Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Geen begrafenis voor Sirius? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend: 0 Sikkels

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 22:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zoals al meerdere malen aangegeven in dit Topic is de reden dat er geen begrafenis of herdenkingsdienst voor Sirius is gehouden, komt door het feit dat zijn lichaam verdwenen is achter het gordijn. De Orde kon zijn lichaam dus niet meer vinden.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Bo is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2007 1:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet helemaal zeker of hij wel dood is..
Maar ik zeg dat natuurlijk vooral omdat ik niet WIL dat hij dood is!Razz Maar misschien is hij niet dood, het is niet zeker dat hij dood is.. Dus misschien is er daarom geen begrafenis..
Tenminste, ik zou echt nooit naar een begrafenis kunnen van iemand die ik kende maar waarvan het niet zeker is dat hij/zij dood is. Dan ga je er al vanuit! Ik zou er nooit vanuit kunnen gaan dat iemand dood is als dat niet zeker is.. En ik zou het een beetje een schande vinden tegenover degene voor wie de begrafenis is.
Stel; jij bent opeens weg, niet dood, gewoon weg.. En mensen gaan een begrafenis houden omdat ze denken dat je dood bent.
Ik zou dat dus niks vinden hoor! Mensen geven je gewoon op..

Daarnaast denk ik dat als het wel zeker was dat Sirius dood zou zijn, dat Harry.. om het maar onaardig te zeggen even.. te zwak, zou zijn om een begrafenis te houden. Hij kan denk ik geen afscheid nemen van hem..

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2007 17:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bo schreef:
Ik weet niet helemaal zeker of hij wel dood is..
Maar ik zeg dat natuurlijk vooral omdat ik niet WIL dat hij dood is!Razz Maar misschien is hij niet dood, het is niet zeker dat hij dood is.. Dus misschien is er daarom geen begrafenis..
Tenminste, ik zou echt nooit naar een begrafenis kunnen van iemand die ik kende maar waarvan het niet zeker is dat hij/zij dood is. Dan ga je er al vanuit! Ik zou er nooit vanuit kunnen gaan dat iemand dood is als dat niet zeker is.. En ik zou het een beetje een schande vinden tegenover degene voor wie de begrafenis is.
Stel; jij bent opeens weg, niet dood, gewoon weg.. En mensen gaan een begrafenis houden omdat ze denken dat je dood bent.
Ik zou dat dus niks vinden hoor! Mensen geven je gewoon op..

Daarnaast denk ik dat als het wel zeker was dat Sirius dood zou zijn, dat Harry.. om het maar onaardig te zeggen even.. te zwak, zou zijn om een begrafenis te houden. Hij kan denk ik geen afscheid nemen van hem..

Hij is zeker weten dood, dt heeft JK toch al bevestigd en hij viel door het gordijn, dus hij is wel dood. En hij heeft geen begrafenis gehouden omdat er geen lichaam was, dat zegt hij ook nog in boek6.

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp