Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 23:39 |
 |
Strijder van Perkamentus schreef: | A.Perkamentus schreef: | Strijder van Perkamentus schreef: | Ik zou wat meer rond Petunia schrijven, haar magische krachten wat verbeteren enzo. Het blijft nu zo vaag allemaal:) |
Petunia heeft toch geen magische krachten? Ze zal ook nooit gaan toveren. Dus is het logisch dat het niet in de boeken voorkomt. Want ze kan het gewoon niet. |
Hmm, ik dacht dat ik eens iets gelezen had, dat toch op een beetje magie wees. Niet echt magische krachten, maar ook niet volledig dreuzel. Maar ik zal het eens herlezen en dan post ik het stukje hier:) |
Tante Petunia kan niet toveren. Ze heeft het nooit gedaan, en zou het ook nooit kunnen. Bewijs?
Citaat: | Aunt Petunia will start exhibiting magical tendencies
No, she won't. Aunt Petunia has never performed magic, nor will she ever be able to do so. |
En dit haal ik van JKRowling.com. Dus het lijkt mij ook logisch dat JKR zich niet hierin verdiept heeft. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 23:44 |
 |
Ik zou helemaal niks willen veranderen! Het is perfect zo, ook al vind ik het eerste hoofdstuk van boek 5 een beetje saai... En vind ik dat men te veel chagerijnig is in deel 5
Ik zou graag meer magische wezens / voorwerpen zien denk ik . |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 23:45 |
 |
Lady des Champs schreef: | Ik zou helemaal niks willen veranderen! Het is perfect zo, ook al vind ik het eerste hoofdstuk van boek 5 een beetje saai... En vind ik dat men te veel chagerijnig is in deel 5
dus je wilt wel wat verandern nee ik zou echt niks willen veranderen, ik vind het wel best zo. Anders zou ik de boeken niet leuk vinden als er van alles anders moest volgens mij. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 23:46 |
 |
Lady des Champs schreef: | Ik zou helemaal niks willen veranderen! Het is perfect zo, ook al vind ik het eerste hoofdstuk van boek 5 een beetje saai... En vind ik dat men te veel chagerijnig is in deel 5
Nou ja ik vind dat zelf juist heel realistisch dat ze "chagerijnig" zijn. Harry is namelijk 15 en wordt ook een keer een puber. Dan heb je sowieso je dag wel eens niet. Voornamelijk als in dat jaar niemand je gelooft, terwijl jij zeker weet dat je vijand weer terug gekeert is. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 23:47 |
 |
Witch_Eva schreef: | Lady des Champs schreef: | Ik zou helemaal niks willen veranderen! Het is perfect zo, ook al vind ik het eerste hoofdstuk van boek 5 een beetje saai... En vind ik dat men te veel chagerijnig is in deel 5
Nou ja ik vind dat zelf juist heel realistisch dat ze "chagerijnig" zijn. Harry is namelijk 15 en wordt ook een keer een puber. Dan heb je sowieso je dag wel eens niet. Voornamelijk als in dat jaar niemand je gelooft, terwijl jij zeker weet dat je vijand weer terug gekeert is. |
Ja da's wel waar, maar het begon mij ook te irriteren . |
|
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 11:59 |
 |
Witch_Eva schreef: | Strijder van Perkamentus schreef: | A.Perkamentus schreef: | Strijder van Perkamentus schreef: | Ik zou wat meer rond Petunia schrijven, haar magische krachten wat verbeteren enzo. Het blijft nu zo vaag allemaal:) |
Petunia heeft toch geen magische krachten? Ze zal ook nooit gaan toveren. Dus is het logisch dat het niet in de boeken voorkomt. Want ze kan het gewoon niet. |
Hmm, ik dacht dat ik eens iets gelezen had, dat toch op een beetje magie wees. Niet echt magische krachten, maar ook niet volledig dreuzel. Maar ik zal het eens herlezen en dan post ik het stukje hier:) |
Tante Petunia kan niet toveren. Ze heeft het nooit gedaan, en zou het ook nooit kunnen. Bewijs?
Citaat: | Aunt Petunia will start exhibiting magical tendencies
No, she won't. Aunt Petunia has never performed magic, nor will she ever be able to do so. |
En dit haal ik van JKRowling.com. Dus het lijkt mij ook logisch dat JKR zich niet hierin verdiept heeft. |
Jups, jullie hebben gelijk;) Maar ik denk al dat ik weet hoe het komt dat ik met dat idee zit. Ik ben ooit eens die valse Harry Potter van Dennis Hoogeveen gaan lezen: Harry Potter en de groene vlammen. En daarin kon Petunia wel wat toveren:) |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
|
| |