Auteur |
Bericht |
Marauder*
5e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 13, 2005 16:50 |
|
Hoe bedoel je kostuums?
Ik stel me nu namelijk zo een clownspak voor dat je met carnaval draagt.
Ja.. vroeger ging ik wel eens als indiaan naar het carnaval.
En eh.. Oh ja we hebben op de hockey wel eens thema feesten
Pimps & Bitches laatst nog, was wel grappig..
Ik hou me dan wel altijd aan het thema
(of bedoel je iets anders) |
_________________ P a u l F r a n k
i s m y
h o m e b o y |
|
|
|
Lix
7e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 09, 2006 10:37 |
|
@ Tarantellegra - Wauw, dat is echt een mooi kostuum. Helemaal gemaakt door je oma?
Zelf ben ik nog op zoek naar mooie kleding, maar alles is zo duur! Ik ben op zoek naar een witte jurk (arwen), gryff-sjaal, slyth-sjaal, wit masker (half) en een mantel. Deze moeten in Nederland, via internet het liefst, te koop zijn. |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
|
|
Darkness
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 24, 2006 16:23 |
|
Wat hebben jullie zoal gemaakt of in de kast hangen?
Ik heb nog niets gemaakt omdat de naaimachine nog steeds niet gemaakt is.
Voor degene die me op de MWF en op de EFF gezien hebben heb ik een piraten outfit met een bandana met tribals erop. Kan ook als Neo uit de Matrix komen, met een echt Neo zonnebril en totaal in het zwart.
Heb je nog plannen om iets te gaan maken?
Ja als de naaimachine gemaakt is dan ga ik zeker een cloak en een tuniek maken voor als ik ga LARPen
Waar haal je je stoffen en patronen en andere kostuumzaken?
Ik haal het meeste bij de EFshop daar is het meestal niet al te duur (Licht eraan wat je wilt hebben want anders is het ook wel prijzig)
Maar als ik weer eens in Alphen ben kan ik daar ook kijken voor een paar nieuwe dingen.
Hoe ver ga jij met je kostuums (ook qua rekwisieten enzo, zwaarden, tandjes, oorpuntjes, toverstaf, maak je je eigen hobbitvoetjes?)
Ik heb geen wand (Waarom moest de staf van de Dark Lord nou uitverkocht zijn)
Maar ik koop wel een zwaard (geen echt maar een van latex)
En als ik een elf wil spelen koop ik ook wel oorpuntjes. |
_________________ *Adrenaline gotta love it*
My other broom is a car.
#OMG een lopende muur#
Non tora ta familia |
|
|
|
Indian Violet
5e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 12, 2007 22:48 |
|
Mijn mama heeft pas een jurk voor mij gemaakt voor carnaval, en nu ben ik heel trots op haar :"D Ik vind m ge-wel-dig!
Omg, bij die laatste schoot ik net in de lach omdat mijn zusje iets raars deed. En bij die eerste lijk ik heel dik, maar die mouwen hangen raar xD
Wat vinden jullie? :"D |
|
Ashley Wyatt
Dreuzel
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 14:07 |
|
Hoi Mijn naam is Ashley Wyatt, Ik heb de afgelopen week een zweinstein griffoendor school gewaad gemaakt. Er zit zelfs een binnenzak in die op maat gemaakt is voor mijn toverstok. Ik draag het nu al 3 dagen achter elkaar en ben er erg trots op. Ik ga als de film uitkomt in mijn gewaad naar de bioscoop. Ik zou het liefst elke dag dit willen dragen!
Hier zijn een aantal foto's van het gehele uniform:
En op deze foto's kun je de stropdas beter zien:
Wat vinden jullie ervan? |
|
|
|
|
Lady des Champs
5e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 0:18 |
|
Nou, deze fair was ik niet echt verkleed aangezien ik pas kort tevoren wist dat ik erheen mocht/kon... Maar als ik dit jaar naar Castlefest ga, dan ga ik dus zeker wel verkleed!
Op themafeesten op school ben ik meestal ook verkleed, ik ga dit jaar als Minnie Mouse .
En telt LARP ook mee? Ik ga in de vakantie m'n LARPkostuum maken . |
|
|
|
|
Jacklin
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 12:14 |
|
Een paar dagen geleden, toen de vijfde film uitkwam, stond er in onze bioscoop een kraampje met HP spullen. Daartussen zaten ook gewaden die erg leken op die van uit de films. Ze waren dus ook verdeeld onder de vier afdelingen. Ze waren mooi! Ik wou er een kopen, maar had helaas niet genoeg geld mee. ¬¬ Volgende keer beter...
Ik heb thuis geen kostuums liggen. Een tovenaarsgewaad lijkt me dan nog wel leuk, maar verder heb ik er niet echt veel mee... |
|
Ashley Wyatt
Dreuzel
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 03, 2007 2:33 |
|
Ik heb momenteel een gryffindor quidditch gewaad gemaakt...
Wat vinden jullie ervan?
Ik wil deze ook gaan verkopen, aangezien dat nergens op internet mogelijk is. Ook schoolgewaden ga ik maken dus mocht je intresse hebben laat het maar even weten. |
|
|
|
|
Evel
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 03, 2007 3:05 |
|
@Ashley Wyat: jij bent er behoorlijk goed in!
ik had een harry potter gewaad met embleem van griffyndor en een hele gave sluiting, maar ik ben nogal wat gegroeid en die past me dus echt niet meer... voor carnaval zijn mijn vriendin en ik zeker van plan als elven of piraten te gaan, maar daar hebben we nog niet echt plannen voor.
verder heb ik eigenlijk... nou, niets. |
_________________ Things we lose have a way of coming back to us in the end... if not always in the way we expect. |
|
|
|
Ashley Wyatt
Dreuzel
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 1:32 |
|
Ik heb eindelijk mijn Griffindor Zwerkbal Gewaad helemaal compleet!
Hier is een foto ervan:
Oh en hier heb ik een foto met mijn bezem...
|
|
|
|
|
Kim.Delacour.
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 14, 2007 14:47 |
|
ik ga in december naar de midwinterfair, en wil graag verkleed in een hp outfit. aangezien ik zelf niet zo handig ben achter het naaimachine, en ik ook niet genoeg geld heb om via internet het originele te bestellen, heb ik besloten het zo te doen , ik wil namelijk;
- grijze/zwarte trui met v-hals
- wit bloesje voor daaronder
- gejatte stropdas van mn vader
- zwart rokje
- hoog opgetrokken zwarte sokken
- en om het dan nog een beetje écht hp te maken, wil ik via gator zo'n gryffindor das bestellen.
ik hoop dat ik dan niet ál te duur uit ben, en er toch een beetje hp uitzie daar |
_________________ wake up and dance in the sunshine.
wake up, love's on the frontline.
wake up, better fall in love and fail,
than never fall in love at all. ♥ |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 14, 2007 15:05 |
|
shinystephanie schreef: | BeeGee Kenobi schreef: | At first: Yay we hebben een topic over kostuums!!
Heb je nog plannen om iets te gaan maken?
Jazeker, ik wil dolgraag een echte Hobbit Cloak of Human Cloak maken..zo eentje dus als Boromir aan heeft in FOTR (zoekt plaatje)
|
FOTR??? |
Waarschijnlijk is dat Fellowship of the Ring FOTR dus.
Ik heb helemaal geen kostuum. Ik zou niet weten waarom. Ik doe nooit aan LARP of wat dan ook en om nou een heel kostuum aan te gaan schaffen voor 1x in het jaar bij de EFF ... Ik ga toch met mensen die er niet van houden om "verkleed" te gaan en trouwens, die kostuums die je kan kopen zijn mij te klein en ik vertik het om vanalles zelf te gaan maken |
|
Kim.Delacour.
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 01, 2007 13:13 |
|
Patricia89 schreef: | ok, dus ik heb vandaag m'n ravi patch binnen gekregen, ben helemaal blij.
Die ga ik op m'n trui strijken, en dan lijkt het net een howarts trui
ik hoef nu alleen nog maar een rokje en dan heb ik m'n outfit bij elkaar |
ravi patch? oeeeh vet <3
waar heb je die vandaan:D?
ik heb nu ook al het één en ander bij elkaar, maar ik lijk nog niet heel erg ofzo (mijn trui is bruin ipv grijs haha ), maar hij is voorlopig goed genoeg, en als ik nog een beter tegenkom koop ik die wel!
en ik heb net gisteren de Gryffindor Tie & Scarf besteld (oeeh wat slecht van me, ik heb veel meer met Ravenclaw maar ik bestel wel de Gryffindor set!) ik was eerst niet van plan die te kopen, maar omdat ik uitgeloot ben voor de rome-reis bij de meerdaagse reizen bij ons op school (heel verhaal, haha ) en ik nogal down rondliep gisteren thuis, zei mijn vader dat ik de tie&scarf mocht bestellen als kadootje van hem, lief he |
_________________ wake up and dance in the sunshine.
wake up, love's on the frontline.
wake up, better fall in love and fail,
than never fall in love at all. ♥ |
|
|
|
|