Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Veronica Mars Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

Verdiend: 0 Sikkels

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 17:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image
Copyright: Fok.nl

Hallo allemaal,

BNN heeft een slimme aankoop gedaan afgelopen voorjaar. Namelijk, de in Amerika zeer goed onthaalde serie Veronica Mars.

De serie is bedacht door Rob Thomas. In Amerika zijn de eerste twee seizoenen uitgezonden door UPN. Het derde seizoen dat sinds 3 oktober in Amerika te zien is wordt na het samengaan van UPN en The WB uitgezonden door The CW.

In de serie speelt Kristen Bell de rol van Veronica Mars. Een studente aan Neptune High, die naast school haar vader helpt als privédetective.

Veronica Mars is een combinatie van een moordmysterie en highschooldrama. Dit alles met onconventionele humor en het nodige sarcasme. De serie heeft iets van de sfeer van Buffy the Vampire Slayer, maar dan in een realistischer decor. Elke aflevering heeft een apart verhaal maar er is ook een rode draad: het mysterie rond de moord op Veronica's beste vriendin Lilly Kane.

De serie wordt uitgezonden op BNN, op Woensdags om 21.00 uur!
Afgelopen Woensdag was de eerste episode (deze kan je via fanpop, of alluc.de wel opzoeken mocht je em gemist hebben), wie heeft deze gezien...wie is van plan deze serie te gaan volgen en wie kijkt de serie al via Amerika?

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tienerd
Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 239 Sikkels

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 17:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een hele tijd terug de Pilot gezien en ik moet zeggen dat het wel leuk was, maar ik had niet gelijk zoiets van 'oh! ik wil de volgende ep zien!', dus ik heb verder ook niet de andere eps gedownload.

Ik denk dat ik de volgende ep wel ga kijken, als ik het niet vergeet. Misschien wordt het nog wat.. Het is niks voor niks zo populair. Ben benieuwd ^^

Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 17:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben zojuist aan het downloaden geslagen en heb heb het eerste seizoen bijna binnen... Daarna vast 't 2e seizoen doen en beginnen met het kijken van de eerste paar eps.

Weet niet wat ik ervan moet verwachten. Weet ook niet of dit is waar ik van hou, maar met 8 series moet dit te doen zijn Razz

Ik edit deze post wel zodra ik de eerste ep gezien heb ^^

@ hieronder: Ik neem aan dat de spoilerregels ook gewoon in dit topic gelden... Bedankt voor een mogelijke spoiler :\

Laatst aangepast door Richard op Za Jun 02, 2007 18:16; in totaal 1 keer bewerkt
Bee
Oude Forumnaam: Super Mean Duiveltje Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 503 Sikkels

Bee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 02, 2007 18:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

In juli en augustus vorig jaar was dit op kanaal 2
Ik heb toen zowat alle afleveringen gemist.
SPOILERS!
[selecteer]
ik heb pas gevolgd van het moment dat de moordenaar van de zus van Duncan bekend werd.
[/selecteer]

Maar nu ben ik heel blij dat ze het op Nederland uitzenden, kan ik de beginafleveringen allemaal zien.

Alleen jammer dat het maar 1 keer in de week is.

Jalf zegt: Die spoiler tags zijn d'r niet voor niets
Oh sorry, ik was er mij niet van bewust dat zoiets als spoiler beschouwd kan worden.

Ravenklauw!
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 03, 2007 20:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het zelf een fantastische serie en ik volg het eigelijk al rond het midden van seizoen 1, nog met die moord op haar beste vriendin Lily Kane. We waren allemaal bij mijn grootouders en mijn nicht wou toen naar Veronica Mars kijken en we keken mee... En van het één is het ander gekomen he.Wink Vanaf toen zijn we het gaan beginnen volgen.

De grappige quote's en het sarcasme vind ik erg grappig.^^ Logan en Veronica zijn eigelijk nog de lolligste en nog andere zijn ook soms grappig.Smile Ook de verhalen en de flashbacks zijn goed en geven veel vrij van een zaak dat ze dan weer moet oplossen. Seizoen 1 ging vooral rond de moord van Lily en seizoen 2 ging dan weer over de buscrash. De andere 'kleine' zaken deden ook mee, maar dan ging het vooral om die grote zaken om die moord en de buscrash. Dat was toen wel spannend met die moordzaken.

Verder vind ik het een fantastische serie. Ik hoop dat seizoen 3 ook even goed zal zijn als de eerste 2 seizoenen.^^

I'll do anything for you.
Kirssy
Oude Forumnaam: Katie Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Kirssy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 19:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Weetje, het lijkt me echt een leuke serie eigenlijk ^^ Ik heb er al veel positieve dingen over gehoord/gelezen, en als ik de beginpost zo lees is het ook wel wat voor mij. Denk ik.

Dus ik ben natuurlijk gisteren meteen de pilot maar eens gaan downloaden -want die heb ik nu dus gemist, wist niet dat het in ned ook uitgezonden werd [a]- maar het duurt echt zo ontzettend lang. Duss, weet iemand misschien een site waar je [desnoods alleen de pilot] online kunt kijken? [via pb of course, volgens mij mag het hier niet gepost worden :'D En als ik het ook niet zo mocht vragen, dan kan dit natuurlijk gedelete worden (:] Het lijkt me leuk anyway, woensdag maar eens kijken als ik het niet vergeet.

Edit: Sorry, even vergeten, maar bedankt, ik heb er inmiddels drie ^^

Never give up at the things that make you smile

Laatst aangepast door Kirssy op Di Jun 05, 2007 14:13; in totaal 1 keer bewerkt
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 20:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kanaal twee (De Belgische zender die hem heeft uigezonden) hebben ze inmiddels al twee seizoenen uitgezonden en ik heb elke dag aan de tv gehangen, want het is echt een geweldige serie.

#Kirssy: Je krijgt van mij een Pb :-]

Verders n__n:
SPOILERS!
[selecteer]

Nu zit ik al een heel tijdje bezig aan ep 307 te kijken, maar het vlot echt niet. Ik wil niet dat Logan en Veronica voor de zoveelste keer uit elkaar gaan en ik heb van iemand gehoord dat ze voor goed uit elkaar lijken te zijn. Echt. Dat is niet yay, want ik vind Veronica en Logan bij elkaar passen. <3

[/selecteer]

Bee
Schoolkampioen

BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 20:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Amtjah schreef:
Kanaal twee (De Belgische zender die hem heeft uigezonden) hebben ze inmiddels al twee seizoenen uitgezonden en ik heb elke dag aan de tv gehangen, want het is echt een geweldige serie.

Kanaal twee zendt Veronica Mars terug uit vanaf volgende week donderdag.
Hoera!
Ga ik het op kanaal twee volgen. Moet ik geen week meer wachten op de volgende aflevering.

Elke dag om 17.35. Het komt in de plaats van one three hill

Ravenklauw!
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 10:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de hele serie al gezien. Door tegenvallende kijkcijfers is de serie in Amerika na seizoen 3 gestopt. Dat doet voor mij niks af aan de spanning in de serie. Vooral seizoen 1 en 2 zijn errug goed! Kijk wel uit dat je geen aflevering mist, want ze hebben allemaal met elkaar te maken.

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 10:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

MeLoveSnape schreef:
Ik heb de hele serie al gezien. Door tegenvallende kijkcijfers is de serie in Amerika na seizoen 3 gestopt. Dat doet voor mij niks af aan de spanning in de serie. Vooral seizoen 1 en 2 zijn errug goed! Kijk wel uit dat je geen aflevering mist, want ze hebben allemaal met elkaar te maken.

Is er wel, voor zover dat mogelijk is, een soort van 'einde' aan het geheel gebreid? Niet dat je net als bij Jericho aan het einde van seizoen 1 blijft zitten met een cliffhanger...

Veronica's Mars is dan wel een heel ander genre, maar toch Wink

MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 11:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Richard schreef:
MeLoveSnape schreef:

Is er wel, voor zover dat mogelijk is, een soort van 'einde' aan het geheel gebreid? Niet dat je net als bij Jericho aan het einde van seizoen 1 blijft zitten met een cliffhanger...

Veronica's Mars is dan wel een heel ander genre, maar toch Wink

SPOILERS!
[selecteer]
Ehm... heel, heel, heel magertjes en open einde. Dus.
[/selecteer]

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 11:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Hmm.. das wel balen dan eigenlijk. Ik wou me juist niet meer gaan binden aan series waar ik van te voren al bij wist dat het niet zou 'eindigen'.
[/selecteer]
[heb de eerste aflevering inmiddels gezien].

Ik lees net toevallig ook dat ze nét zijn begonnen met een grootschalige fan-actie [net als bij Jericho, waar het bij schijnt te lukken] om Veronica's Mars in de 'lucht' te houden. Misschien dat het wat oplevert Wink

Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 21:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bee schreef:
Amtjah schreef:

Hoera!
Ga ik het op kanaal twee volgen. Moet ik geen week meer wachten op de volgende aflevering.

Yay! You made my day! <3

Nu even nog zien of ze terug van seizoen één gaan beginnen of ze gelijk met seizoen twee gaan beginnen. Ik heb zelfs vandaag op BNN gekeken naar Veronica Mars en ik wil terug VM <33.
Ik snap niet dat ze in USA er niet naar kijken. Ik vind het net een leuke serie en lichtelijk aan verslaafd ^-^.

Bee
Schoolkampioen

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 19:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Amtjah schreef:
Bee schreef:
Amtjah schreef:

Hoera!

Yay! You made my day! <3

Nu even nog zien of ze terug van seizoen één gaan beginnen of ze gelijk met seizoen twee gaan beginnen. Ik heb zelfs vandaag op BNN gekeken naar Veronica Mars en ik wil terug VM <33.
Ik snap niet dat ze in USA er niet naar kijken. Ik vind het net een leuke serie en lichtelijk aan verslaafd ^-^.

Ik meende gisteren op BNN niet te kijken.
Ik wou het nu op Kanaal twee gaan volgen.
Ik dacht dat ze gewoon met seizoen 1 beginnen.

Maar ik kon gewoon niet nog een week wachten.
Dan zie ik de eerste twee afleveringen maar dubbel.

Ravenklauw!
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 18:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bee schreef:
Ik dacht dat ze gewoon met seizoen 1 beginnen.

Jah, ik heb op de site gekeken en ze gaan terug vanaf het begin beginnen. Ik vind het helemaal niet meer erg dat ze terug van seizoen één beginnen. ^^ Ik kan me nauwelijks nog wat herinneren van seizoen 1 xD. Nja, nu heb ik wat kijk-plezier in de zomer n_n.

En ik weet eigenlijk niet voor welke ep ik nu spoiler-tags moet gebruiken en voor welke niet Rolling Eyes.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp