Auteur |
Bericht |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 13, 2007 21:52 |
 |
Ik heb Shrek the Third al gezien. En hij is zoo geweldig. Echt heel erg leuk.
SPOILERS! | [selecteer] Vooral die Ogre drieling zijn superschattig. xD
Oh, en ik vond het echt sneu dat King Harold dood ging. ;-; [/selecteer] |
|
  |
 |
Magic-Marjolein
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 10:30 |
 |
Ik moet de derde film nog zien, maar hij lijkt me erg lachwekkend. Ik kan niet wachten, de eerste 2 films vonden ik super dus ik verwacht veel van de derde film. ^^
@Faunaat: Vette avatar van House. |
|
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 11:52 |
 |
Nou, deel 1 en 2 heb ik (eigenlijk mijn broertje ) op dvd, en die vind ik best leuk. Ze zijn ook grappig. Ik denk zelf niet dat ik naar deel 3 ga maar misschien mijn broertje wel...als hij met mijn moeder gaat ofzo ga ik misschien mee...Ik denk dat we deel 3 wel op dvd kopen dus dan kan ik toch nog zien. Dat duurt dan wel nog even maarja. |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 17, 2007 13:50 |
 |
Gisteren voor het eerst Shrek 2 gezien, ik had tot nu toe alleen het eerste deel gezien. Ik vond hem minstens even grappig als het eerste deel en het is een van de beste animatiefilms die ik tot nu toe heb gezien. Al heb ik gelezen hier op het forum dat het derde deel een stuk minder is wil ik hem toch graag zien. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 17, 2007 14:27 |
 |
Ik vond alle drie de delen even leuk. Ik snapte dus ook niet waarom Shrek the Third maar drie sterren kreeg in de Veronicagids. Al was ik het er wel mee eens dat Artie (Justin Timberlake) wat saaitjes was.
Gisteren dus ook een klein stukje van Shrek 2 gezien, dus misschien dat ik ze wel op dvd ga halen.
@Magic-Marjolein, tnx. ^^ |
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 17, 2007 22:51 |
 |
Ik heb deel 3 nog niet gezien maar ga hem wel kijken. Ik vond Shrek 1 het leukst maar het liefst zie ik de scenes met Donkey. Eddie Murphy doet de stem echt heel goed.
Shrek 2 had ik gisteren op tv gezien. Ik moet maar aan mij moeder vragen of ze de dvd gaat halen.  |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 18, 2007 16:09 |
 |
Oeoei ik loop achter. Shrek is echt wel een grappig film. Al vond ik het tweede deel niet echt super. Ik denk dat ik hem koop als hij op DVD is. Lijkt me leuk om te zien! |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
harrypotterfreakdaan
3e jaars

Verdiend:
85 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 18, 2007 19:38 |
 |
Ik heb deel 3 ook al gezien en ik vond hem ook tegenvallen. Hij begint heel erg leuk maar hij zakt in na 30 minuten |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 18, 2007 20:00 |
 |
Hummol schreef: | Oeoei ik loop achter. Shrek is echt wel een grappig film. Al vond ik het tweede deel niet echt super. Ik denk dat ik hem koop als hij op DVD is. Lijkt me leuk om te zien! |
Ik lees de laatste tijd meer mensen die deel 2 niet leuk vinden. Nu vind ik deel 2 helemaal geweldig en zo grappig. Ik vind echt dat ze een vooruit sprong hebben gemaakt met deel 2.
Ik heb trouwens geen een film op dvd. Ik heb ze al een paar keer gezien. En ik vind ze wel leuk, maar het is nou niet zo dat ik ze perse op dvd wil hebben.
Ik hoorde trouwens dat Puss eem film krijgt. Hoe schattig is dat... Ik vind Puss echt heel lief ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 19, 2007 8:18 |
 |
Witch_Eva schreef: | Hummol schreef: | Oeoei ik loop achter. Shrek is echt wel een grappig film. Al vond ik het tweede deel niet echt super. Ik denk dat ik hem koop als hij op DVD is. Lijkt me leuk om te zien! |
Ik lees de laatste tijd meer mensen die deel 2 niet leuk vinden. Nu vind ik deel 2 helemaal geweldig en zo grappig. Ik vind echt dat ze een vooruit sprong hebben gemaakt met deel 2.
Ik heb trouwens geen een film op dvd. Ik heb ze al een paar keer gezien. En ik vind ze wel leuk, maar het is nou niet zo dat ik ze perse op dvd wil hebben.
Ik hoorde trouwens dat Puss eem film krijgt. Hoe schattig is dat... Ik vind Puss echt heel lief ^^ |
Zelf vind ik de eerste ook beter dan de tweede.
Ik heb trouwens ergens eens gehoord dat Shrek 2 eerst een wedstrijd was.
Wie een idee had mocht dat opsturen en de scenaristen zouden er dan een scenario rond schrijven.
Als ze het idee goed vonden tenminste.
Shrek 3 ga ik niet in de bioscoop kijken. Ik vind dat eerdeer films voor op de tv.
Dus ik wacht wel tot die achter 2 jaar op tv verschijnt. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 19, 2007 8:24 |
 |
Zo te lezen is Shrek 3 niet veel soeps. Ik denk dat ik hem dan maar ga downloaden in plaats van naar de bios te gaan. Het leven is al duur genoeg
Ik hoop wel dat Shrek 4 dan nog wél een beetje leuk wordt. |
|
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 19, 2007 11:55 |
 |
Bee schreef: | Witch_Eva schreef: | Hummol schreef: | Oeoei ik loop achter. Shrek is echt wel een grappig film. Al vond ik het tweede deel niet echt super. Ik denk dat ik hem koop als hij op DVD is. Lijkt me leuk om te zien! |
Wie een idee had mocht dat opsturen en de scenaristen zouden er dan een scenario rond schrijven.
Shrek 3 ga ik niet in de bioscoop kijken. Ik vind dat eerdeer films voor op de tv.
Ik heb Shrek 1 in de bios gezien en 2 maar 2 vond ik echt oprecht een stuk minder leuk. Hij was gewoon minder grappig en met die fee enzo, was nou niet zo geweldig. Alleen het einde vond ik wel stoer en natuurlijk de rode kat ^^
MeLoveSnape schreef: | Zo te lezen is Shrek 3 niet veel soeps. Ik denk dat ik hem dan maar ga downloaden in plaats van naar de bios te gaan. Het leven is al duur genoeg
Komt er ook nog een Shrek 4? Is dat niet een beetje uitgemolken dan?
Nouja, ik ga hem ook gewoon downloaden  |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 0:11 |
 |
Ben vandaag naar shrek 3 geweest.
Ik had ook allemaal slechte recensies gelezen, maar ik vond hem juist heel grappig.
Het verhaal gaat echt verder. Bij sommige films blijven ze steken in de succes formule en gaat het maar niet verder. Maar hier dus wel, is leuk.
snappen jullie  |
|
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 10:01 |
 |
Hummol schreef: | Bee schreef: | Witch_Eva schreef: | Hummol schreef: | Oeoei ik loop achter. Shrek is echt wel een grappig film. Al vond ik het tweede deel niet echt super. Ik denk dat ik hem koop als hij op DVD is. Lijkt me leuk om te zien! |
Ik heb Shrek 1 in de bios gezien en 2 maar 2 vond ik echt oprecht een stuk minder leuk. Hij was gewoon minder grappig en met die fee enzo, was nou niet zo geweldig. Alleen het einde vond ik wel stoer en natuurlijk de rode kat ^^
MeLoveSnape schreef: | Zo te lezen is Shrek 3 niet veel soeps. Ik denk dat ik hem dan maar ga downloaden in plaats van naar de bios te gaan. Het leven is al duur genoeg
Komt er ook nog een Shrek 4? Is dat niet een beetje uitgemolken dan?
Nouja, ik ga hem ook gewoon downloaden  |
Er komt zelfs nog een Shrek 5. En een film rondom Puss in Boots.
SPOILERS! | [selecteer] Ik lees net dat Shrek 4 Shrek Even After gaat heten. [/selecteer] |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 10:03 |
 |
Men shrek word inderdaad wel erg uitgemolken. Ik vond het 3e deel niet sterk, dus was moet er dan van het 5de deel worden  |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
|