Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Welke tv zender kijk je het meest? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 9:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete zender is MTV en laten ze nou net die zender eraf gooien. Nu is er wel een handtekening actie. Ik mag daarover geen reclame maken op het forum. Dus als je daar meer over wilt weten zie mij op msn.

Ik ben namelijk echt zo chagerijnig dat ze die eraf willen gooien. Het is namelijk echt de enige zender waar ik naar kijk. Ok ik kijk soms ook wel eens naar Jetix. Maar ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ze MTV eraf halen.

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 23:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

hahha, dit vind ik eigenlijk wel een leuke vraag voor mij Razz als ik een maand alleen thuis zal zijn, dan zal verschijnlijk de tv ook de hele maand uit staan. Ik ben echt geen Tv kijker, als ik TV op hebt staan, zal het verschijnlijk iets van Harry Potter zijn of TMF ofzo.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 23:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk naar veel verschillende zenders. Maar het meeste is denk ik TMF en Nickelodeon. Het zijn toffe zenders en daar zitten veel leuke programma's op. Naar Vitaya en VijfTV kijk ik ook redelijk veel omdat daar hele leuke shows bij zijn. één is ook mijn meest bekeken zender.

I'll do anything for you.
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 23:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn top 3:

- VTM
De commerciele Vlaamse omroep. De vlaamse en beterder versie van RTL 4. VTM heeft gewoon erg leuke programma's die heel erg varieërend zijn. Soms gewoon dingen die ze overkocht hebben van het buitenland, maar soms nieuwe dingen. Sommige programma's zijn soms echt wel afgezaagd en dan heb ik het over de Pfaffs of de Planckaert. Zo'n reeksen zijn aan het dertiende seizoen bezig, terwijl iedereen ondertussen al lang weet dat Jean-Marie Pfaff niks doet. Verder doen ze ook niet alles mooi binnen de lijntjes zoals de VRT. Ze durven wel eens volledig bloot laten zien bij beide geslachten én ze durven over taboe spreken. Verder is het nieuws op VTM gewoon veel interessanter dan het nieuws op één. En Telefacts is veel leuker dan Terzake.

- VT4
Heeft soms erg leuke programma's en soms ook weer niet. Het hangt er namelijk vanaf. Voor het ogenblik kijk ik wekelijks naar Peking Express. Verder zend VT4 nogal vaak filmpremieres van prachtige films die nooit eerder op tv waren.

- één
Heeft weinig goede of mooie programma's, toch zijn de weinige programma's die mooi zijn, erg professioneel aangepakt. En ook al houd de zender zijn mond omtrend taboe en seksueel getinte dingen, sommige programma's binden er geen doekjes rond. Slechte zender, met een paar goede programma's.

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 11:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk de laatste tijd helemaal niet zoveel tv meer. Vroeger volgde ik echt van allerlei dingen, maar nu eigenlijk niets meer. Het is zelden dat ik echt serieus tv ga kijken.
Vroeger volgde ik GT/ST dus dan keek ik sowieso iedere dag naar RTL4. En ik volgde toen ook Charmed op Net 5. Maar meer eigenlijk ook niet, ik ben nooit echt een tv kijker geweest.

Het is misschien wel een maand geleden dat ik serieus een programma op tv heb gevolgd. Maarja, ik zit de hele dag met mijn hoofd achter internet, dus dat is ook niet veel beter.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 18:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk het meeste naar Jetix en Eurosport.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 198 Sikkels

Annaaa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 18:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk eigelijk het meest naar The Box Comedy en TMF..
VErder wel eens naar net 5 ofzo als er een leuke film is.

JustxMe
Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 18:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk heel soms tv en dan is het eigenlijk vooral House op SBS 6. Maar als ik me verveel zet ik wel eens TMF of MTV op maar voor de rest niet echt. Ik zit liever achter de computer of lees een goed boek. Ik vind de tv niet meer zo intressant, vooral omdat er nogal knudde progamma's op tv zijn. Ik kijk ook geen films op tv want ik weet dat ik me dan heel erg ga ergeren aan de reclame's die komen op het spannendste stukje.

Ik kijk wel af en toe iets van Harry Potter of Pirates. Maar ik ben geen tvgek, vroeger wel maar dat was voordat ik op HPF zat. Kortom, ik zou de tv niet missen als die er niet was behalve op donderdag avond *wink*

Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 19:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

JustxMe schreef:
Ik kijk heel soms tv en dan is het eigenlijk vooral House op SBS 6. Maar als ik me verveel zet ik wel eens TMF of MTV op maar voor de rest niet echt. Ik zit liever achter de computer of lees een goed boek. Ik vind de tv niet meer zo intressant, vooral omdat er nogal knudde progamma's op tv zijn. Ik kijk ook geen films op tv want ik weet dat ik me dan heel erg ga ergeren aan de reclame's die komen op het spannendste stukje.

Ik kijk wel af en toe iets van Harry Potter of Pirates. Maar ik ben geen tvgek, vroeger wel maar dat was voordat ik op HPF zat. Kortom, ik zou de tv niet missen als die er niet was behalve op donderdag avond *wink*

Precies hetzelfde als ik Angel Ik kijk ook amper tv meer. Ik kijk meestal 's avonds voordat ik naar bed ga nog heel even tv om even rustig wat te doen enzo, maar verder niet. Overdag zet ik echt nooit de tv aan :') Er is eigenlijk amper meer iets wat ik echt volg..

Vroeger keek ik altijd heek vaak naar Jetix en dat soort programma's en nu niet meer. Ik zit ook liever achter de computer xD Maar als de tv aanstaat staat die toch meestal op MTV of TMF en 's avonds iets van RTL 4 ofzo, dat ligt er maar aan wat er allemaal komt ^^

Little-_-Devil
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 37 Sikkels

Little-_-Devil is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 21:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kijk over het algemeen niet zoveel tv,
mar als ik in bed lig meestal tmf of comedy center of discovery..
overdag net 5 of rtl 4/5 of zo Wink

loving(ly)hp
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

loving(ly)hp is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

NET 5, zekersteweten!! En de reclames zijn ook niet zo lang, dusss...... Wink

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 78 Sikkels

Shoka is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2007 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nooit zo'n tv fanaat geweest, vroeger toen ik nog kind was keek ik altijd naar Jetix Fox Kids en Yokiddin', die trouwens wel leuk was. (Waarom is die zender ookal weer verwijderd?) Nu kijk ik haast nooit meer tv, gewoon omdat er niets meer leuks op is. Nederland 3 zou toch een tienerzender komen? Nou, waar blijven de leuke dingen? Ik heb nog geen enkel leuk programma daarop gezien. Laat Nederland toch eens ook een leuke serie maken, misschien een beetje fantasie of zo voor de tieners. Het enigste waar we goed in zijn is peuter programma's maken. Goh ja, dat is leuk. Ik herinner het nog toen ik een gebroken been had, zat ik 's middags voor de tv omdat ik me niet kon bewegen. Tja, en het enigste wat erop was waren peuter programma's. Dat maar kijken dan. En raad eens? Ze waren ook nog eens leuk! Als Nederland daarin goed is, waarom dan geen tienerprogramma? Ik snap dat gewoon niet. Confused
De televisie is niet meer zo hip meer, computeren kun je nu veel beter doen.

Ik eis zomer!
DracoZwaderaar
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

DracoZwaderaar is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 17:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk veel naar: JIM, TMF en MTV
Op JIM en TMF luister ik vaak naar muziek en op MTV zijn er vaak grappige programma's Smile

Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 19, 2007 18:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk heel erg veel naar Nederland 1, RTL4 (bijvoorbeeld Dancing with the stars), RTL5 (bijvoorbeeld Mijn tent is top), SBS6 (bijvoorbeeld Sterren dansen op het ijs), NET5 (bijvoorbeeld Peking express) en TALPA (bijvoorbeeld Gerard en Joling over de vloer en Expeditie Robinson). Ik kijk elke avond wel naar het journaal, dus ik denk dat Nederland 1 op plaats 1 komt. De andere zenders zijn ongeveer even verdeeld, 1 avond RTL4, 1 avond SBS6 en de volgende NET5, RTL5 of TALPA. Maar ik kijk niet de hele dag tv, hij staat bij mij ook alleen aan als ik echt een programma wil zien, dus dat is 1 tot 3 uur per avond, verder niet.

jwvdpoel10
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

jwvdpoel10 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 20, 2007 13:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik kijk vaak talpa en eurosport, lekker poker kijken Cool

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand