Auteur |
Bericht |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 19, 2007 20:28 |
 |
Sofie schreef: | - Als ik niet in slaap geraak, doe ik iets anders dan schaapjes tellen; op de een of andere manier speelt er dan een filmpje af in mijn hoofd van mezelf aan het optreden -.-' Niet op een groot festival ofzo hoor, maar op een culturele dag op school ofzo. Echt vaag. Vroeg had ik zo'n heel verhaal, over ik die een meisje was maar omdat ik arm was deed ik altijd alsof ik een jongen was en ik was heel geliefd, en toen had iemand gezien dat ik een meisje was en toen was ik de slimste & knapste & coolste (& Sue'igste xD) van de klas en reed ik op een eenwieler op elektriciteitsdraden xDDDD. Serieus. |
Dat deed ik ook altijd :') Nog steeds eigenlijk. Een heel verhaal verzinnen om in slaap te komen, maar meestal werkt het niet echt, want dan kan ik nog steeds niet slapen xD
Ik probeer altijd wel schaapjes te tellen, maar dan niet in de vorm van schaapjes, want die springen altijd zo snel over het hekje dat ik ze niet kan tellen. Dus tel ik mensen die van een duikplank springen. Yeah, don't ask.
Nog wat vreemde dingetjes van mij;
- Ik moet altijd wat ik mijn handen hebben. Als ik niks heb, ga ik naar iets op zoek xD Zelfs als ik achter de computer zit, heb ik iets in m'n handen (niet als ik typ natuurlijk).
- Ik heb dat ook met een patroon qua sites bezoeken: HPF, HPForum, LJ xD
- Ik kan urenlang naar hetzelfde nummer luisteren, zonder dat ik het in de gaten heb.
- Als ik een serie of film op mijn computer kijk, moet m'n beeldscherm altijd zó staan dat ik er recht naar kijk, anders ga ik me eraan irriteren.
- Als ik een boek heb gelezen in een bepaalde schrijfstijl, denk ik de hele dag in die stijl. Vreselijk irritant xD
- Ik kan niet tegen open eindes. Serieus, ik kan er echt heel kwaad om worden xD
Meer kan ik me niet bedenken ^^'
EDIT: Gaaah, mijn kleurtje doet het niet *pouts*
EDIT2: Lol, laat maar. Ik ben niet slim :') |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 20, 2007 7:45 |
 |
Ineens vind ik mijn rare gewoontes zo gek nog niet
- Als ik ga slapen zet ik de wekker eerst om 1 uur en als de wekken dan gaat doe ik hem telkens een uur later zetten totdat ik er echt uit moet.
- Als iemand ook maar iets zegt, zoals bijvoorbeeld strak en oud in een zin dan zie ik diegene gelijk in een filmpje als een oude man/vrouw en in strakke kleren
- Ik ben een echte chaoot maar als ik dan ineens in bed lig en ik weet dat ik iets vergeten ben móet ik het ook doen want anders lukt het me niet meer om te gaan slapen.
- Als ik iets vergeten ben word ik panisch gek en breekt het zweet me gelijk uit.
- Als ik voor een grote menigte iets moet zeggen krijg ik zenuwtikken ; met mijn nagels klikken op een hard oppervlak en als dat niet kan ga ik aan mijn mouwen frunniken of erop bijten. Mijn rechterwang gaat heel erg trillen, waardoor ik nog zenuwachtiger word en die harder gaat trillen.
- Ik voel mijn oog best wel vaak trillen.
- Als ik iets eet dan weet ik meestal van welk merk het is, omdat ik die dan niet lekker vind
Oké dat was het wel een beetje Als ik het zo zie vind ik mezelf toch wel raar |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 20, 2007 7:56 |
 |
@ jilly-ann: Als jij van die 'trekjes' hebt [oog, arm, kuit?], zou ik naar de dokter gaan als ik jou was en doorgeven dat je misschien een vorm hebt van fasciculatie.
Heb ik zelf ook  |
|
|
  |
 |
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 20, 2007 8:25 |
 |
jilly-ann schreef: |
- Als ik ga slapen zet ik de wekker eerst om 1 uur en als de wekken dan gaat doe ik hem telkens een uur later zetten totdat ik er echt uit moet.
|
Vanaf 1 uur al?
Dan heb je toch geen goede nachtrust?
Ik laat mijn wekker altijd een helfuur eerder aflopen dan dat ik moet opstaan. Kan ik nog een paar keer op snooze drukken voor ik er uiteindelijk uitmoet. |
  |
 |
T O N K S
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 20, 2007 10:02 |
 |
Even denken hoor... ik weet er wel veel, maar dan kan ik er natuurlijk weer niet op het moment opkomen :3.
- Als ik iemands naam hoor noem ik die persoon altijd een bekende of beroemde naam die me eraan doet denken. Bijv. 'Oliver' - Oliver Twist; 'Ben' - Big Ben; 'Johnny' - Johnny Depp; 'Jessica' - Jessica Simpson.
- Als het geluid the hoog staat zet ik het altijd tot het te laag staat en dan vind ik het midden wat perfect is.
- Ik kan niet tegen het geluid van iemand die met een schorre stem/verstopte neus praat.
- Ik bereken altijd precies hoe lang ik over al mijn activiteiten in de ochtend zal doen zodat ik weet hoe laat ik op moet staan.
- Ik zing niet in de douche, maar op het toilet.
- Ik kan niet slapen zonder het licht van mijn tv (zonder geluid) en ik moet ook muziek aan.
- Ik loop ontzettend snel zonder het door te hebben.
- Ik heb nooit zin in school, maar als ik eenmaal daar ben heb ik geen zin om naar huis te gaan.
- Ik eet altijd of mijn groente eerst of laatst, zelden tussendoor.
- Ik denk in drie talen door elkaar.
- Ik maar 3 nachtmerries in mijn hele leven gehad en allemaal in dezelfde nacht over hetzelfde.
- De deur MOET altijd dicht in een kamer, ik kan er niet tegen als die open is.
- Ik HAAT Clowns en Porselijnen poppen, iets wat zo onschuldig is moet wel evil zijn.
- Als ik in een zwembad ben en water binnen krijg moet ik boeren van het kuchen :3.
- Net als Sofie denk ik ook in breuken xD.
- Net als Sofie en HRH denk ik ook in tijdsprongen.
En zo zijn er nog tientallen... maarja, ik vul het later wel aan . |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campeões Portugal |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 22:16 |
 |
Nou wat ik persoonlijk wel apart vind aan mijzelf is dat ik altijd mijn wekker zet op hele rare tijden. Als ik er om half eruit moet dan zet ik hem op :22 .Als ik eruit moet op het hele uur dan zet ik de wekker op :52. En als ik dat nog net een paar minuten te vroeg vind dan zet ik hem op :07. Dus het word dan niet half 7 maar 6:22. Niet 7 uur maar 6:52 enz. Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom ik dit doe, ik vind het eigenlijk wel merkwaardig.
En op een vrije dag dan zet ik hem altijd op 8:07. Nooit eerder of later. Maar dat is alleen op een vrije schooldag. Dus niet in het weekend en ook niet in de vakantie. Maar bijvoorbeeld morgen, want dan ben ik vrij. En ook op bijvoorbeeld elke vrijdag want dan moet ik om half 2 beginnen.
@ hieronder
Moonslave schreef: | Het meest irritante: ik ween heel snel. Maar dan bedoel ik ook héél snel. Van zodra ik iemand zie wenen (ik moet wel weten waarom), begint het bij mij al. Best wel lastig eigenlijk. |
Nou ik heb precies hetzelfde hoor. Ik ben ook een heel emotioneel mens. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Laatst aangepast door Witch_Eva op Ma Mei 14, 2007 22:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 14, 2007 18:50 |
 |
Ik ben een heel raar kind, maar ik kom niet meteen op veel...
- Het meest irritante: ik ween heel snel. Maar dan bedoel ik ook héél snel. Van zodra ik iemand zie wenen (ik moet wel weten waarom), begint het bij mij al. Best wel lastig eigenlijk.
- Ik krab mijn nagellak altijd van mijn nagels
- ik kan me iets te goed in mensen verplaatsen: soms stel ik me echt voor dat ik iemand anders ben, ziek he?
- Ik zit constant te frullen, ik kan mijn vingers geen seconde rustig laten liggen
- ik weet niets meer, maar ik zal er eens over nadenken, en dan vul ik het aan. |
  |
 |
|
|