Poll :: Wat zijn jullie? |
Extreem-rechts |
|
1% |
[ 1 ] |
Rechts |
|
5% |
[ 3 ] |
Centrum-Rechts |
|
16% |
[ 10 ] |
Centrum |
|
1% |
[ 1 ] |
Centrum-links |
|
15% |
[ 9 ] |
Links |
|
28% |
[ 17 ] |
Extreem-Links |
|
3% |
[ 2 ] |
Weetniet... |
|
20% |
[ 12 ] |
Dat is nogal afhankelijk... |
|
6% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 59 |
|
Auteur |
Bericht |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 12, 2007 19:15 |
 |
ik denk dat dit wel het beste past binnen dit topic.
10 mei kwam ik wat laat terug in Amsterdam. Ik liep samen met mijn zus, te kletsen over de gezellige avond die we hadden gehad. Er liepen twee jongens achter ons en dat gaf me een naar gevoel. Even later zou blijken dat dit nare gevoel niet onnodig was geweest. Uit het niets werd ik door een van de jongens getrapt. Gelukkig heb ik een aantal jaren gevechtssporten beoefend en bleef ik in balans. Als reactie op de aanval belde ik gelijk de politie. Ondanks de signalementen en de uitleg waar ze naar toe liepen werden de daders niet gepakt. Toch wilde ik het er niet bij laten zitten en aangifte doen. Helaas was het nacht en was het niet mogelijk. Hierop ben ik de volgende dag naar het politie bureau gegaan. Maar weer hadden zij geen tijd. Ik moest maar in de avond terug komen. Maar vlak voor de afspraak word ik door het bureau gebeld, of ik niet dinsdag of woensdag aangifte kan komen doen. Ik vind dit echt onbegrijpelijk, is dit een of ander ontmoedigingsbeleid. Ik begrijp in elk geval waarom de cijfers omtrent criminaliteit terug lopen. Het word je onmogelijk gemaakt om aangifte te doen.
er zijn nu twee dingen die me heel kwaad maken 1 ik word zomaar aangevallen en 2 de politie doet helemaal maar dan ook helemaal niks. het maakt me zo kwaad. gelukkig heb ik er niks aan over gehouden maar dat had ook gekund. |
_________________ met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
No
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 14, 2007 15:03 |
 |
Tja zulke dingen gebeuren overal in het wereld. Iedereen in Nederland zeurt dat hier zo slecht is. Maar ik denk hier dat echt wel meevalt. Ik ben vorig jaar in Amerika geweest voor stage. Voor 3 maanden. Daar is echt tien keer erger. Die amerikanen zijn zo arrogant. Niet iedereen is zo. Maar hoe ze praten over Europa is toch erg. Zoals Duitsland een nazi-land is. Terwijl meeste mensen niks eraan kunnen doen. En in Belge wat er gebeurt is eigenlijk zo erg. |
|
|
  |
 |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 14, 2007 18:31 |
 |
Ik ben echt bang om hier te wonen. Ik woon in Antwerpen, hier is het het ergst. Dat met die Van Themsche-kerel is in Antwerpen gebeurd... Ik schaam me soms echt te moeten zeggen dat ik een Antwerpenaar ben. Sommige mensen associëren dat direct met die moordenaar.
Maar ook de andere provincies kunnen er wat van, natuurlijk. Ik bedoel maar, hoe ziek is het als je gedood wordt omdat je je mp3 niet wilt afgeven? Of zelfs maar als je geen sigaret wilt geven aan iemand? Er is iets grondig mis in België. En ik vrees dat het nooit opgelost zal geraken... Als je ziet hoe goed het Vlaams Belang scoort, weet je wel genoeg...
Ikzelf voel mezelf links. Ik scheer alle mensen over één kam. Als ik trouwens zou moeten kiezen om langs een groep Marokkanen of een groep skinheads te moeten lopen, zou ik wel weten wie kiezen. (de Marokkanen dus)
Niet om op te scheppen, maar ik heb een Bosnische, 2 Marokkaanse en een Afrikaanse vriendin, en dat zijn echt de liefste mensen die je je kunt voorstellen.
Ik ga natuurlijk niet ontkennen dat er ook crapuul rondloopt, maar dat dat allemaal buitenlanders zouden zijn, vind ik een belachelijke gedachte.
Arg, ik vind het zo vreselijk wat er hier gebeurt. Waarom zijn mensen zo ziek aan het worden? Waarom blazen ze zich zo op over van die stomme dingen? |
  |
 |
|
| |