Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Vakantietopic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Hoelang ga jij op vakantie deze zomer?

0 weken
14%
 14%  [ 18 ]
1 week
16%
 16%  [ 21 ]
2 weken
33%
 33%  [ 41 ]
3 weken
20%
 20%  [ 25 ]
4 weken
8%
 8%  [ 11 ]
5 weken of meer
6%
 6%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 124

Auteur Bericht
Dragon
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

Dragon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 16:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wij zouden afgelopen donderdag al gaan,maar door wat omstandigheden gaan we dan eindelijk vanavond/vanacht weg,en we gaan nog wel steeds naar Tsjechië.... <3

Profiel bekijkenStuur privébericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 17:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben net terug van vakantie Cool En ik ben echt blij dat ik wer op het forum kan Laughing Ben in frankrijk geweest en daar was het echt superlekker weer.

Mijn mega spoiler fanfic!
StrangeLittleGirl
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 56 Sikkels

StrangeLittleGirl is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 18:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vertrek op 16 augustus om 21:15 u met de bus naar Saint-Luc, Zwitserland. Het is de eerste keer dat ik op vakantie ga, samen met een vriendin. Het is een Cm-kamp. ^^
En owja, ik ga voor 10 daagjes Smile .

Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 224 Sikkels

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 21:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb er van 29 juli tot 1 juli al een weekje Cévennes (Z-Frankrijk) opzitten en van 13 augustus tot 20 augustus ga ik nog een weekje naar zee (De Panne). Twee weken dus. Ik ga wel alleen maar in de zomervakantie op reis, anders niet.

xxx

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 37 Sikkels

dumbeldore is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 3:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een weekje scouting kamp erop zitten.

18 augustes ga ik 2 weken naar zuid frankrijk Smile

Tarantallegra
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 129 Sikkels

Tarantallegra is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 10:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

@HRH: Zweden is mooi, hè? =D Malmo ben ik zelf ook nog geweest ooit (al ben ik er niet lang geweest, want het was niet ons hoofddoel Razz), grappig om te zien op je foto's. Razz (ik ben zo'n klikgierig figuur ja)

Hmm, mijn vakanties zijn jammer genoeg alweer voorbij. Ik vermaak me hier in Nederland vooralsnog wel, maar stiekem vind ik het toch jammer dat het over is. Ik ben eerst anderhalve week met mijn nichtje door Engeland gefietst. Dat was echt super! Ik was al eerder in Engeland geweest, maar dan ben je toch vooral zo'n toeristische route aan het afleggen meestal. Doordat we gewoon zonder plan van hot naar her aan het fietsen waren raakten we echt in touch met de Engelse bevolking en de English way of life. We hebben de raarste dingen meegemaakt, ontzettend veel leuke mensen ontmoet en veel gepraat en gelachen. En het was natuurlijk supermooi (en goed voor de conditie Wink ). Ook hebben we eigenlijk de ganse vakantie prima weer gehad (-: We zijn twee keer knoetje verbrand geweest, maar ach, toch niks meer aan te doen als het eenmaal gebeurt is. Maar ik vond het echt een superervaring! Aanrader!
(Oeh, en een hele gave Fenix gehaald voor op mijn muur (: Hij is echt supermooi! Ik ga binnenkort verhuizen dus ik had een uitgangspunt nodig voor de kleuren en dit was dus echt ideaal... en omdat hij op doek is, niet zwaar om op de fiets mee te slepen!)

Een paar dagen nadat ik terug was in Nederland heb ik dan weer mijn boeltje ingepakt om te vertrekken naar Zwitserland. Ik heb daar kennissen wonen en die hebben een eigen blokhut een half uurtje van hun huis de berg op lopen, die ze af en toe best willen uitlenen. Ik was er al vaker geweest maar iedere keer verbaasd het me hoe mooi Zwitserland alweer is. In ieder geval erg primitief geleefd, daar. Zelf houthakken voor het vuur, in een houtoventje broden maken, op datzelfde houtoventje je avond eten klaarmaken... zelfs als je een kopje thee wou moet je dan dus die hele houtoven weer aanzetten. Razz Het had wel wat. Ook was er geen douche, alleen een bak met stromend bergwater (zo'n bak die normaliter voor de koeien gebruikt wordt)... eigenlijk kan ik daar niet zo goed tegen maar met een uitnodiging van Ans om bij haar te komen douchen werd het al minder erg. Bleek best mee te vallen en is erg goed voor de huid volgens mij.. in ieder geval kalmeerde mijn huid er best wel van. Anyhoi, de Madrisa (berg) 'beklommen' (helemaal naar boven gehuppelt dus), superveel door de bergen gewandeld, en zelfs nog 1 dagje met een Duits Harry Potter boek niks gedaan, in het zonnetje gezeten (ook hier weer: superweer). Ook heb ik voor het eerst geparaglide, een ervaring die ik zeker zo snel mogelijk wil herhalen!

Volgend jaar wordt het als alles goed gaat een wandelvakantie in Ierland, nml de Kerry Way, samen met een vriend van me. Maar dat moet ik ter zijner tijd nog maar even zien. Hoe dan ook, volgend jaar wordt tof, zorg ik voor!

"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"
Lady des Champs
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 38 Sikkels

Lady des Champs is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 11:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga deze zomer niet weg, door m'n revalidatie, maar dat halen we in de herfst- of in de kertvakantie wel in. Laughing

Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 11:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Yay*
We gaan dit weekend naar Limburg. Het is geen lange vakantie, maar het is toch even weg van huis. We gaan naar Arsem ofzoiets, geloof ik xD Maar dat gaat wel pret worden ^^
Verder gaan we niet meer op vakantie, omdat mijn moeder aan haar knie geopereert is..En daarbij, in een weekend kan je ook genoeg lol beleven ^^

20/07/06 - 01/01/09
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 17:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo, dit topic is al even dood. Aangezien de vakantie er weer aan komt, is het wel tijd hier nieuw leven in te blazen.

Ik ga deze vakantie met mijn ouders en broertje en vrienden van m'n ouders naar Oostenrijk. Ik weet nog niet zo veel van de plek waar we heen gaan, maar het wordt vast wel leuk. We gaan twee weken lang. We gaan overigens altijd twee weken op vakantie. Ik ga ook nog met collega's een midweek naar Parijs. Ik heb daar echt ontzettende zin in, ook al gaat het een flinke duit kosten. Dat moet echt heel erg gezellig worden.

Zijn er hier overigens veel mensen die niet in de zomervakantie maar op een ander moment in het jaar uitgebreid op vakantie gaan?

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 17:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil heel graag op vakantie, maar ik heb hier helaas geen geld voor.
Deze zomervakantie ga ik dus erg hard werken, zodat ik weer een beetje extra verdien om in november naar Londen te kunnen gaan.

Ik heb twee weken vrij gevraagd van m'n werk, en in die twee weken staat nog een tripje naar Gent en (waarschijnlijk) naar Amsterdam geplant, dus ik denk dat het wel goed gaat komen met mij in deze vakantie.

Where your treasure is, there will your heart be also
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 14:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb zojuist de aanbetaling gedaan voor vier weken Spanje.
Ik vlieg op 13 juli van Amsterdam naar Madrid en daar met de bus naar Salamanca. Samen met een goede vriendin hebben we een appartementje gehuurd, we gaan vier weken een cursus Spaans(e mentaliteit) doen. xD Ik heb echt behoefte aan vakantie, dus ik kijk er enorm naar uit. Verder heb ik wel wat uitstapjes gepland, het wordt ongetwijfeld een heerlijke vakantie.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 14:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga over drie weken (al) twee weken naar Italie, lekker een tent gehuurd dus wel een gewoon bed. We gaan met vrienden van ons en ik heb er onwijze zin in!

CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 14:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tja, vakantie..

Ik ga dit jaar niet omdat mijn ouders gescheiden zijn en dit de eerste vakantie is dat we anders maar met z'n 3en waren. (Mijn ma of pa, mijn zusje en ik.) Ik ben te jong om zelf te gaan, ik heb geen geld en geen vrienden waarmee ik op vakantie zou kunnen dus voor mij word het zo'n 8 weken vervelen.. Tja, ik denk dat ik maar hééééél veel boeken ga lezen ofzo..

Waarschijnlijk ga ik nog wel een weekje in nederland met mijn opa en oam naar een camping, maar da's toch veel minder leuk dan onze gebruikelijke vakantie. (3 weken Frankrijk)

Gryffspammer van het jaar!
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 15:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Deze vakantie gaan we zoals gewoonlijk naar Frankrijk. Mijn vader woont daar en heeft daar dus op ons land een gloednieuw huis gemaakt, dus tegen dat het vakantie is gaan we daar dan voortaan wonen. We gaan de eerste 2 weken van juli naar daar en de eerste 2 weken van augustus ook. Dus als je het zo bekijkt blijven we daar voor 4 weken. =D

En normaal gezien gaan we ook met mijn moeder en mijn stiefvader naar Londen voor 5 dagen. Ik weet niet of onze reis al geboekt is maar ik kijk er naar uit om weer naar Londen te gaan. ^^ Het is daar echt fantastisch en iedereen moet er eens geweest zijn. =D Ik hoop dat de reis doorgaat, maar dat moet normaal gezien lukken.

I'll do anything for you.
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga dit jaar 2 weekjes naar Spain! Ik ga met 3 vriendinnen naar Salou, waar we een hotel hebben (een kamer met z'n 4en, oh noes) en daar heb ik ontzettend veel zin in. We gaan wel met de bus, dus dat wordt 22 uurtjes in de bus zitten, maar gelukkig ga ik met een jongerenorganisatie, dus vervelen in de bus wordt het niet ^^.

En waarschijnlijk ga ik nog een paar daagjes naar Berlijn of Engeland (Londen of Liverpool) met mijn vriend. Ik wil dolgraag naar Engeland, want ik ben gek op de Engelsen, alleen mijn vriend wil naar Berlijn en daar ben ik al geweest xD.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp