Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

ooit wat van jou gestolen? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: is er wel wat bij jullie gestolen?

ja heel vaak :-(
1%
 1%  [ 1 ]
ja
70%
 70%  [ 58 ]
nee gelukkig niet...
18%
 18%  [ 15 ]
ik zou het niet weten... misschien van mijn ouder...
9%
 9%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 82

Auteur Bericht
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 6:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vorig jaar heeft een klasgenote een geldpasje voor op school van mij gejat. Met gym leggen we al onze spullen in een bak, en zij heeft dat van mij meegenomen.
Uiteindelijk heb ik het teruggekregen, maar zij is nu naar een heropvoedings-iets.. Hoewel ze het zelf Kunstacademie noemde Razz

Daarna is er eigenlijk niets meer gejat van mij.

Nor have I yet outrun the sun

Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 8:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Van mij is een paar keer kleding gestolen tijdens het winkelen, en mijn gsm is twee keer gestolen. Toen had ik een dure, met allerlei hippe functies, nu ik echter mijn Nokia 3310 terug heb is ie niet meer gestolen. xD Niemand die dat ding wil. xD
Verder heeft een ex-vriendin van mij een keer steeds meer geld geleend, tot op een gegeven moment wel iets van 40 tot 50 euro. (Ik ben de tel kwijt)
Dat heb ik dus ook niet meer terug gekregen, maar ze is ook geen vriendin meer van mij. ^^ (Mede daarom)
Toch, als ik nu een gsm zou vinden (bijvoorbeeld) zou ik die naar de politie brengen, en niet houden. Ondanks dat er dus al twee van mij (en één die mijn zusje geleend had en toen van haar gestolen is) gestolen zijn. Ik weet gewoon hoe vervelend het is. ^^

The show must go on my moonlight

MiYuvi
daredevil
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 328 Sikkels

daredevil is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 18:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben gelukig nog nooit bestolen
lucky me !

Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 19:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vorig jaar is m'n fiets gestolen. Ik vond nog net een doorgeknipt fietsslot terug =.=

Verder kan ik me niet herinneren dat er iets van mij persoonlijk is gepikt. Wel hebben ze eens ingebroken bij ons thuis, en hebben ze de laptop van m'n ma meegenomen... Die hebben we nooit meer terug gezien. Sad

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 20:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wel, mijn zus haar GSM was ooit eens gestolen geweest. Die jongens hadden toen alle nummers die in haar GSM stonden opgebeld en lelijke dingen gezegd. Maar dankzij dat opsporingsprogramma had mijn zus na een tijdje haar GSM weer terug. Ze had intussen al een nieuw mobieltje gekocht en heeft die gestolen GSM dan aan mij gegeven omdat ik er een nodig had.^^ Ik ben blij dat ik ze heb gekregen en sommige mensen schrikken welleens als ik zeg dat die GSM al eens gestolen was.

Verder was er ook eens 6 euro uit mijn portemonee gestolen. Er zat toen een meisje in mijn klas die wel dingen stal van andere personen. Dan ging het vooral om geld en om snoep ofzo. En ook soepbonnetjes als je soep at op school had ze ook al eens gestolen. Uit mijn vriendin haar portemonee had ze 20 euro gestolen. Uiteindelijk heeft de directie na de kerstexames haar van school gestuurd. Ze is de laatste dagen dan niet meer naar school teruggekeert. En dat is maar goed ook. Als ze nog op school zat zou ze misschien nog meer dingen hebben gestolen.

De buren van hiernaast hebben ook een GameBoyspelletje gestolen van ons. Die kinderen waren op bezoek bij ons en we hadden dat spelletje op tafel gelegt. Mijn broer wou er nog op spelen en toen bleek het weg te zijn. We hadden overal in huis gezocht maar nergens was het te vinden. Daarna vermoedden we dat de buren alleen het konden hebben. We hadden het toen gevraagt en ja, ze hadden dat spel. Mijn moeder zei dat ze het mochten houden maar als ze het de volgende keer zouden doen ze wel boos zou zijn.

En dat is het denk ik voor de rest. Ik denk niet dat er nog iets gestolen zou zijn. Maar stelen vind ik dat je niet doet. Niemand heeft het graag he. Dus ik doe het niet bij andere mensen.

I'll do anything for you.
Darcy
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Darcy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 01, 2007 15:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn fiets is 3 keer gesloten.
En bij een fiets was het echt gemeen ik had hem namelijk net terug van de fietsenmaker alles was helemaal in orde word die een weekje later gestolen.
Ook mijn id kaar is al een gestolen, dat was echt smerig wie heeft mijn id nou nodig? En ik heb er heel veel problemen mee gekregen aangezien ik toen net een kopie van mijn id nodig had voor mijn werk.
Verder is op wat geld na niets van mij gestolen gelukkig.

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

sartoootje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 01, 2007 19:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger toen ooit is ingebroken was in ons tuinhuisje was mijn donald duckspaarpot met wat geld weg. Baal ik af en toe nog van, want het was een hele leuke. Wink

Uit onze oude auto is mijn kinderstoel een keer gestolen.

En op de basisschool gingen er klasgenoten met mijn eten en drinken vandoor. In groep drie en groep acht. Wie jat er nou een kapitein Koek? Rolling Eyes

En een keer op school, toen moesten we onze spullen met gym in een bak doen. Dat deed ik eigenlijk nooit maar die ene keer dat ik het wel deed was mijn hele portemonee gewoon weg. Ze vonden hem na het omkleden terug, zonder geld(Zat maar 8 euro in maar toch).

En verder heb ik een heleboel euro's uitgeleend en nooit teruggekregen. Als ik zeg dat ik een ruime dertig euro heb uitgeleend aan diverse mensen zit ik er niet gek ver naast denk ik.

Viss
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

Viss is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 10, 2007 20:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

M'n reservefiets is gestolen... Ik heb hem nooit meer teruggevonden. Het was wel mijn eigen schuld, ik was hem vergeten op slot te doen. Het verbaasde me trouwens wel, aangezien ie compleet verroest was en er een slag in het achterwiel zat.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp