Auteur |
Bericht |
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 04, 2007 16:56 |
|
HERMELIEN22 schreef: |
hoe bedoel je daarom moest hij dood? sneep is nog niet dood |
Sneep is nog niet dood, omdat hij later wel is teruggekeerd, met veel waardevolle informatie, naar Voldemort. Toen Voldemort het bovenstaande vertelde aan de andere dooddoeners was Sneep nog niet teruggekeerd. Hij is pas teruggekeerd een uur nadat Voldemort weer is herrezen en dus nadat Voldemort dit zei. Dus toen was Voldemort nog erg boos op Sneep omdat hij dacht dat hij een te grote vriend was van Perkamentus geworden en nooit meer naar hem zou terugkeren. En daarom moest hij op dat moment dood. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
H.J.Potter
1e jaars
Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 04, 2007 18:03 |
|
Ik ben het eens met A. Perkamentus. Voldemort was op het moment dat hij was herrezen van plan sneep te doden, maar hij kwam een uur later alsnog, heeft alles uitgelegd etc. etc. |
_________________ H: "Yes."
S: "Yes, sir."
H: "You don't have to call me sir." |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 14:31 |
|
Dunno wie dat waren... misschien Evan Rosier, of hij hij heten mag, dat dat er eentje van was.
Verder denk ik inderdaad dat het gewon Snape was die hem vergoed had verlaten, want Voldemort dacht zelf ook dat dit waar was... daarom zei hij dat... Voldemort had het alleen niet goed. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
|
| |