Auteur |
Bericht |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 13:04 |
 |
Ik heb het boek niet bij me, maar ik denk dat ik ook een nieuwere versie heb, want anders was het me zeker opgevallen.
Waar ik al uren heb over zitten nadenken is het volgende:
Harry zit met Perkamentus en Sirius in Perkamentus' kantoor terwijl Harry het ganse verhaal doet over wat er op het kerkhof is gebeurd. Hij vertelt dat Voldemort bloed van hem heeft gebruikt en hem nu dus kan aanraken.
Dan schrijft Rowling iets in de aard van: Harry keek Perkamentus aan en dacht een glimp van triomf te zien in Perkamentus' ogen, maar een tel later wist hij zeker dat hij het zich had verbeeld.
Ik weet zeker dat ze hier iets mee wil zeggen, ik weet alleen niet wat. |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 13:37 |
 |
Strijder van Perkamentus schreef: | Ik heb het boek niet bij me, maar ik denk dat ik ook een nieuwere versie heb, want anders was het me zeker opgevallen.
Waar ik al uren heb over zitten nadenken is het volgende:
Harry zit met Perkamentus en Sirius in Perkamentus' kantoor terwijl Harry het ganse verhaal doet over wat er op het kerkhof is gebeurd. Hij vertelt dat Voldemort bloed van hem heeft gebruikt en hem nu dus kan aanraken.
Dan schrijft Rowling iets in de aard van: Harry keek Perkamentus aan en dacht een glimp van triomf te zien in Perkamentus' ogen, maar een tel later wist hij zeker dat hij het zich had verbeeld.
Ik weet zeker dat ze hier iets mee wil zeggen, ik weet alleen niet wat. |
Dit is niet echt voor dit topic, je kan beter naar dit topic gaan. Het gaat wel over boek 4, maar het is meer een theorie dan iets wat je uit het boek zelf kunt halen: http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=9785&start=120 |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
|
| |