Auteur |
Bericht |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 20:01 |
 |
Best spannende aflevering vond ik het nog vandaag Jammer dat we nu tot volgende week moeten wachten tot we weten hoe het verder gaat. Die stomme ontvoerder van Mel ook en die de gene ook is die iedereen een beetje vermoord daar
Njaa..Ik hoop dat Hofkens er volgende week weer is. Hij is zo cool!
Heeft iemand een idee waar je de afleveringen vanaf 2000 (of was het nou 2001 dat ze begonnen?0 kunt bekijken? |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 17, 2006 2:20 |
 |
Beste menschen,
Ik keek dat eerst dus iedere keer. Maar nu vind ik dr niet zo veel meer aan. Ik vind dr niets meer aan nu Cisse eruit is. Die vond ik zoooo leuk. Nu vind ik het saai en ik heb het al heel lang niet emer gezien. Mijn zusje kijkt het nog wel, dat is altijd stressen als datop zondag op is want we zitten dan meestal nog te eten. Waarschijnlijk heeft ze morgen een probleem want dan komt mijn opaen ik denk niet dat ze dan eerder va tafel mag... Mij arme zusje... *ahem ahem*
xox Josse. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Do Jan 11, 2007 17:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 25, 2006 11:45 |
 |
Lieflieflieflieflieflief,,,
Ahhw, deze keer was Spoed gewoon lief..
Hofkens was zelfs lief voor dat kindje, een hele andere kant van hem. T was wel lullig dat Mel zo lullig over Hofkens deed over dat kaartje, dacht Hofkens eens wat liefs gedaan te hebben........
En ik vond het echt schattig hoe Hofkens zich helemaal ontfermde over dat kind, vet lief
|
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 25, 2006 12:06 |
 |
Euh, ja nou ik kijk het maar zelden, maar het is soms wel spannend, ik heb er 1 gezien dat er een een bruiloft was en dat er een man binnenkwam met een granaat en 1 met een WO II bom in een huis, dat helemaal instortte, dat zijn de enigste enne ik denk dat ik het niet ga volgen, want ik vind het niet eng, maar ik krijg gauw van dat soort dingen nachtmerries.  |
|
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 08, 2007 8:07 |
 |
Spoed was weer leuk gisteren. Alleen heb ik het begin gemist, maar ik heb aan al mijn mijn vrienden -die ook spoed kijken- gevraagd wat er gebeurde in het begin. Iedereen wist het niet meer, dus dat word op internet kijken.
De rest van Spoed vond ik geweldig. Hofkens was bezorgd over Mel (ooeh Love).
En die arm van de meneer met de machine, moet er gewoon een week in blijven zitten....zielig |
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 18:59 |
 |
Ik heb spoed al een tijd niet meer gezien, maar ik vond het altijd wel een grappige serie. De serie was niet zo realistisch als andere ziekenhuisseries (er gaat bijna elke aflevering wel iemand dood en ze zijn soms toevallig terplekke zoals bij de trouwdag van de directeur van het ziekenhuis) maar dat maakt het meestal juist wel grappig. Ook zitten er soms fouten in de serie zoals mensen die in korte broek rondlopen in de winter. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 7:20 |
 |
Dat van die trouwdag trouwens..dit was niet toevallig hoor, dit was gepland, de man die de bom gooide wil wraak nemen omdat zjin vrouw dood was.
Maarja, ik kijk het echt elke week en ben een super Hofkens Freak. Daarom komt ook in elk stukje Hofkens wel voor. Maar in ieder geval was deze week wel cool, de ene keer was Hofkens gewoon Hofkens en de andere keer was hij weer de lieve, en bezorgde man. Ik hou van die vent!
En ik mis Staf een beetje.....  |
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
HawX
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 21:47 |
 |
Spoed, kijk het niet, zelfs nog nooit 1 aflevering helemaal uitgezien. Vind aan dit programma gwn niks goed. maar ja, dat ben ik dan weer hoor vind de meeste van dat dokter genre niet goed dus niet denken dat ik spoed alleen afkraak  |
_________________ hier komt nog iets g03d |
|
  |
 |
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 0:44 |
 |
Voor de Belgjes:
Spoed komt terug vanaf dinsdag 13 maart op VTM.
Ik ga kijken, en ik hoop stiekem dat het terug wat interessanter wordt, want ik vind nog altijd dat hun algemeen niveau sterk gedaald is. Dus eigenlijk kijk ik alleen om een bezigheidstherapie te hebben, voor nu toch. We zullen zien of er enige vordering is... ^^ |
I don't know who I am. |
|
  |
 |
Ladies Marmelade
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 14:36 |
 |
Spoed...
Ik vind er niet zo veel meer aan. Eerst kei leuk, maar nu is het helemaal niet meer leuk, vind ik. Alle leuke zijn eruit. (Jos, Babs, Cisse, en nouja, iedereen gewoon... )
Dus ik kijk het niet meer... |
Oh well, |
|
  |
 |
lieske90
7e jaars

Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 02, 2007 17:38 |
 |
Tja, Spoed. Ik heb er niet zo veel mee. Naar mijn mening is het slecht geacteerd en er zijn veel betere ziekenhuisseries, zoals ER en Grey's Anatomy. Ik heb het wel eens gevolgd, maar dat kwam alleen maar omdat de rest van het gezin het wil zien.
Dus nu ga ik eigenlijk meestal naar boven ^^' |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 05, 2007 14:25 |
 |
In Nederland heeft Spoed een break, in ieder geval zag ik geen nafilmpje over wat er volgende week komt.
Ik ben vet aan het balen.
Het was dan ook de laatste aflevering van dit seizoen, dus binnenkort weer een nieuw seizoen Spoed in nederland!
Yeah |
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 11:13 |
 |
ik vind spoed geweldig en kijk het elke zondag. ik heb nu zelfs de dvd box van seizoen 1. sauper hoor om zo de allereerste stukken weer te zien. |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 11:28 |
 |
lieske90 schreef: | Tja, Spoed. Ik heb er niet zo veel mee. Naar mijn mening is het slecht geacteerd en er zijn veel betere ziekenhuisseries, zoals ER en Grey's Anatomy. Ik heb het wel eens gevolgd, maar dat kwam alleen maar omdat de rest van het gezin het wil zien.
Dus nu ga ik eigenlijk meestal naar boven ^^' |
Vergeet House MD niet :')
Ik heb volgens mij lang geleden wel eens een aflevering van Spoed gezien, maar het is me niet echt bijgebleven. Dus ik denk niet dat het echt indruk op me heeft gemaakt :') Ik ben sowieso niet echt van de Nederlandstalige series, doe mij de Amerikaanse ziekenhuisseries maar (ook niet allemaal hoor, maar bijvoorbeeld House MD wel). Ik weet eigenlijk niet eens waarom Ö Maar op de één of andere manier trekt Engels mij veel meer, en vind ik het in het Engels minder snel overdreven dan in het Nederlands. |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 16:00 |
 |
In het nederlands komt het soms wel onnatuurlijk over, als de acteurs weer eens beslissen om een hele scene in het AN te spelen.
Meestal is het geen AN, mar er steeks als eens een dialectische ondertoon achter, wat het toffer maakt.
In het engels heb je geen dialecten, wat ook wel meespeelt.
Spoed is in het algemeen en redelijke serie, vind ik. Het stoort mij alleen enorm als de dokters weer eens over privéproblemen gaan praten onder de neus van hun patiënten.
Dat doen ze bij House MD niet, bij Er ook niet, en bij Grey's anatomy weet ik niet, want daar kijk ik niet naar. |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
|