Poll :: Houd je van horrorfilms? |
Ja! Maar wel die met een goed verhaal en een beetje psychologie erin! (the Exorcist, Rosemary's Baby) |
|
39% |
[ 59 ] |
Ja! Maar wel veel bloed, achtervolgingen en hakken! (Ginger Snaps, Freddy vs Jason) |
|
9% |
[ 14 ] |
Ja! Maar wel tienerhorrors! (Scream, I know what you did last summer, Carrie) |
|
12% |
[ 18 ] |
Ja! Maar wel over vampiers! (Blade, Bram Stoker's Dracula, Vampire Clan) |
|
11% |
[ 17 ] |
Ja! Maar wel oudere films! (the Exorcist, de Hammer-reeks) |
|
1% |
[ 2 ] |
Nee! Ik houd helemaal niet van horrorfilms! |
|
26% |
[ 39 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 149 |
|
Auteur |
Bericht |
Reflex
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 22:13 |
|
Dat heb ik ook vaak met horror! Bijna allemaal zijn ze zo voorspelbaar.. En dat terwijl ik écht niet teveel horror heb gezien hoor. Ik kijk het nóóit. Een tijd terug had ik een verjaardag van een vriendin met slaapfeestje zeg maar, toen gingen we drie horrorfilms kijken en elke keer als het eng was zat ik te lachen en dan werd ik geirriteerd aangekeken. Maar goed, ik hou verder ook niet van horror.
Of het moet al een echt goede horror-film zijn, maar die zou ik dan ook niet kijken denk ik. Ben meer het drama-film type, dat ligt me beter. Horror kijk ik gewoon echt bijna nooit. |
_________________ 'Once you let your grief become anger, it will never go away' Benjamin Linus
"Destiny is a fickle bitch"
"Que sera, sera." |
|
|
|
Mariky
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 12:54 |
|
Reflex schreef: | Dat heb ik ook vaak met horror! Bijna allemaal zijn ze zo voorspelbaar.. En dat terwijl ik écht niet teveel horror heb gezien hoor. Ik kijk het nóóit. Een tijd terug had ik een verjaardag van een vriendin met slaapfeestje zeg maar, toen gingen we drie horrorfilms kijken en elke keer als het eng was zat ik te lachen en dan werd ik geirriteerd aangekeken. Maar goed, ik hou verder ook niet van horror.
Of het moet al een echt goede horror-film zijn, maar die zou ik dan ook niet kijken denk ik. Ben meer het drama-film type, dat ligt me beter. Horror kijk ik gewoon echt bijna nooit. |
Ik kijk het ook nóóit. Volgens mij heb ik nog nooit echt een horror-film gezien '.' Maar dat komt voornamelijk omdat ik absoluut een verschrikkelijke hekel heb aan horror. Ik kan er echt niet tegen en ik weet zeker dat ik als ik een horrorfilm heb gekeken heel lang nachtmerries heb of dat ik bang ben als ik moet gaan slapen :')
Zelfs als ik maar een klein voorstukje zie van een horrorfilm word ik al zowat bang. En alleen een foto van dat kind van The Ring vind ik al vreselijk. Ja, ik ben echt verschrikkelijk in zulk soort dingen ^^' |
|
|
suns
1e jaars
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 19:01 |
|
Ik vind de Child's play films erg leuk.
Met de moordende pop Chucky.
Maar alleen de Child's plays zijn leuk, de laatste twee "Bride of Chucky" en "Seed of Chucky" zijn waardeloos!
Helemaal niet eng meer, het is gewoon een komedie geworden! |
|
|
|
|
Wolkenveldt
5e jaars
Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 19:04 |
|
Mijn sjiekste horrofilm is zeker: The sixt sence. Ik vind deze zeer sjiek met verhaallijn in. En ik ben ook wel in voor andere horrors met een goede verhaallijn in |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen |
|
|
|
shadowfax
4e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 20:35 |
|
De enigste Horror films die ik ooit gezien heb is Child's Play. En die horror valt nog wel mee. Dat is voor mij al heel wat. Want hou verder dus totaal niet van Horror films. Ik kan wel tegen wat bloed ofzo maar verder niet. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 10:53 |
|
Nope ik heb niets met horrorfilms. Ik ben eigenlijk meer van de vrolijke, niet nadenk, goede afloop films. :')
Maarja als het dan toch een horrorfilm is, liever één die niet te ranzig is en waar in ieder geval wat verhaal in zit. Ik ging vroeger eens met een groep vriendinnen alle Scream films kijken, en het gaat nergens over, iedereen wordt gewoon één voor één afgeslacht. xD Tja daar heb ik dan niet zoveel mee. |
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 8:47 |
|
Ik vind Horror echt ENG. Brrr, dat geslacht!
Niet eens het geslacht, maar het feit dat er mensen zijn die dat graag zien. Ik snap wel dat het nep is enzo, maar het feit dat er mensen zijn die graag zien dat anderen, op tv of in het echt, afgeslacht worden vind ik doodeng. Nog enger dan het gezaag zelf. xD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Riesjuh
3e jaars
Verdiend:
203 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 1:05 |
|
OMG, HORRORFILMS!!! Ik ben er helemaal verslaafd aan. Ik heb er al zoveel gezien, echt teveel! Ik hou niet zo van heeeele oude horrorfilms en die vampier-gedoe vind ik ook niet zo veel aan. Ook heb ik het niet zo met het Freddy/Jason concept. Maar ik hou vooral van horrorfilms met geesten, echt geweldig! Favoriete horrorfilms:
Rose Red (ook echt een aanrader, film van 5 uur dacht ik)
The Grudge
THE RING!!!!!!!
Hellraiser 1,2,3
SAW!!!!! (alledrie)
The hills have eyes
The Skeleton key
House of Wax
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maarja... ik ben dus supererg horrorfilm-freak. |
_________________ Slytherin |
|
|
|
Rayan
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 11:11 |
|
Mijn liefste horrors is de Blade serie. Ik kijk ook eens naar andere bv. The Ring, The Amtyvale Horror, ... |
|
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 13:39 |
|
Wat vonden jullie eigenlijk de slechtste horrorfilm? Ik vond de grudge bijvoorbeeld niet slecht, maar ook totaal niet eng. Om sommige dingen heb ik echt gelachen. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
_hp-gek_
1e jaars
Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 20:49 |
|
I'm back
hahahaa en nog steeds hou ik van horrorfilms.
Nu vind ik het een beetje lachwekkend op de
één of andere manier...
Wanneer je die bloederige momenten hebt,
wanneer er iemand onthoofd word. Dan moet ik
altijd spontaan lachen. Horrorfilms kijk ik altijd
met m'n vriendin, we zijn er echt helemaal gek
op. Dvd huren ? HORROR !
Hahahaha .....
Wij zijn zo gek om dan ook echt mensen op te
gaan bellen waarvan we weten dat zij ook kijken.
En dan, bijv. net als bij scream, te gaan zeggen:
'Noem is je favorite horrorfilm' ofzo iets dergelijks...
Echt wel leuk !!
Even reageren op hierboven: Nou the grudge daar
heb ik wel momenten dat ik het eng vind ! En dat
gebeurt niet vaak bij horror. Maar ik haat lang zwart
haar en dan bleke mensen (wezens) en dat soort dingen.
Dus die vind ik wel eng. The ring vond ik zo slecht.
Ik viel letterlijk in slaap xD hahaha
Maarja genoeg 'gepraat' ik ga er weer vandoor ! (:
Groets Me |
_________________ baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you
.... |
|
|
|
Boterham
4e jaars
Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 18, 2007 16:37 |
|
Ik kijk heel graag naar Horror. Maar niet alleen, want dan zou ik beginnen freaken (en dan niet in de positieve zin). Ik heb wel nog niet zo heel veel Horrorfilms gezien tot nu toe. I Know What You Did Last Summer was mijn eerste Horrorfilm die ik gekeken heb en ik was toen negen jaar ofzo, en ik vond het totaal niet eng. Ik bedoel, die film is ook totaal niet eng. Vind ik.
En van The Ring heb ik dan echt bijna een jaar ofzo niet kunnen slapen. Dat kind vond ik gewoon vreselijk, en ik denk niet dat ik het vervolg wil zien ofzo. Weird, want bij alle andere Horrorfilms heb ik dat nooit. Bij Silent Hill moest ik zelfs de hele tijd lachen, net als bij The Village. Daar vond ik echt niks aan. Maar over het algemeen vind ik Horrofilms wel goed. Mijn favoriete Horrorfilm is wel The Grudge 2, die ik onlangs nog heb gezien. |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
|
|
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 18, 2007 18:22 |
|
Ik heb ooit per ongeluk de trailer van The Ring gezien samen met mijn beste vriendin. Toen doken we gillend onder de tafel Ik hou wel van horrorfilms, het probleem is dat ik er bang van word en niet meer kan slapen. Door die stomme trailer van The Ring heb ik een heleboel nachtmerries gehad.
Dus eh - nee, ik hou niet echt bijster veel van horrorfilms. Al wil ik wel heel graag Carrie, van het boek van Stephen King, heel graag zien, voor Rosemary's Baby geldt hetzelfde. |
|
|
|
Sacha
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 15, 2007 16:41 |
|
Mwahaha sinds zaterdag heb ik de Scream triologie op dvd En ik heb ze allemaal in het weekend twee keer gezien ^^ echt leuk. Ik hou van deze horror/thriller [ik weet niet wat het is ] Ik vind het gewoon een leuk verhaal. Ik hou niet van films als Saw, die lijken me gewoon niet zo interesant. Van Scream vind ik deel 2 het leuks, omdat ik het verhaal heel leuk vind en de sfeer en locaties gewoon perfect zijn. Vooral het theater waar de slotscene zich afspeelt.
Verder wil ik ook nog een keer de film I know what you did last summer kijken, want die heb ik al een keer gezien, maar voor de helft :S
Weet iemand misschien verder nog een leuke horror film,z''n horror film als Scream bedoel ik? |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
|
|
Dragongirl Leenz
7e jaars
Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 15, 2007 16:49 |
|
omg HORROR!! Dat lief ik <333
Ik heb er niet bjzonder veel gezien, maar laatst zag ik van Helsing en die is echt zo leuk, en Child's Play was echt... Eng, ik hou niet van levende dingen die dood horen te zijn |
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
|
|
|
|