Auteur |
Bericht |
Hgriffel
2e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 08, 2007 16:34 |
 |
haha *even een lachtbui!*
dat vind ik best wel grappig, maar ik denk niet dat ik mijn geld aan hun cd's zou willen uitgeven...
het is wel leuk dat de mensen zo doelbewust over HP komen zingen!
grtjz |
_________________ *Harry Potter* ¨*Hermelien*¨ ¨¨*Ron*¨¨
FAN!!! |
|
  |
 |
sureya
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 01, 2007 12:00 |
 |
hihi het heeft wel wat .Ga eerst maar is luistere .Zal niet meten het album kopen of naar concerten gaan . Boeken zijn toch meer miojn ding  |
_________________ JASON ISAACS cute and sexy 4 - ever |
|
  |
 |
freerk
1e jaars

Verdiend:
35 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 01, 2007 12:04 |
 |
ik heb een paar geluisterd ik vond ze nogal traag  |
_________________ "If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic." House MD |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 01, 2007 12:27 |
 |
Ik vind het niet zo heel cool eigenlijk. Hun liedjes zijn niet zo heel bijzonder. Ik vind het wel grappig dat ze over Harry Potter zingen, maar om cd's uit te geven enzo vind ik een beetje overdreven. Ik vind hun liedjes niet zo heel leuk, zo traag en zeker niet mijn stijl, maar dat kan natuurlijk bij iedereen verschillen..xD |
|
|
  |
 |
Frog Choir
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 13, 2007 22:14 |
 |
Whaha, Harry & the Potters.. Ik heb zo gelachen toen ik voor het eerst hoorde.. schitterend fout, maar wel grappig. Zowieso, mijn liefde voor muziek blijft zich duidelijk houden, zelfs als het Harry Potter betreft, Ik was ook direct weg van (het enige nummer van) Frog Choir, vandaar mijn nickname (and I'm proud of it..) en the Wyrd Sisters.
Maar Harry and the Potters.. meer gekheid op een stokkie bestaat gewoon niet |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 14, 2007 7:17 |
 |
Whaha, grappig dat ze d'r liedjes over maken xD Er is er volgens mij ook één en die heet: "Save Ginny Weasley" en nog iets daarbij, of zo. Maar ik denk niet dat ik cd's of naar concerten wil, want dat is dan weer iets té overdreven |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 01, 2007 22:18 |
 |
Ik heb Save Ginny Weasley via YouTube geluisterd en ik vond Harry and the Potters heel goed. Ik ga morgen op YouTube gelijk voor meer liedjes kijken. Want wat ik hoorde beviel me zeer goed. Als ik de rest van hun liedjes goed vind ga ik kijken bij de FreeRecordShop of ik het album van Harry and the Potters kan vinden, en dan koop ik hem. |
 |
WizzardBert
1e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 03, 2007 12:46 |
 |
Ik had er ook al van gehoort, en heb een groot aantal nummers gedownload. Ik vond het wel geinig, maar zeker niet om een cd ervan te kopen, of naar een concert te gaan. |
|
|
  |
 |
smartie728
Dreuzel

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 20:18 |
 |
Ach ja, de teksten zijn wel leuk of grappig, maar ik vind dat ze echt heel vals zingen en daarom zou ik ook NOOIT een CD van hun kopen. Ook al gaat het over Harry Potter enzo. Dat is voor mij geen reden om muziek te kopen, het moet wel mooi zijn! |
_________________ We live in a beautiful world |
|
  |
 |
vinnie
4e jaars

Verdiend:
431 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 20:29 |
 |
Toen ik boek 6 ging kopen, hadden ze een optreden bij die boekwinkel.
Ik vond het wel grappig. Ze lieten het publiek meedoen enzo en ze waren heel enthousiast. De muziek is wel grappig, maar niet bijzonder en ik zou niet het album kopen. |
_________________ O, nu zijn al mijn kinderen klassenoudste geweest!
Wat zijn Fred en ik dan?
De buren? |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 20:38 |
 |
Ze zijn wel grappig voor een keer maar om echt vaker naar te luisteren vind ik ze niet zo veel aan. De teksten zijn wel grappig maar voor de rest vind ik het niet heel erg goed. Volgens mij is het gewoon als een grap begonnen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 9:46 |
 |
Hoe leuk is dat Ik ga even wat liedjes downloaden. De teksten zijn in ieder geval wel leuk. Maar als ze vals zingen, dan hoef ik geen cd. Zou ik denk ik sowieso niet doen. Koop geen cd's, maak ze zelf, en zo'n cd hoef ik eigenlijk niet. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
superharrypotterfan
4e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 10:25 |
 |
Ik moet wel zeggen.. Ze zijn redelijk actief.. Ofniet?? Ik denk dat ik 2/3 maanden geleden voor het eerst wat had gedownload en nu kijk ik weer ff en er zijn heel veel nummers bij^^.. Je wordt echt vet melig van die muziek!!! Ik liet I am Harry Potter luisteren via de telefoon aan een vriendin en zij kwam niet meer bij ^^...Ze zingn eigenlijk té vals en een beetje.. soms een apart melodieetje.. Maar Who Cares  |
_________________ G R Y F F I N D O R |
|
  |
 |
Kirstenxx
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 10:43 |
 |
hahaha, dit is echt te lollig
Dat liedje over Luna is echt geweldig
Voldemort can't stop de rock is ook grappig
en bij I am a wizard lag ik echt plat  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 15:56 |
 |
Ik had van ze gehoord, en ik vond het idee wel cool . Ik vind het meer een gestoorde geslaagde grap . Ze zingen niet heel mooi, dus een album of CD zal ik niet kopen. Maar ze zijn wel geniaal, hun teksten zijn briljant .
Nou nog de Weird Sisters . |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
|