Auteur |
Bericht |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 21:07 |
 |
Ik ga niets verklappen over BORN anders is de lol eraf het is in ieder geval erg leuk en je kan ook op de site kijken welke lessen er zijn. Er is in ieder geval een heleboel lol, dus je kan je vermaken. Ook kan je de site van Cauldron bekijken maar dat is voor BORN niet nodig. Hoewel je een aantal calls wel wilt kennen.
Man Down is de belangrijkste (Of Keffie Down, maar die leer je wel kennen op BORN, maar hij gaat de laatste paar keren niet echt meer down)
En ik moet nog steeds mijn outfit afmaken maar ik heb niet veel tijd dat is het probleem ik zal mijn mama lief aankijken of ze dat vest wil afmaken voor me voor de rest heb ik praktisch alles al. |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
*Diooh*
5e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 13, 2007 21:14 |
 |
@Darkness: Keffie down.. haha volgens mij ken ik die Kevin ook al een beetje van de fair. En ja de site van BORN heb ik al ontelbaar keren doorgepluist. ^^
@Alfirin: Shadow Rifts 2nd Chapter.. ok, ik zal het onthouden! |
|
|
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 14, 2007 21:46 |
 |
Ik ben er niet bij met BORN mijn ouders komen de zaterdag thuis en als ik er dan neit ben is dat niet erg leuk voor ze. Ik heb ze dan al 3 weken niet gezien en mijn jongste broertje gaat het heel moeilijk krijgen als ik er niet ben, maar ik weet wel zeker dat ik naar SRnd IX en X ga. Heb eindelijk een 110cm zwaard. |
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
Angubara
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 04, 2007 22:11 |
 |
Born is geweest, met meteen daarachter Speelvogels (geen larp, wel fantasy games).
Was geweldig!
Ik hoop veel mensen terug te zien.... |
|
|
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 21:08 |
 |
SR9 en 10 waren allebei geweldig alleen jammer dat ik dood ging 2 uur voor time-out maar wel een crematie gehad en een eindbash in de naam van mijn character. Dus dat was zeker wel leuk. Manier van dood gaan ook gedood worden door een heerser van demonen en dan terugkeren als fresh undead (Nog niet verrot in principe helemaal intact. Afgezien van de verwondingen die ik had IC) Daarna onthoofd worden en gecremeerd. Ja dat char is nu niet meer in staat om op welke manier dan ook terug te keren. Maar dat maakt niet uit ik heb alweer een boel nieuwe verzonnen. |
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 22:06 |
 |
Kennen jullie LARP?
Jazeker! Heb nu eindelijk een queeste gedaan, namelijk de introductiequeeste van Expiatio. Ik mag Expi III alleen niet meedoen omdat ik nog aan het revalideren ben van m'n knie-operatie *baalt*
Doen jullie aan LARP of willen jullie dat doen?
Ja, m'n nieuwe character is zo goed als rond.. En heb weer wat gespaard, zodat ik eindelijk een mooi eenhandig zwaardje kan kopen. Dan ga ik nog met een vriendin jurken maken, op naar de volgende queeste/taverne! |
_________________ Blimey. |
|
  |
 |
Angubara
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 14:17 |
 |
Heb je die queeste gedaan op een fair? Of ben je naar een weekend toegeweest?
Ik ken Expiatio wel. Lijkt inderdaad erg op Julgamento van Cauldron. Ongeveer zelfde principe, en zelfe leeftijdscategorie.
Zelf voorbereiden vindt ik een van de leukste dingen. Je 'gear' verzamelen, zeg maar. Kleding ook.
Ik heb nu zelf SR XI voor de boeg.
En Speelvogels kersteditie (Jeeeee ). |
|
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 22:12 |
 |
Hey An lang niet gezien.
Volgende week (28 ) celtic night 2. En ja ze hebben me weer gestrikt voor het koken. Maar het gaat nu vast beter want nu weten we wat er gedaan moet worden, en ik heb iets meer hulp.
En meteen daarna Jugalmento. Ook daar ga ik koken en npc-en.
En dan zie ik Darkness weer YAY |
|
|
  |
 |
Angubara
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 25, 2007 13:17 |
 |
Ik ga je daar zien  |
|
|
  |
 |
Viilea
1e jaars

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 25, 2007 14:25 |
 |
Afgelopen zomer heb ik mijn eerste LARP gehad en het was echt geweldig!! Het was in Duitsland in een supermooi kasteel.
Even helemaal weg uit de 'normale' wereld en een weekend in een fantasiewereld leven. Ik was lichamelijk helemaal gesloopt omdat ik elke keer een monster moest spelen en ik dus een paar flinke klappen heb gehad maar het was echt ontspannend! |
_________________ Clearly it's full of DARK magic |
|
  |
 |
Angubara
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 01, 2007 16:11 |
 |
Hoe heette het event, en ga je ook in Nederland spelen? |
|
|
  |
 |
Darkness
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 13, 2007 9:45 |
 |
Uhm niet echt alleen SR:Legacy/Fangs crossover in het Archeon. En het char is af alleen nog een plunje zak zien te vinden en dan ben ik klaar. |
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
  |
 |
|