Auteur |
Bericht |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 20:22 |
 |
Squeaking Dobby schreef: | Het hóeft dat kerkhof niet te zijn, en ik denk ook niet dat hij er zo aan gebonden is, wel aan de herinnering, die laat hem natuurlijk nooit los, maar niet aan de plaats waar het was. Bovendien ziet het er in daglicht anders uit. In een herinnering ben je er voor iets anders, niet voor het kerkhof.... |
Volgens mij is het zeker dat hetzelfde kerkhof is dan die waar Harry was toen Voldemort herrees. Maar het kerkhof zou wel erg kunnen zijn veranderd want de herinnering waarin Harry zat vond volgens mij al een hele tijd geleden plaats. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
HERMELIEN22
1e jaars

Verdiend:
83 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 18:35 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Squeaking Dobby schreef: | Het hóeft dat kerkhof niet te zijn, en ik denk ook niet dat hij er zo aan gebonden is, wel aan de herinnering, die laat hem natuurlijk nooit los, maar niet aan de plaats waar het was. Bovendien ziet het er in daglicht anders uit. In een herinnering ben je er voor iets anders, niet voor het kerkhof.... |
Volgens mij is het zeker dat hetzelfde kerkhof is dan die waar Harry was toen Voldemort herrees. Maar het kerkhof zou wel erg kunnen zijn veranderd want de herinnering waarin Harry zat vond volgens mij al een hele tijd geleden plaats. |
juist harry herkende dat kerkhof niet omdat het voor zijn tijd was en het er anders uit zag maar het is wel hetzelfde kerhof alleen denk ik dat het er toen net ietsjes anders eruit zag voor harrys tijd |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 18:43 |
 |
TussenHarry op het Kerkhof met Voldemort en de herrinering van Klare zitten zo een 80 jaar.
Ik denk wel dat een kerkhof veel van uitzicht veranderd.
Bovendien ziet hij in Klares herinnering het kerkhof van buitenaf en in boek 4 stond hij er middenin. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 19:19 |
 |
Ik bedenk me nu pas dat de vader van voldemort nog helemaal niet dood was, dus dat graf was er ook niet. Het zag er natuurlijk helemaal anders uit. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 22:37 |
 |
missme98 schreef: | Ik bedenk me nu pas dat de vader van voldemort nog helemaal niet dood was, dus dat graf was er ook niet. Het zag er natuurlijk helemaal anders uit. |
Dat kun je echt niet op 400 meter afstand zien. Dat een graf er wel of niet staat. Ik denk dat Harry er gewoon niet heeft op gelet. Dat klinkt veel logischer en daarnaast zal het hele kerhof er inderdaad helemaal anders uit. Maar niet vanwege het graf van Voldemort's vader. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 9:41 |
 |
A.Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | Ik bedenk me nu pas dat de vader van voldemort nog helemaal niet dood was, dus dat graf was er ook niet. Het zag er natuurlijk helemaal anders uit. |
Dat kun je echt niet op 400 meter afstand zien. Dat een graf er wel of niet staat. Ik denk dat Harry er gewoon niet heeft op gelet. Dat klinkt veel logischer en daarnaast zal het hele kerhof er inderdaad helemaal anders uit. Maar niet vanwege het graf van Voldemort's vader. |
Ik denk het wel. in de film was het toch ook een heel groot beeld als graf. Als het kerkohf duidelijk te zien was zouden de graven ook wel duidelijk te zien zijn. Het komt er in ieder geval op neer dat harry het kerkohf niet herkende omdat het er heel anders uitzag. En dat lijkt me logisch na zo een 60 jaar. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 19:25 |
 |
missme98 schreef: | A.Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | Ik bedenk me nu pas dat de vader van voldemort nog helemaal niet dood was, dus dat graf was er ook niet. Het zag er natuurlijk helemaal anders uit. |
Ik denk het wel. in de film was het toch ook een heel groot beeld als graf. Als het kerkohf duidelijk te zien was zouden de graven ook wel duidelijk te zien zijn. Het komt er in ieder geval op neer dat harry het kerkohf niet herkende omdat het er heel anders uitzag. En dat lijkt me logisch na zo een 60 jaar. |
De vorm blijft wel. Misschien een beetje meer schimmel enzo + een paar nieuwe graven. Maar toch, op 400 meter afstand kan ik toch niet zeggen dat ik het herkend heb, ook al let ik erop |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 20:37 |
 |
missme98 schreef: | A.Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | Ik bedenk me nu pas dat de vader van voldemort nog helemaal niet dood was, dus dat graf was er ook niet. Het zag er natuurlijk helemaal anders uit. |
De zesde film is toch helemaal nog niet geweest? En er is ook nog niks over de zesde film bekend, laat staan over de individuele scenes. Harry stond op grote afstand in de herreninering en dus zal hij niet de individuele graven goed hebben kunnen bekijken. |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Annaaa
5e jaars

Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 20:42 |
 |
A.Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | A.Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | Ik bedenk me nu pas dat de vader van voldemort nog helemaal niet dood was, dus dat graf was er ook niet. Het zag er natuurlijk helemaal anders uit. |
De zesde film is toch helemaal nog niet geweest? En er is ook nog niks over de zesde film bekend, laat staan over de individuele scenes. Harry stond op grote afstand in de herreninering en dus zal hij niet de individuele graven goed hebben kunnen bekijken. |
Volgendsmij bedoelt hij/zij het kerkhof in deel 4.
Want daar zag je het wel, en dan was het misschien zo groot dat hij/zij dacht dat je het dan niet over het hoofd zou kunnen zien.
Ik vind ook inderdaad dat je het niet meer kan herkennen na zoveel jaar, en misschien had Harry het wel helemaal niet gezien, of wel, maar dacht er niet over na. we krijgen toch niet alle gedachten van Harry te horen? |
_________________ That baby all I need,
in darkness you're all I see
It's justtoo much. |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 20:48 |
 |
Annaaa schreef: | A.Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | A.Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | Ik bedenk me nu pas dat de vader van voldemort nog helemaal niet dood was, dus dat graf was er ook niet. Het zag er natuurlijk helemaal anders uit. |
Volgendsmij bedoelt hij/zij het kerkhof in deel 4.
Want daar zag je het wel, en dan was het misschien zo groot dat hij/zij dacht dat je het dan niet over het hoofd zou kunnen zien.
Ik vind ook inderdaad dat je het niet meer kan herkennen na zoveel jaar, en misschien had Harry het wel helemaal niet gezien, of wel, maar dacht er niet over na. we krijgen toch niet alle gedachten van Harry te horen? |
Ja maar de discussie gaat over het zesde boek. Dan kun je niet zomaar zeggen dat het in de vierde film wel goed te zien is. Want dat is appels met peren vergelijken. In het zesde boek/film zal het waarschijnlijk niet goed te zien zijn omdat Harry zover van het dorp verwijderd was. Dan kun je het graf niet zien waar Harry in de vierde film/boek tegen aan lag. |
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
MissGranger
Dreuzel

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 21:01 |
 |
mischien was het ook weer niet zó duidelijk...
Of hij dacht er niet goed bij na.
Of het is een groot kerkhof, en het deel dat hij zag was niet waar hij was geweest met carlo. |
|
|
  |
 |
OFCYN
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 12:30 |
 |
hmmm interssante toppic
je hebt een onderwerp gevonden waar bijna geen echt antwoord op gegeven kan worden
men kan hier enkel gissen
ik kan alleen maar akoord gaan met wat iedereen hier zegt hij heeft er niet opgelet rowling schrijft dinge om hem heen daar moet hij het ook nog ni gezien hebbe
allemaal goed en wel volgens mij heeft hij het degelijk gezien maar geen aandacht gegeven omdat er andere -meer opwindende dingen- gebeude
ik denk niet dat er een ander antwoord bestaat op deze toppic
echt goed gevonde hoor |
_________________ HP rulezzzz |
|
  |
 |
Saaki
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 23:38 |
 |
Ik denk dat hij de vorige keer dat hij er was te veel was afgeleid om alles echt goed in zich op te nemen. Ook kan zijn geheugen het niet meer herkennen omdat er toen al zo veel gebeurt was,
maar het was ook belanrijk dat het donker was, dingen kunnen er heel anders uitzien in het donker. |
_________________ *Is nieuw hier* |
|
  |
 |
RIDICULUS2
1e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 14:04 |
 |
missme98 schreef: | Ik vind het ook wel raar dat hij het dan niet herkende. Hij had er zelfs over gedroomd. |
Ja wel raar ja:S
Zou hij het niet meer weten,
Of WIL hij het niet meer weten? |
_________________ Ron & Hermione «33
True Love |
|
  |
 |
Abyssal
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 14:07 |
 |
Ik zie eigenlijk niet in waarom het zo belangerijk dat hij het niet zegt/denkt in het boek dat hij dat kerkhof herkent of niet van waar Voldemort terug gekomen is als mens, dat brengt toch niets bij? |
|
|
  |
 |
|