Poll :: Met wie hoop je dat Meredith uiteindelijk een relatie krijgt? |
Met George |
|
16% |
[ 11 ] |
Met McDreamy (Derek voor de n00bs) |
|
69% |
[ 47 ] |
Met McSteamy (hihi) |
|
2% |
[ 2 ] |
Iemand anders, nl.... (reactie) |
|
11% |
[ 8 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 68 |
|
Auteur |
Bericht |
Myrthe
3e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 20, 2007 14:04 |
 |
Het is echt grappig wat er allemaal is gebeurt.
Ik vind het cool dat Adisson Sloan heeft uitgedaagd, ik wet bijna zeker dat het niet gaat lukken. Ook is het best wel zielig voor George, wat hij heeft gedaan wilde hij natuurlijk doen. |
_________________ De tranen liepen nu over Ginny's wangen.
Lees ook mijn verhaal, Bloedband
Mijn andere verhalen. |
|
  |
 |
Joy©e
Potionsmaster

Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 08, 2007 22:07 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Ik lees net dat dr Burke volgend seizoen niet meer terugkomt, de acteur Isaiah Washington is ontslagen nadat hij meerdere keren anti homo uitspraken had gedaan op de set. Het is aan de ene kant wel jammer omdat ik het altijd een leuk personage vond. Maar aan de andere kant was hij de laatste tijd toch al een watje. [/selecteer] |
Edit by BeeGee: heb het ff in spoilertags gezet omdat het een spoiler is voor zowel Nederland kijkers als US kijkers... |
_________________ Slyth and damn proud of it |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 10:58 |
 |
DAt nog niemand iets heeft gezegd over de aparte episode van afgelopen maandag. Het was de eerste episode die een introductie gaf naar de nieuwe serie van Addison....
Ik was helemaal hyper omdat ik onze lieve Paul Adelstein weer kon zien, na hem enkele weken geleden nog gezien te hebben in Prison Break.
Ik vond Cooper echt geweldig met z'n internet vriendinnen
Ik denk dat ik PP wel op m'n TV lijstje ga zetten...al was het alleen maar om Paul Adelstein |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 11:06 |
 |
BeeGee Kenobi schreef: | DAt nog niemand iets heeft gezegd over de aparte episode van afgelopen maandag. Het was de eerste episode die een introductie gaf naar de nieuwe serie van Addison....
Ik was helemaal hyper omdat ik onze lieve Paul Adelstein weer kon zien, na hem enkele weken geleden nog gezien te hebben in Prison Break.
Ik vond Cooper echt geweldig met z'n internet vriendinnen
Ik denk dat ik PP wel op m'n TV lijstje ga zetten...al was het alleen maar om Paul Adelstein |
Ik heb m dus afgelopen maandag niet gezien. xD Morgen weer, niet vergeten! Ik vergeet het omdt ik weg ben, of moet werken ofzo. Zoooo iritant.
Maar goed, ik mis dus gewoon te veel, dat is echt nĂet leuk, het is de enige serie die ik volg, omdat ik het zo leuk vind. Nou, wat een fan. ^^ |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
fawkes_the_phoenix
4e jaars

Verdiend:
237 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 15:47 |
 |
Ja, ik heb het vorige week ook gemist helaas. Maar morgen ga ik zeker kijken! Ik ben benieuwd naar Addisons verhaal. |
_________________ "Harry is the best hope we have. Trust him." |
|
  |
 |
Tienerd
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 11, 2007 22:02 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Wat een stom roteind zeg! Burke is m'n favo perso in Grey's en nou gaat hij eruit, jammer hoor.. Normaal gesproken post ik hier nooit, maar ik wou het toch even kwijt.. Christina en Burke waren namenlijk toch m'n favoriete ship!
Naja goed.. Callie is wel een leuk iemand, maar echt passend bij George? Naah, niet echt, al past Izzie eigenlijk ook niet bij hem. Ik vind haar een beetje zeikerig de laatste episodes. Die relatie tussen Derek en Meredith gaat ook lekker zeg Zijn ze nu trouwens uit elkaar? Want Meredith zei volgensmij nog extra van 'it's so over' tegen Derek, maar ik ben niet zeker.. [/selecteer] |
|
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 12, 2007 7:31 |
 |
Ok, George is nu officieel mijn minst favoriete karakter uit GA. Wat een enorme (vul scheldwoord in)! Staat ie daar in die lift alweer te zoenen met Izzie. Jezus man, toon wat zelfbeheersing! Ik vind het ech zwaar zielig voor Callie, die gewoon met niemand naar bed gaat of zoent. Die gewoon probeert het huwelijk te laten lukken. |
|
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 12, 2007 9:14 |
 |
Caleb schreef: | Ok, George is nu officieel mijn minst favoriete karakter uit GA. Wat een enorme (vul scheldwoord in)! Staat ie daar in die lift alweer te zoenen met Izzie. Jezus man, toon wat zelfbeheersing! Ik vind het ech zwaar zielig voor Callie, die gewoon met niemand naar bed gaat of zoent. Die gewoon probeert het huwelijk te laten lukken. |
Agree.
Callie kan er ook niets aan doen, George is echt zo een ik-zeg-niets-maar-vernietig-alles-type!
Ik bedoel, Ăedereen zag aankomen dat die wat met Izzy zou krijgen. ^^ Behalve hij zelf natuurlijk. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
kellydfelaat
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 19:50 |
 |
Ik vind deze serie echt dé top dokterserie ze gaat verder dan alleen het "saaie" ziekenhuisleven ga meer in het privéleven van de mensen echt een drama-serie zoals ik ervan hou |
|
|
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 20:45 |
 |
Ik kijk eigenlijk alleen GA als ik er toevallig langszap en ik heb het maandag dan ook weer een keer gezien.
Ik vond het best wel een zielige aflevering, vooral natuurlijk toen Cristina op het einde in dat appartement stond en dat Burke al zijn belangrijke spullen al weg had gehaald. Het klopt trouwens toch dat Isaiah Washington volgend seizoen niet meer terugkomt door dat gedoe op de set? Ach, nouja, ik vond Burke toch nooit zo leuk.
Ik vond het ook zo erg toen Cristina's wenkbrauwen eraf waren! Ze zag er zo zielig uit toen ze aan Bailey kwam vragen of ze nog snel even een operatie mocht doen.
En ik vind Meredith eigenlijk niet leuk meer. Eerst was ik Derek/Mer, maar nu hoop ik eigenlijk alleen maar dat Derek iemand vind die hem wel waardeert.
Ooh en wat gebeurd er nu met George? Hij gaat niet zijn hele interntijd overnieuw doen, dus dan kan hij eigenlijk niet in het ziekenhuis blijven toch? En dat hele Gizzie vind ik ook zo zielig voor Callie.
Alex is trouwens zo lief! Ik vond het ook weer erg zielig dat dat meisje niet meer in het ziekenhuis was, ook al heb ik geen idee wat er allemaal met dat meisje gebeurd is, hij was wel erg lief en verdedigend voor haar tegenover haar man en anderen.
Hmm, misschien moet ik toch maar weer eens afleveringen gaan inhalen, want het is eigenlijk best een goede serie. |
|
  |
 |
|
|