Auteur |
Bericht |
mikab93
1e jaars
Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 15:47 |
|
hey Ik speel al een tijdje op de officiele harry potter duelleer club
en ik vind het geweldig en het zou nog geweldiger zijn als we eens tegen elkaar konden spelen dus ik stel voor om tussen kamer 1 en en 30 te spelen. En ik zou ook graag willen weten wat jullie van het spel vinden(ik vind het geweldig).
wie de site niet kent hier is de link:http://www.darkarts-defence.com/uk/home.aspx
(mijn nickname is dezelfde als die van het forum,das best hansdig ik ben trouwens ook op de 135ste plaats van België van de 291 en op de 16214 van de hele wereld )
(als dit onderwerp als bestaat*heeft het niet gevonden* mogen jullie er een slotje aan doen ) |
_________________ ==>mik<== |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 09, 2007 17:17 |
|
Ik heb dit topic even ver-algemeend. Hier kan je dus praten over de 'Online spelen' van Harry Potter. Vind je ze leuk of belachelijk? Ken je ze wel of heb je werkelijk geen idee dat ze bestaan? |
|
|
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 8:56 |
|
Ik moet je zeggen, dat ik er nooit van gehoord heb. Ik heb me even aangemeld bij het duelleren en speel het inmiddels een beetje. Kijken hoe alles een beetje in elkaar zit. En ik moet zeggen dat het best al verslavend is, ik heb 2 potjes gewonnen van de 3. De laatste 2, haha. =D Maar ik wist niet dat de online game bestond, maar duelleren ga ik wel doen. Maar meer ook niet. ^^' |
|
|
|
|
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 9:53 |
|
Ik hoop dat ze dit duelleren in Harry Potter and the Order of the Phoenix voor de Wii gaan zetten.
Waarom? Zodat je met je wiimote net na kunt doen alsof je een toverstok/wand in je handen hebt en met de wiimote kan je de bewegingen voor het juist uitvoeren van een spreuk het beste bewegen.
Ben dus erg benieuwd wat het gaat worden! |
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
|
|
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 18:19 |
|
Heel toevallig heeft een hp fan uit mijn klas me die darkarts-defence site gegeven. Ik heb hem zelf nog steeds niet uitgeprobeert maar die vriendin die het speelt zegt wel dat het moeilijk is.
Verder doe ik eigenlijk nooit online spelletjes op internet. Ik denk dat je op spelletjes sites best wel wat spellen van hp kan vinden, bijvoorbeeld Zwerkbal spelen enzo... |
|
|
|
|
Krijt
1e jaars
Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 11, 2007 20:20 |
|
Ik vind het echt een heel moeilijk spel.
Met een leuke combinatie van
1. Slome computer
2. Slechte videokaart
3. Langzame internetverbinding
en
4. Slechte muis(mat)
Geen wonder dat ik er zo slecht in ben!
Maar verder lijkt het me heel verslavend als het een beetje zou werken |
|
|
|
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 19, 2007 18:31 |
|
Het is wel een leuk spel voor even.
Maar het is langs de andere kant ook redelijk saai...
Met mijn tekenpad gaat het gemakkelijker om de spreuken te tekenen.
Voor de rest ken ik enkel de online spelletjes an Harry Potter die hier op freakz staan.
En daar vind ik dat Azkaban ontsnap spelletje ook wel fijn voor even. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 22, 2007 14:49 |
|
Ik vind het zelf niet zo leuk eigenlijk. Dat ligt deels aan mijn ietwat trage PC, die soms wat hapert bij spellen op het internet. Maar ik vond zowiezo in de computergames dat spreuken overtrekken al heel stom...^^'' |
|
Carla
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 22, 2007 15:20 |
|
Het duelleren uit de beginpost kan ik eigenlijk niet goed (ik ben zoiezo erg slecht in dat soort spelletjes), maar de Harry Potter spellen op www.harrypotter.com zijn meestal wel erg leuk (en ook gemakkelijk te spelen). Maar ik ben het met de meeste mensen hier wel eens, dat die spelletjes eigenlijk alleen leuk zijn voor even en niet om dagen achter elkaar te gaan spelen. |
|
|
|
|
mikab93
1e jaars
Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 18:13 |
|
hey superharrypotterfan ik had ook hetzelfde in het begin. Het is wel normaal dat het bij de training wat makkelijker is dan in het echt. Het is gewoon een kwestie van oefenen en nog eens oefenen. Ik ben he spel al ondertusse eenbeetje beu maar ik speel het al heel lang ook.
edit: normaal gezien moet het wel lukken misschien voert ge u spreuken niet goed uit. |
_________________ ==>mik<==
Laatst aangepast door mikab93 op Za Jun 23, 2007 18:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Glamorous_
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 20:40 |
|
mikab93 schreef: | hey Ik speel al een tijdje op de officiele harry potter duelleer club
en ik vind het geweldig en het zou nog geweldiger zijn als we eens tegen elkaar konden spelen dus ik stel voor om tussen kamer 1 en en 30 te spelen. En ik zou ook graag willen weten wat jullie van het spel vinden(ik vind het geweldig).
wie de site niet kent hier is de link:http://www.darkarts-defence.com/uk/home.aspx
(mijn nickname is dezelfde als die van het forum,das best hansdig ik ben trouwens ook op de 135ste plaats van België van de 291 en op de 16214 van de hele wereld )
(als dit onderwerp als bestaat*heeft het niet gevonden* mogen jullie er een slotje aan doen ) |
Nou ik heb me ook ingelogt maar ik snap er helemaal niks van |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
|
|
goderich potter
Dreuzel
Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 28, 2008 10:48 |
|
Ik speel een tijdje Chamber of chat. In het spel kan je leren toveren. En online vrienden maken. En gewoon op de gang dueleren. Helaas is er geen huffelpuf slaap zaal. |
_________________ ( |
|
|
|
Mazrak
Dreuzel
Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 29, 2008 16:46 |
|
Het is een leuk spelletje om af en toe te spelen, bedankt voor de link!. Ik ken verder eigenlijk geen HP spellen om online te spelen. Er zijn er niet erg veel denk ik. Ik zal de Chamber of chat ook eens gaan proberen. |
|
|
|
|
MissCocoAmor
1e jaars
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 02, 2008 13:38 |
|
http://www.darkarts-defence.com/uk/home.aspx
Ik heb dit spelletjes uitgeprobeerd maar ik vind het eingelijk best wel moeilijk want somige spreuken die je met je tioverstok moet doen lukken bij mij niet maar ik wist niet eens dat dit spel bestond
het is wel heel erg Verslavend !! en het is ook wel heel erg leuk
ik ga nu weer verder spelen
doeiidoeii |
_________________ He's Back Isn't he ??
We need to Defent Ourself Against him!!
He's Back And Nowbody Believes It !!
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!...... |
|
|
|
|