Auteur |
Bericht |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 09, 2007 9:52 |
 |
Abyssal schreef: | sartoootje schreef: | Ik denk persoonlijk dat maar weinig kleine kids zijn die op kamp gaan en dan maar stil moeten blijven zitten in de trein. Een kamp is nu eenmaal spannend. Zelfs ik zou enthousiast zitten stuiteren (en rustiger dan ik vroeger was kon bijna niet), doe ik nu nog voor een kamp. |
Als ze al van op voorhand van plan waren om zich niet te gedragen zouden ze zelf maar een wagon moeten huren. Als je er zelf bij zou geweest zijn zou je denk ik wel anders denken hmmm? Ze waren op zijn zachts gezegt enthousiast, ze leken meer op een bende uitgelatenen die nog nooit buiten gekomen waren Van mij mag je best enthousiast zijn, maar misschien kun je je wel nog een beetje gedragen in het openbaar? Dan is het voor iedereen aangenaam.
|
Het is toch niet zo'n big deal? Ik maak er ook geen big deal van als mensen te lui/blut zijn om oordopjes te kopen en dan maar iedereen gaan storen met hun crappy muziek, terwijl ik dat ook verstoring van de rust vind?
En tsjah, kleine kinderen zijn nou meestal eenmaal druk, nothing you can do about it. Vooral als ze een tijdje ouderloos zijn en alleen met vriendjes. Het lijkt mij dat iedereen wel eens een ADHD bui had. En jij maakte die van de kleine kindjes mee in de trein. Je had ook in een andere coupé kunnen gaan zitten. Óf je MP3 opzetten en je had erom kunnen lachen.
En nee, ik ben jammer genoeg niet naar de World Jamboree geweest. Had wel graag gewilt, maar mijn ouders vonden het wat te duur. En toch, ik zou daar dan zonder bekenden zitten en dat is niks voor mij. Misschien volgende keer beter. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 17:15 |
 |
wel ik zit niet op scouting maar cm-kamp is toch ook leuk
het is maar 10 dagen of 1 week maar het is ongeveer net hetzelfde
ik ken nog een groep genaamd chiro maar dat is iets anders voor mij
ik zut dus niet bij de scouts of chiro maar inschrijven kun je op cm-kamp voor
...en goedkope prijs wie geen zin heeft
heeft geen zin dan niet he |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 18:17 |
 |
sartoootje schreef: | Wilde Vaart is redelijk te vergelijken met de Explorers zoals landscouts dat kennen, alleen zitten wij op het water.
Wie van jullie is naar de Wereld Jamboree in Engeland geweest? Ik wilde heel graag maar m'n ouders vonden het te duur... Misschien kan ik in de toekomst nog eens mee als medewerker. Misschien een overbodige vraag: Hoe was de Jamboree?
Vrijdagavond is het zover.. Dan mag ook ik eindelijk op zomerkamp. Vreemd om na al die jaren opeens in de laatste week van de zomervakantie op kamp te gaan. Iedereen is al geweest en komt met geweldige verhalen terug.. en dan moet ik nog. We gaan naar het zeeverkennerseiland aan de Kagerplassen. Met vijf personen... Net genoeg om een gezellig kamp te houden. We gaan een dag naar Duinrell (maargoed dat we maar met 5 zijn, anders paste t niet in de auto ) en dat wordt vast super. |
Ik ben zelf niet naar de Jamboree geweest. Om exact dezelfde reden die je net vernoemde: Mijn ouders vonden het te duur. *sigh* Erg jammer dus xD
Maar er is wel een Explorer uit mijn groep meegeweest die me op de hoogte hield via msn en die vond het in ieder geval geweldig daarzo. xD
Onze speltak is nu de trotse bezitter van 5 tentjes van het nederlands contigent. Erg hip zijn die, met een keigroot logo van het nederlands contigent erop =DD
Alleen waren ze vreselijk smerig, want ook op de jamboree was dit jaar aardig wat regen... |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 29, 2007 20:00 |
 |
Ik ben niet mee geweest op WJ, omdat ik anders een paar jaar van tevoren al had moeten beginnen met sparen. Eén van onze leiders is wel meegeweest als leider van de Robotatroep (<is dus de naam van die groep).
Wel gaan we dit jaar naar de NJ in plaats van het Zomerkamp.
Nog iemand die daar naartoe gaat?
Zomerkamp was ook weer leuk dit jaar, al niet zo leuk als het jaar daarvoor. Eigenlijk schandalig dat ik iets over een zomerkamp nu pas post.
Dit jaar gingen we naar St. Odiliënberg, in de buurt van Roermond.
Vrijdag gaan we naar HP, bij ons alttijd Perry Hotter genoemd (H en P verwisselen, 'a' in Harry omdraaien), dat is zo ongeveer traditie geworden. |
Laatst aangepast door Wizardjuh op Vr Aug 31, 2007 14:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 6:31 |
 |
Wizardjuh schreef: | Ik ben niet nee geweest op WJ, omdat ik anders een paar jaar van tevoren al had moeten beginnen met sparen. Eén van onze leiders is wel meegeweest als leider van de Robotatroep (<is dus de naam van die groep).
Wel gaan we dit jaar naar de NJ in plaats van het Zomerkamp.
Nog iemand die daar naartoe gaat?
Zomerkamp was ook weer leuk dit jaar, al niet zo leuk als het jaar daarvoor. Eigenlijk schandalig dat ik iets over een zomerkamp nu pas post.
Dit jaar gingen we naar St. Odiliënberg, in de buurt van Roermond.
Vrijdag gaan we naar HP, bij ons alttijd Perry Hotter genoemd (H en P verwisselen, 'a' in Harry omdraaien), dat is zo ongeveer traditie geworden. |
Ja, wij gaan er ook misschien naartoe inplaats van normaal kamp. Maar we twijfelen nog. Het is al jaren traditie bij ons om naar het buitenland te gaan en tsjah, dat klinkt stiekem tóch wat aantrekkelijker dan een hele week scouting activiteiten. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 10:42 |
 |
Mijn zomerkamp was echt super. Ik heb heel erg genoten van een dagje duinrell, de dropping en nog veel meer. En we zijn naar de Simpsons geweest.
Volgend jaar gaan we misschien naar het buitenland. Nog nooit eerder gedaan |
|
|
  |
 |
[HP]roy[HP]
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 11:23 |
 |
Ja ik zit op scouting
De prinses irene groepV speltak scouts
Ben Pas op Kamp geweest in de ardennen
Vet cool was dat
ik wacht nu op de winterhike
en andere activiteiten.
Nu nog een paar weken wachten voor scouting weer begint
vet balen is dat.  |
_________________ alles is mogelijk
ook een 8ste deel van Harry Potter |
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 14, 2007 8:26 |
 |
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 14, 2007 8:56 |
 |
Ik heb er alweer twee opkomsten dit seizoen op zitten. En we hebben ook alweer het eerste weekend van het seizoen gehad. Roei-Zeil en Wrikwedstrijden. Dit is altijd erg leuk.
Volgende week is het overvliegen, (weet iemand iets?) en krijgen we er 4 Wilde Vaarders bij!
En de week daarop zijn de Landelijke Scouting Zeilwedstrijden! Morgen gaan we daarvoor oefenen.
Kortom, t belooft weer een druk jaar te worden. |
|
|
  |
 |
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 13:19 |
 |
@sartootje...
Om ze te laten overvliegen.... nou span een touw over een brede redelijk diepe maar niet TE diepe (je snapt t wel he xD) sloot en laat ze daar overheen gaan. hoe moeten ze zelf uitmaken: hangend, liggend wat ze maar weten te verzinnen. xD
Waah! afgelopen weekend JOTI gehad. t hele weekend alleen maar gecomputerd en met mensjes van over de hele wereld gekletst xD (voor een uitgebreid verslag check de blog van onze afdeling: Klik!)
Ik heb in ieder geval op t hele weekend gezien ongeveer 5 uurtjes rust gehad, slapen lukte toch niet xD
Mja. was in ieder geval weer vetjes... op naar de volgende JOTI! xD |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 21:29 |
 |
Nog nooit met de Joti meegedaan, lijkt me ook wel eens leuk.
Wij willen volgend jaar naar een buitenland (buiten Nederland) op zomerkamp. Maar we zijn een wilde vaart die nog nooit met de groep naar het buitenland geweest is en geen idee heeft waar ze moeten zoeken.
Ik neem aan dat een aantal van jullie ook wel eens naar het buitenland op kamp geweest zijn. Waar zijn jullie toen heen gegaan en hoe was dat precies? Wat was er daar te doen en welke kosten waren er zoal aan verbonden? |
|
|
  |
 |
Stefanovic
1e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 10:44 |
 |
Ik zit niet op de scouting, meer omdat wij vroeger van onze basisschool 's avonds 'club' hadden, daardoor zit niemand van mijn oude basisschool op de scouting. Een paar vrienden en mijn neef zitten wel op scouting, ze vertellen er vaak wel eens over. Meestal doen ze vrij weinig (spelletjes en bier drinken hoor ik alleen). Vaak als ik hun erover hoor praten dat ze die avond weer scouting hebben plaag ik ze dan met 'koekjes verkopen', 'knopen leggen' en 'badges verdienen' door bijvoorbeeld oude oma's te helpen oversteken. Ik weet wel dat dit niet echt is, maar meestal zie je dat in van die tekenfilm series, dus daarom zeg ik dat . |
|
|
  |
 |
MissGriffoendor
Dreuzel

Verdiend:
57 Sikkels
Woonplaats: op zweinstein, in de warme griffoendor leerlingekamer
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 18:29 |
 |
Jaaaa,ik zit op scouting het is hartstike gezelig bij ons! We doen van alles en het is echt supperrr.. We doen van alles we wouden naar Zweden gaan maar daar komt jammer geoeg niks van:( Maar ja we gaan gewoon ouderwets op zomer kamp in ons eigen kleine kikkerlandje. om nog even wat inforamtie te geven waar omgevraagt wordt:
Ik zit bij de Explo`s (Sherpa`s en Rowans gemengt)
En wij zitten in Noord-brabant bij s`Herthogenbosche!
groetjes MissGriffoendor fijne oudjaarsdag!!! |
_________________ *Griffoendor rules 4-ever* |
|
  |
 |
dumbeldore
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 20:32 |
 |
Binnekort Fundays
Ga er dit jaar (Weer) Naartoe altijd leuk
Niet druk 2 dagen wallibie voor een lekkere prijs (33,50)
 |
_________________ It was love. You see when dear sweet Lily Potter gave her life for her only son she provided the ultimate protection. I could not touch you. It was old magic, something I should have forseen.
Voldemort puts his hand on Harry's head and he screams. |
|
  |
 |
|