Poll :: Hp pc spellen te makkelijk? |
Ja! |
|
33% |
[ 1 ] |
Alleen deel 1 |
|
33% |
[ 1 ] |
Alleen deel 2 |
|
0% |
[ 0 ] |
Alleen deel 3 |
|
0% |
[ 0 ] |
Nee, ze zijn juist te moeilijk! |
|
33% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 3 |
|
Auteur |
Bericht |
Krijt
1e jaars
Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 11, 2007 20:17 |
|
WizzardBert schreef: | Ik vind iniedergeval wel dat dat overtrekken met de muis over een spreuk (van volgens mij in deel 1 t/m 3) eruit moet blijven. |
Ja, daar had ik zelf ook altijd zó'n hekel aan! Echt, hel op aarde met een langzame computer met een slechte videokaart. Sterker nog, meestal kon ik die vormpjes die je moest overtrekken helemaal niet zien (omdat het hokje waar het in stond dezelfde achtergrondkleur had) Vreselijk! |
|
|
|
|
ashling
1e jaars
Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 19:23 |
|
@krijt: ai, dat lijkt me niet al te plezant, maar hoe moet je dan verder het spel uitspelen?
@rivel: Ja, ik zat op 3 dagen in de geheime kamer. Dat was voor mij eigenlijk een beetj te snel. 2 Dagen later had ik hem volledig uitgespeeld ^^
hopen dat deel vijf een beetje weg heeft van et vierde, want dat kan nu eenmaal niet al te simpel worden genoemd volgens mij |
_________________ why is life so hard ? |
|
|
|
Ikkuh-Me
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 19:28 |
|
hej,, ik vind het eind moeilijk van 1,, nog nooit uitgespeelt!,, maar die van 2 vond ik heel makkelijk. die van 3 heb ik ook al (vaak) uitgespeeld maar die van 4 nog niet!,, egt sow jammer,, we sijn um kwijt!!,, ik was bijna op het eind(moest nog iets van 2 schilden of sow...),, ik heb sow sin in deel 5,, ik ben de demo aan het downloaden op www.harrypotterfreakz.nl,, duurt alleen land..
Ikkuh |
|
|
|
|
vinnie
4e jaars
Verdiend:
431 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 10:14 |
|
D.perkamentus schreef: | Kaboutergodje schreef: | Ik heb deel 5 voor de psp en ik moet zeggen dat ik steeds vastloop, dus heel makkelijk vind ik het niet, maar dat is juist wel een uitdaging! |
heej ik heb ook deel 5 en is in het bgin erg makkelijk maar weet jij misschien waar alle spullen van loena liggen die ze verstopt hebben |
Voor vragen moet je bij het games vragentopic zijn.
Ik vind alle spellen voor game boy/ds erg makkelijk. ik heb spel 5 al bijna uitgespeeld op de DS. Spel 2 op de pc is best wel lastig. Spel 3 is heel makkelijk en 4 wel vervelend, omdat je al die schilden moet verzamelen en je niet door Zweinstein kunt lopen. Spel 1 en 2 voor de game boy zijn erg makkelijk.
De zwerkbal game is best makkelijk, alleen op het wk zijn de wedstrijden best irritant omdat het zo lang duurt voordat je de snaai kan vangen , dus ben ik daar mee gestopt |
_________________ O, nu zijn al mijn kinderen klassenoudste geweest!
Wat zijn Fred en ik dan?
De buren? |
|
|
|
shadowfax
4e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 11:30 |
|
Ik heb Harry Potter en de Orde van de Feniks op de Nintendo Ds.
Moet zeggen het ziet er allemaal heel goed uit maar vindt hem wel iets te gemakkelijk. Het dueleren op het einde was voor mij het moeilijkste maar verder vloog ik er haast gewoon doorheen. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
|
|
Hermione_Granger<3
6e jaars
Verdiend:
515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 12:13 |
|
De spelletjes van HP zijn inderdaad redelijk gemakkelijk, maar vooral dan omdat het zo hoort. Het zijn en blijven kinderspellen, en ik zie niet echt volwassenen deze spelletjes spelen. Voor echt kinderen kunnen dit moeilijke spelletjes zijn, maar voor 14+'ers kan dit spelletje niet al te veel moeilijkheden brengen denk ik! |
_________________ When we first touched, I felt the magic run trough my veins, but now it's time for us, fans, to begin grieving
We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle |
|
|
|
shadowfax
4e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 17:23 |
|
Hermione_Granger<3 schreef: | De spelletjes van HP zijn inderdaad redelijk gemakkelijk, maar vooral dan omdat het zo hoort. Het zijn en blijven kinderspellen, en ik zie niet echt volwassenen deze spelletjes spelen. Voor echt kinderen kunnen dit moeilijke spelletjes zijn, maar voor 14+'ers kan dit spelletje niet al te veel moeilijkheden brengen denk ik! |
Hum hum... Volwassenen spelen ze ook hoor.
Kijk maar naar mij. Ben er 33 dus echt geen kind meer.
Maar idd voor jongere kan het idd best moeilijk zijn. Voor mij het vijfde spel iig niet. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
|
|
|
|