Auteur |
Bericht |
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 14:51 |
|
Wel, ik ben levend teruggekeerd van mijn dagopname!
Het was in het gigantische ziekenhuis van Hasselt... Ik moest eerst bloed laten nemen, maar ze moesten dus een ader zien te pakken te krijgen, maar dat lukte niet, ze zaten dar maar te prikken en te wringen [en het deed pijn!] en uiteindelijk hadden ze toch een ader vastgekregen. Dus namen ze bloed af. Daarna moest ik suikerwater drinken, wat heeeeeeel erg vies was, en dan gingen ze om het half uur bloed nemen om te zien hoe snel ik suiker in mijn bloed opnam, dus moest ik aan zo'n infuus met NaCl zodat die ader openblijft. Niet erg handig, zo'n kapstok meesleuren... Dus ik mocht naar mijn kamer. Ik lag met 2 keitoffe meisjes van mijn leeftijd langs een kamer met computers! Ik heb me echt doodgelachen daar, het waren echt goede vriendinnen van me geworden daar. 's Middags kreeg ik dus eten, en daarna had ik een gesprek met een psychologe, toen mocht ik een echo laten maken en toen nog eens met een soort dietist... 's avonds mocht ik alweer naar huis, maar ik zou zo teruggaan! Ik vond het daar geweldig fijn! |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
vinnie
4e jaars
Verdiend:
431 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 14:57 |
|
Ik ben een keer in het ziekenhuis geweest nadat het topje van mijn duim er af lag nadat het tusse een klapdeur was gekomen. Ze hebben geprobeerd met een operatie het topje er weer op te hechten. Dat is gelukt, maar daarna viel hij er weer af en nu zit er we weer huid onder, maar mijn duim is een stuk kleiner. |
_________________ O, nu zijn al mijn kinderen klassenoudste geweest!
Wat zijn Fred en ik dan?
De buren? |
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 15:31 |
|
Ik ben dus vorige maand voor het eerst in het ziekenhuis geweest en dan alleen om mijn opa te bezoeken die hartritmestoornissen had. Ik heb zelf nog nooit in het ziekenhuis gelegen en daar ben ik eigenlijk best blij om, het is een teken dat ik niets mankeer :') |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
klara
Dreuzel
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 19, 2007 18:20 |
|
Ik heb in het ziekenhuis gelegen
want ik ben aan mijn hart
geopereert geweest
Ik moet nu ook om de 4 jaar op
controle. (ik verdoe daar altijd mijn tijd) |
_________________ niets is niets
maar wat is niets dan
als niets niets is |
|
|
|
emmawatsonlover92
1e jaars
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 10:20 |
|
Uhm... voor controle kom ik daar elke 3 maanden, maar dan hoef ik niet te blijven, het is meer een dagje uit naar het ziekenhuis XD.
Ik heb namelijk Diabetes dus dan moet dat, een keer had me moeder verkeerd gespoten en had ik veel te veel insulline binnen dus moest ik een nacht aan het infuus, dat is echt vaag krijg je zo'n naald in je bovenkant van je hand
En voor de rest 1x ook voor diabetes om me intestellen voor de insulinepomp.
Nooit echt voor iets anders.. |
|
|
|
|
Lady des Champs
5e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 10:34 |
|
Ik kom er gelukkig niet erg vaak, maar als klein kind ben ik er geweest om de keel- en neusamandelen eruit te laten halen, en daarna ben ik alleen in poliklinieken geweest, onder andere voor m'n huid (wat totaal niet ernstig was...) en voor m'n knie. Daar ben ik maandag aan geopereerd, ik ben nu net anderhalve dag thuis .
Ik ben trouwens geopereerd voor een voorste kruisband reconstructie, voor degenen die dat willen weten . |
|
|
|
|
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 25, 2007 9:27 |
|
Ik heb er niet bepaald gelegen, maar moest er wel een paar keer heen omdat ik mijn arm gebroken had (was van een doelpaal gevallen en een beetje verkeerd terecht gekomen :')).
Verder alleen maar voor bezoek aan mijn opa, mijn oma en mijn beste vriendin. Tenminste zover ik me kan herinneren.
Oh ja, en bij mijn geboorte xD Toen was ik ook in het ziekenhuis ^^.
Bij mijn oma en mijn opa ben ik bijna nooit geweest in het ziekenhuis, omdat ze er niet lang gelegen hebben, maar bij mijn vriendin wel. Die geur van het ziekenhuis is echt eng xD |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
|
|
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 25, 2007 10:08 |
|
Ja, twee keer. De eerste keer voor mijn amandelen en dat was heel slordig gedaan en ik krijste de hele boel bij elkaar. De tweede keer voor controle omdat ik een beetje met mijn voeten naar binnen liep. Er is iets mis met m'n bekken (hoe schrijf je dat ook alweer? ) dus moest ik daar heen voor controle. |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Wo Jul 25, 2007 12:37 |
|
klara schreef: | Ik heb in het ziekenhuis gelegen
want ik ben aan mijn hart
geopereert geweest
Ik moet nu ook om de 4 jaar op
controle. (ik verdoe daar altijd mijn tijd) |
Ik heb altijd om de half jaar controle over me oren en de rest van me lichaam. voornaamste bij mijn hersens en buik. Omdat ik zelf de blinde darm hebt gehad ( gespongen ) en een hersenbloeding, waarvan ik ze bij elle twee in coma bent geraakt Om de zoveel jaar krijg ik altijd al nieuwe buisjes in me oren. Had als klein kind vruchtwater in me oren zitten., dus ja ik zal altijd wel lang het ziekenhuis moeten komen, als ik nu wil of niet. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
superjasmien
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 25, 2007 14:27 |
|
@Narcissa: wat naar voor je. Ik hoop dat het niet een te grote last is.
Ik denk dat ik op mijn twee handen kan tellen hoeveel keer ik al in een ziekenhuis ben geweest. Nog nooit voor mezelf (nouja, geboorte niet meegerekend), alleen maar op bezoek bij mijn oma's, opa en mijn tantes die bevallen waren. Dat maakt dus 3 bevallingen, en een stuk of 7 bezoeken. Mijn oma & opa lagen eens alletwee in het ziekenhuis (man en vrouw), niets ernstigs (galstenen ofzoiets en iets aan het hart). En onlangs nog op bezoek geweest bij mijn oma na haar operatie (ze had een kankergezwel daar zitten). |
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Wo Jul 25, 2007 18:37 |
|
superjasmien schreef: | @Narcissa: wat naar voor je. Ik hoop dat het niet een te grote last is. |
Nee eigenlijk kan ik heel goed afkloppen, heb er niet zoveel last van. Alleen mijn grootste nadeel is eigenlijk dat Mijn leerproces is heel stuk minder is geworden, maar ook voornaamste mijn kennis. Ik kon namelijk vrij vlot goed Engels en Duits, wat ik nu als iemand van 9 jaar kan. En mijn spelling kan soms echt wel een ramp zijn, al is dat de afgelopen ander half jaar sterk verbeterd. Dat zie ik duidelijk als ik een van mijn eerste post voor bij ziet komen. ( dan spreek ik na de gebeurtenis van me hersenbloeding ) En ja heb vlug last van de zon. Ik kon echt heel goed tegen de zon, als ik nu een half uur op het strand zal zitten, heb ik barstende koppijn. Maargoed ik mag echt afkloppen.
Ik was twee weken geleden nog in het ziekenhuis geweest, en ze zeiden dat alles goed was. Hoef pas weer rond februari terug te komen. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Laatst aangepast door Narcissa op Wo Jul 25, 2007 21:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Strider
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 25, 2007 18:56 |
|
@narcissa aawh gelukkig is het goedgekomen *vervloekt samen met meester de limburgse automobilisten*
Ikzelf ben niet meer vaak in het ziekenhuis te vinden terwijl ik er wel mijn jeugd zowat heb doorgebracht Ik ben te vroeg geboren dus ik moest voor veel onderzoeken naar het ziekenhuis en er was een vermoeden dat ik epilepsie had dus daar ben ik ook vaak voor gekomen. Verder ook vaak voor de standaard dingen naar het ziekenhuis zoals kinder arts/oor/oog/neus&keel arts. Gelukkig ben ik daar toen ik 14 was allemaal vanaf gegaan en heb ik sinds toen het ziekenhuis niet meer gezien |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
|
|
FayWinter
1e jaars
Verdiend:
77 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 20:58 |
|
Ik ben maar een paar keer geweest om kijken wat er aan de hand was met mij. Ik was voor dagenlang moe en sliep 20 uur per dag. Het geinige eraan was dat ik moest bloed prikken. Bij uitslag kwam er niks uit. Alleen dat mijn schildklier niet goed werkt. Mijn ma en ik keken elkaar aan en hadden iets van; Okay. Dat wisten we niet". Dat zit trouwens in de familie. xD.
Van de rest ben ik alleen in het ziekenhuis geweest met mijn vriendin om haar vader te bezoeken. Hij is geopereert aan zijn been. |
_________________ "The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure." |
|
|
|
Imagination
2e jaars
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 23:10 |
|
Ik ben vroeger toen ik 1,5 jaar was geopereerd aan mijn linkeroor, daar zat teveel vlees en dat werd door de hoofd-chirurg (jaja ) weggehaald en hij heeft het zo gedaan dat je nauwelijks ziet dat het is geopereerd!
En toen nog een keer toen ik 2 was, toen groeide er in mijn linkerwang een haartje naar binnen en dat was slecht ofzo, dus dat moest ook gecorrigeerd worden.
En toen nog een keer toen ik 10 was, toen had ik doordat ik niet vertelde dat ik blaasontsteking had (dom i know) kreeg ik Nierbekontsteking.. en toen kreeg ik een catheter in m'n vagina en dat deed pÃjn. En allerlei rontgenfoto's..
En nog een keer omdat mijn oog heel veel pijn deed door mijn lens, toen moest ik 1 week telkens terug komen voor controle. |
_________________ Harry: I'm not weak!
Snape: Then PROVE it! |
|
|
|
Evel
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 02, 2007 23:23 |
|
Ik ben zoals veel mensen geopereerd aan mijn amandelen. Nouja, ze zijn weggehaald dan.
Verder kan ik me niet veel herinneren over in ziekenhuizen liggen. |
_________________ Things we lose have a way of coming back to us in the end... if not always in the way we expect. |
|
|
|
|