewoon een normaal dagje om rond te komen. terwijl er eigenlijk wel genoeg was te doen bij ons in de buurt. Maargoed ik zei het al..vandaag was ik lekker lui dan moe^^ |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 23:29 |
|
nou ik ben gisteren niet echt op tijd naar bed gegaan want wij hadden zelf een oranje feestje georganiseert (lees poker avond met veel oranje)
Vanochtend nog op tijd opgestaan want ik wou geld verdienen.
Nou ik had het plan om mensen voor een euro met mijn boog te laten schieten, en voor kinderen vanaf 6 jaar met zwaarden te zwaaien
3 euro voor 15 min.
Ik dacht nou dat trekt wel.
heb ik in 3 uur tijd een bedrag van 3 euro verdient, nou het was dus 14.00 uur en ik heb het maar opgegeven, ik ben naar huis gegaan en heb heel lui in de zon liggen tv kijken en wat lopen simsen (comp)
en het rare was ze bleven wel staan kijken hoe ik en mijn zus op elkaar aan het schieten waren maar zelf ho maar. Ik denk dat het toch te duur was ofzo, ik ben nu wel een beetje beteuterd want met het geld dat ik zou verdienen zou ik een nieuw larp zwaard kopen en nu moet ik 3 dagen extra werken deze week om dat geld alsnog bij elkaar te krijgen.
(maar ik heb ook echt een hekel aan koninginnendag veel te druk ik hoorde dat er ong, een half miljoen mensen naar amsterdam waren gekomen ben blij dat ik niet de stad in ben gegaan, ik hou daar helemaal niet van al die verveelende dronken mensen) |
|
|
|
|
Richard
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 01, 2007 1:02 |
|
Ik ben he-le-maal gebroken!
Moest vanochtend eerst bepaalde 'loopactiviteiten' verrichten [waar ik al bekaf van was]. Vervolgens ben ik rond 5 uur aangekomen in Amsterdam, waar ik vanaf het Centraal de stad door ben gelopen naar het Museumplein [DAMN! wat een roteind lopen]
Mijn god... Ik dacht dat Rotterdam al goed was in het 'druk wezen' op Qday, maar Amsterdam overtreft dat met gemak! Mensen.. wat een geduw, en lichaam tegen lichaam werk [heb nog nooit zoveel lichaamsdelen tegen me aangehad als vandaag xD]. 1 straat waar duizenden mensen doorheen willen, maar tegelijkertijd wil de menigte uit de stad zelf afkomst ook door dat kleine rotstraatje... gepers, gezucht en bijna omvallen werk dus :\
Oke, ik dus rond kwart voor zes aangekomen bij het Museumplein, want ik wou naar de 538 stand: Within Temptation zou namelijk optreden en jup: daar ben ik een groot fan van... Within Temptation kwam uiteindelijk pas om half 9, dus heb ik me vermaakt met [even denken]: The Partysquad, The Corona's, VanVelzen, Simon Webbe, Sophie Ellis-Bextor, DJ Tiësto, Di-Rect en dus Within Temptation.
De sfeer was werkelijk fantastisch.. Ik stond, ondanks dat ik pas tegen 6 uur aan kwam baggeren vrij vooraan... Er bleek zich ná mijn komst zelfs nog een extra dranghek achter mij geplaatst te zijn, zodat 'mijn' gedeelte zich niet zou verpletteren [wat her en der wel gebeurde].
De afsluiting van Tiësto was ook iets om gewoon een keer meegemaakt te hebben. Super, al die lichteffecten + als afsluiter de Pirates of the Caribbean Remix ^^
Was echt top... Iets waar ik hopelijk volgend jaar ook weer naar uit kan kijken I Love Radio!
|
|
|
|
|
eilonwy
4e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 16, 2007 11:28 |
|
Ik ben naar delft geweest met koninginnedag, en heb lange frans en baas b hun handtekeningen laten zetten op mn afsprakenkaartje van t riagg,..
dat gezicht van baas b was zooo mooi, echt van, wtf?! |
|
|
|
|
|