Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 16:22 |
 |
Het is eigenlijk wel logisch, want ze zijn wel koel an arrogant tegen andere mensen, maar vooral tege dreuzelvrienden en modderbloedjes. Ze zijn erg gesteld op hun zuivere bloed en daarom op elkaar. De malfidussen spelen een grote rol in het verhaal. Al voor dat harry op zweinstein arriveerde, had hij malfidus ontmoet. Ik vond Draco juist geweldig, en het komt gwoon door zijn opvoeding dat hij zo arrogant is. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 18:59 |
 |
ach ze weten niet beter, ze zijn gewoon tegen modderbloedjes omdat hun ouders dat ook waren en die daarvoor ook enz enz, het is ze aangeleerd vanaf kinds af aan. Net zoals bij Draco, ik geloof dat het best een leuk joch is als je hem een beetje kent ( en als je bloedzuiver bent ) maar hij laat duidelijk merken dat hij achterbaks, koel en gemeen is. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 28, 2007 20:20 |
 |
Ik denk dat Rowling inderdaad wil aantonen dat ook de 'slechtere' families liefde kunne hebben. Maar ik weet niet of het wel goed komt met de familie in het laaste boek. Ik denk dat ze nu door het einde van boek 6 wel verder uit elkaar zijn gegaan en dat Draco wel naar de goede kant overstapt. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
|
| |