Auteur |
Bericht |
OOTP
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 16:29 |
|
-Als er al een TH Topic bestaat sluit deze dan maar-
Tokio Hotel
V.l.n.r Gustav Schäfer, Tom Kaulitz, Bill Kaulitz, Georg Listing.
Tokio Hotel is een pop rock-band uit Duitsland. De band is in 2001 opgericht onder de naam 'Devilish' door de tweelingbroers Bill en Tom Kaulitz, samen met Gustav Schäfer en Georg Listing, nadat ze elkaar bij een optreden ontmoetten. Bill en Tom Kaulitz maken naar eigen zeggen al vanaf hun negende muziek, naar het voorbeeld van hun stiefvader. Gustav Schäfer en Georg Listing kennen elkaar van muziekles. Nadat Bill Kaulitz meegedaan had aan het programma "Kinder-Star-Search" werd de band in 2003 ontdekt door de Duitse muziekproducent Peter Hoffmann. Tokio Hotel kreeg een platencontract bij de platenmaatschappij Sony BMG, en in 2005 bij Universal Music Group. Tokio Hotel kan inmiddels nergens meer verschijnen zonder dat de band grote groepen gillende tienermeisjes aantrekt.
Bron: Wikipedia, ingekort
In Nederland zijn ze vooral bekend(er) geworden met de single 'monsoon'
Behalve deze hebben ze ook andere nummers uitgebracht:
Durch Den Monsun
http://www.youtube.com/watch?v=vtr2c42C-_A
Schrei
Rette Mich
http://www.youtube.com/watch?v=6xkDUUkRDMs
Der Letzte Tag/ Wir schließen uns ein
http://www.youtube.com/watch?v=_LAE0PxdsQw
Übers Ende Der Welt
Spring Nicht
Wat vind jij van de teksten, het geluid, de jongens?
Het is natuurlijk niet verboden om je mening te uiten maar als je er niks aanvindt, houdt het wel netjes! |
_________________ 10_08_PARIS!YEAH TOKIO HOTEL!HMH_08_10 |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 16:42 |
|
Ik vind het Tokio Hotel echt zo vaag hoe dat gegaan is in Nederland. Durch den Monsun en Schrei waren allang uitgebracht in Nederland en dat zijn geen hit geworden. Maanden later komen ze uit met de Engelse versie "Monsoon" en het is opeens een dikke hit en Tokio Hotel is opeens helemaal in.
Maar ja ik vind hun "leuker" als ze in Duits zingen. Dat past meer bij ze vind ik. Engels is meteen al zo commercieel. Maar als ik zeg dat ik het "leuker" vind, dat zegt nog niks want ik vind het geen leuke band. Ik ken dus een paar liedjes omdat ik wel eens naar TMF kijk. Maar zelf is het echt niet mijn favoriete band. Ik vind ze nogal verschrikkelijk, en het is een te hype om die hele band. En ik vind niet dat ze dat nou verdienen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 16:53 |
|
Het eerste liedje dat ik kende van die groep was gewoon ' Monsoon'
In België kwamen ze ook plots in de charts met dat liedje en waren ze plots bekend.
Ah, ik vind het wel een leuk liedje...Maar om direct naar de winkel te lopen en hun CD te kopen? Dan geef ik een : Nee.
En, eerlijk gezegd, dacht ik eerst dat de persoon die in deze groep zingt een meisje was xD
Het was een hele schok om te ontdekken dat het een jongen is en dat hij dan nog eens tweelingbroer is met Tom. o.O
@ missme98 : Ik geef je groot gelijk! Hij heeft echt een vrouwelijk gezicht... Wat ik dan niet begrijp is : Dat hij nochtans een eeneiige tweeling is met zijn broer. Nou, ik vind Tom anders er niet zo vrouwelijk uitzien als Bill zelf.
@ Tamar : Ik heb ook al gemerkt dat het voornamelijk voor de tweeling is.
Als je kijkt op fangemaakte sites zie je het meest informatie over de tweeling en ook de foto's zijn het meest gericht op de tweeling. Klik maar eens gewoon : Tokio Hotel' in op Google. De meeste foto's zijn van de tweeling. |
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Laatst aangepast door trijntjuh op Vr Jul 13, 2007 19:00; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
Tamar
5e jaars
Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 17:34 |
|
@ Trijntjuh; ik dacht ook dat het een meisje was hoor :/ Maarja, wat wil je met zulk haar, zulke kleren en vooral: zulke make-up
Maargoed, over de band. Hun liedjes zijn vrij simpel en standaard, en ze hebben vooral fans die fan zijn om de tweeling en niet om de muziek x) Volgens mij is 99,5% van hun fans meisje en rond de 12.
Ze hebben wel een paar leuke liedjes, maar dat zijn dan zeker niet de engelse want de inhoud daarvan slaat echt nergens op. Sommige duitse liedjes gaan nog wel; zoals ich bin nicht ich.
Ik vind het verder wel irritant dat ze echt zo'n rock imago proberen uit te stralen XD Ik zou het niet meer dan popmuziek met een gitaar willen noemen. |
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 18:08 |
|
Ik vind tokio hotel niks. Ik hou wel van rock en metal, maarik vind dat van hun gewoon niet zo goed. Ik hou niet van Bill zijn stem en ik vind de muziek gewoon niet mooi.
Het is nu ook opeens een hype tokio hotel en daar hou ik helemaal niet van.
edit: ik wist wel dat Bill een jongen was maar ik vind hem er erg vrouwelijk uitzien. En niet door zijn haar ofzo, maar hij heeft een vrouwelijk gezicht en dan ook nog dikke lagen make-up. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 18:28 |
|
Ik vind Tokio Hotel zelf ook niks, er is één liedje dat ik wel grappig vind. Dat is Monsoon, maar meer ook echt niet. Het is niet mijn muziekstijl, ik vind het zoiezo wel knap dat ze met dit soort muziek wereldberoemd zijn geworden. Maar, dat zijn veel mensen. Net zoals Akon, ik noem maar wat. Maar nee, Tokio Hotel.. dan heb ik liever nog de Backstreet Boys! =') |
|
|
|
|
Dragon
3e jaars
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 18:53 |
|
Ik vind ze wel leuk,maar niet om er hele dagen naar te luisteren,ik vind wanneer ze Duits zingen het veel beter tot zijn recht komt dan wanneer ze Engels zingen...
En ik heb ook echt een gruwelijke hekel aan die mensjes die helemaal gaan flippen als ze hun zien irl enzo XD En ook die zeggen dat ze helemaal gaan flippen dat ze verliefd zijn op 1 van de bandleden enzo :'D...Get a Live XD
'Schrei' & 'Durch de Monsun' zijn 2 van de nummers die ik toch wel regelmatig wil luisteren...Maar ik heb absoluut geen posters of andere dingen van TH... Ik maak er wel weer crea's van,van hun foto's Maar echt fan van hun...Nee dat ben ik dus echt niet. |
|
|
|
|
Boterham
4e jaars
Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 11:13 |
|
Ik vind Tokio Hotel wel leuk. Maar niet super ofzo, ik zou er geen dagen naar kunnen luisteren. Ik vind het ook erg dom dat er opeens zo'n hype rond hen is, gewoon omdat ze op TMF komen. "Monsoon" is niet eens hun beste liedje. Ik vind het zelf een vrij saai nummer.
Nouja, ik kende hun al een tijdje, en ik luisterde er wel af en toe naar. En over Bill, die lijkt inderdaad op een meisje. Een vriendin van mij was er lange tijd van overtuigd dat het een meisje was xD. En iig draait Tokio Hotel vooral rond die tweeling. Ik bedoel, iedereen kent Bill en Tom Kaulitz, maar Gustav enzo? Dat vind ik ook maar stom, ik denk ook dat hun meeste "fans" gewoon naar hen luisteren omdat ze die tweeling zo knap vinden ofzo. Maar goed, "Spring Nicht" vind ik wel een goed nummer en "Breakaway" ook. Maar voor de rest vind ik ze nu ook weer niet geweldig. |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 11:40 |
|
Nope ik heb er helemaal niets mee. Ik merk overal al wel dat het een grote 'hype' is enzo, maar mij maak je er niet blij mee. xD
Ik heb sowieso al niets met muziek die gezongen is in het Duits, en het soort muziek dat ze zingen spreekt me ook al niet aan, dus tja dan houd het al ver op... xD |
|
|
princess__
3e jaars
Verdiend:
174 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 13:02 |
|
Witch_Eva schreef: | Ik vind het Tokio Hotel echt zo vaag hoe dat gegaan is in Nederland. Durch den Monsun en Schrei waren allang uitgebracht in Nederland en dat zijn geen hit geworden. Maanden later komen ze uit met de Engelse versie "Monsoon" en het is opeens een dikke hit en Tokio Hotel is opeens helemaal in.
Maar ja ik vind hun "leuker" als ze in Duits zingen. Dat past meer bij ze vind ik. Engels is meteen al zo commercieel. |
Ik ben het daar totaal met ééns, ik kende het liedje ook al een tijdje in het duits & ik vind het nog steeds het allermooiste zo.
De emoties & gevoel in het liedje worden dan veel beter weergegeven. |
|
|
|
|
Mariky
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 15:31 |
|
Tokio Hotel. Tja.. ik vind 'Through The Monsoon' wel een leuk nummer, maar dan wel de engelse versie. Ik heb niks met Duits en ik vind Engelse nummers over het algemeen veel leuker, maar dat is dan mijn mening. Ik vind Tokio Hotel op zich wel een originele band, maar om er nou fan van te worden? Nee, dat niet. Ik vind ze op zich niet heel slecht, want Through The Monsoon is een leuk nummer, maar verder heb ik niks met de band.. |
|
|
Lieselot Potter
1e jaars
Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 15:43 |
|
Ik hou van Tokio Hotel Maar ik ga er niet hyper over doen ofzo Sommige liedjes vind ik in het Duits het mooist zoals Durch den Monsun en Schrei. Maar Love is Dead en Don't Jump vind ik in het Engels leuker Ik vind Bill en vooral Tom wel mooi, maar ik vind Bills lange haar nu echt niet mooi, dan is hij echt een meisje Leve zijn kortere haar Maar Gustav vind ik ook mooi en het is jammer dat hij en Georg minder aandacht krijgen dat de tweeling want zonder hen is Tokio Hotel Tokio Hotel niet. |
|
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 17:45 |
|
Ik vind dit echt een verschrikkelijke band. Ze noemen zichzelf 'rock' maar ik vind dit veel meer een popgroep. Hun doelgroep is ook veel jonge pubermeisjes. Als ze in het Engels zingen vind ik ze nog slechter, ze hebben een heel irritant Duits accent. Als je niet goed luistert zou je zeggen dat ze niet in het Engels maar in het Duits zingen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 19:41 |
|
Ik vind de duitse liedjes leuker dan de Engelse maar dat komt denk ik meer omdat ik de Duitse liedjes gewend was en dan ineens veranderen ze al die liedjes óók naar het engels. Dat vind ik niet mooi.
Zelf heb ik wel Scream en Zimmer 483, en vind ik de band wel heel leuk ^^ maar zelf persoonlijk [als ik álleen naar de band kijk en niet naar de muziek] dan vind ik het niks voor mij. Het is ook maar dat ik eerst de liedjes hoorde voor ik hun ooit had gezien op plaatjes en dergelijke. Daaraan ligt denk ik het grootste feit dat ik de liedjes wel leuk vind ^^ |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 23:57 |
|
Even serieus, is die zanger een kerel of niet? Nee ik wil het écht weten want de twijfels spoken door m'n hoofd ):
Ik vind ze: De zoveelste wannabe-scene-band die zogezegd "emo" maakt.
Terwijl het eerder valt onder pop-rock.
Monsoon valt nog net te aanhoren, maar dat is het dan. Vanaf het moment dat ik ze zie is het eerlijk gezegd weer verpest en kan ik het niet meer aanhoren.
Maar gaaawd, i LÓVE de TH outtakes. |
|
|
|