Auteur |
Bericht |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 29, 2007 15:38 |
 |
Ik heb zelf nog geen ernstig auto-ongeluk meegemaakt, maar mijn vader wel. Met de dagen op Pasen heeft hij een auto-ongeluk gehad. Nja, hij reed met zijn brommer en de andere persoon met een auto.
Het was best wel ernstig. Ze hadden hem zelf voor dood afgebracht en nu heeft hij er nog steeds last van. Hij had 4 openbeen breuken, er steken allerlei pinnen in en kon de eerste maanden zelfs niet lopen. Bij alles had hij hulp nodig en kon niks meer alleen. Nu kan hij nog steeds alles niet alleen doen, maar het begin te komen. Volgens jaar moet hij terug opgenomen worden, om een nieuw knie te laten steken.
Zes augustus moet hij naar het ziekenhuis en worden -waarschijnlijk- die pinnen die in zijn been steken er weer uitgehaald en dan moet hij tot het einde van het jaar in de gips en mag hij misschien maar met één kruk lopen.
Degene die dit heeft veroorzaakt, was vermoedelijk dronken en onder invloed van drugs. Ze weten het niet zeker, want hij wilde geen adem-test doen en in het ziekenhuis is hij gaan vluchten.
Ach... Hij leeft nog.. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 20:33 |
 |
ik heb wel in een fille gestaan tijdens een autoongeluk
en ik heb er ook een zien gebeuren in onze straat
toen moest een auto ontwijken voor een andere auto en die knalde tegen een muur die muur is doorboort maar niemand was gewond geraakt
geluk en wel
maar ik heb er geen zien gebeuren maar had wel eens een auto gezien die een autoongeluk heeft meegemaakt jak dat was erg vreselijk! |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Sabrè
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 21:01 |
 |
Ik ben twee keer aangereden door een auto.
De eerste keer regende het heel hard en had ik mijn capuchon op en zag ik de auto dus niet aankomen, toen ik overstak en reed ze me omver. Ik had toen hele erge hoofdpijn en een gekneusde elleboog. M'n fiets was trouwens ook total los.
En vorig jaar zomer ben ik nog een keer aangereden, toen ik bij ons de weg overstak. Het is me nog altijd een raadsel waar dat ding vandaag kwam, maar ik weet wel dat ik ongelovelijk geluk heb gehad, want ze reed minstens 100 km p/u en het heeft maar een paar centimeter gescheeld of ik had het niet na kunnen vertellen. Ze is uitgeweken en heeft toen alleen m'n voorwiel geraakt, wat echt helemaal krom was en het enige dat ik eraan overgehouden heb waren geschaafde knieën en ellebogen, omdat ik op de grond viel. |
  |
 |
|
| |