Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 13:33 |
 |
Je kan toch niet van iedereen gaan zeggen dat hij homo is, wat is hier voor bewijs voor. Hij is knap en ik vind hem een goeie acteur. Hij was echt zoals ik me carlo wel had voorgesteld. Zo zielig toen hij dood ging  |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 16:26 |
 |
Ik vond hem best wel goed spelen, maar ik vond hem niet overweldigend knap zodat er in het boek beschreven werd, niet dat hij lelijk is maar kom. Ook vond ik dat hij een nerveuse indruk maakte in de film, hoewel ik het niet nodig vond Maar het veranderd niets aan zijn acteerprestaties!! Die vind ik namelijk wel goed!  |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 16:37 |
 |
missme98 schreef: | Je kan toch niet van iedereen gaan zeggen dat hij homo is, wat is hier voor bewijs voor. Hij is knap en ik vind hem een goeie acteur. Hij was echt zoals ik me carlo wel had voorgesteld. Zo zielig toen hij dood ging  |
Wordt dat dan van iedereen gezegd? Ik dacht juist dat ze allemaal gewoon waren, behalve bij Robert had ik zo mijn twijfels Al zou ik liever hebben dat het bij Rupert zo is, maar dat ziet er niet echt in denk ik  |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 11:21 |
 |
Strijder van Perkamentus schreef: | missme98 schreef: | Je kan toch niet van iedereen gaan zeggen dat hij homo is, wat is hier voor bewijs voor. Hij is knap en ik vind hem een goeie acteur. Hij was echt zoals ik me carlo wel had voorgesteld. Zo zielig toen hij dood ging  |
Wordt dat dan van iedereen gezegd? Ik dacht juist dat ze allemaal gewoon waren, behalve bij Robert had ik zo mijn twijfels Al zou ik liever hebben dat het bij Rupert zo is, maar dat ziet er niet echt in denk ik  |
hahaha, ok ok. Maar waarom vond je dat dan bij robert? Omdat hij knap is. Ik vond dat nervuese truwens wel goed, ik zou ook nerveus zijn als ik meedeed aan de kampieonschappen. |
|
  |
 |
la_ma
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 21:30 |
 |
ik vond hem goed spelen beetje nerveus en niet zo galant maar toch was en is hij een ggoede acteur. allen als ik hem op straat tegen kom dan herken ik hem waarschijnlijk niet  |
_________________ I am a werewolf will you jone my?
hier and I will bite you!
http://world2.monstersgame.nl/?ac=vid&vid=46002945 |
|
  |
 |
OOTP
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 15:40 |
 |
Hij is een goede Cedric, goeie keuze
En Robert Pattinson -zucht-, ik vind hem zó knap. Niet normaal gewoon.
Tijden GoF moest ik huilen, in de bios
Maar hij is een goede, mooie Cedric, zoals ik had verwacht |
_________________ 10_08_PARIS!YEAH TOKIO HOTEL!HMH_08_10 |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 12:17 |
 |
Ik vond hem super, gosh dat ik hier nog niet heb gereageerd valt me tegen van mezelf. Hij speelde super in de film, zijn eigenschap/karakter was gewoon super. Ik was, en ben nogsteeds (ookal is hy dood ^^) helemaal weg van hem.
En dat er gezegd word dat Robert homo is, dat word er ook gezegd van Wentworth/Cristiano en nog veel meer acteurs of voetballers die een leuk hoofd hebben ;P |
|
|
  |
 |
Camisado
Huffelpuf Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 12:27 |
 |
*komt nog even heeeeeel laat binnen strompelen*
Rob, nog gefeliciteert met je 21ste verjaardag ^^ *cough13Meicough*
SPOILERS! | [selecteer] OMGZ! Er zat een stukje Cedric in OotP. Oke, het was een flashback en alles, maar toch vond ik het cool ^^ Ik had niet gedacht dat ze die flashback er ook echt in zouden stoppen. Er ging wel wat geroddel over rond, maar toch... [/selecteer] |
Hier is trouwens nog een foto van Robert op de OotP LA Premiere ^^
Clickie!
En over dat homo gedeelte: Er gaan wel meer roddels door de film/acteer/zang wereld. Zo schijnen Wentworth en Paolo Nutini ook al gay te zijn. Mij maakt het allemaal niet uit: Zolang ze maar gelukkig zijn : ) En ik geloof niet dat Robert gay is, voordat ik het uit zijn mond heb horen komen of hem met zijn vriend op een foto heb zien staan. |
_________________ well there's a million other girls who do it just like you.
looking as innocent as possible to get to who,
they want and what they like it's easy if you do it right.
Well I refuse, I refuse, I refuse! |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 12:35 |
 |
Oeh, helemaal vergeten. Idd nog gefeliciteerd! En over dat spoiler gedeelte, dat vond ik ook echt super. En wat een schattige foto is het weer haha. En mij maakt het ook niet uit, maar geloof ook niet dat hij homo is. En zoals je zei Susan, als ze maar gelukkig zijn :)
@missme98 (hieronder): Ja, over Wentworth.. ik had ook ergens gelezen dat Sarah Tancredi zijn droomvrouw is. Dus homo is hij zeker niet, anders heeft hij ook geen droomvrouw lijkt mij ^^ |
Laatst aangepast door Shiralee op Zo Jul 15, 2007 13:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 13:30 |
 |
Camisado schreef: | *komt nog even heeeeeel laat binnen strompelen*
Rob, nog gefeliciteert met je 21ste verjaardag ^^ *cough13Meicough*
SPOILERS! | [selecteer] OMGZ! Er zat een stukje Cedric in OotP. Oke, het was een flashback en alles, maar toch vond ik het cool ^^ Ik had niet gedacht dat ze die flashback er ook echt in zouden stoppen. Er ging wel wat geroddel over rond, maar toch... [/selecteer] |
Hier is trouwens nog een foto van Robert op de OotP LA Premiere ^^
Clickie!
En over dat homo gedeelte: Er gaan wel meer roddels door de film/acteer/zang wereld. Zo schijnen Wentworth en Paolo Nutini ook al gay te zijn. Mij maakt het allemaal niet uit: Zolang ze maar gelukkig zijn : ) En ik geloof niet dat Robert gay is, voordat ik het uit zijn mond heb horen komen of hem met zijn vriend op een foto heb zien staan. |
Mooie foto, en er worden inderdaad roddels verspreid dat hun homo zijn, maar bij wentworth miller is het niet zo, want hij heeft zelf gezegd van eniet en hij heeft een vriendin. Snap ook niet hoe mensen er bij komen  |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 19:41 |
 |
carlo kannewasser is cool in film vier ze zeggen dat die erg bevriend is met victor kruimel eeh kruml
hij is goed in de film maar ja een keertje komt die voor he |
_________________ weg met de regelsµ
Laatst aangepast door riccmaster op Za Aug 25, 2007 14:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Emmeley
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 09, 2007 19:45 |
 |
Cedric is het allerleukste!
Had ik eindelijk een *zwijmel*opject gevonden,
word het vermoord door Peter Pippeling. (ze zeggen door Voldemort, maar das eigenlijk niet zo..)
Ik hoop zo dat hij weer terug komt, hoe dan ook
Maar ik heb echt weer behoeft aan Cedric.. |
_________________ can't live without you« |
|
  |
 |
Emmeley
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 10, 2007 19:32 |
 |
Emmeley schreef: | Cedric is het allerleukste!
word het vermoord door Peter Pippeling. (ze zeggen door Voldemort, maar das eigenlijk niet zo..)
Ik las gisteren in boek 3 (die ben ik aan het lezen) dat de zoeker van team Huffelpuff Cedric is. Maar ik kom m in deel 3 niet tegen..
Jammer, anders had ik nog langer van hem kunnen genieten. |
_________________ can't live without you« |
|
  |
 |
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 18, 2007 11:06 |
 |
Emmeley schreef: | Emmeley schreef: | Cedric is het allerleukste!
Ik las gisteren in boek 3 (die ben ik aan het lezen) dat de zoeker van team Huffelpuff Cedric is. Maar ik kom m in deel 3 niet tegen..
Jammer, anders had ik nog langer van hem kunnen genieten. |
@Emmely: En daarvoor moet je dubbelposten xD Je kan je bericht ook editen en je nieuwe berichttje er gewoon bijplaatsen, maar nu even ontopic want ik wil praten over deze coole Hufflepuff <PANDASQUEEE
Ik vind dat Robert een goeie Cedric heeft gespeeld, ik had Cedric wel een klein beetje anders verwacht, maar het kan nog door de beugel. Ik ben ook gewoon blij dat Hufflepuff eens wat aandacht krijgt, want Cedric heeft Hufflepuff toch een tijdje in de spotlight kunnen plaatsen. Ik ben gewoon trots op hem, want Cedric PWNT alles xD
Over de acteur weet ik niet zoveel, het is de 1ste keer dat ik hem zag. Ik denk wel dat hij al in een paar films heeft gespeeld, maar ik zou niet weten de welke xD Ik vind wel dat hij goed kan acteren en hij kon goed Cedric vertolken, dus hij is wel goed volgens mij  |
  |
 |
RemusWeerwolf
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 10:43 |
 |
Robert speelt wel goed en hij is ook wel knap, dus ik vind dat hij goed gekozen is voor deze rol.
Alleen vind ik dat hij niet echt een babyface heeft, zoals in het boek wordt gezegd. Hij ziet er wel goed uit enzo, maar... ach, ik weet niet. |
|
|
  |
 |
|