Auteur |
Bericht |
Venlonaer
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 18:54 |
|
Geen Runescape in HP jasje, dat zou echt zo hard zuigen...
Het moet een échte MMORPG worden he... geen rot spel. (Runescape)
Het moet meer Guild Wars of World of Warcraft worden, en het liefst gratis dan... tenzij we betere kwaliteit krijgen als we betalen
Alleen een probleem... welke classes wil je maken in zo'n game?
Je kunt kiezen tussen Good en Dark Magic maar wat nog meer... ik heb nou niet bepaald zin om een kruidenier of zo iets te maken... dat moet een soort van skill zijn |
_________________ WoW ownz da World!!!
THX Blizzard for making a real MMO
(\_/)
(o_o)
(")(") |
|
|
|
j@co-huiself
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 25, 2006 19:57 |
|
ik zit wel eens op sherwood MMORPG en dat vin ik geweldig maar hetr zou nog lauwer zijn als er een hp MMORPG kwam met spreuken ofzo en dat je kan dueleren dat lijkt me leuk |
_________________ zwadderaars zijn gemeen
huffelpuf is samen 1,
ravenklauwers zijn slim die weten alles hoor!
maar de beste dat is griffoendor!!!! |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 15:00 |
|
Hummol schreef: | Het lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk. Maar, is dat niet ongelovelijk veel werk? Goed, als er iemand zin heeft om dat te maken, ga je gang Ik doe mee! |
Mij lijkt dat het dan een professioneel bedrijf is dat het spel gaat maken. Er komt er nu ook een uit voor LOTR en ik denk dat , gezien de populariteit van Harry Potter, er best een markt voor is. Er zijn denk ik veel fans die meer willen dat de standaard verhaallijn die je krijgt voorgeschoteld in de officiele games die horen bij de boeken. Die volgen allemaal de boeken iets te veel en je hebt daarin niet al te veel vrijheid. Mij lijkt het heel erg leuk dat er zoiets zal gaan komen al weet ik niet of er echt belangstelling voor is (vanuit de bedrijven dan, die moeten tenslotte het spel gaan maken). Maar als er zoiets uitkomt, dan ga ik het spel misschien nog wel spelen. Al heb ik geen enkele ervaring met MMORPG. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Ashley Wyatt
Dreuzel
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 15:07 |
|
Misschien moet het dan niet zo zeer een game zijn over harry potter maar eerder zweinstein. Zodat je niet direkt met het verhaallijn zit. Maar dat je gewoon een student bent aan hogwards (of net afgestudeerd) en dan inderdaad een wererld betreed en spreuken kunt gebruiken. Dan kun je kiezen goed of slecht te zijn misschien. Lijkt me idd erg leuk en zou het zeker kopen. |
|
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 15:11 |
|
Ashley Wyatt schreef: | Misschien moet het dan niet zo zeer een game zijn over harry potter maar eerder zweinstein. Zodat je niet direkt met het verhaallijn zit. Maar dat je gewoon een student bent aan hogwards (of net afgestudeerd) en dan inderdaad een wererld betreed en spreuken kunt gebruiken. Dan kun je kiezen goed of slecht te zijn misschien. Lijkt me idd erg leuk en zou het zeker kopen. |
Dit is denk ik ook de bedoeling van een MMORPG. Dat je eigen karakter kan gaan kiezen, en dan niet een van de bestaande karakters, en dat je dan in een verzonnen wereld (Zweinstein en omgeving) kunt RPGen met elkaar. En ik denk niet dat de bestaande karakters een grote rol spelen in een MMORPG. Want het gaat vooral om dat je eigen karakter/tovenaar creert en dat je daarmee speelt. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
D.perkamentus
1e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 10:35 |
|
dat lijkt me wel vet ja n dan moeten ze ook het Minesterie erbij maken en de Wegisweg enzo dat je ook verder kunt als je van zweinstein afgaat en met de exams: SLIJMBAL en PUIST en dat je een beroep moet kiezen egt hel uitgebreid en dat het dan ook GRATIS is zou egt wel vet zijn |
_________________ Ravenclaw
===============================
"If you've a ready mind, where those of wit and learning will always find their kind". |
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 11:09 |
|
MMORPG van harry potter? Het lijkt me wel leuk, maar ook best lastig. Je hebt niet zoals in LOTR een uitgebreide wereld voor je liggen. Het is vooral zweinstein en wat zou je daar dan kunnen doen? Het lijkt me niet dat je tegen anderen moet vechten, niet goed tegen goed iig. Lessen volgen/opdrachten uitvoeren dat gebeurt al in de spellen. Nee ik denk dat het niet echt een goed idee is, hoe moeten ze dit ooit uitvoeren? |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 13:54 |
|
missme98 schreef: | MMORPG van harry potter? Het lijkt me wel leuk, maar ook best lastig. Je hebt niet zoals in LOTR een uitgebreide wereld voor je liggen. Het is vooral zweinstein en wat zou je daar dan kunnen doen? Het lijkt me niet dat je tegen anderen moet vechten, niet goed tegen goed iig. Lessen volgen/opdrachten uitvoeren dat gebeurt al in de spellen. Nee ik denk dat het niet echt een goed idee is, hoe moeten ze dit ooit uitvoeren? |
Dat is inderdaad wel een heel groot probleem. Dat de toverwereld niet heel erg groot is. Als je echt een MMORP wilt gaan maken moet je misschien er ook andere scholen in verwerken en het ministerie van Toverkunst en zo. Ik denk niet dat het echt mogelijk is ook omdat er niet heel erg veel animo voor is. De echt fanatieke MMORP'ers zullen liever voor de andere MMORPG's kiezen, zoals die van LOTR. |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Aqualicious
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 20:29 |
|
persoonlijk vind ik het echt een superidee maar dan niet in de worm van runescape ik haat dat spel.. zo slecht gemaakt niet normaal.. ik denk dat het beter in de vorm van WoW kan... en waarom zou het enti mogelijk zijn om de toverwereld gewoon wat uit te breiden.. je kan toch bv nog wat scholen erbij maken en nog een paar stadjes erbij verzinnen zolang het idee maar uitgaat vanuit zweinstein.. persoonlijk denk ik ook wel dat als het idee goed is uitgewerkt het ook wel zou verkopen mar het probleem is dat dat spel dan voledig uitgewerkt zou moeten worden en zou moeten opgestuurd naar bv Blizzard (liever geen EA die maken toch geen MmoRpg's..) met een heleboel handtekeningen voor de extra seun.. ik denk dat het best wel te doen is hoor.. dan kun je toch nog uitgana van het idee dat je bv bij voldemort hoord of bij perkamentus.. en da je dan nog een afdeling kan kiezen en dan kan kiezen wara aje goed in bent.. en dan gewoon de lessen moet gaan volgen en dergelijk emaar dat je dan wel echt na een jaar ofzo over meot naa de volgende klas of blijft zitten en na de slijmballen je dan ook meot gaan kizen voor welke puisten je op wilt.. en na je 7de jaar dat je bv een winkel kan beginnen of een leraar wordt op 1 van de scholenof dat je op het ministerie gaat werken en dat het er dan aan ligt wat je voo rberoep hebt gekoze waar je je verder in gaat ontwikkelen en welke quest je nog moet doen.. er blijven natuurlijk ook algemene qwuest maar ook per beoep of per goed en kwaadenzo.. dat idee kan best we goed uitgewerkt meoten als we maar willen en er maar genoeg mensen zijn die eraan meehelpen... |
|
|
|
|
Lady des Champs
5e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 10:21 |
|
De HP wereld verschilt wel van de LOTR wereld... Je hebt inderdaad veel minder verschillende soorten rassen, creatures e.d., maar op zich valt er wel wat te fantaseren over magische wezens. En het maakt het ook een stuk minder ingewikkeld als er minder rassen zijn (welke zullen dat dan zijn? mensen, meermensen, reuzen... ?)
Maar ik vind wel dat we boek 7 moeten afwachten voor meer info (duurt toch maar heel eventjes...) . |
|
|
|
|
Lady des Champs
5e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 11:36 |
|
Die kan je er dan denk ik beter als NPC in stoppen.. Het is denk ik wel leuker, omdat het een HP-RPG is, dat de bespeelbare karakters alleen mensen zijn (of in ieder geval half-mensen, denk aan Fleur die half-Glamourgana is, of aan Hagrid, maar dat moet dan niet te vaak gaan voorkomen, anders is het niet 'realistisch' meer). |
|
|
|
|
Lord Dumbledore
2e jaars
Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 29, 2007 11:44 |
|
Mij lijkt het tof. Ga ik zekers kopen (als ie niet gratis word)
Nog een uitleg over MMORPG in mijn style:
MMORPG betekend Massive Multiplayer Online Role Playing Game.
Bij spellen zoals Word Of Warcraft (ook een MMORPG) log je in. Maak je een character door middel van het kiezen van een "Race" (Dwarf, Human, enz.) en van een "Class" (Rogue, mage enz.) dan word je in een enorme wereld geplaatst en krijg je door middel van het doden van monsters xp, met die xp ga je een lvl omhoog en kan je weer nieuwe aanvallen enz.
Alleen dan moet er iets komen in Harry Potter style
|
_________________ Dumbledore is back.....
This time on the darkside!
Van 6-10 Augustus afwezig! |
|
|
|
Lady des Champs
5e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 11:13 |
|
Dat over Klassen: je kan dan bijvoorbeeld beginnen als leerling bij een toverschool, en daarna kan je een beroep kiezen, zoals Heler, Medewerker aan het Ministerie, Kruidenkenner, Fabeldierenvriend, Toverdrankenbrouwer, ik noem maar wat. Het lijkt mij heel leuk in ieder geval . |
_________________ Blimey. |
|
|
|
Aya
6e jaars
Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 14, 2007 22:15 |
|
Dat lijkt me wel echt súperleuk. Het enige wat ik dan hoop is dat het niet à la die GBC spellen wordt die ik vroeger kocht. Om de twee seconden loop je tegen een rat aan die vergezeld wordt door nog twee stomme beesten.
Mij lijkt een MMORPG overigens leuker dan die games op consoles, waarbij je hooguit met z'n tweeen speelt. Met een MMORPG heb je het echte Zweinstein-gevoel, denk ik.
Qua wereld... Het hoeft niet zo'n héél groot probleem te zijn. Al ze gewoon een paar locaties aangeven van waar naar waar je kan reizen? Het hoeft toch niet per se doorlopend te zijn? |
|
|
|
|
olram6
1e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 05, 2007 16:01 |
|
Hehe , Dat ik daar nooit over gefantaseerd heb. Ik ken Wow ook wel maar speel Guildwars Voor de mensen dat dat niet kennen dat is t zelfde als World of Warcraft maar dan ietjes anders, T is ook een heel succesvol spel staat op plek 3 ofzo met de beste MMORPG spellen. Maar HP zo wel is succesvol zijn. Dat je begint bij zweinstein , en allemaal lessen moet volgen, een goed en gedetaileerd spel en later een baan kunt kiezen. En dat er allemaal plekken zijn zoals de Weg is weg, of Sint Holisto en niet te vergeten T ministerie van toverkunst, en dat er allemaal producten enzo zijn. Maar t lijkt beter denk ik dat het alleen op zweinstein af speelt, Dat je lvl 1 ben maar dan eerstejaars en zo. En dat je lang moet oefenen , dus experience er bij moet krijgen om naar de volgende te gaan, en met geheime gangen , afdelingen enzo. Maar ik denk dat t beter is dat je constant in een sever zit want dan ken je ook iedereen. Je hoort t al t idee moet nog aardig uitgewerkt worden.. pff ik hoop dat t komt.. |
|
|
|
|
|