Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

heb jij een litteken? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Zwart^Duiveltje
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 140 Sikkels

Zwart^Duiveltje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2007 9:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb kleine littekentjes op m'n benen van muggenbulden en zo. Die zijn zo fijn om open te krabben -_-' Verder nog een op mn voorhoofd. M'n broertje en ik waren aan het "vechten" op het bed van m'n ouders en toen haalde hij uit en krabde dus een stuk van mijn voorhoofd af. Ik werd bijna gevild XD. Nee, zo erg was het niet. Het is denk ik een plekje van een halve centimeter. Maar het was wel heel diep en stopte niet met bloeden! Ik was denk ik 5 of zo, m'n broertje 3. Dan heb ik nog littekens op m'n armen. Toen ik klein was (lees: vorig jaar) zat ik nogal graag in het bos. We maakten dan hutten en zo, best wel chill. Maar toen viel ik een keer in zo'n bramenstruik of zo...Met die stekels. Nou toen lagen m'n armen dus open. Ik heb ze geteld en het waren 27 sneetjes op m'n linker- en 24 sneetjes op m'n rechterarm. Nou, ik heb ze dus ook op m'n benen. Ik struinde regelmatig door de weilanden en bossen en als je niet oplet stap je in heel veel dingen. Stukken prikkeldraad, bramenstruiken, wespennesten...

Ik heb geen littekens van operaties of zo. Ik ben dan ook nog nooit geopereerd XD [/blond]. M'n broertje wel. Die heeft een litteken van 10 centimeter op z'n buik, onder z'n navel. Hij had een blindedarmontsteking en die was gesprongen of zo. Vijf minuten later in het ziekenhuis en hij had het niet gered =| Dat joch was nog maar vier!

Geschiedenis van de Toverkunst
Profiel bekijkenStuur privébericht
Joep
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 274 Sikkels

Joep is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2007 10:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb meerdere littekens.

1- Verschillende krassen op m'n arm, dankzij het hebben van katten.
2- een knie met grote littekens, dankzij een val op een kiezelgrond.
3- een litteken op m'n vinger, danzij een operatie.
4- een litteken op m'n elleboog, danzij een schaafwond.

Verder natuurlijk nog meerdere kleine littekens.

Temperance Brennan
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 55 Sikkels

Temperance Brennan is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 29, 2007 10:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, ik heb veel littekens.

Van beneden naar boven beginnen?

Onderop m'n voet toen ik in een stuk glas ben gaan staan. Op mn linkerscheen staat nog steeds een 'nop' van mijn voetbalperiode. Op mijn rechterknie zit een litteken van toen ik op een stenen bloembak ben gevallen, deze is geplakt maar zie je nog steeds. Op mijn bovenbenen toen er een vlooienplaag in ons vakantiehuisje zat. Het was verschrikkelijk! Onderop mijn rug toen ik van de trap was gevallen, zo'n schuurplek. En in m'n zij van toen ik in het prikkeldraad viel. Op mijn rechterschouder toen ik tijdens het straatvoetballen onderuit ben geschoffelt. Op mijn kin zit een lijntje van zo'n 4 centimeter van begin dit jaar. Ik viel met m'n kin op een boekenkast. In m'n wenkbrauw zit een glipje van twee jaar terug. Ik liep tegen een muur. En op m'n achterhoofd zit er nog een toen ik gevallen was. En verder zitten er twee grote op mijn rechterduim en één op mijn pols, alledrie van een duimoperatie !

watsonette
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

watsonette is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 12:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Temperance Brennan wauw, jij hebt nogal veel ongelukken gehad.. ik heb meestal dat ik iets omstoot, of dat ik in de bosjes val Razz

Volgensmij heb ik nergens littekens ^^
Ik snap er niks van, want ik ben altijd zo erg onhandig [Ik lijk denk ik op marcel Rolling Eyes ]
Ik ben wel een paar keer geopereerd, maar dat was aan mijn oren (buisjes) en aan mijn amandelen, en daar houd je volgensmij geen littekens aan over

Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers!
daredevil
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 328 Sikkels

daredevil is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 18:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb 4 littekens.

litteken 1:Is onder mijn oog,dat komt omdat ik op de punt van een tafel bengevalen.
litteken 2:In mijn hand,komt door een roestige spijker die mijn hand heeft doorboord.
litteken 3:in mijn andere hand van een bijtel in mijn hand.
litteken 4:in mijn voetzool,komt doordat ik in een dakschroef ben gaan staan.

KimMeke
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

KimMeke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 18:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een litteken. Op mijn linkerzij. Het komt doordat: Ik wilde toen ik een jaar of 5 was, in een boom klimmen. Toen ik ongeveer 2 meter hoog was geklommen durfde ik niet meer terug. Toen bleef ik daar dus staan, en knakte het takje door waar ik op stond. En je raad het al, ik viel naar beneden. En een takje kraste langs mijn zij. Helemaal niet diep ofzo. Even schoon maken, lange pleister erop en weer doorleven. Ik dacht dat trekt wel weer weg maar nu, 9 jaar later, zit hij er nog steeds....

chantal
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

chantal is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 10:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb meerdere littekens, van het vallen vroeger, op mijn knieen etc.

Ik ben vorig jaar een keer hard op mn bek gegaan met mn fiets dus heb ik nu een litteken op mn kin.

Ik werk op broodafdeling en daar heb ik littekens van (weliswaar brandwonde dan he)

Ik heb gewerkt in een magazijn, daar kreeg ik ook littekens van: van karton dat in de arm snijdt enzo.

In ieder geval, ik bloed best snel en krijg dus ook snel littekens. Helaas.

rooieke
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 1496 Sikkels

rooieke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 14:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een litteken op me knie omdat daar een gat in heeft gezeten door een scooterongelukje. En sinds kort heb ik ook een litteken onder mijn lip omdat ik in oktober vorige jaar een auto ongeluk heb gehad.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 14:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb een liteken op mijn kin was gevallen met de fiets, het deed eerst helemaal niet pijn ik wou gewoon weer op de fiets stappen en verder fietsen totdat me vriedndin begint te gillen; je bloed leeg dat was een beetje overdreven maar toen schrok ik me dus echt rot najah toen ging ik dus naar de dokter hechtingen enzo..

en ik heb nog 1 op m'n knie ook gevallen met de fiets maar toen wou ik niet naar de dokter en me moeder was niet thuis. me vader en die dacht nou ja als jij niet wi dan hoeft het niet. me moeder vond van wel s avonds maar toen was het te laat.

en ik heb nog wel wat kleintjes enzo en dat was het

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 14:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm, ik heb heel wat littekens xD
Vooral op mijn benen. Op mijn linkerknie heb ik een groot litteken van te vallen toen ik klein was. En ik ben een maand geleden ergens tegenaan gebotst en dat zie je nu nog dus dat word ook wel een litteken. Op mijn rechterbeen heb ik er ook één net onder mijn knie. Dan op mijn knie ook twee ofzo xD En dan heb ik ook eentje op mijn voorhoofd. Maar da's niet zo heel duidelijk. Je moet al héél goed kijken om het te zien. Dus dat valt nog wel heel goed mee =D

It stops here, but you're in my heart forever!
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 14:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nog een litteken ontdekt bij mezelf en ik ben er niet zo blij mee. Boven mijn rechterwenkbrauw zit een litteken streepje en ik heb geen idee hoe het er komt. Verder zit er op mijn linker arm een klein rondje van een sigaret die iemand ooit op mijn arm uitgedrukt heeft.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 15:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nogal veel littekens eigenlijk, maar het zijn gelukkig allemaal kleine.
Mijn voeten zitten onder de littekens van schaatsblaren die nooit meer weg zijn gegaan, alle keren dat ik mijn tenen heb gestoten, gewoon ben gevallen, ergens langs ben geschraapt etcetera.
Mijn benen vallen nog wel mee, dat zijn voornamelijk ex-muggenbulten waar ik vroeger aan krabde en nu dus spijt van heb =.=
Er zit er een op mijn rechterarm, een brandwond. Omdat ik de ovenschotel uit de oven wilde halen, en dat toen niet helemaal lukte... maar die valt niet zo heel erg op.
Ik heb mijn linkerhand ooit ook nog vol littekens gehad. Toen ik klein was, had ik allemaal van die zwarte stempels erop gedrukt. Ik ging in bad en probeerde ze eraf te wassen, iets te enthousiast. Toen heb ik mijn eigen huid dus helemaal kapot gewreven. Maar na een paar jaar is dat weggegaan en nou zie je er eigenlijk bijna niks meer van.
Verder heb ik er nog een paar op mijn hoofd; één onder mijn kin. Dat komt doordat ik over het netje van de tafeltennistafel was gestruikeld en toen met mijn kin op de rand van de betonnen tafel viel, best wel pijnlijk xD Dan nog een bij mijn neus, maar die zie je eigenlijk bijna alleen maar als ik lach. Die kwam doordat ik precies tegen de hoek van een huis aan was geskated xD En verder zit er nog een deuk in mijn voorhoofd, maar die kun je niet zien. Eigenlijk voel ik hem alleen maar, best wel eng. Ik weet zelf niet hoe ik eraan kom, maar mijn moeder zegt dat ik toen ik klein was ooit heel hard tegen een tafel aan ben gelopen... dus misschien komt het daar wel door. Nou, dat was het xD

Where your treasure is, there will your heart be also.
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2008 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet zo veel littekens. Om precies te zijn maar twee.
De eerste zit op mijn achterhoofd. Het is een hechting van toen ik vier jaar was, maar je ziet er niets van. Ik ben toen achterover van de binnenglijbaan gevallen, boem, met mijn achterhoofd tegen de punt van de kast. Dat deed behoorlijk pijn xD.
De tweede zit op mijn voet. Het zijn eigenlijk 3 kleintjes, maar ze zitten zo op een rijtje. Is gebeurd doordat mijn skelter over mijn voet heen reed en mijn voet dubbel klapte en over de grond sleepte. Ook dat deed heel erg auw XD

Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 16:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er 4 op mijn voorhoofd =.='' Eentje tegen de tafelpunt geflikkerd, eentje tegen een muurtje tijden een koprol, eentje uitglijden en tegen de kleine stengels van een gekapt struikje aan gevallen. (vlak bij mijn oog, thank God heb ik me oog nog : O) En eentje waarvan ik niet weet hoe ik er aan kom. Eentje is dichtgeniet door de doc. 2 zijn geplakt door dezelfde doc en die andere... is denk ik gewoon van krabben en is niks mee gedaan.

Verder littekens op mijn benen van het buiten zijn en een enkele van het scheren [a]

Op mijn vinger eentje van een takje terwijl we aan het ''zwaard''vechten waren. (lees: PotC was net uit). En enkele op mijn armen en van kleine ongelukjes. En nog wel een paar waarvan ik niet weet waarvan ze zijn...

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Veer
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Veer is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 10:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

jaah...
1 op mijn kin, en die gebruik ik als waarschuwing voor anderen
Hang NOOIT een zak of handtas aan het stuur van je fiets.
Want zo heb ik mn litteken gekregen. Mn handtas is tussen mn voorwiel geschoten, mn voorwiel blokkeerde en ik schoot naar voren...
Dat is eigenlijk mn enige litteken, houden zo Very Happy
Xxx

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp