Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Auto ongelukken Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
harrypotterfreakz
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

harrypotterfreakz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 04, 2006 15:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

1x.. toen we naar oostenrijk reden.. op de duitse Autobahn ging een auto wel 20x over de kop.. mijn ma helemaal in paniek... was best eng.. maar die lui stapten er ook gewoon uit alsof er niks gebeurt was Confused

En bij ons in de buurt in Almelo (mjha.. 20km verderop) vliegen ze altijd van de snelweg af.. daar zit een hele vervelende bocht en vliegen er altijd wel een paar uit de bocht. en dan staat er weer een file van hier tot in Timboektoe..

Profiel bekijkenStuur privébericht
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 04, 2006 15:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zelf heb ik nog nooit in een heel ernstig auto-ongeluk gezeten... Eén keertje hadden we een kleine aanrijding; we stonden voor het stoplicht en een auto achter ons knalde tegen ons aan. Daar heb ik verder niks aan over gehouden, ik was alleen met m'n kop tegen de stoel voor me aangeknald en ik had toen dus hoofdpijn xD Verder niet.

Oh en we hebben een keer op een hele mistige nacht een ree aangereden... De hele voorbumper lag eraf '.' En ik was echt heel erg geschrokken... Maar toen was ik 10 jaar ofzo xD De ree was overigens dood ):

De broer van mijn aangetrouwde tante is samen met drie andere jongeren van rond de 20 jaar omgekomen in een auto-ongeluk. Dat was in Enumatil, vlakbij Groningen. Dat ongeluk is me wel heel erg bijgebleven, vooral omdat het zo'n impact had op m'n tante...

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 398 Sikkels

LavenderBrown is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 04, 2006 15:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn vati und mutti hebben toen mutti 18 was en vati 19 een auto-ongeluk gehad en daarbij liep mijn vader niks op, maar mijn moeder een hernia.
Ze is heel even gedeeltelijk verlamd geweest, geloof ik en ze heeft nu nog wel eens last van haar rug.
Maar goed, gelukkig heb ik mijn vati und mutti nog * hugt vati en mutti in goede bui [a] *, ik heb ook een vriendin wiens vati is overleden in een car crash en dat is bullocks Sad Echt heel zonde.
Anyway, ik heb gelukkig zelf nog nooit een auto-ongeluk gehad en de rest van mijn familie ook niet, op mijn ouders na dan..

kill you.
No
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

No is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 04, 2006 17:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is echt heel erg dat er ongelukken gebeuren. Het heeft te maken met mensen die denken die alleen op weg zijn. In het dorp daarover van mij gebeurt dat gewoon. Gewoon geschift. ik kreeg daar mijn auto-ongeluk omdat die kerel op mijn rijbaan reed ik moest wijken en sloeg 6 keer om kop, Auto van mijn ouders naar de haaien en ik had allleen last van mijn schouder. Gewoon een wonder. die kerel zit nu vast in gevangenis voor 4 jaar. Te weinig vind ik.

MINmeisje
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

MINmeisje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 04, 2006 17:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hms... k heb nog nooit een ongeluk meegemaakt ofzo teminste waar k in de auto zat enzo. Maar wel is zouden we naar Duitsland gaan paar maandjes geleden ofzo, toen kon mn pa niet meer remmen ofzo en die auto ging steeds sneller enzo, stonden we zo aan de kant kwam dr echt helemaal rook uit vet hoog enzo -__- klinkt niet echt erg maar was best eng om te zien enzo..
En dat was ehms 2/3 maand nadat mn vader een auto ongeluk had gekregen enzo waren mn moeder en ik zo naar scholen kijken voor na de middelbare, kwamen we thuis zijden mn opa en oma zo dat mn pa een ongeluk had gehad enzo. -_- die hele auto was gewoon verneukt en t was echt een wonder ofzo dat ie niets ergs had enzo.

Ennem we hebben wel meerdere keren in de vfile gestaan om een auto ongeluk enzo toen we op vakantie gingen enzo.
Was ook is toen k in de bus naar school zat enzo was dr een ongeluk gebeurt was k een uur later op school. -_-

Ik wens iedereen een gezonder en gelukkiger jaar dan 2006 =)
Judith
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Judith is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 11, 2006 19:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi,
Ik heb 2 auto-ongelukken meegemaakt, bij eentje was ik twee ofzo, toen is een auto vol op de onze geramd. Volgens mijn moeder moest ik alleen maar heel hard lachen ^^. Volgens mijn opa en oma heb ik toen wel even een auto-fobie gehad, maar daar heb ik nu geen last meer van.

Mijn tweede auto-ongeluk is ongeveer een halfjaar geleden, ik ging op de fiets naar school met mijn vrienden. Het was die tijd dat het zo glad was en ik moest plotseling remmen en ik viel dus omdat de weg glad was. De auto achter mij kon niet remmen en schepte mij en mijn fiets. Gelukkig had ik alleen een gekneuste knie en een scheef stuur (mijn moeder had er nogal een heisa van gemaakt, ik ben zelfs nog naar de huisarts geweest, doorgewezen naar het ziekenhuis voor rontgenfoto's, en toen pas bleek dat het niet gebroken was. Hele vrijdag verspild Wink )

Groetjes,
Judith

Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 17, 2006 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb één auto-ongeluk meegemaakt (volgens mij niet meer:oops:) toen ik 9, 10 jaar oud was. We gingen ons nieuwe hondje Dobber ophalen en mama knalde tegen de auto voor ons op (die bleef staan bij groen licht). Ik had mijn hoofd uit het raam, dus ik had eigenlijk best geluk gehad dat mijn hoofd niet iets raars deed. De schade was niet zo ernstig, en ik moest er stiekem de hele weg nog om lachen. Very Happy

"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is."
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 11:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nog nooit een auto ongeluk meegemaakt...Mijn moeder heeft wel al een keer tegen een paaltje opgereden met parkeren maar dat noem ik niet echt een ongeluk Razz Een tijdje geleden gingen mijn ouders ergens naartoe (ik was er niet bij) en toen kwam er opeens een brom voor de auto (die had moeten stoppen) en mijn vader kon niet meer remmen dus doen hebben ze hem geraakt. Dat was een 16jarige jongen uit Belgie (ik ben van NL) misschien wist hij dus niet dat hij daar moest stoppen ofzo. Zijn brommer was stuk maar de auto had niets. Gelukkig was die jongen verzekerd.

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 12:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wel, niet een meegemaakt... of wel, veroorzaakt dan.. maar een kleintje...
Hoewel ik nog minderjarig ben, mocht ik van mijn ma de auto voorrijden om hem eens te wassen. Toen ik hem daarna wou terugrijden, liep het mis. Het stuur zat verdraait en ik raakte een beetje in paniek, en draaide het helemaal naar de andere kant. En in plaats van op de rem te trappen, ging ik op de gas staan en... vloog de haag in van de buren. Mijn ma kwaad natuurlijk.. en de buren ook slechtgezind... nu mag ik geen autostuur meer aanraken vóór ik rijles gehad heb.. Wink

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 14:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee ik heb nooit echt een auto-ongeluk meegemaakt. Ja we zijn wel eens tegen een paaltje opgereden ofzo, maar meer ook niet gelukkig.

Ik heb wel gehoord van bekende die ongelukken hebben gehad, maar dat was dan ook altijd een tijd geleden, niet op het moment dat ik het al bewust meemaakte. Ik ken ook niemand in mijn directe omgeving die ooit een auto-ongeluk heeft gehad en er iets aan over heeft gehouden.

Zelf heb ik trouwens ook al een rijbewijs, maar ik rijd niet zo vaak. Daarom heb ik ook nog nooit een ongeluk gemaakt. ^^ Ja ik rijd wel eens in de heg van de buren, maar dat telt niet echt. xD

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Shoka
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 78 Sikkels

Shoka is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 11, 2007 16:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had eens een auto-ongeluk meegemaakt, ja. Toen was ik 7 of zo, en het was best hevig.
We waren naar school toe met een buschaffeur, en ik zat voorin. Helaas was ik dit keer vergeten de gordel om te doen (doe ik anders nooit) en omdat het heel glad was op de weg gebeurde het. Hij twijfelde nog om tegen de boom op te knallen of op een auto, maar hij heeft toch op een auto gedaan.
Ik ben toen keihard met mijn hoofd tegen de radio aangegaan. Ik heb daarvan een klein stukje tand verloren, maar dat kan niemand gelukkig meer zien. (Als ik het hun laat zien zeggen ze allemaal van "huh?") Omdat er gelukkig vlakbij een bedrijf was (Groothuis) gingen we daarna binnen.
Ik was de enigste die erg gewond was, de rest vielt nog wel mee. Daar in dat bedrijf hebben we nog een lange tijd Pokémon gekeken en toen mochten we naar huis. (Werden we door de directeur van dat taxibedrijf opgehaalt :3)
Heb wel dagen op bed gelegen, though. Was niet leuk, gelukkig is hij ook ontslagen. :/ (Hoewel hij altijd wel aardig was)

Het rare is dat ik die dag nog steeds niet vergeten ben, één van de weinige dingen in mijn jeugd die ik niet vergeten ben. :') Oke, vaag, maar het is wel zo.

Ik eis zomer!
rooieke
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 1496 Sikkels

rooieke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 20:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

hoi hoi,

ik was 7 maanden geleden in oktober, zondagsmorgens op weg met me autootje naar het voetballen en werd 6 dagen later wakker in het ziekenhuis. het blijkt dat een oudere man niet had uitgekeken en mijn niet had gezien en dus af was geslaan met zijn auto en vol op mijn auto terrecht is gekomen. ik weer hier zelf helemaal niks vanaf en heb 5 dagen in coma gelegen. Ze hebben me blijkbaar uit de auto moeten knippen. Ik heb toen totaal 15 dagen in het ziekenhuis gelegen en nu ben ik al bijna 5 maanden in het revalidatiecentrum. Ik mag nog steeds niet werken. Mijn grootste hobby is voetballen en nu heb ik een ingescheurde achterste kruisband dus als ik strax weer mag gaan voetballen moet het met mate en met een brees. volgende week krijg ik nog een kaakoperatie en dan hoop ik klaar te zijn met alles en te gaan kijken naar me werk zodat ik weer kan gaan beginnen en me leven weer op de normale manier kan oppakken. Nou dit was mijn auto ongeluk

Oude Forumnaam: Super Mean Duiveltje Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 503 Sikkels

Bee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2007 14:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

De auto-ongelukken die ik al heb meegemaakt waren er allemaal met gewoon blikschade.
En met allemaal bedoel ik 3.
Ik kwam er dus telkens met de schrik vanaf.
1 keer was de auto wel volledig kapot.

Ik reis bovendien ook vaak met de bus, en die is ook al 2 keer gebotst. En 1 keer had de bus zo hard moeten remmen voor een fietser die plots de weg overstak dat er verschillende 'gewonden' vielen in de bus. Gewonden is veel gezegt maar er waren toch veel mensen die heel hard met hun hoofd ergens tegengeknald waren of die gevallen waren.

Ook ben ik eens vlak na een dodelijk ongeval voorbij d eplaats gereden, het slachtoffer lag zelfs nog op de weg op dat moment.
Dat was wel niet fijn.

Ravenklauw!
Lizzy
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 168 Sikkels

Lizzy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 28, 2007 19:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben 1 keer zelf slachtoffer geweest van een auto-ongeluk en wel een paar keer zien gebeuren, maar nooit dat ik zelf in de auto zat.
Toen ik zelf werd aangereden, was ik zoals altijd gewoon op weg naar school (al 3,5 jaar dezelfde route op dat moment) tot ik bij een brug kwam en daar voorrang had (wat je nooit krijgt). Daar hield ik rekening mee en minderde vaart, een auto stopte dus ik reed door. Tot die auto opeens vol gas geeft en met een behoorlijke snelheid tegen me aan rijdt. Ik zag m'n fiets door de lucht vliegen en daarna niks meer. Na een paar seconden merkte ik dat ik op straat lag en kon ik alleen maar gillen van de pijn. Ik had overal pijn, maar godzijdank was m'n rugtas om m'n nek geslagen en had zo de klap voor m'n hoofd opgevangen (ik vereer sindsdien rugtassen! Smile ). Ik wilde absoluut niet met de ambulance of politie mee, dus ben in m'n eentje naar school gelopen, m'n ouders gebeld en weer naar de les gegaan. 's Middags terug met de bus.
2 weken later gebeurde er achter mij een auto-ongeluk, de ene auto remde plots en de achterste reed zo op de voorste in Shocked daar had ik een paar seconden geleden gefietst, toen schrok ik wel even.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2007 13:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb enkele dagen geleden nog een autoongeluk meegemaakt. Mijn beste vriendin had me uitgenodigt om naar een tropisch zwembad te gaan en dat lag aan de grens van Brussel. De ouders van mijn vriendin reden en vonden de weg niet. Wij hebben dan moeten terugkeren en in een bepaalde bocht begonnen we te slippen en reden we tegen de kant. Dat was wel even schrikken. Je verwacht niet dat zoiets gebeurd. We zijn er trillend uitgestapt en we moesten ook fluovestjes aantrekken. Even later had te politie ons opgemerkt en kwamen ze dan ook alleen maar af met de verzekering enz. Ze hadden geen bleik van medelijden met ons ofzo en deden er heel gewoon over. Verderop was er nog een gezin in die bocht geslipt en tegen de kant gereden. Die vrouw vloog tegen die politie uit maar waarom weet ik niet. Ze hadden ons ook niet aangeraden om de taxi te bellen ofzo. Ze hadden wel een ophaalwagen gebeld maar dat was het ook. Maarja, iedereen was erg geschrokken en niemand is gewond geraakt. Alleen had de vader van mijn vriendin een schammetje maar dat was het ook. Toen we dan thuiskwamen hadden we allemaal hoofdpijn en waren we best gestresst. Ik hoop echt dat ik zoiets nooit meer meemaak. Wat als er iemand ernstig gewond was geraakt?! In die bocht waar we trouwens begonnen te slippen, zijn er al veel ongelukken gebeurd. Toen we terugreden met de taxi naar huis, zagen we nog een auto die er tegen gebotst was...

I'll do anything for you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp