Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[SOLLI] Fantasy - Open! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Verdiend: 0 Sikkels

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 11:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Hierbij wordt het sollicitatietopic van Fantasy opnieuw geopend. De reden hiervoor is dat de RPG vanaf het begin af aan weer gaat beginnen. Ja, jullie lezen het goed, de RPG begint opnieuw voor iedereen die zal worden aangenomen. Alleen de vier personages van de oude RPG zullen blijven bestaan en zich bij de nieuwe generatie aansluiten.

Verhaal
Twintig jaar geleden vochten twee tovenaars tegen elkaar in een groot fort; een streed voor de Duistere kant, een voor de Goede. Op het hoogtepunt van dit gevecht deed de Duistere Tovenaar een Spreuk waarmee hij alle Kwaad naar een kant van het land wil krijgen. De Spreuk lukt; in het land ontstaat een kloof, een grote scheur van onpeilbare diepte en kilometers lengte. Deze kloof scheidt het land nu in twee delen; het Noordelijk deel, oftewel Sarth en het Zuidelijk deel, oftewel Soroth. In Sarth heerst vanaf dat moment het Kwaad, terwijl in Soroth het Goede regeert. Op hetzelfde moment doet de Goede Tovenaar een Spreuk om dit te verhinderen. Helaas lukte het niet, maar hij kreeg het voor elkaar om een soort sleutel te verbergen in drie nieuwgeboren kinderen. Als die drie op het juiste tijdstip en op de juiste plaats bijeenkomen, zal dit de werking van de Spreuk van de Duistere tovenaar opheffen.

Eén priester was in het Fort ten tijde van het gevecht. Hij heeft alles gezien en weet zodoende ook hoe de sleutels herkend kunnen worden. Hij heeft alles opgeschreven in een boek. Het bestaan van dit boek is uitgelekt en het is bekend geworden onder de naam ‘Boek der Gevallenen’. De priester is onder mysterieuze omstandigheden gestorven. Het boek is echter nooit meer gevonden, evenals het antwoord van de sleutels.

Het fort is inmiddels verlaten en niemand durft naar binnen te gaan. De mensen die dat deden zijn, zoals wordt verteld, ofwel gek geworden ofwel nooit meer buiten verschenen.

Vlak na het gevecht zijn er twee ordes ontstaan; de Orde van Sarth en de Orde van Soroth. De eerste groep bestaat uit aanhangers van de Duistere Tovenaar. Zij zullen er alles aan doen om te verhinderen dat deze sleutels ooit bij elkaar komen op de goede plaats. De leden van de Orde van Soroth zijn aanhangers van de Goede Tovenaar. Zij proberen de leden van de andere orde te ontmaskeren en uit te schakelen.

Al jaren komen jongeren met de juiste leeftijd bijeen in een speciaal dorp; het Dorp bij het Fort. Op de een of andere manier stopte de scheuring aan beiden kanten van het dorp zodat het gespaard bleef. Vanuit het Dorp trekken ze verder om het Boek der Gevallenen te vinden en op die manier het raadsel op te lossen, tot nu toe zonder succes. Zolang ze in Soroth blijven, aan de Goede kant, is er niets aan de hand. Het antwoord lijkt hier echter niet te liggen, maar in Sarth, de Slechte kant. Zodra de groepen jongeren hier naar toe trekken, verdwijnen ze al snel, zodat het raadsel tot nu toe nooit is opgehelderd.

Nu, twintig jaar later, heeft zich weer een groep verzameld in een herberg in het Dorp bij het Fort. De groep lijkt betrouwbaar, maar niemand weet of dat ook zo is. Zijn er mensen uit de Orde van Soroth aanwezig? Of erger nog, mensen uit de Orde van Sarth? Is iedereen wel wie hij of zij zegt te zijn?

De RPG houdt het originele verhaal aan, alleen voor deze groep is het gevecht 21 jaar geleden. Iedereen zal zich verzamelen bij het Fort en zonder dat de nieuwe mensen het weten bevinden zich in de groep vier mensen die een jaar ouder zijn en bij de vorige groep behoorde. Voor iedereen die er nu dus instapt begint het verhaal helemaal opnieuw. Geen problemen met in de RPG komen dus.

Bij de RPG hoort onder ander deze informatie, het enige waar jullie vanaf zullen weten is waarschijnlijk de kaart.

Kaart::
http://img.photobucket.com/albums/v299/IdrilFaelivrin/kaartFantasyRPG.jpg

Gevonden informatie over waar ze heen gaan::
http://img.photobucket.com/albums/v689/CatieHPF1/Fantasy.jpg

Dezelfde informatie, maar dan zonder de vlekken::
http://img.photobucket.com/albums/v689/CatieHPF1/Fantasy2.jpg

Voor de RPG weet ik niet precies naar hoeveel mensen ik op zoek ben, dit hangt af van het aantal solllicitaties. Het zijn sowieso ongeveer rond de zes mensen of meer. Als je wilt solliciteren kun nje het volgende formulier invullen. Dit formulier is overigens wat anders dan de andere, want je personage vormt zich nog niet, je mag slechts voorkeuren invullen en niet eens uitgebreid zijn. Want je krijgt je rol toegewezen en de rol mag je niet verder vertellen.

Sollicitatieformulier
Code:

[i][b]Over jou[/b][/i]
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Ervaring::[/b]

[i][b]Voorkeuren karakter[/b][/i]
[b]Geslacht::[/b]
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]

Succes!

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333

Laatst aangepast door Catie op Zo Apr 06, 2008 11:40; in totaal 7 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 11:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oude personages

TheKimkommer
Citaat:
Naam : TheKimKommer
Voorkeur voor geslacht van je personage : Man
Voorkeur karaktereigenschap(pen) van je personage : Een vrij jonge man nu al gehard in de strijd door gebeurtenissen in zijn leven en een bijna ondoordringbaar harnas om zichzelf opgebouwd. Emoties doen hem niks. Een briljante wizard in zowel vervloekingen, zwarte kunst en toverdranken.
Motivatie om mee te willen doen : spannende rpg

RPG-Naam: Diego Rueda
Geslacht; Man
(leeftijd hoeft niet, iedereen is immers 20 jaar oud)
Uiterlijk; Zijn moeder was van spaanse afkomst, wat zowel in naam als uiterlijk laat doorschijnen. Zijn glanzende donkere haar valt tot over zijn oren, heeft groen bruine ogen en laat het niet meteen merken maar is een briljante Wizard.
Wat je verder kwijt wilt over je personage; Zijn vader heeft op zeer jonge leeftijd het gezin in de steek gelaten. Zijn moeder is door alle verdriet zichzelf gaan verwaarlozen en heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Hij was toen 14, Diego heeft zijn vader daarna ook nooit meer gezien, maar heeft hierdoor nog steeds een ondoorgrondelijke hekel aan hem.

Merenwen
Citaat:
Naam : Merenwen.
Voorkeur voor geslacht van je personage : Mannelijk
Voorkeur karaktereigenschap(pen) van je personage : Voor de verandering zou ik graag eens iemand slecht willen spelen met een onbekende en natuurlijk ook een duistere achtergrond. Iemand die zeer irritant is, een bemoeial en vaak als kind word behandelt omdat hij ook misschien stiekum wel kinderachtig is. Iemand die een hekel heeft aan nieuwe mensen en niet echt loyaal is.
Motivatie om mee te willen doen : Ik deed mee aan de oude Fantasy RPG en dat was erg leuk. Ik RPG regelmatig en vond/vind het een interessante RPG. Het nieuwe verhaal is net zo orgineel of misschien wel beter. Ik kan zeker wel RPG'n en een rol hierin zou heel erg sjiek zijn want ik zou heel graag in zo'n soort RPG de slechterik willen zijn.

RPG-Naam; Gerard Hawking
Geslacht; M
Uiterlijk; Gerard heeft tot op schouderlengte pikzwart haar, vol met klitten; warrig; vettig en loshangend. Hij heeft grijs/blauwe ogen en een bleek gezicht. Hij heeft natuurlijk littekens van zijn verleden maar zijn niet vaak echt zichtbaar. Zijn kleren zijn elegant maar slordig en gescheurt. Hij heeft een normaal postuur maar niet té-gespierd. Hij is redelijk lang en heeft de verbazende kwaliteit om zich soms heel erg 'onzichtbaar' te verplaatsen.
Wat je verder kwijt wilt over je personage; Hij kan soms ook heel erg stil zijn. Maar dan weet je wel bijna zeker dat er veel in zijn koppie omgaat. Liefde is a big no-no.

Pottergirl
Citaat:
Naam Janneke
Voorkeur voor geslacht van je personage F
Voorkeur karaktereigenschap(pen) van je personage Vrolijk, spring in 't veld, energiek, soms wat irritant, trekt zich nooit zoveel aan van tegenslagen, heeft een bepaalde drang om zichzelf te bewijzen.
Motivatie om mee te willen doen Interessante verhaallijn en goeie medespelers.

RPG-naam Noèlle Killian
Geslacht Female
Uiterlijk Klein, kort rood haar dat piekerig alle kanten uitsteekt, groene heldere ogen, meestal bruine of groene kleding met veel zakken waar ze dingen in kan stoppen die ze onderweg nodig heeft of vind.
Wat je verder kwijt wilt over je personage Ze is zelfstandig maar sociaal ingesteld waardoor ze redelijk snel in contact komt met iedereen. Verder houd ze erg van reizen en is ze avontuurlijk.

Catie
Citaat:
RPG-naam:: Caleigh Raven
Geslacht:: F
Uiterlijk:: Caleigh heeft zwart haar dat net over haar schouders komt. Ze heeft bruine ogen met wat grijs erin, dat alleen te zien is als je goed kijkt. Ze is niet al te groot (1.64) maar daartegenover staat wel dat ze slank is. Ze heeft een wat licht gekleurde huid.
Wat je verder kwijt wilt:: Nothing ^^

Laatst aangepast door Catie op Di Aug 07, 2007 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Justmenofear
4e jaars
4e jaars

Justmenofear is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 11:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Justmenofear
Leeftijd:: 16
Ervaring:: Veel. =)

Voorkeuren karakter
Geslacht:: Female
Karaktereigenschappen:: Trots, eigenwijs en geeft heel moeilijk haar ongelijk toe. Ze is achterdochtig en vertrouwt mensen niet snel. Ook wil je geen ruzie hebben met deze dame, ze is zeer opvliegend.
Motivatie:: Het verhaal lijkt me geweldig. Ik houd van fantasie en fantaseren en dat lijkt me bij deze RPG geweldig te kunnen. Ook lijkt het me spannend en er kunnen vreemde-leuke-spannende wendingen in komen, wat me ook heel erg aanspreekt.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 41 Sikkels

shabnam is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 12:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Shabnam
Leeftijd:: 15
Ervaring:: redelijk (nu alleen s&s)

Voorkeuren karakter
Geslacht:: Male
Karaktereigenschappen:: intelliegent, zwijgzaam, ondoorgrondelijk
Motivatie::
ik hou gewoon van fantasy... het is eigenlijk het enige wat ik lees (naast hp dan) He je het verhaal een beetje afgeleid van De Vertellingen van het Malazijnse Boek der Gevallenen? want het lijk er wel een beetje op...

and I'll show you a world that you can understand
NightOfXifer
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 82 Sikkels

NightOfXifer is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 14:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Kevin
Ervaring:: Redelijk tot Veel, ik RPG nu ongeveer 5 jaar.

Voorkeuren karakter
Geslacht:: M
Karaktereigenschappen:: Dapper, hangt graag de held uit al kan dat wel eens fout aflopen. Houd van gezelschap, maar zijn mindere eigenschap is dat hij nogal snel op zijn teentjes is getrapt, en gauw is over te halen.
Motivatie:: Het verhaal lijkt me leuk, Ik lees meestal alleen maar fantasie boeken en het lijkt me gewoon leuk om aan deze RPG mee te kunnen doen, omdat er op dit moment niet zo heel veel RPGs goed lopen.
En ik wil wel is wat anders, niet de hele tijd op Hogwarts zitten. ^^'

'T is het proberen waard : )

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

Laatst aangepast door NightOfXifer op Do Aug 09, 2007 14:50; in totaal 1 keer bewerkt
Cute_Angel
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

Cute_Angel is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 06, 2007 19:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam: Cute_Angel
Leeftijd: 15( bijna 16)
Ervaring: Redelijk, rpg nu al een aantal jaar

Voorkeuren karakter
Geslacht: V
Karaktereigenschappen: Lief, zorgzaam, slim, maakt graag vrienden, soms koppig
Motivatie: Het lijkt me heel leuk, hou heel veel van Fantasy. Ik hou veel van fantaseren, vooral in dit soort RPG's

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 38 Sikkels

Lady des Champs is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 11:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Lady des Champs
Ervaring:: Ik ga meedoen met een beginners-RPG (The Elderwand) en ik speel Hogwarts Magic School, dat is op een ander forum, maar de RPG-stijl is ongeveer hetzelfde als hier. Verder speel ik veel sterretjes-RPG's op ZweinsteinDigitaal Razz .

Voorkeuren karakter
Karaktereigenschappen:: Heel trouw, echt geen geboren leider, slim (maar niet super wijs), is niet graag alleen, is een vechter (vooral mentaal), rustig (maar niet verlegen), blijft vaak positief
Motivatie:: De verhaallijn spreekt me aan; het lijkt me erg spannend. Ik vind het mooi bedacht. En ik hou van rollenspellen en van fantasy, dus dat komt mooi uit Smile .

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 11:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

About me
Naam: Charlotte [Addiie]
Leeftijd: 12
Ervaring: Ik hoop dat ik in de gesolliciteerde RPG's word toegelaten, want ik heb nog geen ervaring.

Voorkeuren character
Geslacht: Female, of course ^^
Karaktereigenschappen: Trouw en dapper, slim en mysterieus. 'Mijn' karakter is geen vechter, maar ook zeker geen schijterd die het in zijn broek doet bij een duel.
Motivatie: De verhaallijn spreekt me aan. Het lijkt me heel erg leuk en ik denk dat ik er veel plezier en zal beleven als ik erin zit!^^

Laatst aangepast door Addiie op Za Aug 25, 2007 13:14; in totaal 1 keer bewerkt
CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 12:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou

Naam:: CharlieWemel [Tom]
Leeftijd:: 14 jaar.
Ervaring:: Gof, Vuurbeker, The Wedding, The Gaunts, Drakenstein, Magic Media. En nog een paar andere die ik ben vergeten. Ik denk dus dat ik redelijk ervaring heb.

Voorkeuren karakter

Geslacht:: Man
Karaktereigenschappen:: Koppig, standvastig, Stil, Hard, Opvliegend.
Motivatie:: Fantasy is geweldig en het verhaal spreekt me erg aan waardoor ik ook vaak wil posten. Verder lijkt het me gewoon een geweldige RPG.

Gryffspammer van het jaar!
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 192 Sikkels

Sirius_Black is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 14:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Sirius_Black
Leeftijd:: 18
Ervaring:: Ik was een RPG-hotshot, way back in the day Wink

Voorkeuren karakter
Karaktereigenschappen:: Vooral een vechter, maar denkt lang niet altijd goed na voordat hij actie onderneemt. Zeker niet dom. In tijden van vrede brengt hij het liefst wat leven in de brouwerij, maar in tijden van strijd kan hij evengoed meedogenloos zijn voor zijn tegenstanders. Hij is zeker niet niet slecht.
Motivatie:: Ik had opeens weer heel erg zin om weer te gaan RPG'en, en toen ik zag dat Fantasy naar nieuwe mensen zocht was mijn keuze snel gemaakt.

..it just might work
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 14:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Jalf
Leeftijd:: 21 (over 6 dagen... *zucht* ik word oud)
Ervaring:: Vrij veel, de meeste OC weet je wel, want daar zat je zelf in. Wink

Voorkeuren karakter
Geslacht:: Mevrouw
Karaktereigenschappen:: Onzeker en voorzichtig, twijfelt heel erg over waarom ze nou uiteindelijk in de herberg is, verlegen, soms een beetje de nijging om maar iemand te volgen in plaats van haar eigen keuze te maken, staat liever op de achtergrond dan in de voorlinie.
Heeft echter wel het hart op de goede plaats.
Motivatie:: Het moest van Catie. Razz Nee, grapje. Ik heb op dit moment maar 1 forum-RPG dus ik wilde d'r eigenlijk nog wel eentje bij. Deze leek me erg leuk, dus ik dacht, ach, waarom ook niet. Wink

...I'll miss ya...
-harry potter-
6e jaars
6e jaars

-harry potter- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 13:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Kelly
Ervaring:: Redelijk veel (vooral op andere sites..)

Voorkeuren karakter
Karaktereigenschappen:: Behulpzaam, koppig en zeker niet bang om vuil te worden. Ze kan anderen goed om de tuin leiden of verleiden zodat ze iets voor haar doen. Dit kan nogal handig zijn soms. Ze is ook redelijk zwijgzaam. Ze geeft dus haar geheimen niet graag prijs. Ze denkt eerst na voor ze iets uitbrengt. Als men haar iets vraagt is het ook niet zeker dat ze het altijd zal doen omdat ze nogal koppig is.
Motivatie:: Dit lijkt me gewoon een super-RPG.. En nu deze RPG helemaal opnieuw begint wil ik zeker een kansje wagen! En het verhaal spreekt me ook heel erg aan.

Life has a funny way of sneaking up on you
Kirssy
Oude Forumnaam: Katie Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Kirssy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 13, 2007 21:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over jou
Naam:: Kirssy
Ervaring:: Redelijk, speel op dit moment nog in 3 rpg's.

Voorkeuren karakter
Karaktereigenschappen:: Open, veel-pratend, knuffelig, niet erg dapper, snel emotioneel, nieuwsgierig. Een type dat problemen probeert te vermijden en liever niet alleen is, heeft graag mensen om zich heen.
Motivatie:: Afgezaagd, omdat het een origineel verhaal is, en ik het wel interessant vind dat je zo weinig over de andere karakters weet aan het begin van de rpg.

Never give up at the things that make you smile
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 11:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uitslag

En ik heb besloten om een select groepje van drie mensen door te laten waarvan ik de RPG-stijl fijn vind en goed voor de RPG. Daarnaast denk ik dat de mensen wel wat kunnen toevoegen aan het verhaal. En dan nu de namen :')

Sirius_Black
    Jalf
    Kirssy

Voor de rest het spijt me. Voor onze nieuwe aanwinsten, jullie krijgen een PB'tje van mij met de informatie over jullie rol, deze mag iets afwijken van jullie voorkeuren dus houd daar rekening mee in de RPG. Het lijstje dat jullie erbij krijgen gelieve zo snel mogelijk in dit topic te plaatsen, dan kan de RPG snel beginnen.

Voor de RPG zelf, er zal een nieuw RPG-topic komen om verwarring te voorkomen voor iedereen. Daar zal ik waarschijnlijk nog wel wat dingen toelichten.

Sollicitaties nog steeds open!

Code:
[i][b]Over jou[/b][/i]
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Ervaring::[/b]

[i][b]Voorkeuren karakter[/b][/i]
[b]Geslacht::[/b]
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]

Ik ben nog op zoek naar goede mensen en eventueel slechte mensen, graag geen middenmootjes ofzo (;

Succes!

Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 12:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uiteindelijke Karakter

RPG-Naam:: Jessa Aldin
Geslacht:: Mefraaaaa XD
(leeftijd hoeft niet, iedereen is immers 20 jaar oud)
Uiterlijk:: Jessa heeft lang donkerrood krullend haar en groene ogen. Ze is van normale lengte en normaal postuur. Ze heeft een paar sproetjes in het gezicht en op haar schouders en een lichte huid.
Haar kleding is vaak mooi en soms zelf een tikje luxieus.
Wat je verder kwijt wilt over je personage:: Haar vader is gestorven toen ze 15 was, haar moeder toen ze 18 was. Ze was enig kind, maar daardoor is ze nogal stil en teruggetrokken en twijfelachtig.

...I'll miss ya...
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp