Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

sport Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: welke sport speel je?

1. voetbal
10%
 10%  [ 34 ]
2. hockey
4%
 4%  [ 16 ]
3. zwemmen
5%
 5%  [ 17 ]
4. turnen
4%
 4%  [ 14 ]
5. basketbal
3%
 3%  [ 13 ]
6. paardrijden
6%
 6%  [ 23 ]
7. iets anders
45%
 45%  [ 153 ]
8. niks
19%
 19%  [ 65 ]
Totaal aantal stemmen : 335

Auteur Bericht
harrypotterfreakz
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

harrypotterfreakz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 16:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

PFf... ik heb net echt een pokke-end geMTB'ed... Van Hengelo, naar Enschede, Oele, Delden, Bornebroek, Almelo (helemaal doorcrossed, dik verdwaald angel ), Zenderen en uiteindelijk weer Hengelo.. Hoeveel het bij elkaar is weet ik neit, maar toch wel zo'n kilometer of 30 als het niet meer is.

Ik sport ontzettend veel en ontzettend graag... Ik zwem elke dag... en ben weer aan het mountainbiken gegaan. Ik badminton ook zo'n 3x in de week (waaronder 1x competitie) Dit jaar ga ik voor het eerst bij de senioren spelen dus ben erg benieuwd Smile

Ik ga volged jaar ook de ALO volgen Smile Das een sportopleiding en dan word je gymlerares of whatever... Ik weet iig nog neit wat ik later ga doen, maar 't wordt iig iets met sport. Dat staat vast Wink

Serieus... sport is verslavend!

Profiel bekijkenStuur privébericht
#Sabe
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 164 Sikkels

#Sabe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Niks op het moment. Ik heb wel gedanst en gevoetbald, maar dat ging een beetje vervelen.

Tiez
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 4 Sikkels

Tiez is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2007 15:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga aan mijn 15e basketballseizoen beginnen. Ik heb nooit echt de ambitie gehad om hogerop te komen, hoewel het misschien wel had gekund. Hoogste niveau dat ik gespeeld heb is junioren hoofdklasse (in rayon noord: ongeveer Groningen/Drenthe/Friesland), maar dat is alweer een tijdje geleden. Ik ga nu beginnen aan m'n 6e seizoen in de 2e klasse van rayon noord, waarvan het 5e seizoen in Groningen.

Ik roep al een paar jaar dat het m'n laatste seizoen is, maar ik kan toch niet zonder. Het is toch een beetje een way of life Cool

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 459 Sikkels

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2007 16:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben geen sportmens. Mijn ouders stimuleerden het ook niet vroeger, want waar klasgenootjes op voetbal zaten zat ik bij de zangvereniging. Dus tja, kennelijk legt het ene gezin de focus op sport en de ander op muziek. Enfin, ik ben dus in een muzikaal gezin opgegroeid en sport daar werd geen aandacht aangegeven. Deed vroeger wel aan paard rijden, maar of dat nu ook echt een sport is, met mijn eigen paard door de bossen heen rijden. Vond ik altijd erg leuk, zeker in galop. Geeft me een heerlijk gevoel.

Aangezien er aan sport geen aandacht werd gegeven door mijn ouders en ik van mezelf geen fan ben van sport, heeft dat ervoor gezorgd dat ik het geeneens leuk vind om te sporten. Reden nummer #1 waarom ik gym haatte op de middelbare school. Geef mij maar muziek, stukken leuker. Maarja, ben uiteindelijk bij fitness uitgekomen. Al is dat van de laatste 4 jaar, dus dat begon vrij kort geleden. Fitness vond ik wel leuk, maar nu is er voor mij de leukigheid er wel vanaf, elke keer weer dezelfde oefeningen doen, afwisseling zorgt ervoor dat verveling niet toeslaat. Nou, in fitness had ik geen afwisseling. Dus daar ga ik mee stoppen.

I.p.v. fitness ga ik een mountain bike aanschaffen om door de Veluwse bossen te crossen. Dat vond ik vroeger namelijk altijd wel leuk. Om samen met een paar buurjongetjes naar het bos te gaan en daar dan omstebeurten op de mountainbike door een eigen gekozen "circuit" te crossen. Hardlopen kan niet meer sinds dat ik aan reuma lijd en voordat ik dat kreeg heb ik hardlopen nooit iets gevonden. Lopen in zijn algemeenheid vind ik niks, ik geef de voorkeur aan de fiets.

Vandaar dat ik ga overstappen op de mountainbike en door de bossen heen ga fietsen. Anderen gaan wandelen door het bos, ik geef de voorkeur aan de fiets boven de benenwagen, dus ga ik op de mountainbike door hetzelfde stuk bos heen.

[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
Blues
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 66 Sikkels

Blues is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2007 18:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ookal zie ik dit niet echt als een sport, ik zet het er toch bij. Ik fitness 3x in de week.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 195 Sikkels

Elpraz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2007 11:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ook bij mij werd er vroeger niet veel aandacht aan sport besteed maar aan muziek. Op m'n 8ste deed ik mee aan toernooien voor klarinet, mijn eerste instrument, en ondertussen kan ik 5 instrumenten bespelen. Dat maakte en maakt nog altijd mijn ouders trots dus ik wist niet waarom ik naar een sportclub moest gaan om me te gaan kappotzweeten.

Hoewel ik vroeger goed was in sport omdat ik (naast mijn uren muziekschool etc) altijd buiten was. Ik ravotte in de tuin etc en ik was goed in hardlopen. Ik moest elk jaar meedoen met de hardloopwedstrijd van school (ookal waren mijn ouders daar wat tegen) maar daar heb ik toch ook mooi eens de 3deplaats behaalt. Eens ik in het 5deleerjaar zat was ik naar een andere school gegaan en werd er daar geen hardlopen gehouden. Ik had dan nogmaar 1uur gym in de week en dat was het. gevolg = ik deed niets meer van sport (behalve dat uur gym).

Ik heb tussen het leren van 2instrumenten eens een jaar paardrijden gedaan maar na de vele vallen over dat paard z'n nek en na bijna platgestampt te zijn én een hersenschudding te hebben gehad vonden mijn ouders het verstandiger om daar vandaan te houden. Dusjah, dat was ookmaar kort. Daarna heb ik nog eens geprobeerd te lopen in een club (je weet wel in een stadium altijd rondjes lopen enzo) maar omdat ik na mijn ongeluk last had van mijn knieën ben ik daar ook mee gestopt. Ik ging ookwel elke zondag zwemmen maar na de sluiting van ons zwembad was dat ook au-revoir.

Nu zijn we ondertussen al verder en moet ik nog 2jaar middelbare school doen. Ik heb 2uur verplichte gym in de week en dat vind ik nog best fijn. In het 1ste en 2de middelbaar vond ik het maar irritant. Maar nu geniet ik er van.

Nu ik van de muziekschool afben en al mijn diplomas in de kast liggen ^^ heb ik zin om weer een sport te gaan beoefenen. Lopen kan ik niet doen en paardrijden heb ik geen zin op. Ik ben slecht in balsporten en judo en karate zeggen me niks. Nu heb ik zin om Thai- of Kickboxen te doen. Maar m'n moeder denkt dat je bij die 2 veel blessures oploopt. Nu heb ik overal op het internet gezocht en kan ik er niets van vinden of dat wel of niet waar is. Ik bedoel, ik wil ook geen 3 tanden kwijt ofzo! Enige thai- of kickboxers hier die me dat kunnen pb'en? ^^

en eigenlijk hebben jullie zo mijn sportgeschiedenis :')

1e jaars
1e jaars

Tiez is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2007 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Thai- of Kickboksen wil echt niet zeggen dat je anderhalf uur lang op iemand in moet beuken Razz Je bent ook veel bezig met conditiedingen, techniekdingetjes etc. Het zogenaamde 'sparren' gebeurt natuurlijk ook en daarbij kan je best een keer een forse klap krijgen, maar dat hoort erbij (doe het zelf niet trouwens, maar kijk wel eens bij 'n training als ik er toevallig langs loop). Maar goed, bijna bij elke sport kan je geblesseerd raken, je had het zelf al over paardrijden. Ik basketball en heb in al die jaren al behoorlijk wat rare en vervelende blessures zien langskomen bij mensen.

Enne, je ouders moeten ook niet te angstig zijn natuurlijk. Wel eens goed om (letterlijk) op je bek te gaan denk ik...

Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 8:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het valt me op dat er helemaal niet zoveel voetbalfans zijn op het HPF, niet dat het erg is. Maar zelf ben ik een echte voetbalfan. Ik kan het echt de hele dag doen, het is prachtig. Daarnaast vind ik karate ook een goede sport, voor je zelfverdediging/vertrouwen is het ook heel goed. Dus dat is ook nog een goede keuze vind ik zelf.

Ik had vroeger 6 jaar lang me in de sport street dance bekwaamd, het was best leuk maar voor mij een beetje te ja hoe formulier je dat.. Ik had een aardige dans lerares, toen kwam er een nieuwe en die kinderen waar ik in zat ging ook niet goed. Toen heb ik besloten om eraf te gaan, maar ik wou ook niet meer omdat ik ook nog andere hobbys had wat ik veel leuker vond zoals voetbal.

Smile

hermione1000
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 39 Sikkels

hermione1000 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 15:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik zit op: BASKETBALL!
ik kan me niet voor stellen dat er maar zo weinig mensen op basketball zitten die dit forum bezoeken! Surprised

ik zit er al bijna 6 jaar op en ben van plan om het ook nog heeel lang te blijven doen! Very Happy

N_ikita
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

N_ikita is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 21:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb vroeger altijd gedanst . En nu doe ik ritmische Gymnastiek
Het is echt heel leuk en veeeeeel moeilijker dan mensen denken Razz
Alleen ik ben helaas een beetje laat begonnen. Mijnl lenigheid is wel in orde alleen ik ben best wel onhandig met mijn materialen Razz En meisjes die jong zijn begonnen zijn daar heel handig in en hebben dus een voordeel.
En ik Turn ook al heel lang maar dat doe ik maar 1 x in de week en daar doe ik geen wedstrijden mee

Tiez
1e jaars
1e jaars

Tiez is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 22:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

hermione1000 schreef:
ik zit op: BASKETBALL!
ik kan me niet voor stellen dat er maar zo weinig mensen op basketball zitten die dit forum bezoeken! Surprised

ik zit er al bijna 6 jaar op en ben van plan om het ook nog heeel lang te blijven doen! Very Happy

Basket is ook niet alleen een sport: A Way of life! Cool

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Nymphy is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 9:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zit op tennis, echt een hele vette sport ^^
Er zitten niet zoveel mensen op de club, maar dat komt omdat de andere club zo druk is, iedereen gaat daar heen Razz

Amnesia
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 55 Sikkels

Amnesia is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 15:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hm, eigenlijk doe ik op dit moment niet veel aan sport. Ik zwem wel geregeld. Nu ongeveer 1 tot 2 keer per week I guess. Ik heb vroeger wel op best wat sporten gezeten. Dansen heb ik 6 jaar lang gedaan. Turnen 4 jaar lang. Korfballen 1 jaartje en ik heb ook nog voor weet ik niet hoelange tijd wedstrijd gezwommen. Oh ja, bijna vergeten. Ik heb ook nog 1 hele les handbal gevolgd xD

riccmaster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 24 Sikkels

riccmaster is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 20:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb meerdere sporten hoor
ik doen aan
voetbal
hockey
honkbal
als hobby fiets ik wat
dus heb er wat meerdere dus jah jammer dat je niet op meerdere mocht stemmen

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Caleb is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2007 20:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn sport en tevens grootste passie is Volleybal. Ik hou er gewoon verschrikkelijk van om het te spelen, kijken of om gewoon met vrienden voor de lol wat te volleyen. Mijn volleybalcariëre is ongeveer 7 maanden geleden begonnen en ik ben van plan om nog heel lang door te gaan. Mijn team is echt supergezellig en ook de mensen van de oudere teams doen overal gezellig aan mee.

Volleybal is gewoon geweldig.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp