Auteur |
Bericht |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 04, 2007 12:04 |
 |
Echt dingen zien als in hp dat doe ik niet, maar mijn zus en ik hebben wel heel vaak dat we alleen maar over hp kunnen praten. vooral als er iets nieuws rond hp gebeurd of we zeggen wel is dat iemand ronnig of hermelienig is. dat is wel lach wekkend. laatst ontmoete we iemand en toen zei ik tegen mijn zus die is wel heel erg anderling mijn zus begreep me gelijk en lach in een deuk. maar dit heb ik niet alleen met hp soms zeg ik ook wel, je bent ook echt een hobbit. mensen vinden het meestal wel grappig. |
_________________ met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Do Apr 12, 2007 15:34 |
 |
Neh, echte verwarring met HP en de real world heb ik niet. Ik zie het verschil nog wel... Alhoewel een paar maanden terug zat ik voor Nederlands een artikel te lezen waarin stond "De mentor...". Lol, je raadt het al dat las ik dus als: Dementor. Ik dacht al van HUH, maar toen onee er staat wat anders.
Maar goed, ik denk wel veel aan mr. R (Remus) maar voor de rest valt het echt mee. Wel deel ik mensen, of personages uit andere boeken vaak in afdelingen in, maar dat doe ik meer als ik mij verveel tijdens de les dan als automatisme.
Echt verwarring is er dus niet. |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
Evaje
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 18, 2007 20:11 |
 |
dat heb ik gelukkig niet echt
maar ik heb wel zo da ik bv me boek al eb dicht gedaan en dan denk da ik nog ant lezen ben en verzin ik dus dingen, dan verschiet ik en zie da me boek al dicht is  |
_________________ never take ot all for granted..
heaven , i'm in heaven |
|
  |
 |
Snoepje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 20, 2007 15:57 |
 |
Nee daar heb ik geen last van. Als ik het boek dichtklap en wat anders ga doen denk ik er niet meer aan. Alleen als ik 't met m'n vrienden over hp heb denk ik erover maar daarbuiten eigenlijk haast nooit. |
|
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 23, 2007 19:00 |
 |
Het zit niet echt in m'n hoofd, het gebeurt meer met m'n mond Ik tetter de oren van iedereens kop met alles wat ik heb gelezen en bedacht... Ma en pa worden er niet goed van. Ook als ik dingen meemaak maak ik er een verhaal van, maar dan met HP personages. VRE-SE-LIJK, zeg ik jullie... |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 13:33 |
 |
Vorige week moest ik slakkenkorrels gooien rond de bomen in de boomgaard waar ik werk. (Die beesten zijn echt een plaag, maar toch is het wel zielig.. Ze worden gewoon door ons gebombardeerd! ) Maar dat ging ik vergelijken met Vleesetend Slakkenkruid, omdat ik even niet op het woord "Slakkenkorrels" kwam^^ Maar verder heb ik dat eigenlijk nooit... |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 13:37 |
 |
Euhmm... Ik heb weleens tegen een leraar professor gezegd. Gelukkig hoorde niemand het xD
Verder heb ik me nog nooit verward, gelukkig. Maar ik denk wel aan somige dingen als er woorden worden uigsproken. Iemand anders gaf al een voorbeeld over: de mentor. Dementor... Wel grappig eigenlijk. Maar niet vaak dat ik me versrpeek ofzo. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 13:45 |
 |
Ik denk wel veel aan hp. Als ik het boek lees, denk ik aan wat ik gelezen heb en ik denk aan boek 7 en alle theorien. En ik ben meestal met harry potter bezig, op het forum enzo. Soms zit ik expres te quoten tegen vrienden die harry potter niet leuk vinden:P. Maar ik kan wel onderscheid maken tussen de echte wereld en harry potter. Maar ik vergelijk wel veel dingen uit de echte wereld met harry potter. Als ik iets zie, moet ik meestal meteen an harry potter denken. Ach, fantaseren maakt de wereld wat interresanter. Nu kom ik toch wel over als schizofreen ofzo  |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 18:45 |
 |
als ik een boek lees of de film kijk en op dit forum zit zit ik wel met mijn hele gedachten bij harry potter maar nee harry potter is de magische wereld en me normale leven is het normale wereldje zeg maar dus haal het nooit door de war. maar als ik ergens mee bezig ben van harry potter komt de hele hp wereld wel in me hoofd te zitten. |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 19:13 |
 |
Als ik een boek of film lees zit ik er helemaal in.. maar dan ben ik niet in "verwarring" gebracht en ik ben ook niet zo gefreakt dat Harry Potter misschien wel echt bestaat. |
|
  |
 |
kelly#
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 21:09 |
 |
hahaha dat heb ik niet met alles maar soms vergelijk ik het wel met elkaar.. zo leuk is harry potter. gek he dat zon verhaal een vet grote rol in je leven speelt! maar ik weet wel dat het allemaal verzonnen is enzo.. |
_________________ "Nobody's ever asked me to a party before, as a friend! Is that why you dyed your eyebrow, for the party? Should I do mine, too?" - Luna Lovegood |
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 11:39 |
 |
Hippogriefje schreef: | Dat heb ik altijd maar met 1 ding. Net zoals Helen, met een kat. Dan denk ik meteen aan Anderling xD. Vooral als die erop lijkt of als die me aanstaart/achtervolgd.
Oja, soms heb ik het ook weleens met mysterieuze geluiden/verdwijningen. Dan hoor ik een harde knal in de straat, denk ik dat er iemand verdwijnselt ofzo. En ik had weleens dat er iemand achter me liep, die ineens was verdwenen. Toen dacht ik dat diegene een ontzichtbaarheidsmantel had xD
Best wel erg eigenlijk O__o |
Dat heb ik nu ook! Ik ben 'in real life' niet zo vaak met HP bezig, maar idd, als ik een kat zie zitten die naar mij kijkt, dan denk ik: Anderling! lol!
Maar dus alleen met katten, verder niks. |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 12:33 |
 |
Ik had gisteren dat iemand wat aan het vertellen was. Ze had iets viavia gehoord, maar ik dacht gelijk aan een poortkey. Lol Verder verspreek ik me eigenlijk nooit, maar denk ik bij woorden aan iets anders dan wat het in real life betekend. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Ginn
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 12:43 |
 |
Haha soms heb ik dat wel!.. Dat ik iets doodnormaals vergelijk met de HP wereld. |
|
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 14:00 |
 |
Eigenlijk is de naam toch goed gekozen he: Harry Potter Freakz Want dit is echt freaky  |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
|